• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.754 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.205 gebruikers
  • 9.384.413 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De nieuwe paus is een Vlaming! Tom Boonen. Na de Ronde van Vlaanderen wint hij nu ook Parijs-Roubaix. Van een crack gesproken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

erg indrukwekkend ja op die leeftijd. Gelukkig volgende week een keer een andere winnaar als Boonen wordt wel wat eentonig. Boonen had ook wel redelijk veel geluk met de lekke banden. Want als er twee fassa's vooraan bij hadden gezeten had ik het nog wel willen zien.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

wat een fatje trouwens met z'n matje.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ik lees tegenwoordig met veel plezier de column van Johan Cruijff op zijn eigen site:

http://www.cruijff.com/mijnmening/

De column verschijnt 1x per week. Zie ook het archief.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

Inderdaad een erg knappe prestatie van Tom Boonen.

Jammer dat Leon van Bon niet terug kon komen in de kopgroep.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Bedankt kappeuter erg leuke site. De mening van cruijf is natuurlijk altijd wel leuk om te lezen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

De columns van Johan Derksen op vi.nl lezen ook wel lekker.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Yeps, bedankt voor de tip. Eindelijk iemand die Temmink verdedigt. Ik hou toch altijd zoiets van Cruijff = waarheid. Goed om als referentiekader te gebruiken en wat daarom ook vaak gedaan wordt, om het maar eens popie jopie te zeggen.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

timbo_ schreef:

Bedankt kappeuter erg leuke site. De mening van cruijf is natuurlijk altijd wel leuk om te lezen.

Uitspraken als:

De Italianen kennen niet van jou winnen maar je kunt wel van hun verliezen; das logisch. blijven geweldig

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Pitbull schreef:

Ik hou toch altijd zoiets van Cruijff = waarheid.

Hij heeft in het verleden wel eens tegenstrijdige dingen verkondigd. Maar van hem wordt dat blijkbaar geaccepteerd.

Hij vertelde ooit dat hij zelf altijd de ingooi nam zodat hij geen directe tegenstander had op dat moment. Op TV lieten ze toen een flink aantal momenten zien dat hij juist niet ingoode en zelfs af en toe de bal weggaf aan de ingooier.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

De columns van Johan Derksen op vi.nl

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Ja, daar zit wat in. Alhoewel zijn stelling dat de meest technische man moet ingooien, omdat die (vrijwel) nooit gedekt wordt, natuurlijk wel weer een kern van waarheid heeft.

Johan Derksen is een heel ander verhaal, omdat hij natuurlijk geen specifieke kwaliteiten heeft. Ik mag hem desondanks graag horen. Zeker nu hij wat meer zelfspot heeft gekregen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Die stelling zit idd een waarheid in, maar JC deed dat zelf helemaal niet.

Hoe hoog zal de straf voor Inter zijn, denken jullie?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Een ton boete en drie thuisduels (1 voorwaardelijk) zonder publiek. (Misschien kunnen we een pouletje maken )

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

(afbeelding)

Sja...

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Was ronduit belachelijk wat die mafkezen uitspookten gister. Dat wordt echt een megaboete voor Inter. Fijn, zulke supporters

Wel een prachtige foto btw

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wat een prachtige foto.

Zo lijkt het wel een erg leuk feestje te zijn geweest.

Maar ikzelf heb een flauw vermoeden dat de straf van Inter niet zo groot zal zijn omdat het om het "grote" Inter gaat.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Adriaanse gaat waarschijnlijk naar Porto. Ik ben benieuwd of hij het ook in het buitenland kan. Wel leuk voor 'm dat hij nog een keer naar topclub kan.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Maar ikzelf heb een flauw vermoeden dat de straf van Inter niet zo groot zal zijn omdat het om het "grote" Inter gaat.

Mulder had het over een jaar uitsluiting van Europees voetbal.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nu.nl:

Iets soortgelijks gebeurde in de Champions League al eens op 16 september 2004 bij AS Roma - Dinamo Kiev. Italiaanse fans smeten destijds voorwerpen op het veld, waarbij de Zweedse arbiter Frisk aan het hoofd werd geraakt. (...) AS Roma werd veroordeeld tot het spelen van twee thuisduels zonder toeschouwers.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Dan zal het nu een iets zwaardere straf zijn omdat er ook een speler geraakt werd.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik snap ook niet zo dat Inter hier de duppe van moet worden.

Als ik met een groepje bij de Efteling ben en ik steek daar vuurwerk af waarbij dan gewonden vallen dan gaat de Efteling toch ook niet een week dicht met een dikke boete.

Je bent als groep (supports) aansprakleijk. Dus alle suopports van Inter betalen de boete...

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Mulder en consorten wisten ook te vertellen dat de scheidsrechter en/of grensrechter ook geraakt werden door vuurwerk.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Rujar schreef:

Ik snap ook niet zo dat Inter hier de duppe van moet worden.

De club Inter is wel degelijk aansprakelijk: vuurwerk mag het stadion niet in, punt uit.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jordy schreef:

nu.nl:

Iets soortgelijks gebeurde in de Champions League al eens op 16 september 2004 bij AS Roma - Dinamo Kiev.

Inter is lid van de G-14, Roma niet.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Zeg je daarmee dat Inter een lagere straf krijgt?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik zeg alleen dat ik er bang voor ben ja.

De G-14 is erg machtig en die clubs steunen elkaar ook nog eens.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

De Uefa geeft toch de straf, en die houden echt geen rekening met de G-14 (die hebben ze toch altijd als een lachertje gezien).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Ik denk dat uitsluiting voor volgend seizoen goed mogelijk is.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Zojuist wint DEN BOSCH met 4-1 van feyenoord...
Ik kan het niet laten even Ruud Gullit te quoten op VI.nl....

"'Wij weten zelf al heel lang hoe goed we zijn. Elke tegenstander doet het in z'n broek voor onze voorhoede. Wij passen ons niet meer aan, de tegenstanders houden rekening met onze manier van spelen.' "

Er is geen beter vermaak dan leedvermaak....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.