- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
"Feyenoord op zoek naar andere trainer" 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Een supervoorhoede die maar 1 goal maakt tegen de gewezen degradant (als Feyenoord gewonnen had) van Nederland, ja hoor...
Laat Gullit lekker AFC gaan trainen (neem dat vreemdenlingenlegioen ook maar mee) en stel een toptrainer als Huub Stevens aan; Feyenoord!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit was zeker niet best, helemaal niet best. Gelukkig komt het playoff systeem eraan want Feyenoord laat het vaak afweten.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Gullit weet niet wat hij wil en toont aan een zwalkend trainer te zijn.
Voorbeelden:
- Paauwe eerst in de basis, nu op tribune
- Bosschaart eerst op middenveld, nu linksback
- Lazovic, dan weer niet bij de selectie, dan in de basis
- Ono, mocht verkocht worden en staat nu in de basis
- Dan weer Babos, dan weer Lodewijks
- Eerst Mtiliga als rechtsback, dan opeens Ostlund gekocht
- Plotselinge aankopen Gibbs, Ostlund, Hofs en Bahia.
Gibbs, Ostlund en Hofs worden door Gullit ´de ontbrekende schakels´ genoemd, terwijl het gewoon geluk is dat ze zo snel zo goed samen functioneren
Gullit is gewoon een knoeier 
Dit zeg ik niet omdat ze opeens verloren hebben. Ik vond dit al voor de reeks van 8 overwinningen, maar deze overwinningen waren tegenstrijdig met mijn gedachten.
Deze nederlaag tegen de hekkensluiter bevestigt echter toch mijn vermoedens
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het verkopen van Song neem ik hem voor altijd kwalijk. Wat een potentiele voetballer was dat. Heeft hij wel laten zien toen zijn grote steun Bosvelt er nog was.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Met het woord potentieel geef je naar mijn idee de overheersende gedachte over Song aan. Hij was in potentie een goede voetballer, maar bij Feyenoord kwam het er niet echt uit. Alhoewel hij ook geen linksback was natuurlijk.
Ik vind het wel grappig dat de Koreanen van PSV, na een magere start, het nu erg goed doen
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ruud Gullit zei dat hij zijn spelers nog zo had gewaarschuwd voor aanvang van het duel met FC Den Bosch. Maar: 'Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.'
'Ik was de afgelopen dagen bang voor een halfbakken prestatie van mijn spelers', bekende de Feyenoord-coach na de 4-1 nederlaag tegen FC Den Bosch. 'Dit was een algehele wanprestatie. We moeten dit slikken en iedereen moet hier voor zich maar eens over nadenken zonder naar anderen te wijzen.'
Van maatregelen wilde Gullit niet weten. 'Waarom zou ik? Dit is een momentopname. Dat heb ik mijn spelers in de kleedkamer ook verteld. We moeten nu zondag van Ajax winnen, willen we nog iets betekenen.'
Ik zou wel een leuke maatregel weten. Ook een dure waarschijnlijk...;)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hiddink is de man die het uit die spelers kan halen. Song heeft in zijn eerste seizoen veel laten zien. Song was rechtsback trouwens.
Hij kan er uit de voeten maar hij is natuurlijk een rasechte rechtermiddenvelder.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Grote klasse van PSV.
Ik vond het altijd een nep-club, wie noemt zichzelf nou Philips Sport Vereniging. En daarnaast waren het altijd grote losers in Europees verband, elke keer 1e ronde CL eruit, en in Nederland wel kampioen worden en dan op Europees verband niet waarmaken.
Nu heb ik echter grote sympathie voor ze, A omdat er leuke frisse en sympathieke spelers bijzitten als Farfan, Beasly, Gomes, Alex en de Koreanen, B omdat Guus Hiddink dit tegen alle verwachtingen in weet te presteren.
Toen Ajax in 1996 de CL won had ik een bloedhekel aan ze; die arrogantie met spelers als Richard Witschge, De Boertjes en Blind. Ze zaten toen ook in een onoverwinnelijke periode.
Hoe anders nu met PSV, zo uit het 'niets' met een nieuwe sympathieke ploeg zo ver komen, met ongelooflijk veel strijd, mentaliteit en doorzettingsvermogen.
PSV krijgt van mij voorlopig 5 sterren
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
PSV speelde met overtuiging tegen Olympique Lyonnais. Sterk in de duels (vooral Alex en Van Bommel), conditioneel veel beter dan Lyon en spelers als Park en Farfan in vorm. PSV verdiend in de halve finale..
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Het verkopen van Song neem ik hem voor altijd kwalijk. Wat een potentiele voetballer was dat. Heeft hij wel laten zien toen zijn grote steun Bosvelt er nog was.
Gullit heeft heel duidelijk aangegeven waarom hij er niet om rouwt dat Song weg is. Communicatie schijnt nogal belangrijk te zijn bij voetbal. Als een speler 'hallo' nog niet eens begrijpt dan is het einde zoek, zeker na zo'n lange tijd. Hij weigerde zich gewoon aan te passen, goede voetballer of niet...
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
En over PSV gesproken, niets dan lof. Wat hebben zij verdiend gewonnen. Als je de gehele wedstrijd de meerdere bent van Lyon neem ik de spreekwoordelijke pet voor je af.

FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Wat zijn van Bommel en Cocu toch aanwinsten he 
En vooral wat bewijst zich Guus weer als briljante manager van een club en team.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
En we doen allemaal alsof we niet doorhebben dat het gewoon een penalty had moeten zijn
. Maar aan de andere kant: Diarra had gewoon rood moeten krijgen. Toch verdiend gewonnen want PSV was het grootste gedeelte van de wedstrijd de betere ploeg.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Nee het was echt geen strafschop, Gomes heeft hem echt niet aangeraakt, ik zag dat toch duidelijk in de herhaling, terwijl Cruijff bleef twijfelen. Ik snapte er niks van.
Vuilak die Nilmar, hoeveel PSV ook leuk meedeed (Park, Van Bommel) met overdreven vallen 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Verre van duidelijk, volgens mij raakte hij m wel aan. In ieder geval was de bal nergens te bekennen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Verre van duidelijk, volgens mij raakte hij m wel aan. In ieder geval was de bal nergens te bekennen.
Nee de bal was er niet, maar hij raakte hem, mijns inziens, echt niet aan
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Nee de bal was er niet, maar hij raakte hem, mijns inziens, echt niet aan
Dan heb je stront in je ogen, want dit was echt een zuivere penalty!
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Omdat Nilmar overdreven valt wil niet zeggen dat Gomez niet gruwelijk in de fout ging. De bal was in geen velden of wegen te bekennen. Zoals de commentator al zei, het is dat Nielsen niet in de buurt stond. Dat de grensrechter niet appelleerde vind ik belachelijk. Makkelijk gaan liggen of niet. Gomez ging in de fout en had geen oog voor die ronde leren knikker!!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Gomes was te traag waardoor hij niet bij de bal kwam. Zowel zijn handen, armen als lichaam raakten Nilmar echter niet. Die liet zich gewoon over Gomes heenvallen. Dit is toch duidelijk te zien in de herhaling...
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
'De overtreding op Nilmar leek mij een strafschop. De televisiebeelden bevestigen dat. Dat frustreert me. Het heeft ons in de heenwedstrijd en ook vandaag aan een beetje geluk ontbroken. Een andere scheidsrechter zou ons ook meer hebben geholpen om succes te hebben in de aanval.'
Aldus de trainer van Lyon. Een slechte verliezer, wiens naam het niet waard is genoemd te worden
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Gomes was te traag waardoor hij niet bij de bal kwam. Zowel zijn handen, armen als lichaam raakten Nilmar echter niet. Die liet zich gewoon over Gomes heenvallen. Dit is toch duidelijk te zien in de herhaling...
Sorry, niet dus. Ik heb deze herhaling meerdere malen bekeken en ik blijf erbij dat Gomes (met een s aan het eind dus
) onbesuisd uitkwam. Hij raakte wel degelijk die Nilmar. Hij mag dan wel makkelijk zijn gaan liggen (dat zijn we wel gewend tijdens dit toernooi), maar hij werd wel degelijk geraakt. Gomes ging flink in de fout, klaar!
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Onbesuisd kwam Gomes beslist uit, maar Nilmar viel al voordat hij contact maakte met Gomes.
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Omdat hij als een Inzaghi (de clown) valt betekent niet dat het onterecht is! Zeker niet in dit geval, want ondanks dat Nilmar makkelijk viel raakte Gomes hem wel degelijk (flink ook)!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.