- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Met welk lichaamsdeel raakt hij hem dan? Zijn armen? Mijn optiek is dat Nilmar makkelijk langs Gomes had kunnen stappen, nu liep/viel hij tegen Gomes aan, dus was er inderdaad contact 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Gullit weet niet wat hij wil en toont aan een zwalkend trainer te zijn. Voorbeelden:
- Bosschaart eerst op middenveld, nu linksback
Zag laatst bij kopspijkers Kraay jr. die Gullit aan sprak over het feit dat hij al eerder had gezien dat Bosschaart niet functioneerde. Gullit liet zich vervolgens verleiden tot een hoogst vermakelijk welles-nietes spelletje met de immer onvermoeibarar irritante Kraay.
In 95 wonnen we de CL, in 1996 verloren we van Juve de finale, in 1997 de halve, wederom van Juve.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Toen Ajax in 1996 de CL won had ik een bloedhekel aan ze; die arrogantie met spelers als Richard Witschge, De Boertjes en Blind. Ze zaten toen ook in een onoverwinnelijke periode.
Hoe anders nu met PSV, zo uit het 'niets' met een nieuwe sympathieke ploeg zo ver komen, met ongelooflijk veel strijd, mentaliteit en doorzettingsvermogen.
Jij bent duidelijk geen liefhebber van mooi voetbal. Ajax won in 1995 (!) ONGESLAGEN de CL met fantastisch combinatievoetbal.
PSV wint nu met veel mazzel (want in Lyon hadden ze gewoon 2-0 moeten verliezen en nu gaan ze er via strafschoppen door) en saai voetbal. Het is echt typisch PSV, in 1988 wonnen ze ook de Europacup door vanaf de kwartfinale alleen maar gelijk te spelen en in de slechtste finale allertijden uiteindelijk na strafschoppen te winnen.
Met Chelsea, Liverpool, PSV en Milan is dit wel een jammerlijke editie van de CL aan het worden. Er zit geen enkele ploeg meer in waar ik graag naar kijk. Ach, geeft me weer meer tijd om films te kijken. 
edit: Hup AZ! 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
[quote]Zavo schreef:
Witschge (overigens een erg goede voetballer) zat er toen nog niet bij, toen Ajax de CL won. Maar hoe dan ook speelde Ajax toen niet alleen het mooiste maar ook het beste voetbal van de afgelopen jaren, een ploeg als Real Madrid werd toen thuis opgerold met harde cijfers (1-4 of 2-4) en de uiteindelijke andere finalist - AC Milan - was in de poule ook al hard afgedroogd. Misschien dat de De Boertjes en Blind niet de meest sympathieke spelers waren, maar met Litmanen, George, Rijkaard, Kanu en de toen nog jonge Kluivert waren er zeker sympathieke spelers.
Edit. Jammer genoeg zit Barca niet meer in CL
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wel of geen strafschop, ik weet het nog niet.
Gomes raakte Nilmar wel degelijk aan maar deze ging al voor die tijd naar de grond.
Ik zou de kost niet willen geven aan de scheidsrechters die wel een strafschop hadden gegeven in zo'n momentopname.
Halve finale's hopelijk weer strafschoppen net zolang tot ook Seedorf moet. 
Ik hoop wel dat hij niet door het PSV publiek (waarmee hij geen enkel verband heeft) wordt uitgefloten, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
PSV wint nu met veel mazzel (want in Lyon hadden ze gewoon 2-0 moeten verliezen en nu gaan ze er via strafschoppen door) en saai voetbal.
Saai voetbal? Echt niet, het was een mooie wedstrijd gisteren en ik heb met veel plezier gekeken. Geluk moet je wel hebben in een groot toernooi maar ze hebben ook gewoon goed gespeeld, nooit waren ze de mindere van Lyon. En Lyon mag trouwens nergens om zeuren over geluk en een penalty of niet, moet Diarra maar normaal doen.

Ja, dat dan weer wel
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En Lyon mag trouwens nergens om zeuren over geluk en een penalty of niet, moet Diarra maar normaal doen.
Van Bommel moet normaal doen bedoel je. Die heeft de hele wedstrijd alleen maar tegen de scheidsrechter lopen zeiken. En bij die overtreding van Diarra lekker doorrollen en op de grond blijven liggen, wat een aansteller. De scheidsrechter was niet goed, maar zeker niet in het voordeel van Lyon, hij maakte aan beide kanten slechte beslissingen. Hij had inderdaad Diarra rood kunnen geven, maar die twee schwalbes van Park (nog zo'n aansteller) hadden ook allebei met geel bestraft kunnen worden. En penalty of niet, dat vond ik een twijfelgeval.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
een ploeg als Real Madrid werd toen thuis opgerold met harde cijfers (1-4 of 2-4)
Real werd opgerold in de poule met eerst 1-0 en later 0-2.
Dat was het seizoen daarvoor, toen had Ajax Milan eerst in de poule uitgeschakeld en later nog eens in de finale. Bayern was toen echter keihard opgerold in de halve finale met 2-5.
Het was gisteren echt een meeslepende wedstrijd, PSV deed zeker niet onder Lyon, maar tegen die ploeg is het echter onvermijdelijk om een 0-0 score op het bord neer te zetten. PSV heeft een uistekende verdediging, wellicht momenteel één van de beste van Europa, maar Lyon is een team wat aan één kans genoeg heeft. PSV speelde mooi de bal rond maar leverde veelal mislukte steekpasses en waren niet echt spectaculair te noemen, uiteindelijk heeft hun doorzettingsvermogen ze de overwinnig bezorgd.
PS. ik vond het echt geen penaltie hoor, Gomes richtte zijn handen naar de bal en raakte de aanvaller slechts lichtjes waarna diezelfde aanvaller de rest deed... maar daar gaan we dan weer 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Van Bommel moet normaal doen bedoel je. Die heeft de hele wedstrijd alleen maar tegen de scheidsrechter lopen zeiken.
Ze zaten wat af te lachen volgens mij. Van Bommel was bij de scheids aan het slijmen heb ik het idee, hij bleef heel rustig.
Dat beweer ik ook niet. Hij floot onpartijdig, alleen nam hij af en toe nogal rare beslissingen.
Park heeft er inderdaad ook een handje van om snel neer te gaan, Lee deed het overigens ook af en toe. Maar die overtreding van Diarra was dermate vuil dat hij er onmiddelijk vanaf had gemogen. Daar is geen discussie over mogelijk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ben ik het niet mee eens. Het was gewoon gevaarlijk spel, Van Bommel liet het erger lijken dan het was. Het was geel, maar zeker geen direct rood.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zavo, krijg toch een beetje het idee dat je PSV dit succes niet gunt.
De scheidsrechter was iig niet partijdig. Het moment met Diarra, toen knepen de spelers van L'OL hem behoorlijk.
Zowel bij L'OL (Malouda, Juninho) als PSV (Park, Lee) had spelers die graag de grond opzochten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ja ik zei het verkeerd. Hij had geel moeten krijgen, en dus rood omdat hij al een gele kaart op zak had.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat heb je heel goed gezien. 
Ik heb een hekel aan PSV en dat zal niet snel veranderen. Als ze nu nog echt aantrekkelijk voetbal zouden spelen met leuke spelers, zou ik ze een incidenteel Europees succesje nog kunnen gunnen, maar dit team gun ik het niet.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Halve finale's hopelijk weer strafschoppen net zolang tot ook Seedorf moet. 

spuit11
-
- 247 berichten
- 365 stemmen
[quote]BoordAppel schreef:
Ze zaten wat af te lachen volgens mij. Van Bommel was bij de scheids aan het slijmen heb ik het idee, hij bleef heel rustig.
Dat was ook mijn mening, hij had al een gele kaart staan uit een vorige wedstrijd en wilde waarschijnlijk de scheids te vriend houden. En dat is goed gelukt, want alle middenvelders stonden op scherp maar niemand is de volgende wedstrijd geschorst.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dan moeten ze in San Siro maar met 3-0 winnen en snel een gele kaart pakken anders is er niemand bij in de finale.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Wat een geweldige prestatie. Zelden zo in spanning gezten als gisteravond. Nu alles in het werk stellen om er op 26 april in millan erbij te zijn. Ook ik vond het geen penalty maar ben ook wle bevooroordeeld. En wat park zijn geval betreft ik kan het me goed voorstellen als ik zoveel moest rennen in 1 wedstrijd ging ik er ook een paar keer bij liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
AZ kan voor Atletico Madrid supporter niets meer stuk maken . 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Wat een belabberde wedstrijd zeg waarin AZ zeker de 2e helft erg slecht speelde maar ze zijn wel mooi door
. Standbeeld voor Timmer?
Niet dat Villarreal zo goed was trouwens en Jose Mari is echt heel erg dom.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ja weer met hakken over de sloot, maar ze hebben alles gegeven en er hard voor gevochten. Toch vrees ik dat AZ weinig meer over heeft, ze zijn echt over hun toeren gegaan, het is immers geen topclub en ze zijn dit ook niet gewend. Ze zijn al zó ver gekomen en hebben al zoveel laten zien, mochten ze wonder boven wonder ook de halve finale halen, dan winnen ze de UEFA.
V
-
- 8369 berichten
- 3369 stemmen
Wat een belabberde wedstrijd zeg waarin AZ zeker de 2e helft erg slecht speelde maar ze zijn wel mooi door
.
Superslecht idd, maar oh zo mooi.
Een van de beste keepers van vandaag de dag!
Wat een sukkel. Hou je even in en je team staat met 11 tegen 10, maar nee, de (briljante) eikel moet zo nodig Van Galen tegen de vlakte trappen. Heel erg dom, maar wel lekker om naar te kijken 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zelden zo gejuicht bij een bal die er na een vrije trap zo mooi binnenkant paal niet in gaat! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Volgens mij sprak Van Galen Jose Mari op zijn slechte acteerprestaties aan. Zal inderdaad niet op een al te vriendelijke manier gegaan zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Het blijft erg dom. Als hij zich had weten te beheersen had Villarreal vast en zeker gewonnen.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ja als als…. als Opdam geen rood had gekregen had AZ gewonnen. 
Nee, Villareal heeft gewoon terecht verloren. Als je over twee wedstrijden niet kan winnen lig je er gewoon terecht uit.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zelfs Adriaanse zegt dat ze enorm veel geluk hebben gehad. En wat een redding van Timmer op die bal van De Cler.
Ik ben bang dat het bij de halve finale blijft. Ik heb vanochtend Sporting-Newcastle gezien en Sporting was echt goed en nog wel zonder Liedson.
Wat een sukkel. Hou je even in en je team staat met 11 tegen 10, maar nee, de (briljante) eikel moet zo nodig Van Galen tegen de vlakte trappen. Heel erg dom, maar wel lekker om naar te kijken 
Of slim van Van Galen want die gaat die Jose Mari net ff op de tenen staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.