- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
V
-
- 8369 berichten
- 3369 stemmen
Of slim van Van Galen want die gaat die Jose Mari net ff op de tenen staan.
Dat heb ik even gemist, maar van Van Galen verbaast het me niets 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat heeft van Basten toch goed gezien, die Maduro. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Bedoel je dit op basis van die goal of zijn spel?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Fenerbahce - Besiktas 3-4
Wat een wedstrijd!
Fenerbahce spits Anelka speelde best goed maar kon niet tot scoren komen. Alex de Souza maakte daarentegen twee doelpunten maar viel verder niet echt op. De 75'ste minuut kreeg Cordoba, de doelman van Besiktas, een rode kaart (achteraf bleek dat de scheidsrechter er helemaal naast zat) en aanvallende middenvelder Daniel Pancu moest hem vervangen. Pancu keepte erg goed moet ik zeggen. Het noemen waard is ook de 1-2 van John Carew, hij sprong ver boven drie Fenerbahce verdedigers uit en kopte keihard binnen. Prachtig! En dan die stijlvolle afstandschot van Akin, bijzonder mooi. Pierre van Hooijdonk kreeg een invalbeurt maar ook hij kon het verschil niet maken voor Fenerbahce. Besiktas heeft verdiend gewonnen en de sterren van Fenerbahce een poepie laten ruiken. Nu ziet het er eindelijk goed uit voor Galasaray. Nu maar hopen dat ook GS van FB weet te winnen..
Velen van jullie volgen de Turkse competite waarschijnlijk niet maar het begint steeds interessanter te worden, dus ik kon het niet laten. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Dat is dus de competitie waar je als uitgerangeerde spits altijd terecht kan 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een onzin, Carew en Anelka zijn beiden midden 20 en hebben bij grote clubs als Valencia en Arsenal gespeeld...
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Uitgerangeerd in de zin dat geen een andere respectabele club ze meer wil hebben, anders ga je - met alle respect - niet in de turkse competitie ballen als voormalig troetelkind van de natie (beide werden toch altijd gezien als toekomstige (wereld)toppers).
kos
-
- 46703 berichten
- 8861 stemmen
Weet je wel wat ze daar verdienen in Turkije?
Daar hoef je in Nederland niet om te vragen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Arsenal - Real Madrid --> Fenerbache
Valencia - AS Roma --> Besiktas
Dan is er toch iets helemaal verkeerd gegaan, geen beste carriereplanning.
Patje 'met-zijn-te-dikke-kop' Kluivert gaat dezelfde kant, al is hij volgens mij nog wat ouder
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Weet je wel wat ze daar verdienen in Turkije? Daar hoef je in Nederland niet om te vragen.
Dat is niet de issue toch? Dan zou je evengoed kunnen beweren dat Qatar of een andere zandbak een mooie stap omhoog is. Ik sluit me wat dat betreft aan bij Pascal. Die gasten hebben sportief een stapje terug gedaan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Advocaat stapt zelf op bij Mönchengladbach.
Dick Advocaat stapt "in het belang van de club" op als trainer van het Duitse Borussia Mönchengladbach.
Mönchengladbach is pas 15de in de Bundesliga, met slechts een punt meer dan de eerste club die met degradatie wordt bedreigd. Afgelopen zaterdag werd 1-1 gelijkgespeeld tegen rechtstreekse degradatieconcurrent FC Mainz. Horst Koepel, de trainer van de beloften, neemt voorlopig de sportieve leiding waar.
Bij Borussia Mönchengladbach spelen vijf Belgen: Nico Van Kerckhoven, Wesley Sonck, Filip Daems, Joris Van Hout en Bernd Thijs.
"Club belangrijker dan eigen persoontje"
"In de huidige situatie gaat het belang van de club voor op dat van mezelf", vertelde Advocaat. "Ik denk dat mijn vertrek de druk op de club en de spelers kan verminderen en dat het een impuls zal geven opdat Borussia bij de elite zou blijven."
De 57-jarige trainer is pas sinds november actief bij de Duitse eersteklasser. Hij verving er de ontslagen Holger Fach en tekende een contract tot juni 2007. "Advocaat nam de beslissing, wij respecteren en aanvaarden ze en bedanken hem voor zijn medewerking", gaf Borussia Mönchengladbach-voorzitter Rolf Koenigs aan.
De Nederlander is al de zesde trainer die dit seizoen (al dan niet gedwongen) vroegtijdig zijn functies neerlegt in de Duitse competitie. De volgende trainers gingen hem voor: Jupp Heynckes (Schalke 04), Klaus Toppmoeller (Hamburg), Holger Fach (Mönchengladbach), Juri Schluenz (Rostock) en Kurt Jara (Kaiserslautern).
Bron: Het Laatste Nieuws.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Dat is niet de issue toch? Dan zou je evengoed kunnen beweren dat Qatar of een andere zandbak een mooie stap omhoog is.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Uitgerangeerd in de zin dat geen een andere respectabele club ze meer wil hebben,
Anelka is een genot om naar te kijken en is niet alleen voor het geld naar Fenerbahce (bitch club, daar niet van) gekomen. Onderschat de Super league niet. Zowel Anelka en Carew hadden genoeg keuze uit andere zeer respectabele clubs maar ze kozen beiden uiteindelijk voor Turkije. Misschien wel omdat het weer in Turkije lekker is maar ga me niet vertellen dat Anelka en Carew naar Turkije zijn gekomen omdat ze uitgerangeerd zijn. Kom nou, ze zitten beiden in de twintig..
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Mwa Diesel. De magie is er al weer een tijdje vanaf, sinds Galatasaray de kwartfinale van de CL heeft gespeeld in 2002 (en de derde plaats op het WK natuurlijk). Destijds rekende ik de Turkse competitie tot de beste 10 van de wereld.
Maar op dit moment is het Turkse voetbal echt niet om aan te zien. Fenerbahçe heeft 4 punten voorsprong op de rest, maar krijgt in de CL 6 doelpunten in één wedstrijd om de oren en wordt in de UEFA-Cup uitgeschakeld door een Spaanse degredatiekandidaat. Dus ik kan de arrogante houding van de Hollanders met hun PSV en AZ wel begrijpen op dit moment.
Het wordt tijd dat GS de draad weer eens opppakt voor Turkije, want met die anderen wordt het niks 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Het wordt tijd dat GS de draad weer eens opppakt voor Turkije, want met die anderen wordt het niks 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zo Diesel, lekker over de zeik? Je moet effe beter lezen joh. Ik reageer op Kos die als argument de centjes in Turkije aanvoert. Dáár ben ik het niet mee eens. Dán kun je net zo goed in Qatar gaan spelen. Misschien moet je effe een lekker rustgevend bad nemen, met een kopje thee erbij oid.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Come on man, no hard feelings Marty. 
Ik had idd beter moeten lezen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dus ik kan de arrogante houding van de Hollanders met hun PSV en AZ wel begrijpen op dit moment.
Arrogant? Dat valt wel mee, niet meer dan normaal toch? 
Als ik het goed begrijp is de Turkse competitie ongeveer te vergelijken met de Nederlandse qua niveau, aangezien ze net onder NL staan op de ranglijst? Spelers als Anelka spelen echter niet in Nederland, de enige reden dat ze naar Turkije gaan lijkt me ook geld te zijn. Oja en het goede weer natuurlijk.
kos
-
- 46703 berichten
- 8861 stemmen
Zo Diesel, lekker over de zeik? Je moet effe beter lezen joh. Ik reageer op Kos die als argument de centjes in Turkije aanvoert. Dáár ben ik het niet mee eens. Dán kun je net zo goed in Qatar gaan spelen.
Eigenlijk hetzelfde verhaal met de Griekse competitie.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik vind het ook niet dom ofzo dat ze daar gaan spelen hoor, maar ik onderschrijf gewoon de gedachte dat het na topclubs in Engeland en Spanje een stapje terug is op de sportieve ladder.
kos
-
- 46703 berichten
- 8861 stemmen
Anelka zat hiervoor bij Manchester City
.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
PSG, Arsenal, Real Madrid, PSG, Liverpool, Manchester City, Fenerbahçe als je per sé volledig wilt zijn Kos! 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Wat een commotie allemaal, heb heel wat gemist zo te lezen
.
De Turkse competitie zit inderdaad in de lift al blijft het achter bij de 'grote competities' in Europa, en buiten de financiële middelen ook bij de Nederlandse. De Nederlandse competitie is nog altijd wel meer een opstapje voor de grote competities, de Turkse is toch meer om af te bouwen ... waar zijn de tijden toen iemand als Ulrich van Gobbel voor Galatasaray (toch?) speelde 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Dus ik kan de arrogante houding van de Hollanders met hun PSV en AZ wel begrijpen op dit moment.
Ja want AZ en PSV zijn de enige Nederlandse clubs die ooit succes hebben geboekt.. Voor zover ik weet heeft alleen Galatasaray 1 keer de uefa cup gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij won Galatasaray in de finale toen van Arsenal, heel knap.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ja zou best kunnen want er waren ooit eens behoorlijke gevechten geweest tussen Turkse en Engelse supporters, maar ik weet niet meer wanneer en bij welke wedstrijd dat precies was..
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij won Galatasaray in de finale toen van Arsenal, heel knap.
Ja zou best kunnen want er waren ooit eens behoorlijke gevechten geweest tussen Turkse en Engelse supporters, maar ik weet niet meer wanneer en bij welke wedstrijd dat precies was..
1999-2000 (Semi Final)
Galatasaray - Leeds United: 2-0 (Hakan Sükür, Capone)
Leeds United - Galatasaray: 2-2 (Hagi (P), Hakan Sükür)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.