• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.705 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.607 acteurs
  • 199.195 gebruikers
  • 9.383.771 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

V

• 8369 berichten
  • 3369 stemmen

Een supporter van Leeds is toen doodgestoken, toch?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik zat zondagmiddag in De Kuip als neutraal supporter. Ik heb me werkelijk verbaasd dat op het moment dat hun club met 2-1 voorstond, ze hun team gingen uitfluiten en te roepen om "Jagen!"

Dat werkt lekker motiverend voor die jongens.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

EmDee schreef:

Ik zat zondagmiddag in De Kuip als neutraal supporter.

Hoe doe je dat? "Hup allebei!" oid?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik juichde idd bij die twee goals van Feijenoord (hypocriete lul dat ik ben) want ik zat in een Feijenoord vak. Maar toen ik bij de 2-2 direct zei dat het geen buitenspel was, keken bepaalde figuren mij aan alsof ik toch voor Ajax was.

Maar ik kom gewoon voor de voetbal en wilde graag eens de klasssieker meemaken. Daarom was het ook jammer dar er geen Ajax-supporters in het stadion waren.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

V schreef:

Een supporter van Leeds is toen doodgestoken, toch?

Klopt.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Willem II

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Knap, maar jonge jonge wat een kansen voor Ajax. Maarja als je ze zelf niet maakt, dan maakt de tegenstander ze wel. En ajax was net zo goed bezig.

stinissen (crew films & series)

• 23471 berichten
  • 76981 stemmen

Purmerend schreef:

Knap, maar jonge jonge wat een kansen voor Ajax. Maarja als je ze zelf niet maakt, dan maakt de tegenstander ze wel. En ajax was net zo goed bezig.

Inderdaad.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Purmerend schreef:

Knap, maar jonge jonge wat een kansen voor Ajax.

Als je twee kansen voor open doel er niet in schiet verdien je het ook gewoon niet om te winnen. De finale wordt in ieder geval een leuk Brabants onderonsje .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ach het was een beetje pech dat die lat in de weg zat.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dan was ie inderdaad gewoon over gevlogen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Zou heel goed gekund hebben..

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Van 't Wereldje op vi.nl:

Mitea: 'Kan die lat misschien weer omhoog?'

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Dat moet wel gezegd worden, knap dat ie m nog op die lat krijgt. En ook Pienaar verdient een speciale vermelding, erg knap om toch nog die man te raken die bij de paal staat in een verder leeg doel.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Toch knap om zo met een compleet mislukt seizoen toch nog Europacup voetbal binnen te halen. Heel vaak dit seizoen ook in de allerlaatste minuten tegentreffers gehad, naast veel blessures. 8 Willem II'ers waren geblesseerd gister.

"Als de tegenpartij scoort en jij scoort niet, dan verlies je. Da's logisch"

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

En Huntelaar is weer terug! Wellicht iets voor Ajax volgens jaar, want naast Babel (die uit kan groeien tot één van de beste spitsen van Nederland, maar nog erg jong is) is het met de spitsen in Amsterdam vrij slecht gesteld.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Als hij bij een top-club kan gaan spelen, hoop en denk ik dat hij terugkeert naar PSV.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

psv is volgens mij na een ander kaliber spits op zoek. Robinho zijn ze nog steeds intensief mee bezig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Robinho hebben ze al verloren. Real Madrid heeft al een bod op Robinho gedaan van 20 miljoen euro.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

ik denk dat psv best kan concurreren met real madrid. Zeker met chelsea achter de hand. Een constructie zoals met alex is en voor chelsea en voor psv ideaal. Die robinho kent psv ook nog wle van ronaldo en romario. Hij komt dan bij een club met alex en gomes. Dus aan landgenoten ook geen gebrek. En een trainer die goed weet hoe om te gaan met dit soort jongens. Weet niet hoe verstandig die jongen is maar als hij maar enigzis kan nadenken geef ik psv een goede kans.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Bij Real Madrid leert hij niet voetballen maar handtekeningen zetten. Bij Chelsea zit hij naast Kezman op de tribune. Hij kan het beste naar PSV gaan.

Daarbij is de Nederlandse competitie voor jonge toppers een ideale speeltuin.

Zie Heerenveen-RBC. Dat lukt in Spanje niet zonder dat er wat spelers met afgescheurde enkelbanden weggedragen wordt.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

gotti schreef:

En Huntelaar is weer terug! Wellicht iets voor Ajax volgens jaar, want naast Babel (die uit kan groeien tot één van de beste spitsen van Nederland, maar nog erg jong is) is het met de spitsen in Amsterdam vrij slecht gesteld.

Persoonlijk zie ik toch liever Samaras, minstens zo'n neusje voor het goal, een veel betere voetballer met een goede actie in huis, alleen is Huntelaar een stuk zelfverzekerder ... maar dat maakt hem voor mij zeker niet de betere voetballer, spits en tegenwoordig ook niet meer de betere afmaker, van de twee.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

dat moet een mooie boel zijn geweest. Wel een vrij eenzijdige wedstrijd denk ik.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Een oplettende user wist trouwens te melden dat: "als de scheidsrechter fluit voor de aftrap en hij wordt niet genomen kan de scheids de andere ploeg een vrije trap geven wegens tijdrekken".

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In welke liga was dat dan? Kan er niks over vinden in de Prva League en de Prva 2 League.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

FisherKing schreef:

Als er tijdrekken plaats gevonden zou hebben, kun je NOOIT 62 doelpunten maken. Waar is het logische nadenken gebleven ?

Waarom zou dat niet kunnen? 10 seconden over de aftrap doen is al tijdrekken lijkt me. Overigens staat er in het berichtje dat de spelers bleven staan, ze mogen dus wel de bal een trap geven.

Wegens niet opdagen is de officiele uitslag 3-0. Vrij logisch lijkt me

Als ze niet kwam opdagen wel, maar ze waren er wel degelijk.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Waarom zou dat niet kunnen? 10 seconden over de aftrap doen is al tijdrekken lijkt me.

Als de keeper de bal langer dan zes seconden in zijn handen houdt, is het al een overtreding wegens tijdrekken, dus het kan inderdaad makkelijk.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

FisherKing schreef:

Jij ook dom!. Er is geen keeper.

Oh nee, die is recentelijk afgeschaft in 2032. Sorry, ik word ook al oud.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

FisherKing schreef:

Tsjemig wat een imbecielen hier die niet eens de KNVB regels kennen

De KNVB in Servië?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.