- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
precies
ze waren te dicht bij de grotten, waar al die lijken lagen
Uhm ja.
Lollig? 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Je hebt van mij geen last meer. Jij je zin
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
volgens mij heb ik heel veel FisherKing-madness gemist.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ach ja Zelva baalt nog steeds dat Willem II in Europa gaat 
of dat dat clubje van hem verloor.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
PSV speelt haast geeuwend Vitesse weg...altijd leuk om te zien. Ben benieuwd wie Van Bommel gaat opvolgen. In de NL competitie is er maar 1 speler die zijn kwaliteiten kan evenaren: Egdar Barreto. Morgen tegen DB moet ie maar weer eens wat laten zien.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
ja ik dnek ook dat dat psv grootste probleem zal worden. Een opvolger voor van bommel vinden. Persoonlijk denk ik dat er inderdaad maar 1 man is die de kwaliteiten hiervoor heeft. Dat is echter niet barreto maar landzaat.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
FisherKing-madness
De term die ik al tijden zoek. Altijd lachen als het richting middernacht gaat 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zeker...hij heeft Lee en Park altijd beschermd en waar Song een trieste aftocht in R'dam beleefde maken zij nu internationaal furore. Toch voornamelijk dankzij het vertrouwen op lange termijn van Hiddink.
Als oud NEC-speler gun ik hem wel de transfer van Barreto naar PSV. Die zou daar een absolute held worden.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...Dat is echter niet barreto maar landzaat.
Maar die schelen bijna 10 jaar met elkaar. Barreto is pas 20 en is qua ontwikkeling en ervaring verder dan Landzaat en Van Bommel waren op die leeftijd.
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
Sorry Redlop, maar Barreto moet wel extreem veel leren wil hij in de buurt komen van een Van Bommel...
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Weg met al die arrogante Amsterdammers.........
Word je nu echt niet moe van jezelf??!! Je blijft in trieste herhaling vallen! Erg kinderachtig....
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
.........en Yekezzez is toch wel een van de beste users op MovieMeter.
Dank je.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Co, bedankt dat je ons de 2de plaats gunt (toch nog een beetje een Ajax-hart?), dat kunnen we wel gebruiken na dit kutseizoen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ben benieuwd wie Van Bommel gaat opvolgen. In de NL competitie is er maar 1 speler die zijn kwaliteiten kan evenaren: Egdar Barreto.
Heb al meerdere malen de naam Tomas Rosicky gelezen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
zou ik ook zeer tevreden mee zijn. Wil die weg bij dortmund dan??
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rosicky zou wel weg willen, dat wou hij vorig jaar al maar toen ging het mis. Het zou ook financieel wat betekenen voor Dortmund. Maar het zou mij niet verbazen als hij niet weg wilt nu van Marwijk er is.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Leuk stukje over Beasly in de USA Today
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Wat speelde van Bommel slecht. Ik vond hem echt de slechtste speler op het veld. Verloor bijna elk duel. Bijna geen 1 pass kwam aan. Begrgijpe echt niet dat een topclub hem wilt hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan er altijd wel een keer een slecht dagje bij hebben zitten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Ik vond van bommel verre van slecht. We gaven gewoon voetballes in san siro in de tweede helft. Was alleen niet echt te spreken over beasly. Verder vond ik het een collectieve topprestatie. Alleen wel 2-0 verloren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaf PSV voetballes of liet Milan PSV komen, dat is een groot verschil.
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Misschien weet Timbo nog niet hoe italianen voetballen. 1-0 is voldoende en dan wachtte op de fout van de tegenstander.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch wel veel respect voor teams als Milan die zo geinspireerd kunnen verdedigen, en het gewoon met een marge van 1 op de verdediging kunnen gooien en maar zelden in de fout gaan met die taktiek.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
dan deden ze dat met verdomd veel risico. catanaccio houdt volgens mij niet in park op 5 meter van de goal vrij laten inschieten of van bommel een bal net over laten schieten vanaf 7 meter. Voor mijn gevoel heeft italiaans voetbal in ieder geval niet veel te maken met het weggeven van kansen in de hoop dat ze gemist worden. Maar als jij daar anders over denkt hoor ik het graag.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
ik heb ook respect voor de manier waarop ze tegen man utd verdedigde niets weggeven en zelf twee keer scoren. Maar dta wa svandaag echt niet aan de orde en in die eerste wedstrijd tegen inter ook al niet. Moeten het italiaanse voetbal ook niet overdrijven.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof er ook geen zak van dat Milan PSV liet komen: daar waren de kansen dus een beetje te dik voor. PSV heerstte in de 2e helft. Zo simpel ligt 't. Nu nog een paar lui zien te regelen die de bal ook IN het netje kunnen leggen. PSV ligt eruit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
dat is inderdaad zo goed als zeker. maar laten we hopen op een wonder als vorig jaar met deportivo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het ging zeker niet vlekkeloos. De 0 bij PSV is vooral te danken aan PSV zelf.
Ik had het niet over deze wedstrijd maar over het algemeen. AC heeft er behoorlijk wat wedstrijden erbij zitten dat het niet zoals gepland gaat.
De kansen waren inderdaad groot maar dat kan ook resulteren door het laten komen van Milan en dat ze hun defensieve taak wat onderschat hebben.
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Nu nog een paar lui zien te regelen die de bal ook IN het netje kunnen leggen.
Geruchten gaan dat ene Kezman niet echt tevreden is bij zijn huidige club en terug wil naar zijn vorige werkgever (heeft psv natuurlijk nu even niets aan, maar toch
)
Helaas wel ja (naar alle waarschijnlijkheid), maar zonder echte afmaker ben je niets tegen een ploeg als Milan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.