- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Het ging zeker niet vlekkeloos. De 0 bij PSV is vooral te danken aan PSV zelf.
Ik had het niet over deze wedstrijd maar over het algemeen. AC heeft er behoorlijk wat wedstrijden erbij zitten dat het niet zoals gepland gaat.
De kansen waren inderdaad groot maar dat kan ook resulteren door het laten komen van Milan en dat ze hun defensieve taak wat onderschat hebben.
Dan kan ik er inkomen. milan's verdediging was zeker niet geweldig vandaag. Zeker omdta psv nou ook niet echt de beste spitsen ter wereld heeft. Ze miste nesta natuurlijk ook wel.
Misschien weet Timbo nog niet hoe italianen voetballen. 1-0 is voldoende en dan wachtte op de fout van de tegenstander.
Hier wordt echter bijna gesugereerd dat milan extra die 3 kansen weggeeft en dat is gewwon klinkklare onzin.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Ik geloof er ook geen zak van dat Milan PSV liet komen: daar waren de kansen dus een beetje te dik voor. PSV heerstte in de 2e helft. Zo simpel ligt 't.
PSV won daardoor natuurlijk zeer aan kracht.
De eerste helft schrok ik toch. Als je het verschil zag in positiespel, beweging en vooral handelingssnelheid...pfoe. PSV had werkelijk niets in de melk te brokkelen, afgezien van 2 of 3 balletjes die door de verdediging glipten, maar qua veldoverwicht waren ze helemaal nergens. Ik dacht dat het 4-0 zou worden.
En dan die tweede helft..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Na de eerste 20 minuten was dit toch beduidend minder. Hierna kreeg psv zelfs wat kleine kansjes en 1 hele grote. Farfan moet die bal gewoon binnenschieten. Wat de tweede helft betreft zal het een combinatei van beide zijn. En laten komen en vedettevoetbal. Ik weet in ieder geval wel dat ze dat veel problemen had kunnen opleveren.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Na de eerste 20 minuten was dit toch beduidend minder.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
ben ik toch niet helemaal met je eens. ik vond er een levensgroot verschil zitten tussen die eerste 20 minuten en die 25 daarna. en gomes heeft zeker een aantal belangrijke reddingen gemaakt in die eerste 20 minuten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Jammer jammer jammer. Met 1-0 was er nog goede hoop, nu is er slechts hoop. Vond de scheids trouwens slecht.
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Vond de scheids trouwens slecht.
Idd, kaarten trekken voor Gomes en Seedorf (wat deden zij verkeerd), en niets voor de smerige overtredingen die wel gemaakt werden!!
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Idd, kaarten trekken voor Gomes en Seedorf
Voor z'n irritante manier van lopen en spelen (en niet te vergeten voor zijn oproep in de krant) 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Hoe was dat gezegde van Cruijff ook al weer over Italianen?
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Wat een geluk trouwens dat Bouma licht geblesseerd raakte. Wel een risico om Cocu op Shevchenko te laten spelen, maar hij deed het zeer goed. Ik heb niemand er nog over gehoord, maar ik vond Vogel echt super spelen. Ik ben helemaal geen fan van hem, maar gisteren deed hij de 2e helft echt volgens mij niks meer verkeerd. Elke keer de goede kant op draaien, altijd aanspeelbaar, rustig, goede openingen.
Tot 10m voor het doel ging het goed. Ik zag trouwens nog die kans van Van Bommel een paar keer in de herhaling, maar die bal moest er echt in, Dida liet de korte hoek helemaal los, zeer spijtig.
Wel een goede magneet had die Dida trouwens, echt geeneen bal ging in de hoek of hoog, alles rolde lekker op hem af.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Wat speelde van Bommel slecht. Ik vond hem echt de slechtste speler op het veld. Verloor bijna elk duel. Bijna geen 1 pass kwam aan. Begrgijpe echt niet dat een topclub hem wilt hebben.
Valt wel mee, van Bommel moest zich inhouden omdat hij zich geen gele kaart kon permiteren. Zodoende kon zich niet vollop laten zien want dat gaat altijd wel gepaard met enkele stoten 
Ik denk trouwens wel dat de 2e helft bij de strategie van milan hoorde, zulke spelers met ieder zo'n grote status laten zch niet zo snel uit het veld slaan. Maar ik denk dat die grote kansen voor psv niet echt zo gepland waren en het is zeer jammer dat psv die 'doelpunten' heeft gemist. Als italiaanse clubs niet zoveel geld hadden en de benodigde topspelers, dan zou hun hele spelverpestende voetbalmaniertje in duigen vallen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik weet het niet. Het verschil tussen eerste en tweede helft was ZO groot, zo heb ik het zelden gezien. Milan ging niet meer voor alle duels, liep niet meer met de man mee, erg pover. Ik weet niet of ze PSV lieten komen of dat het arrogant vedettenvoetbal was.
De tactiek was de tweede helft ook anders toen Cocu een linie zakte.
En de meer aanvallende Lucius voor Bouma kwam.
Thuis Robert opstellen en dan kijken of het goed gaat.
Nu gaan ze iig nog meer op de aanval spelen dan dat het 1-0 was geworden, denk ik.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Een van de Belgen hier kent vast wel Anderlecht-keeper Tristan Peersman. Mijn cluppie NEC is met hem in onderhandeling, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Kan iemand wat over hem vertellen, ik las alleen dat ie 4 interlands heeft gespeeld.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk: of ie een beetje goed is enzo.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4409 stemmen
Die Peersman krijgt regelmatig kritiek en wordt nu en dan gepasseerd door een ander die dan weer in de fout gaat zodat Peersman alsnog weer de goal in mag. Voor een club als NEC goed genoeg denk ik, al is Gentenaar lastig te vervangen!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe was dat gezegde van Cruijff ook al weer over Italianen?
Italianen kunnen nooit van je winnen maar je kan wel van ze verliezen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Een van de Belgen hier kent vast wel Anderlecht-keeper Tristan Peersman. Mijn cluppie NEC is met hem in onderhandeling, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Sinds NEC redelijk wat geld tot hun beschikking heeft, hebben ze 3 goede spelers gekocht. Dit zal ook wel weer zo'n dure speler zijn die 3x niks is, probeer dan te gaan voor een goede Nederlandse doelman die elders op de bank zit (Postma, Waterman).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Idd, kaarten trekken voor Gomes en Seedorf (wat deden zij verkeerd),
Kaart voor Seedorf was inderdaad niet terecht maar kan nog verkeerd gezien zijn. De kaart voor Gomes is een van de domste beslissingen die ik ooit een scheids heb zien maken. Wat had PSV er in godshemelsnaam voor baat bij dat het 0-0 zou worden? Wat een prutser.
Claus
-
- 117 berichten
- 968 stemmen
Hee kos, ik weet nog wel een leuk keepertje voor jullie: Bas Roorda
Vast wel 'goed genoeg' voor NEC, hehe
Ooit, in z'n eerste periode bij Grunn, een groot talent, nu een groot drama, bij tijd en wijle. Hoe gaat het eigenlijk met die Zwarthoed van AZ? In de korte periode dat die aan de bak kwam viel hij mij op als een goede keeper.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Geweldige smiley trouwens.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Hee kos, ik weet nog wel een leuk keepertje voor jullie: Bas Roorda
Vast wel 'goed genoeg' voor NEC, hehe
.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Even wat anders, zal waarschijnlijk wel ondergesneeuwd worden door de verrassende uitslag vanavond, maar zijn hier nog snookerliefhebbers?
Eurosport zendt het bijna de gehele dag uit, geweldig. Zoals voor velen was O'Sullivan mijn favoriet maar helaas is hij door de verschrikkelijke Ebdon - die wat wegheeft van John Malkovich - gisternacht in een treurige partij uitgeschakeld.
Ben nu voor McCullogh, sympathieke speler die aardig wat risico in zijn stoten legt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een geweldige 2e playoff game van the Bull vannacht.
Na 7 jaar van afwezigheid in de playoffs lijkt de eerste ronde van de Eastern Conference een succes te worden.
Na het eerste kwart stonden de bulls al achter met tien punten en in het tweede kwart lieten de bulls hun 'bench power' zien, ze scoorden 17 punten meer dan hun opponent, the Wizards.
De aandacht ging uit naar Washington guards Hughes en Arenas maar Kirk Hinrich liet zien dat hij de guard is, hij scoorde een career high 35 punten.
2 - 0 voorsprong nu, op naar Washington.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik volg bijna elke sport wel en zo dus ook snookeren. Jammer dat mijn favorieten er uit liggen, dat zijn oa O'Sullivan en White. Ik ben denk ik toch voor Stevens. Eurosport heeft overigens ook andere grote toernooien uitgezonden 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Schandalig dat die Ebdon meer dan 5 minuten deed over een break van 12 punten, met duidelijk potbare ballen of in ieder geval zonder andere opties. Vreselijk om naar te kijken.....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Onbegrijpelijk dat die megafoon eikel zo z'n gang mag gaan. Zijn daar geen (UEFA) regels voor?!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
haha ik wilde daar NET een bericht over plaatsen
hoe irritant
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.