- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
laat ik het zo zeggen: ik wou dat ik niet had gekeken, dit hoor ik morgen nog
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Haha daar stoorde ik me ook al aan
. 2-1 is nog niet eens zo'n slechte uitslag trouwens, alleen het had net zo goed 10-1 kunnen zijn. Redelijk slaapverwekkende pot voetbal wederom en ik zie AZ ook niet winnen volgende week. Of er moet weer zo'n briljant doelpunt vallen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Die kutstadionspeaker hadden ze ook al tegen Feyenoord. Echt te erg voor woorden, en ik had er bijna de wedstrijd voor afgezet.
La-la-la-la-la...
Jammer van dat briljante doelpunt van die Chileen... Naja, nu kan AZ in ieder geval het eigen spel spelen (AANVALLUH!) en dan kan het een heerlijke wedstrijd worden in Alkmaar-Zaanstreek.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
wat een maloot die kerel had in ieder geval energie voldoende. Ik zie het somber in voor az geen goal tegen krijgen tegen sporting is een zware opgave. De tweede helft lagen er toch wat kansjes om met een tweede uitgoal uit lisabon te vertrekken. overigens hield die vlaas achterin zich wel knap staande
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Sinds zijn 12e speelt jeugdinternational Ron Vlaar (16-2-1985) bij AZ. Hij is afkomstig uit een Noord Hollands dorpje (waarvan ik de naam effe kwijt ben) en speelde een puike wedstrijd. Petje af.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Wat een doelpunt van Landzaat. Prachtig. En als die uithaal van speeltuin voetballer Sektoui in de tachtigste minuut er nou ook in vloog, was de klus geklaard. Lissabon kwam in voetballend opzicht veel beter uit de verf komt dan AZ. Dit was vooraf ook de verwachting bij mij. Lissabon heeft natuurlijk veel betere voetballers dan AZ. Van spelers als Rochemback en Rui Jorge kan AZ alleen maar dromen. Door wilskracht, goed positiespel en enkele uitblinkende spelers (Landzaat, Lindenbergh) wist AZ zich toch goed staande te houden.
Lissabon speelt verpletterend voetbal maar duidelijk is dat AZ niet roemloos ten onder zal gaan. Co Adr. is een geweldige trainer en ik gun hem en zijn team een plaats in de finale. Mijn verwachting is echter dat Lissabon gewoon gaat winnen van de mannen van AZ in Alkmaar. Ach, het zal wel weer een leuke wedstrijd worden. It's all about the game 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Sinds zijn 12e speelt jeugdinternational Ron Vlaar (16-2-1985) bij AZ. Hij is afkomstig uit een Noord Hollands dorpje (waarvan ik de naam effe kwijt ben) en speelde een puike wedstrijd. Petje af.
Het Noord-Hollandse dorpje Hensbroek (en niet Heinsbroek zoals Humberto Tan beweerde gisteravond... dat is een oud-minister, Humberto...)
Hulde voor Ron Vlaar!
Jammer dat we in de return Lindenbergh en Buskermolen moeten missen... er blijft weinig over... Nog maar twee heugdinternationals mee laten spelen? Medunjanin en Zoontjes?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Schandalig dat die Ebdon meer dan 5 minuten deed over een break van 12 punten, met duidelijk potbare ballen of in ieder geval zonder andere opties. Vreselijk om naar te kijken.....
Zelfs de toch onpartijdig bekend staande BBC was zwaar gefrustreerd.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Megafoon? Heb ik iets gemist?
Ja, de La Bamba
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Ja, inderdaad dat was het la la Bamba, la la Bamba!
Mijn moeder zij op een gegeven moment volgens mij is het een bandje. Want anders heb die vent geen stem meer over na gisteren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Laaaaaaaa laaa laaaalaaaa zo ging het zowat gedurende de hele wedstrijd met af en toe wat afwisseling met o.a. "we love you Sporting we do"
Super annoying was het, ze hadden die kerel z'n nek om moeten draaien, henk timmer werd er zelfs door afgeleid, vandaar dat hij niet die save kon maken.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Mourinho laat je horen!!
Nu weet Chelsea zelf hoe het is om onverdiend te verliezen..
puma
-
- 16 berichten
- 66 stemmen
Mourinho laat je horen!!
Nu weet Chelsea zelf hoe het is om onverdiend te verliezen..
Nu weet Chelsea zelf hoe het is om eens géén geluk te hebben.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Barcelona had gewoon in die halve finale moeten staan.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Een grote overwinning voor het voetbal, een hecht team dat wint van een lading supersterren gekocht door een iets te rijk moederskindje.
Ik vind het oprecht jammer voor Robben, Kezman en een lading andere spelers die ik echt goed vind maar ik vind het leuk dat Liverpool gewonnen heeft.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Was de wedstrijd nog het aanschouwen waard ?
De uitslag klinkt zo afgezaagd.
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Het voetbal was eigenlijk niet om aan te zien, maar de spanning was constant aanwezig! Ben blij dat Liverpool in de finale staat. Ik denk dat PSV daar meer kans tegen maakt 
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Ja hoor, was aardig spannend. Voetballend stelde het niet al teveel voor.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Spannend inderdaad. Vind dat Liverpool verdiend door is, aanvallend stelde het echt geen klap voor maar verdedigend stond het als een huis. Hoe Gudjonsson die bal kon missen 6(!) minuten in de extra tijd is me een raadsel.
En was het wel een goal van Liverpool?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het semi Spaanse Liverpool is terecht door. Maar ik denk niet dat het een goal was maar ja de penalty werd ook niet gegeven dus zo kan je het ook weer bekijken.
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
En was het wel een goal van Liverpool?
Ik heb het echt niet kunnen zien. Eerlijk gezegd denk ik niet dat de bal over de lijn is geweest, maar de overtreding van de doelman en de handsbal van de verdediger hadden sowieso voor een penalty moeten zorgen.
Waarschijnlijk komen er morgen wel weer beelden uit geheel andere cameraposities, die uitsluitsel zullen bieden. Maar of de bal nu over de lijn was of niet, Liverpool heeft (verdiend) gewonnen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Mourinho moet zowiezo niet zeuren dat de beste ploeg heeft verloren want deze beste ploeg heeft misschien 3 ? schoten op goal gehad. Achterin waren Carragher en Hyppia gewoon oppermachtig en Gerrard speelde een puike partij tegen Lampard, die hielden elkaar goed in evenwicht. Het was allemaal geen hoogstaand voetbal maar het was wel zeer spannend en in mijn ogen heeft Liverpool verdiend gewonnen 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Sowieso had Chelsea halverwege de 1ste helft al met 9 man moeten spelen. Terry en Tiago al rood moeten hebben wegens slaan(de beweging). Jammer voor spelers al Lampard idd, maar die Mourinho gun je het gewoon echt niet. Misschien dat die twijfel over de goal wel in het nadeel van Chelsea uitpakt omdat er toch door zijn toedoen een negatief gevoel is, ook bij de arbitrage?
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
morinho gun je het juist wel.
neemt niet weg dat chelsea terecht heeft verloren...om zulke kansen (laatste minuut bijvoorbeeld) gewoon als topploeg voorbij te laten gaan.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Nu nog maar hopen dat PSV ook voor een verrassing kan zorgen en AC Milan met 3-0 aan de kant zet. Och, wishfull thinking.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
3-0 en in de laatste minuut maakt Seedor de 3-1.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Een grote overwinning voor het voetbal, een hecht team dat wint van een lading supersterren gekocht door een iets te rijk moederskindje.
Volgens mij is Liverpool ook gewoon samengekocht en laat Chelsea dit hele seizoen al zien dat het veel meer een team is dan Liverpool die in de competitie te vaak afhankelijk zijn van Gerard.
Ik heb het echt niet kunnen zien.
Waarschijnlijk komen er morgen wel weer beelden uit geheel andere cameraposities, die uitsluitsel zullen bieden.
Als de bal wel over de lijn is geweest dan zal geen Liverpoolfan, die aan die kant zaten, de betreffende foto laten zien. 
Hoe Gudjonsson die bal kon missen 6(!) minuten in de extra tijd is me een raadsel.
Die bal moet iig op goal ja.
En die 6 minuten vind ik eigenlijk niet zo gek.
6 wissels x 30 sec = 3 minuten
Andere 3 minuten voor tijdrekken en een stel malloten die het veld op komen rennen.
Maar ik vind het persoonlijk veel belangrijker wie er vanavond wint 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.