- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Als de bal wel over de lijn is geweest dan zal geen Liverpoolfan, die aan die kant zaten, de betreffende foto laten zien.
Andersom bedoel je! 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Als Ajacied ga ik toch even over op de 'Wishful thinking'-modus: Kan haast niet meer wachten op 'het wonder van Eindhoven'! 2-0 en Gomes wordt wéér de held van de strafschoppenserie.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Bah bah bah en nog eens bah. Het geluk was weer eens met de Italianen. Een hele wedstrijd bescheten spelen, met 3-1 aan de kant gezet worden en toch doorgaan. Het zoveelste bewijs dat God niet bestaat.
En dan maak je ook nog eens zo'n briljante goal als Cocu en dan kan je er niet eens blij mee zijn. Bah
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
3-0 en in de laatste minuut maakt Seedorf de 3-1.
Had die PitBull nog bijna gelijk ook. Fantastische wedstrijd van PSV die helaas weer op zijn Italiaans moest eindigen.
5* voor PSV
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Het was idd huilen met de pet op gisteren. Niet normaal hoe goed PSV speelde en hoe zwak Milan was! En dan die domper in de blessuretijd
Het wordt tijd dat ze die belachelijke 'een uitdoelpunt telt dubbel'-regel afschaffen.
Wat een wereldgoal van Cocu trouwens. Hup hup Liverpool!!!
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Uhhh, was dit gister niet ook al gebeurd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Felicitaties aan Sporting Lissabon. Als het geen spaanse club wordt gun ik het de portugezen, zoals elke spaanse sport liefhebber.
Al vond ik het wel een penalty maar dat kan aan mij gelegen hebben. Sporting pak die cup. Chapeau!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Felicitaties aan AZ. Zoals elke Nederlandse sportliefhebber gun ik het de Nederlandse voetbalclubs, maar het geluk is ons niet gegund..
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
AZ heeft een Super goed gedaan zowel in Europa als in Nederland. En heeft in Europa het Nederlandse voetbal weer een beetje op de kaart gezet samen met PSV. Hulde voor AZ uit Alkmaar. En wat een sfeer in het stadion, ongelofelijk.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
AZ heeft een Super goed gedaan zowel in Europa als in Nederland. En heeft in Europa het Nederlandse voetbal weer een beetje op de kaart gezet samen met PSV. Hulde voor AZ uit Alkmaar. En wat een sfeer in het stadion, ongelofelijk.
Zolang er geen prijzen worden behaald gaat dit snel weer verloren, helaas 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Maar ja, wat wil je dan met AZ, Kampioen worden van Nederland, Uefa cupje. Amstel Cup had gekund maar die andere twee prijzen is natuurlijk bijna onmogelijk. Met zo'n begroting en stadion hebben ze er gewoon alles uitgehaald.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
AZ maakte een grote kans. Sporting was hun grootste hindernis en dat hadden ze zelfs bijna geklaard.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ik heb maar flarden gezien van de wedstrijd maar volgens mij had AZ het verdiend om naar de finale te gaan. Wat een mentaliteit! Dat heb ik nog maar zelden bij Nederlandse clubs gezien, en PSV gisteren ook al. Natuurlijk wordt zoiets weer niet beloond en valt er weer een kutgoal uit een standaardsituatie. Wederom: BAH
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ze waren zo dichtbij, het was absoluut niet onmogelijk geweest. Maarja, het zij zo... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
GVD MAN MAN MAN WAT EEN IRRITANTE WEEK 
(excuses, ik hou me nog in)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ik heb er ook moeite mee en dat terwijl ik niet eens een fanatiek voetbalfan ben. Maar twee keer op zo'n extreem lullige en onverdiende manier Nederlandse clubs zien verliezen, daar kan ik gewoon niet tegen. Het onrecht in deze wereld is gewoon te groot (mmm lekker dramatisch).
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Felicitaties aan Sporting Lissabon.

Goodfella
(streept na Italië nu ook Portugal weg als vakantieland voor deze zomer)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja dat is dan weer mijn spaanse kant sprekend.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Linksgetekende heeft nu ook een ontzettende kater. Gisteren werd Milan als een natte krant over het veld geschopt, zonder beloning voor mijn Eindhovense helden. Maar AZ gunde ik het ook, en om dan in de blessuretijd van de tweede verlenging zo'n goal tegen te krijgen... verdomme!
Twee keer zó dichtbij, en twee zulke goede wedstrijden, en dan toch met lege handen naar huis moeten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ja dat is dan weer mijn spaanse kant sprekend.
.
Voor de situatie van gisteren en vandaag biedt de nieuwe site trouwens een uistekende nieuwe smiley:
.
Twee keer zó dichtbij, en twee zulke goede wedstrijden, en dan toch met lege handen naar huis moeten.
Nou ja, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk: ze waren al thuis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik moet toegeven dat ik meer heb met Spanje dan Nederland. Ik heb ook wel wat Nederlandse trots, voor Feyenoord. Mijn spaanse trots is gewoon erg dominant aanwezig, vandaar dat ik ook wel Espana support en helemaal niks heb met het nederlands elftal.
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Wat heb ik weer zitten genieten vanavond. AZ speelde onbevangen en ging voor iedere bal. Met de vechtersmentaliteit kwamen zij ver, heel ver. Ik dacht dat de goal van Jaliens de beslissende was. Helaas had dat Portugeze teringteam het geluk aan hun zijde. KUT, kut, kut. Verschrikkelijk balen 
@ Naomi Watts: Heb jij ook echt Spaans bloed?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja ik heb spaans bloed, geen volbloed.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Ik moet toegeven dat ik meer heb met Spanje dan Nederland.
Portugal is geen provincie van Spanje hoor.
Als ik Oostenrijks bloed zou hebben, zou het ook nergens op slaan als ik welke willekeurige Duitse club dan ook zou prefereren boven Nederlandse clubs, enkel en alleen omdat het geen Oostenrijk is, maar toch een buurland.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Wat zal nu de finale worden? Moskou lijkt mij een regelementaire 3-0 nederlaag te krijgen. Dan zou parma dus alsnog ondanks een 3-0 nederlaag toch in de finale staan. Ik dnek dat moskou in dat geval die malloot voor het leven schorst en die kan volgens mij ook beter verhuizen want dta vergeef je zo´n man toch nooit meer lijkt me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Portugal is geen provincie van Spanje hoor.
Als ik Oostenrijks bloed zou hebben, zou het ook nergens op slaan als ik welke willekeurige Duitse club dan ook zou prefereren boven Nederlandse clubs, enkel en alleen omdat het geen Oostenrijk is, maar toch een buurland.
Als outsider kan je dat moeilijk beoordelen, het is zeker niet vergelijkbaar met het voorbeeld dat jij net noemt. Als geen Spaanse club kan winnen dan gunnen wij het de Portugezen, aangezien onze band erg speciaal is. Plus Spanje en Portugal spelen het aantrekkelijkste voetbal.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Het gerucht gaat dat de UEFA Moskou uit het toernooi verwijderd wordt en ipv Parma AZ doorgaat naar de finale ivm het vertoonde spel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mag nu AZ dan door, beetje vreemd. Uitgeschakeld is uitgeschakeld, als iemand dan die finaleplek hoort te krijgen is het Parma.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Haha wat zijn dit allemaal voor rariteiten! Wat een farce. De finale is gewoon Moskou – Lissabon.
Ik snap best dat je met gelijke maten moet meten, maar het zou belachelijk zijn om Parma door te laten gaan.
Uitgeschakeld is uitgeschakeld inderdaad!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeker weten maar Moskou heeft zich erg misdragen. Het meest logische is Sporting anders aanwijzen als winnaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.