- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Moskou heeft zich misdragen? Ik zou zeggen een supporter van Moskou heeft zich misdragen.
Ik ga de volgende keer bij elk europees duel van Ajax het shirt van de tegenpartij aantrekken en dan maar pijlen afschieten op de spelers. Komen we lekker ver!
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de ploeg Moskou niks aan dit hele incident kan doen. Laten we het voetbal gewoon voetbal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
als iemand dan die finaleplek hoort te krijgen is het Parma.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is zeker zo, maar zo zijn de regels van de Uefa niet. Dat hebben we nu wel vaker gezien dus als Roma, Feyenoord etc. bestraft doe dat bij CSKA dan ook. Dan kan je nu niet opeens het anders gaan bekijken.
Als ik Ajacied was zou ik ook neiging hebben het shirt van de tegenpartij aan te trekken hoor. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Als hij verwezen zou worden aan een ander dan he. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als dat zou gebeuren, zou ik me nog erger gaan ergeren aan dit hele Europese seizoen. Als nou een hele groep supporters met vuurwerk begint te smijten (Inter Milaan) of iets dergelijks, dan kun je de club zeker aansprakelijk stellen (hoe mogen tientallen mensen zo binnen komen?) en flink straffen, maar dat incident van gister ... het kan altijd gebeuren. Je kunt niet tienduizenden mensen intensief gaan controleren. Om CSKA nu te weren uit de finale zou me wel erg ver gaan ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zou erg overtrokken zijn maar dat vind ik wel vaker met beslissingen over misdragingen van de supporters. Nu maar gewoon hopen dat Sporting die cup pakt. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
UEFA zal CSKA Moskou zeker niet straffen. Ze zijn beide in handen van de mafia.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Parma van de Cosa Nostra. 
ik denk het niet meer want Parma is tegenwoordig degradatiekandidaat 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Het zou toch te gek zijn als CSKA Moskou wel de finale mag spelen? Hij was echt niet de enige die vuurwerk aan het gooien was zoals te zien was op de beelden.
Het zou met twee maten meten zijn om Inter wel eruit te gooien en CSKA niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
en vergeet as roma niet. kregen ook een 3-0 regelementaire nederlaag nadat ze frisk raakte. Het zou in ieder geval heel raar zijn dat je inter en as roma wel een 3-0 nederlaag laat lijden en moskou niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zat te denken CSKA eruit gooien en een intertoto finalist die het dichts bij UEFA cup voetbal was, van dit jaar erin. Mocht dat nou net Atletico Madrid wezen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het ook hoor, als je het bij de 1 doet dan ook bij de ander.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Beide clubs Roma en Inter stonden volgens mij achter! Dus deze straf (3-0 verlies) was een beetje overbodig.
Nu zie je de de UEFA op z'n best!! Ff kijken of ze nu echte serieuse beslissingen kunnen nemen.
Ff wat anders wie kijkt er uberhaput nog naar de UEFA cup..! Toevalig Feyenoord ooit eens een keer zien spelen toen ze in de finale stonden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Achterstand of niet, maakt geen ene fuck uit. Het gaat erom wat voor maatregelen er worden genomen bij zulke calimiteiten. En dan niet met subregeltjes komen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
precies. ik verwacht echter de uefa kennende dat er twee wedstrijden op neutraal terrein worden geregeld en dan nog een geldboete.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Nieuws bericht:
UEFA weer woedend op Mourinho
De manager van Chelsea verklaarde na de uitschakeling tegen Liverpool in de halve finale van de UEFA Champions League dat 'de grensrechter had gescoord'
Kijk dit is toch veel belangerijker! echt die UEFA spoort echt voor geen enkel meter..!
Hoe kan je je hier nou druk om gaan maken als UEFA. Als ik Mourinho zou zijn zou ik dat ook gezegt hebben. (waarschijnlijk zal dit vlak na de wedstrijd gezegt zijn)
Comentaar van de UEFA: (om te janken
)
"Het is ongelooflijk dat hij niet de hersens heeft om van zijn fouten te leren", liet Lars-Ake Bjorck, vice-voorzitter van de scheidsrechterscommissie van de UEFA, weten. "Zeker als je beseft dat hij recent nog zwaar is gestraft. Als de UEFA het rapport binnenkrijgt, zullen we de zaak snel behandelen. Dergelijke opmerkingen schaden het voetbal."
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap die heisa om Mourinho niet zo. Hij zegt wat hij denkt daar kunnen nog veel mensen een voorbeeld aan nemen. Mourinho is een geweldig man en coach. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
die bal was toch ook gewoon niet over de lijn. waar maakt de uefa zich druk om. ze kunnen beter hun excuses aan chelsea aanbieden dan mourinho hier op aanpakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Parma dient officieel protest in bij UEFA
De UEFA kan een officiële klacht tegemoet zien van Parma, dat met het schrijven z'n ongenoegen uit over de problemen in de halve finale tegen CSKA Moskou.
Parma-keeper Luca Bucci moest na twintig minuten van het veld na te zijn geraakt door vuurwerk van de Russische tribunes. De ernst van blessure valt waarschijnlijk mee, maar dat weerhoudt Parma er niet van een klacht in te dienen.
CSKA Moskou-trainer Valeri Gazzaev nuanceerde het incident. 'Het was niet goed dat de fans vuurpijlen het veld op gooiden. Maar laten we er geen groot issue van maken. Bij de recente wedstrijd tussen Inter en AC Milan zagen we veel meer vuurpijlen. Dat was veel serieuzer.'
De tuchtcommissie van de UEFA moet nu bepalen welke straf CSKA Moskou krijgt voor de ongeregeldheden. Mogelijk wordt de 3-0 overwinning omgezet in een reglementaire 3-0 nederlaag, zoals gebeurde bij Internazionale. De Milanese club moest boeten voor het vuurwerk in de Champions League-wedstrijd tegen AC Milan. Dat duel werd definitief gestaakt.
Bron: VI.nl
3 - 0 voor Parma lijkt mij de juiste beslissing aangezien dat bij Roma en Inter ook het geval was.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
3 - 0 voor Parma lijkt mij de juiste beslissing aangezien dat bij Roma en Inter ook het geval was.
Wat een onrecht wordt Moskou dan hier aangedaan…. Schandelijk zaak!!!!!!!
Met de zelfde maten meten is prima, maar Inter stond al achter dus dat is niet hetzelfde en de wedstrijd werd daar nog eens gestaakt en de keeper van Parma werd iet eens geraakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Conclusie: Italianen zijn slimmer dan Russen.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Met de zelfde maten meten is prima, maar Inter stond al achter dus dat is niet hetzelfde en de wedstrijd werd daar nog eens gestaakt en de keeper van Parma werd iet eens geraakt.
De stand op dat moment mag natuurlijk in geen geval gevolgen hebben voor de uitspraak, anders heeft die uitspraak helemaal geen nut natuurlijk. Waardoor werd de keeper dan eigenlijk uitgeschakeld aangezien hij volgens jou niet geraakt werd.
Ik ben bang dat CSKA doorgaat, maar dat komt meer omdat ik totaal geen vertrouwen heb in die corrupte schijnrechtspraak bij de hogere voetbalorganen.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4409 stemmen
Ik dacht dat het baal-gevoel van gisteravond vandaag wel over zou zijn na een dagje werken. Helaas niet, nog steeds is er ongeloof. In de blessuretijd van de verlenging, kan het nog erger!!
Trouwens is het niet raar dat er 2 minuten blessuretijd werd gegeven die 2e helft van de verlenging? In verhouding is dat wel erg veel (vergelijkbaar met 6 minuten bij een 'gewone' helft). Er was slechts 1 wissel, nauwelijks stilgelegen. Bij 1 minuut verleningen had AZ in de finale gestaan. Als je er over na gaat denken wordt je gek!
Rust er misschien een vloek op het Nederlandse voetbal?
- Oranje - Italie: 0-0 (2 pingels missen in wedstrijd, en penaltyronde)
- Milan - Ajax: 2-3 (Ajax uitgeschakeld na goal blessuretijd.)
- PSV - Milan: blessuretijd
- AZ- Lissabon: blessuretijd verlenging.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was Milan - Ajax geen 3 - 2 
Even wat Uefa cup positiviteit:
Kwart Finale
PSV - Feyenoord 1 - 1
Feyenoord - PSV 1 - 1 (v. Hooydonk dwint in de allerlaatste seconde verlenging af, en schiet in de penaltyseries Feyenoord naar de halve Finale)
Halve Finale:
Inter Milan - Feyenoord 0 - 1
Feyenoord - Inter Milan 2 - 2
Finale:
Feyenoord - Dortmund 3 - 2
Leno
-
- 5921 berichten
- 4409 stemmen
Was Milan - Ajax geen 3 - 2 
Ik kan het nog steeds niet geloven 
Volgens mij mis je er één Leno.
Een bepaalde wedstrijd uit 1974 misschien? Voor mijn tijd 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Trouwens is het niet raar dat er 2 minuten blessuretijd werd gegeven die 2e helft van de verlenging? In verhouding is dat wel erg veel (vergelijkbaar met 6 minuten bij een 'gewone' helft). Er was slechts 1 wissel, nauwelijks stilgelegen. Bij 1 minuut verleningen had AZ in de finale gestaan. Als je er over na gaat denken wordt je gek!
Je moet sowieso de aanval afwachten. Maar het blijft gewoon domme pech dat die laatste bal er in gaat.
Jij had geen enkel commentaar gegeven als hij 4 minuten had bijgeteld en het was 3-1 gebleven.
Zelfs buitenlandse sites hebben het over één van de mooiste wedstrijden van het seizoen troouwens.
Over 10 jaar praten we nog over 2005 als het net-niet jaar vrees ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.