• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.801 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.215 gebruikers
  • 9.385.217 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Van Bommel

Fantastisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat voelt het altijd weer heerlijk om die Ajacieden af te zien gaan en weer 3 punten dichterbij.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Diesel schreef:

Danny Blind toch niet de juiste man voor de Amsterdammers?

Alsof er ook maar één coach is die het zootje wat Koeman heeft achtergelaten in één wedstrijd aan het voetballen kan krijgen.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Alsof er ook maar één coach is die het zootje wat Koeman heeft achtergelaten in één wedstrijd aan het voetballen kan krijgen.
Je hebt gelijk maar om met 4-0 thuis te verliezen is toch net iets teveel van het goede.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat voelt het altijd weer heerlijk om die Ajacieden af te zien gaan en weer 3 punten dichterbij.

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

Ik ben benieuwd naar de beelden straks, was het maar al 19.00

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Lol, zoveel spoilers in dit topic kan echt maar 1 ding betekenen .

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

BoordAppel schreef:

Lol, zoveel spoilers in dit topic kan echt maar 1 ding betekenen .

Gelukkig gaan ze zwaar onderuit in Lyon!!!

Nu selecteert Van Basten helemaal geen PSV'ers meer.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

spuit11 schreef:

Ik ben benieuwd naar de beelden straks, was het maar al 19.00

Het voordeel van al weten wat de uitslag is is dat ik nu lekker een film kan gaan kijken om 19:00 en me niet hoef te ergeren.

Vive La Fête

• 153 berichten
  • 545 stemmen

Rujar schreef:

(quote)

Gelukkig gaan ze zwaar onderuit in Lyon!!!

Nu selecteert Van Basten helemaal geen PSV'ers meer.

Ik proef hier zware teleurstelling!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

iig een goede indicatie hoe goed psv op dit moment is. Het zat er trouwens ook aan te komen, na de matige wedstrijden vooraf. Voor Blind staat een hele grote taak te wachten, Ajax reorganiseren. Het is tijd voor Arie van Eijden dat ie opstapt.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

misschien kan iemand me een paar dingen uitleggen:

* waarom heeft Ajax die Griekse spits gekocht?

* waarom heeft Van Basten in hemelsnaam die Ajaxieden geselecteerd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar heb ik geen antwoord op petey

Wat een irritant ventje die van der Vaart. Ik vond het in het begin wel een aardig voetballertje maar hij mist wel degelijk wat en natuurlijk mist hij karakter.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

petey schreef:

* waarom heeft Ajax die Griekse spits gekocht?

Omdat Koeman een opportunist is die denkt dat Charisteas (waarschijnlijk door die EK-goal) een topspits is en omdat van Eijden Koeman niet in de weg lag om miskoop na miskoop te doen. Nu zit Blind ermee opgescheept. Ach, hij was niet zo duur en als invaller kan hij volgend seizoen misschien af en toe nog van pas komen.

* waarom heeft Van Basten in hemelsnaam die Ajaxieden geselecteerd?

Omdat er verder geen talent in Nederland is denk ik.

stinissen (crew films & series)

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar heb ik geen antwoord op petey

Wat een irritant ventje die van der Vaart. Ik vond het in het begin wel een aardig voetballertje maar hij mist wel degelijk wat en natuurlijk mist hij karakter.

Wat een gelul.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Maar niemand is zo irritant als van bommel.

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

Zavo schreef:

Als hij iedere wedstrijd 3 doelpunten blijft scoren mag hij van mij best af en toe irritant zijn.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van Der Vaart was stukken irritanter. Ik vind Van Bommel duizendmaal sympathieker dan die Van Der Vaart.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

voetballers moeten irrtant zijn, beter dan een boel hopeloze mietjes zoals Roda die heeft

bij ons zijn alleen Van Dijk en Bodnar mensen die irritant kunnen zijn in het veld voor de tegenstander.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Roda heeft wel het geweldige trio; Cristiano, sergio en Kone dus dat moet wel een troost zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Dat was dus echt geen penalty he. Maar toch leuk dat PSV de "godenzonen" zo'n pak slaag geeft. En van der Vaart was inderdaad irritant bezig.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Naomi Watts schreef:

Roda heeft wel het geweldige trio; Cristiano, sergio en Kone dus dat moet wel een troost zijn.

Koné is geweldig, Sergio bij vlagen en Cristiano is een zeer matige speler

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

maar ja we kunnen nog zoveel goede spelers hebben, met een man als Wiljan Vloet aan het roer kan het toch nooit iest worden, thank god dat Huub Stevens volgend jaar waarschijnlijk terugkomt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Denk maar lekker terug naar de goede ouwe roda tijd met v/d Luer, Graef, de Kock, Ruud Hesp e.a.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Zavo schreef:

Zuur is ie he, die appel? .

Ik heb ook niet veel met PSV, maar van Bommel is zeker de beste speler in de eredivisie van de afgelopen 4 a 5 jaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ik heb ook niet veel met PSV, maar van Bommel is zeker de beste speler in de eredivisie van de afgelopen 4 a 5 jaar.

Wat ie wel allemaal niet heeft geleert van zijn schoonvader he ?

Leno

• 5921 berichten
  • 4409 stemmen

Je moet gewoon als Ajacied (incl. moi) in PSV de betere erkennen. Het doet pijn, maar als je wat anders beweert word je toch uitgelachen..

Volgend jaar, a whole different ballgame

Dan is iig Bommel weg en Cocu een jaar ouder!!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Goed of niet goed, ik heb van bommel altijd al irritant gevonden. En zo goed is hij nou ook weer niet. De topclubs stonden niet bepaald in de rij voor 'm de afgelopen jaren, tot z'n eigen frustratie speelt hij nog steeds bij psv. Hij kan nu goed spelen dankzij spelers als Cocu en Vogel. Bij het Nederlands elftal heeft hij ook nog weinig goede wedstrijden gespeeld tot nu toe. De beste speler in de eredivisie van de afgelopen 5 jaar? Hm, waarom spelen spelers als Chivu, Zlatan en Kezman nu dan wél bij topclubs?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja ach als Bert zijn schoonvader niet was geweest had hij nu gespeeld bij Dortmund en dan was het wel stukken beter gegaan denk ik. Van Bommel is een geweldige spelers, onze nederlandse Lampard. Om als argument te gaan geven waarom speelt hij dan nog niet in het buitenland lijkt mij erg onzinnig. En volgens mij gaatPSV heel goed met zijn spelers om en dan willen de spelers wel langer in je shirt ballen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Van Bommel zit niet meer zo smerig te schuppen de laatste tijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.