- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Als blind slim is zet 'ie Babel in de spits ipv Charisteas. Een groot talent.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maduro en Babel geselecteerd voor Oranje
.
Wat is dit voor een flutbondscoach dat ie twee snotapen uit een slecht draaiend team selecteert.
Optiefen Marco.
Wacht nou eerst maar eens de resultaten af.
kos
-
- 46703 berichten
- 8862 stemmen
Waarom? Het gaat tegen alle logica in plus tegen zijn eigen woorden dat alleen basisspelers zullen worden geselecteerd. Daarom mocht Kluivert zogenaamd niet meedoen, maar VdV, Babel en iemand die in z'n hele leven 3 wedstrijden heeft gespeeld zijn wel weer goed genoeg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Babel heeft regelmatig gespeeld (als hij niet in de basis staat valt hij altijd in), VDV is natuurlijk gewoon een basisspeler die twee keer niet heeft gespeeld toen Krol eventjes interim-coach was en ja de selectie van Maduro is vreemd, dat geef ik toe, maar van Basten kent hem goed.
Dat hij veel Ajax-spelers selecteert, tja, na de anti-Ajax-coach Advocaat die alleen Ajax-spelers selecteerde als hij echt niet meer om ze heen kon, krijgen nu de Ajacieden eindelijk weer de kans. Terecht gezien de slechte resultaten onder Advocaat die een voorkeur had voor PSV-ers.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar het gaat over voetbal, he, dus dan mag dat. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Bekijk jij de selectie van Advocaat er nog maar eens goed op na dan!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Klopt idd wel, de selectie in 2004 bevatte 11 (oud)Ajacieden, 7 (oud) PSV-ers, 3 (oud) Feyenoorders en Makaay en Westerveld. Da's ongeveer de helft Zavo, dus niet echt anti-Ajax. En de basis was ook redelijk Amsterdams, met Sar, Heitinga of Reiziger, De Boer, Davids, Seedorf, Vd Meyde.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
OUD-ajacieden, ja, de generatie die de CL won, maar de nieuwe generatie gebruikte hij weinig. Daarentegen stelde hij bijvoorbeeld wel altijd z'n vriendje Zenden op.
Ik vind het terecht dat nu (na 4 slechte jaren) een nieuwe generatie de kans krijgt. Logisch dat Van Basten nu kiest voor talent. Ik hoor er trouwens niemand over dat er ook 5 spelers van AZ zijn geselecteerd.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vind het wel raar dat ie Kluivert niet mee neemt. Van Nistelrooij is nog verre van zijn oude vorm en ik denk dat de Roemenen niet echt knikkende knieen krijgen van Babel. Maar ja, leuk voor hem dat ie erbij zit hoor. O ja, er zitten ook 5 AZ-ers bij!
Jammer dat de Cler af is gevallen, goeie speler, hadden ze nooit moeten laten gaan bij Ajax.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Maar waarom zou Van der Vaart bij PSV gaan voetballen is alleen maar een treetje lager.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vreemd lijstje, lijkt eerder een commerciele ranglijst dan een sportieve?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is toch ook niet gek, de lijst meet de resultaten van het afgelopen jaar en daarin heeft PSV ook beter gepresteerd.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Joh, doe niet zo raar. Probeer nou eens als een volwassene te verklaren waarom Newcastle bijvoorbeeld zo hoog staat. Of waarom het voor de titel en CL uitgeschakelde Man. United van 2 naar 1 is gestegen terwijl aanstaande kampioen en CL-kwartfinalist Chelsea slechts 10de staat. Dat bedoelde deze Ajaxfan nl met vreemd lijstje.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dit is een lijst over het resultaat van de afgelopen twaalf maanden (voor het laatst ge-update op 28 febr.) en vergeet niet dat Newcastle chelsea uit de FA-cup heeft gedonderd en dat ze Europees ook niet slecht bezig zijn. Manchester was volgens mij vorig jaar nog winnaar van die cup.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Aha, nou ok dan. Alle nationale competities zijn er dus in vertegenwoordigd, ik meende ook te zien dat er verschillende waarden worden toegepast voor de verschillende landen? Blijft natuurlijk toch een rare lijst. Wat heeft het nou voor een waarde als je hoog staat, terwijl je bijv. vorig seizoen geen prijs hebt gepakt, maar wel een redelijke 2de seizoenshelft draaide en dit jaar weer niks pakt, maar wel een redelijke eerste seizoenshelft draait? Kortom, ziet er aardig uit, maar het betekent eigenlijk vrij weinig.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Da's inderdaad schrikken ja, voor Ajax-fans met hun oogkleppen.
En nee, niet commercieel, want ik denk dat de iffhs er niet heel veel geld mee verdient als PSV hoger staat dan Ajax.
Dat is toch niet verrassend, PSV draait zeer goed in de competitie en Europa, en Ajax niet. Maar dat komt wel weer als echte supporter laat je je club nooit in de steek. Je hebt ook van die meelopers die altijd voor de bovenste zijn. Ik hou van leuk voetbal en dat speelt AZ op dit moment. Maar van PSV vind ik het ook klasse hoe ver ze zijn gekomen in Europa. Alleen mogen ze in de competitie wel wat frivoler spelen van mij. Om dan ook nog zakelijk te het altijd lastige FC Groningen te spelen. Met zo'n verschil in begroting. Ajax komt er wel weer bovenop alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in Blind, ze hadden beter een trainer met meer ervaring er voor kunnen gooien. Maar ja wie ben ik!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
HE did it again! Dank u Mr. Ebbinge...
Sorry...niet aan gedacht
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wacht vandaar ook even met posten na Studio Sport 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
s-p-o-i-l-e-r.
Kos het is iedere keer weer hetzelfde liedje. Je kan maar beter niet meer deze berichten lezen.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Maak dan even een apart topic waar je voetbal uitslagen bespreekt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is toch niet erg om even na studio sport te wachten?
stinissen (crew films & series)
-
- 23475 berichten
- 76986 stemmen
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Het was te verwachten maar dat het zo'n afstraffing zou worden.
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Niet zo pessimistisch Stinissen. Charisteas legt er nog wel even vijf in 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Wat een schande voor Ajax zeg.
Een nederlaag die ze nooit meer zullen vergeten..
Danny Blind toch niet de juiste man voor de Amsterdammers?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het klinkt misschien raar, maar dit is eigenlijk wel goed voor Ajax. Nu kunnen ze zich volledig op volgend seizoen gaan richten, de competitie maakt nu niks meer uit. Alleen nog proberen de beker te winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.