• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.473 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kai schreef:Van der Vaart werd ook door Ajax supporters uitgescholden inclusief z'n vriendin, en Van der Vaart staat stil bij Ajax en speelt volgend jaar geen CL en dat speelt denk ik ook nog wel mee. Verder is het natuurlijk belachelijk dat er mensen zijn die zeggen dat Van der Vaart moet blijven, alsof het een object is, hij mag toch zeker zelf wel uitmaken waar hij gaat voetballen.

Tuurlijk is Vd Vaart een object! Je bent net zo naief als Kraay Sr. Het voetbal is een wereld apart, het gaat zelden zoals het fatsoenlijk is! Misschien zou hij bij PSV kunnen slagen, maar als mens heeft ie dan geen leven meer.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Een hoop rook maar zeker geen vuur. Rafael blijft gewoon omdat de nieuwe coach Danny Blind heel graag met een nummer 10 speelt en als er iemand in Nederland op 10 kan voetballen dan is het Rafael van der Vaart !

Amen! Vd Vaart is de beste voetballer die er is, in potentie beter dan Zidane (voorzichtig gesteld ), en ik hoop dat Danny hem tot grote hoogten zal leiden!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Kai schreef:

Verder is het natuurlijk belachelijk dat er mensen zijn die zeggen dat Van der Vaart moet blijven, alsof het een object is, hij mag toch zeker zelf wel uitmaken waar hij gaat voetballen.

Nee, want hij heeft nog een contract tot 2006, dus dat moet hij gewoon uitdienen als Ajax hem er aan houdt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Tuurlijk is Vd Vaart een object! Je bent net zo naief als Kraay Sr. Het voetbal is een wereld apart, het gaat zelden zoals het fatsoenlijk is! Misschien zou hij bij PSV kunnen slagen, maar als mens heeft ie dan geen leven meer.

Nou ben ik toch heel benieuwd waarom je geen leven hebt als je van Ajax naar PSV toe gaat?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Nee, want hij heeft nog een contract tot 2006, dus dat moet hij gewoon uitdienen als Ajax hem er aan houdt.

Absoluut ! Zelfs al zou Rafael weg willen dan zou een club toch zeker een bedrag tussen de 15 en 25 miljoen euries moeten neerleggen en voor dat geld kan PSV ook Landzaat van AZ kopen (iemand waarvan ik denk dat het de enigste mogelijke opvolger van Mark van Bommel) is.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Moet trouwens niet gekker worden met AZ ! Ze speelden zeker niet het voetbal wat ze kunnen spelen en toch laten ze die Oekraïners en hun rijke suikeroompje voor geen enkel moment geloven dat ze een kans hebben. Echt chapeau voor de Alkmaarders.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

AZ speelde ze gewoon van het veld, niet verwacht dat ze zo'n overwicht zouden hebben. Ik geloof best dat Donetsk een goede ploeg is, maar vandaag heb ik daar niets van terug gezien. Toch ben ik bang dat AZ niet is opgewassen tegen NewCastle of Sporting. Deze uitslag is iig heel goed voor het zelfvertrouwen van het team, na de winterstop leek het namelijk allemaal een beetje te gaan stagneren, maar ze zijn weer helemaal terug!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja ik denk dat ze met een goede loting nog wel verder kunnen komen. Ik vrees voor uitschakeling in de halve finale door Sporting Lissabon. Naast Sporting denk ik dat alleen Newcastle United en Villareal een kans hebben tegen dit AZ. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom AZ zelf de UEFA cup niet kan winnen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Het zou heel mooi zijn, en dan PSV nog even de CL om de Nederlandse eer weer terug te winnen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Zeker en nog belangrijker : stijgen op de UEFA ranglijst en onze derde CL plaats weer terugwinnen !

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ja dan maakt Feyenoord ook weer eens kans op een Champions League plaatsje..

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Zoals bekend zijn alle teams uit een land met een zomercompetetie vrij zwak na de winter. IJzersterk tijdens Aug - Jan, maar onthutsend zwak na die periode. Dus overschatting is niet op zijn plaats.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Zeker en nog belangrijker : stijgen op de UEFA ranglijst en onze derde CL plaats weer terugwinnen !

Dat zal nog wel lastig worden, omdat die winst van Porto van vorig jaar nog wel lang blijft meewegen. Hopen iig dat Sporting de UEFA-cup niet wint.

Vond de uitspraak van Kromkamp na afloop wel positief trouwens. Hij gaf toch aan dat er een mogelijkheid bestond dat ze "met z'n allen" zouden blijven, hij hoopte het wel althans.

En als één van de beste spelers van AZ dat zegt, geeft dat toch hoop voor volgend seizoen.

Wel een hoop hopen trouwens in dit bericht.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kai schreef:

Nou ben ik toch heel benieuwd waarom je geen leven hebt als je van Ajax naar PSV toe gaat?

Het is een rare wereld momenteel, zeker rondom het voetbal. Ik wil(de) het ook niet te dramatisch voorstellen, maar als je ziet dat Frisk moet stoppen wegens bedreigingen, Beenhakker al eens gevlucht is, tuchtcommissies op geheime locaties moeten beslissen over schorsingen van spelers acht ik het niet onwaarschijnlijk dat een 'overloper' lastig zal worden gevallen. Of zijn al deze, en nog veel meer, ontwikkelingen jou soms niet opgevallen?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Pitbull schreefat zal nog wel lastig worden, omdat die winst van Porto van vorig jaar nog wel lang blijft meewegen. Hopen iig dat Sporting de UEFA-cup niet wint.

Is het niet zo dat als we Griekenland en Tsjechie in kunnen halen dat we dan al weer een extra CL plaatsje hebben? Ik dacht dat we Portugal daar niet perse voor in hoefden halen.

Vond de uitspraak van Kromkamp na afloop wel positief trouwens. Hij gaf toch aan dat er een mogelijkheid bestond dat ze "met z'n allen" zouden blijven, hij hoopte het wel althans.

En als één van de beste spelers van AZ dat zegt, geeft dat toch hoop voor volgend seizoen.

Ik zie Jari Litmanen dat ook nog verkondigen op de rondvaartboot na het winnen van de CL. En we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen. Als er bij wie dan ook een zak geld uit Spanje of Engeland (Kromkamp naar Valencia?) wordt voorgezet gaan ze toch wel. Maar ik hoop met je mee! Het is in ieder geval een verademing om ze te zien voetballen!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Hmm ik heb gister de film Hooligans gezien.

Het geweld neemt inderdaad toe.

Als ik deze beelden zie dan is bijvoorbeeld het WK in Frankrijk een waar slagveld geweest van Hooligans en wat randfiguren extreem rechtsefiguren met de lokale bevolking.

Als ik deze beelden zie heb ik het idee dat we de helft van al het geweld niet eens te horen krijgen op het nieuws.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

wavanbuuren schreef:Is het niet zo dat als we Griekenland en Tsjechie in kunnen halen dat we dan al weer een extra CL plaatsje hebben? Ik dacht dat we Portugal daar niet perse voor in hoefden halen.

Die staan beide al lager dan wij, zie ook:

http://www.vi.nl/vi/show/id=62...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Mooi staatje, dank je. De Grieken hebben we dus het lopende jaar ingehaald. De kansen zijn dus niet zo heel groot dat we er snel een ploeg in de CL bij zullen krijgen........

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Voor het Nederlandse voetbal zou het geweldig zijn als Middlesborough vanavond Sporting Lissabon uitschakeld.

Ik denk alleen niet dat dat gaat gebeuren.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Graag gedaan hoor. Portugal teert natuurlijk eventjes op de recente successen van Porto. In geval van het droomscenario dat zowel PSV als AZ hun cup pakken, met veel overwinningen, en Sporting snel uitgeschakeld wordt, pakt NL natuurlijk ineens veel punten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Het is een rare wereld momenteel, zeker rondom het voetbal. Ik wil(de) het ook niet te dramatisch voorstellen, maar als je ziet dat Frisk moet stoppen wegens bedreigingen, Beenhakker al eens gevlucht is, tuchtcommissies op geheime locaties moeten beslissen over schorsingen van spelers acht ik het niet onwaarschijnlijk dat een 'overloper' lastig zal worden gevallen. Of zijn al deze, en nog veel meer, ontwikkelingen jou soms niet opgevallen?

Nou ik denk dat we er niet uitkomen, maar spelers kunnen gewoon na de rivaal overstappen. Ik noem maar een paar namen:

- Vanenburg

- Koeman

- Menzo

En volgens mij hebben die mensen nog gewoon een leven hoor.

Maar iedereen zijn eigen mening

Ik vind dat een speler mag voetballen waar hij wil.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kai schreef:

Ik vind dat een speler mag voetballen waar hij wil.

Dat vind ik ook hoor Kai, maar de tijden zijn, vrees ik, een beetje veranderd. Dat is slechts een trieste constatering, waar ik echter de ogen niet voor sluit.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

En zolang je het voorbeeld Figo aanhoud kun je niet anders constateren. Die gozer wordt nog steeds elke uitvoering van een wedstrijd tussen Barca en Real uitgescholden tot en met.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ach er bestaat ook nog zoiets als clubliefde.

Maar waarom zou Van der Vaart bij PSV gaan voetballen is alleen maar een treetje lager.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ik snap überhaupt niet hoe die Grieken ooit boven ons zijn gekomen, als je dan even de lijsten erbij pakt.. Nederland 6x Champions League, 4x UEFA cup en nog 1x Europacup 2. De Grieken helemaal niets, Griekenland heeft dus nooit boven ons kunnen staan in de rankinglist. Ook het Portugees voetbal kent niet zoveel prijzen als wat het Nederlands voetbal heeft binnen gesleept. Maar ze komen wel in de buurt, clubs zoals Benfica hebben wel vaak in een finale gestaan, wat waarschijnlijk reden zal zijn voor de iets hogere ranking.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het gaat alleen om de laatste 5 jaar.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Het gaat ook om punten die vrij recent zijn behaald. Ik geloof de laatste 5 jaar ofzo? De jaren '70 successen, maar ook zelfs de jaren '90 van Ajax tellen dus al niet meer mee.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Gaat idd om laatste 5 jaar.

Daarom is het belangrijk om nu weer veel punten te pakken omdat we over twee jaar de punten van 2001/2002 kwijtraken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Owww is dat even jammer..

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Maduro en Babel geselecteerd voor Oranje .

Wat is dit voor een flutbondscoach dat ie twee snotapen uit een slecht draaiend team selecteert.

Optiefen Marco.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.