• 15.922 nieuwsartikelen
  • 178.835 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.831 acteurs
  • 199.220 gebruikers
  • 9.385.910 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Van der vaart naar PSV, hoe denken jullie daarover?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Gaat echt niet gebeuren, dat laat Ajax niet toe en anders is het voor Van Eijden definitief voorbij, dan wordt hij gelyncht door de Ajax-supporters vrees ik voor 'm. VDV kan beter afwachten hoe het gaat met Blind als trainer en als hij echt weg wil kan hij beter naar het buitenland.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Ik heb geen hoge pet op van Sturing, maar gisteravond bij Derksen Insite deed 'ie toch aardig leuk mee. Wat dachten jullie van een lijstje met je top x van trainers uit de eredivisie. Hoeft dus niet te gaan om het spelinzicht en andere tactische punten, maar meer de uitstraling van iemand.

1. Ron Jans

2. Co Adriaanse

3. Wiljan Vloet

De eerste twee schoten me direct te binnen, maar voor de rest kon ik niet echt leuke gasten bedenken. Met bv. een Coolen, Maaskant, Blind, Adelaar, Lok en Booy heb ik totaal niets.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Pitbull schreef:

IHoeft dus niet te gaan om het spelinzicht en andere tactische punten, maar meer de uitstraling van iemand.

Is die X-factor nu ook al belangrijk voor trainers?

Adriaanse

Verbeek

E. Koeman

Jans

Zie ik op dit moment (hun visie/tactiek/etc.) het liefst in de HC Eredivisie.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

1. Adriaanse

2. Hiddink

Verder zijn er geen topcoaches in de Nederlandse competitie.

3. Blind

Laten we hopen dat Blind wel een topcoach gaat worden.

Ron Jans vind ik verder wel sympathiek.

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

EmDee schreef:

Van der vaart naar PSV, hoe denken jullie daarover?

Ik mag toch hopen dat dat niet gaat gebeuren. Dan kan PSV beter Landzaat aankopen, wanneer van Bommel aan het eind van het seizoen gaat vertrekken.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Zou ook een kut streek van Van der Vaart zijn.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Waarom ? Gullit ging destijds ook van Feyenoord naar PSV.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind het respectloos tegenover de supporters die je jarenlang hebben gesteund om naar de rivaal te gaan.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Als het goed is ben je voor een club en niet tegen een club....toch?

Dan zouden ze nu nog voor vd vaart moeten zijn en straks niet meer...

Ach, ik weet ook wel hoe dat werkt bij supporters, ben er jaren ook zo 1 geweest en dit soort dingen liggen wel gevoelig ja. Maar ach, als je een beetje logisch nadenkt is er toch niets mis mee? Die gozer wil gewoon voetballen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als supporter voel je je toch verraden als een speler die je jarenlang hebt toegejuicht opeens naar "de vijand" gaat? Ik vind dat logisch en daar moet je als speler rekening mee houden. Als vd Vaart weg wil moet hij naar het buitenland gaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Cruijf deed het ook. Ik vind van der Vaart trouwens totaal niet passen bij psv, ten eerste zal Hiddink zijn grote mond zeker niet tolereren. Het is gewoon een echte ajaxied, hij kan beter zichzelf weer even inzetten ipv denken dat hij ajax een dienst verleend.. Wie weet kan hij dan terecht bij Barcelona ofzo.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Cruijff deed het omdat hij ruzie had bij Ajax, had hij eigenlijk ook niet moeten doen, maar goed, Johan wil ik het wel vergeven.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Je zou die speler ook kunnen gunnen wat ie wil, als je hem echt steunt. Als hij denkt bij PSV beter af te zijn, dan is dat toch alleen maar goed voor hem.

Mocht men hem niet steunen, dan staan ze dus niet achter vd Vaart als speler.

Maar goed, ik snap wel waarom men zich verraden voelt. Je kunt het op verschillende manieren bekijken natuurlijk

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

FisherKing schreef:

Waarom ? Gullit ging destijds ook van Feyenoord naar PSV.

Was ook een kutstreek! PSV moet het hebben van kutstreken omdat ze zelf niks opleiden.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Tja blijft gewoon u kut streek. En als ie gaat is het ook alleen maar om Ajax een hak te zetten en om te laten zien dat Ajax hem zal missen.

Yeah right wat zullen we hem missen zit nu al op de bank.

Het zou gewoon een beetje een NSB actie zijn.

Overigens totaal zinloos om te gaan, als je bij Ajax niet eens aan de bak komt.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Het grote PSV van eind jaren 80.

Hiddink kocht toen Vanenburg en Koeman van Ajax. Rijkaard wilde zelf niet.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

RWL schreef:

Je zou die speler ook kunnen gunnen wat ie wil, als je hem echt steunt. Als hij denkt bij PSV beter af te zijn, dan is dat toch alleen maar goed voor hem. Mocht men hem niet steunen, dan staan ze dus niet achter vd Vaart als speler.

Zoals ruud krol zei; hij is één van de velen en dus echt niet belangrijker dan Stekelenburg, Sneijder, Heitinga en de rest. Ik zie geen reden om een speler te steunen die van ajax naar psv overloopt. Het is trouwens ook alleen maar een suggestie van psv zelf, van der Vaart heeft voor zover ik weet helemaal niet aangegeven dat hij graag naar psv zou willen..

Btw, ik lees nu net op vi.nl dat Ajax Rijkaard wil als technisch directeur

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Waarom is dat een kutstreek van Van de Vaart. Bij Ajax staat hij niet meer in de basis, en voor zo'n talent is het belangrijk dat je elke week speelt. En ach, rekening houden met de supporters onzin en als die jongen liever bij PSV voetbalt moet hij dat toch lekker zelf weten. En de supporters houden overgens ook geen rekening met hem, hoevaak is hij wel niet uitgescholden? Ik ben dan wel ajax supporter maar als ze mij als 16 jarige de keus geven bij Ajax of bij PSV te voetballen weet ik het wel, dan ga ik lekker naar PSV toe. Want ik zie vooral bij Ajax de laatste jaren dat supporters hun eigen spelers tot de grond toe kapot maken.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Tja als het goed gaat worden ze ook op handen gedragen. Ik vind dit zwaar terecht dat je als voetballer ook de grond in getrapt mag worden. Als je niet tegen kritiek kan, omdat je gewoon slecht bent dan ben je geen echte prof.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wat een onzin Kai, vd Vaart wordt uitgescholden door supporters van andere clubs. Verder heeft hij 2 wedstrijden buiten de basis gestaan, dat lijkt me geen reden om meteen weg te willen. Er is nu een andere coach dus hij kan maar beter afwachten wat Blind met 'm wil.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Reken maar dat ie bij PSV opeens heel goed gaat draaien .

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

kos schreef:

Reken maar dat ie bij PSV opeens heel goed gaat draaien .

Van mij hoeft hij niet zo nodig te komen, hij moet eerst maar eens leren zijn mond dicht te houden wanneer het nodig is.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Gelukkig maar.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Ja, echt!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Van der Vaart is een toffe peer.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Dat zegt me nog niet zoveel.

Als hij ook onder Blind minder aan spelen toekomt, kan Hiddink nog wel eens behoorlijk op m inpraten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zavo schreef:

Wat een onzin Kai, vd Vaart wordt uitgescholden door supporters van andere clubs. Verder heeft hij 2 wedstrijden buiten de basis gestaan, dat lijkt me geen reden om meteen weg te willen. Er is nu een andere coach dus hij kan maar beter afwachten wat Blind met 'm wil.

Van der Vaart werd ook door Ajax supporters uitgescholden inclusief z'n vriendin, en Van der Vaart staat stil bij Ajax en speelt volgend jaar geen CL en dat speelt denk ik ook nog wel mee. Verder is het natuurlijk belachelijk dat er mensen zijn die zeggen dat Van der Vaart moet blijven, alsof het een object is, hij mag toch zeker zelf wel uitmaken waar hij gaat voetballen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Een hoop rook maar zeker geen vuur. Rafael blijft gewoon omdat de nieuwe coach Danny Blind heel graag met een nummer 10 speelt en als er iemand in Nederland op 10 kan voetballen dan is het Rafael van der Vaart !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.