• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.801 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.768 acteurs
  • 199.214 gebruikers
  • 9.385.205 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je kan veel zeggen over Van Bommel maar tijdens RBC - PSV heeft hij echt karakter getoont. Wel een rode kaart voor komen voor Fortes Rodriguez, dat had geen enkele ajacied gedaan.

stinissen (crew films & series)

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je kan veel zeggen over Van Bommel maar tijdens RBC - PSV heeft hij echt karakter getoont. Wel een rode kaart voor komen voor Fortes Rodriguez, dat had geen enkele ajacied gedaan.

Jezus wat ben jij kort door de bocht als het over Ajax gaat.

Wat bommel toen deed, deed hij toen de wedstrijd al lang gespeeld was.

En wat Ajax betreft tegen PSV, die waren gewoon beter, maar dan nog zit ik niet zo respectloos op de tegenpartij af tegeven. ( Ajax dit Ajax dat etc).

Ajax is mijn club en dat mag iedereen weten en als andere clubs moeten spelen in Europa, dan hoop ik dat Nederlandse clubs winnen om zo af te rekenen met de Duitsers die nog maar een plaats boven ons staan, om zo dan een extra plaats te verdienen in de CL.

Leno

• 5921 berichten
  • 4409 stemmen

100% mee eens!

En in het geval van AZ vind ik het sowieso leuk dat ze het zo goed doen. Van mij mogen ze de cup winnen, dat gun ik Adriaanse wel.

stinissen (crew films & series)

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Leno schreef:

100% mee eens!

En in het geval van AZ vind ik het sowieso leuk dat ze het zo goed doen. Van mij mogen ze de cup winnen, dat gun ik Adriaanse wel.

Van mijn ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Jezus wat ben jij kort door de bocht als het over Ajax gaat.

Wat bommel toen deed, deed hij toen de wedstrijd al lang gespeeld was.

Kort door de bocht? vind ik niet. Vind alleen van Bommel stukken sumpathieker dan van der Vaart. Toch toon je karakter om te zeggen dat het geen rood is watvoor tegenargument je ook wil geven voor van Bommel's actie. Om het nou te gaan gooien op mijn haat voor Ajax, dat wel aanwezig is. Maar vind Sneijder ook sympathiek en nog wel wat spelers maar van der Vaart vind ik een ettertje eerste klas . Like it or not.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Van Bommel is een goede speler voor Nederland, in het buitenland is hij één van de velen en zeker niet een uitblinker. V/d Vaart verwachtte snel naar een topclub te gaan net zoals Van der Meyde en Robben, en omdat dat nog niet is gebeurt, heeft hij er de pest in nog steeds bij Ajax te spelen. Juist nu zou hij zich weer moeten inzetten, want hoe hij nu speelt maakt niet bepaald indruk bij de Europese supermachten. Een goede trainer is op dit moment gewoon de missing-link bij Ajax, maar ik ga nog niet oordelen over Blind, die is nog maar net begonnen. Hij is gewoon op het verkeerde moment binnen gestapt en heeft dus direct te kampen met de nederlaag tegen PSV, niet omdat PSV zoveel beter is dan Ajax, maar omdat het bij Ajax een grote puinzooi is op het moment.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

petey schreef:

misschien kan iemand me een paar dingen uitleggen:

* waarom heeft Ajax die Griekse spits gekocht?

Ze moeten meer naar mij luisteren! Ik zal mijn quotes een keer opsnorren. Ik denk dat elke voorspelling nog is uitgekomen.

* waarom heeft Van Basten in hemelsnaam die Ajaxieden geselecteerd?

Simpel weg omdat ze jong zijn. Uiteindelijk toch wel in het elftal komen te staan. Volgende seizoen Ajax weer kampioen wordt en alle spelers weer laten zien waarom Ajax de kweekvijver voor het nederlandseftal is.

PS nog een beetje goed nieuws: Ajax maakt meer winst.

We kunnen gewoon nog een goeie spits halen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Van Bommel is een goede speler voor Nederland, in het buitenland is hij één van de velen en zeker niet een uitblinker.

Maar dat weten we nog niet he. Door zijn manier van spelen en zijn mentaliteit zou hij van enorme waarde kunnen zijn voor bijv. de Madrileense Galactico's. In Madrid is nl wel bewezen dit jaar dat je er met alleen supersterren niet komt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben tege nde doodstraf maar Perez verdient 't wel. Heeft gister tijdens de persconferentie naar buiten gebracht dat hij heel erg open staat voor het vertrek van Raul. In mijn ogen de beste speler van de wereld en mijn idool, dit kan je eigenlijk gewoonweg niet maken maar aan de andere kant; dan komt Raul toch lekker terug bij Atletico. Geen reden om mij meer bezig houden met de Koninklijken

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Zoveel goeds laat Raul tegenwoordig ook niet meer zien, zonder 'de meester' Zidane is Real een stuurloos schip ... de tijden dat Raul het verschil maakte zijn al lang verstreken laat staan dat hij een heel elftal - zoals zizou wel kan - beter kan laten spelen. Raul en Ronaldo kunnen ze beter verkopen en dan proberen een echte spits te halen --> Adriano

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik geef toe dat Raul betere tijden heeft gekend maar ik geef hem NOOIT op. Mijn steun heeft hij onvoorwaardelijk. Ik vind ook niet dat je hem zomaar aan de dijk kan zetten maar ach dan komt hij toch lekker bij de RojiBlancos spelen En we moeten niet vergeten dat Raul geen spits is, laat die jongen toch eens op zijn positie spelen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Wat een grappige gasten zijn die Gomes en Alex zeg. Zag net een gesprekje bij Voetbal Insite, erg leuk.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Keepers zijn homo's of ze zijn gek

Weten we nu iig nu dat Gomez geen homo is

Leno

• 5921 berichten
  • 4409 stemmen

Hij's een beetje loco..

Morgen overleg ledenraad bij Ajax o.a. over functioneren Arie van Eijden. Zal wel niks gebeuren, maar blijkbaar beseffen ze binnen Ajax ook dat hij niet echt goed zijn werk heeft gedaan..

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben tege nde doodstraf maar Perez verdient 't wel.

Jij moet je echt een keer na laten kijken volgens mij.

Rujar schreef:

(quote)

Simpel weg omdat ze jong zijn. Uiteindelijk toch wel in het elftal komen te staan. Volgende seizoen Ajax weer kampioen wordt en alle spelers weer laten zien waarom Ajax de kweekvijver voor het nederlandseftal is.

Blij dat jij geen bondscoach bent.

Met kwalificatiewedstrijden moet je niet kijken naar de toekomst maar naar het nu.

Want als je die niet haalt kan die jeugd van jou in 2006 gewoon voor de buis naar het WK kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Neem het toch niet zo serieus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldig voetbalnieuws vandaag.

Fernando Torres volgt zijn hart

Fernando Torres heeft zijn contract verlengd bij Atletico Madrid. Er was interesse van Real Madrid, Barcelona (uitgesloten voor een madrileen), Chelsea, Inter en Juventus. El Nino kon zo verder doorgroeien als voetballer en eindelijk zich europees late nzien maar hij heeft voor zijn hart gekozen en blijft dus nog langer bij Atletico Madrid.

bron: lfp.es

Dank je wel, Fernando 'El Nino' Jose Torres Sanz voor je loyaliteit. _o_

Droomtransfer Van Bommel nadert afronding

Mark van Bommel speelt komend seizoen zo goed als zeker voor Barcelona. Maar bij het vertrek van de Nederlandse international blijft het niet voor PSV. Ook spelers met doorlopend contract worden gevolgd.

Van Bommel (27) staat kort voor de overgang naar Barcelona. Op korte termijn zal zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de transfer afronden, waarmee de wens van de international eindelijk in vervulling gaat. De PSV'er zag in de afgelopen jaren een transfer naar een Europese topclub steeds mislukken.

bron: vi.nl

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dank je wel, Fernando 'El Nino' Jose Torres Sanz voor je loyaliteit. _o_

Je beseft toch wel dat dit gewoon een Dirk Kuijt-constructie is? Niks loyaliteit, meer pieken zolang je contract duurt en meer pieken voor de club bij een transfer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij madrilenen zit het anders. Moeilijk te begrijpen maar dat zit in het Madrileense bloed.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

In madrileens bloed zit een gen dat je overgevoelig voor de geur van geld maakt ofzo?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je verlaat de club niet die vertrouwen i nje had en je groot heeft gemaakt. Je vertrekt alleen als de club het wil, weggaan is net als je eigen moeder verraden.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Was het ook maar zo in Nederland, dan zou Ajax nog steeds bovenaan staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo zou het eigenlijk overal moeten zijn.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Van Basten had gelijk. Punt.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je verlaat de club niet die vertrouwen i nje had en je groot heeft gemaakt. Je vertrekt alleen als de club het wil, weggaan is net als je eigen moeder verraden.

Vraag dat maar aan Luis Enrique en Casillias had volgens mij ooit ook wel oren naar een transfer naar barca

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Twee opvallende punten:

Doelpunt 1e minuut endebutant Babel met gelijk een goal.

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Babel wordt dé spits van Nederland, mits hij goed gebruikt wordt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Waarom spoilertags?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Van Basten had gelijk. Punt.

Met Van Bommel, Babel en Cocu opstellen ja

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Zavo schreef:

Waarom spoilertags?

Voor mensen die het nog niet gezien hebben, en die het nog in samenvatting willen zien. Ik weet het zullen er niet veel zijn maar toch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.