• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.548 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.888 acteurs
  • 200.507 gebruikers
  • 9.470.837 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

mikoz schreef:

Goodbye BDO als het allemaal doorgaat.

Ligt er maar net aan of BBC stekker eruit trekt. Als die doorgaan blijft lakeside wel bestaan denk ik.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tuurlijk , maar al de groote spelers zullen dan naar de PDC gaan en word de BDO een soort bond voor de opkomende darters en darters die hunzelf te min achten voor de PDC.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vind het volslagen onzin, omdat hij aan het eind van het jaar weg zou gaan zou hij niet meer gemotiveerd kunnen voetballen? Als hij naar Barcelona ging kon ik me er nog wat bij voorstellen, maar hij gaat zelfs weg uit Europa...

Ik vind het ook een beetje overdreven. Kijk, dat hij andere spelers nu meer kans geeft, dat is wel logisch. Die blijven immers, maar nu al zeggen dat hij nooit meer speelt dit seizoen, is een beetje vreemd.

Maar misschien is het gewoon om hem in de winter nog te kunnen verkopen, zodat ze nog wat geld krijgen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Sneu voor Wüst, echt enorm jammer.

Nu hopen dat Kramer geen fout maakt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wat een slotrondes!!

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Kramer! Ben benieuwd hoe hij het straks gaat doen op het WK in Heerenveen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Als hij deze vorm blijft behouden, gaat het daar helemaal geweldig worden.

Wat een topper.

Mooi ook dat vuistje in zijn laatste bocht.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Nou? Haha, hij speelde gewoon met Verheijen. Schitterend!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Hou niet zo van schaatsen, maar vind het wel tof voor Kramer en voor de nederlandse sport in het algemeen. Volgens mij wordt hij de nieuwe schaatslegende..

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Michael van Gerwen, Jelle Klaasen en Vincent van der Voort hebben vandaag officieel bekend gemaakt dat ze overstappen. Van King weet ik niks. Dacht dat hij 2 jaar moest blijven i.v.m een contract

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ongeloofelijk .. wat een finale van 6-0 naar 6-6 ...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

God..Als Adams hem verliest, kapt hij gewoon...

nog 1 leg!!

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Kijk, zo hoort het te klinken in een stadion .

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

en de vijfde gaat erin!! Adams !

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Wat een wedstrijd.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Toch wel een van de meest merkwaardige wedstrijden die ik ooit heb gezien. Ik was 100% voor Adams. Toen hij set voor set naar 6-0 wist te klimmen, was ik er ook volledig van overtuigd dat hij de titel zou halen, maar mijn waardering gaat ook ontzettend uit naar Nixon, die van 6-0 naar 6-6 wist te komen. Hulde! Het was duidelijk te zien dat Adams het hier toch wel even warm van kreeg.

Verliest Nixon op z'n minst toch op zeer waardige manier.

Adams

Nixon

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Betere finale dan Taylor-barney vind ik. met als hoogtepunt dat de vrouw van adams het podium opkwam.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Inderdaad een merkwaardige eindstrijd bij het darten! Eindelijk weet Wolfie dan een belangrijk tv-toernooi te winnen, top!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

kos schreef:

idd, klinkt goed

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Helaas zijn de fans in Nederland anders dan in o.a. Griekenland, Turkijke, Engeland, Argentinië enz.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Helaas zijn de fans in Nederland anders dan in o.a. Griekenland, Turkijke, Engeland, Argentinië enz.

Gelukkig wel..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

lowhusky schreef:

Michael van Gerwen, Jelle Klaasen en Vincent van der Voort hebben vandaag officieel bekend gemaakt dat ze overstappen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Maar gelukkig blijft decoratiestuk Stompe nog.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nog even en Co Stompé is de nieuwe favoriet voor de titel volgend jaar

Maar laten we vooral niet uitsluiten dat onzer allen Dick van Dijk wel eens ver zou kunnen komen. Deze man die om de vijf minuten door SBS de wereldkampioen word genoemd omdat hij een toernooitje heeft gewonnen waar zelfs tweederangs darters zich niet durven te vertonen. Het enige toernooi in Australië dat Simon Whitlock niet won omdat die schitterde in afwezigheid. Hij wilde alles winnen in Australië behalve dat toernooi, zegt dat genoeg ?

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

The Hunter schreef:

Ik vind het ook een beetje overdreven. Kijk, dat hij andere spelers nu meer kans geeft, dat is wel logisch. Die blijven immers, maar nu al zeggen dat hij nooit meer speelt dit seizoen, is een beetje vreemd.

Maar misschien is het gewoon om hem in de winter nog te kunnen verkopen, zodat ze nog wat geld krijgen.

Ik vind het wel logisch, Madrid bouwt een nieuw team en dan heb je geen uit vorm zijnde vertrekkende pseudo-vedette meer nodig. Beckham is dus trouwens al verkocht, ik neem aan dat er geen club hem voor een half jaar gaat kopen...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Geen moeite met een halfjaartje Ajax hoor Oke, Beckham is de oude niet meer maar het blijft toch nog een behoorlijke voetballer die net onder de wereldtop nog gewoon mee kan.

Overigens vond ik dit wel een opvallende uitspraak...

'Ten Cate laat Huntelaar op de bank'

Geschreven door Jurre de Ruiter op maandag, 15 januari om 10:24

Klaas-Jan Huntelaar zal komende zondag tegen FC Utrecht wellicht plaats moeten nemen op de reservebank. Hugo Borst wist in Studio Voetbal namelijk te melden dat trainer Henk ten Cate voorin wil beginnen met Leonardo en Ryan Babel.

Het zou voor de 23-jarige Huntelaar voor het eerst dit seizoen zijn dat hij gepasseerd wordt. Huntelaar speelde tot dusver dit seizoen zestien wedstrijden, waarin hij tien keer tot scoren kwam.

Ten Cate is tevens niet te spreken over Wesley Sneijder, maar het is nog onduidelijk of ook deze international zijn basisplaats zal kwijtraken.

Leonardo kwam deze winterstop over van NAC Breda, maar heeft tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika al een goede indruk gemaakt op Ten Cate. "We speelden tegen Ajax Cape Town na rust niet meer om te winnen. Dat zegt veel over de spelers, van wie ik Leonardo overigens een positieve uitzondering vond. Ja, natuurlijk heeft dat invloed op mijn keuzes", aldus Ten Cate tegenover het AD.

Ten Cate streeft naar een elftal, waarin hij vooral voorin wat meer kan varieren. Tegen Cape Town ging dat met Leonardo en Ryan Babel in de eerste helft prima. "Ryan deed het in de eerste helft als centrumspits heel goed. Hij zorgde voor dreiging en was een goed aanspeelpunt."

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Art schreef:

Ik ben weer van de partij!

Helemaal vergeten om een team te maken

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Kai schreef:

Geen moeite met een halfjaartje Ajax hoor Oke, Beckham is de oude niet meer maar het blijft toch nog een behoorlijke voetballer die net onder de wereldtop nog gewoon mee kan.

Overigens vond ik dit wel een opvallende uitspraak...

'Ten Cate laat Huntelaar op de bank'

Geschreven door Jurre de Ruiter op maandag, 15 januari om 10:24

Klaas-Jan Huntelaar zal komende zondag tegen FC Utrecht wellicht plaats moeten nemen op de reservebank. Hugo Borst wist in Studio Voetbal namelijk te melden dat trainer Henk ten Cate voorin wil beginnen met Leonardo en Ryan Babel.

Het zou voor de 23-jarige Huntelaar voor het eerst dit seizoen zijn dat hij gepasseerd wordt. Huntelaar speelde tot dusver dit seizoen zestien wedstrijden, waarin hij tien keer tot scoren kwam.

Ten Cate is tevens niet te spreken over Wesley Sneijder, maar het is nog onduidelijk of ook deze international zijn basisplaats zal kwijtraken.

Leonardo kwam deze winterstop over van NAC Breda, maar heeft tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika al een goede indruk gemaakt op Ten Cate. "We speelden tegen Ajax Cape Town na rust niet meer om te winnen. Dat zegt veel over de spelers, van wie ik Leonardo overigens een positieve uitzondering vond. Ja, natuurlijk heeft dat invloed op mijn keuzes", aldus Ten Cate tegenover het AD.

Ten Cate streeft naar een elftal, waarin hij vooral voorin wat meer kan varieren. Tegen Cape Town ging dat met Leonardo en Ryan Babel in de eerste helft prima. "Ryan deed het in de eerste helft als centrumspits heel goed. Hij zorgde voor dreiging en was een goed aanspeelpunt."

Belachelijke beslissing

Ik vind het trouwens nog steeds onbegrijpelijk waarom Ajax Leonardo heeft gekocht

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Leonardo

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Klaas-J .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.