- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ten Cate jaagt zo zijn beste spelers weg(Sneijder,Huntelaar).
Hij kiest voor een Zuid Amerikaan die alleen maar voor meer onrust zorgt en vrij wisselvallig is en voor Babel die alleen maar met 1 been kan voetballen.
Klasse,Ten Cate 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vooral Sneijder vind ik ongebrijpelijk! Dan haalt HTC precies de laatste echte topper van Ajax eruit... Daarbij komt ook nog dat de marktwaarde daalt. Ik vraag me ook af hoe het middenveld er dan uit komt te zien..
Gabri - Roger - Perez - Urby
Zoiets misschien? Gelukkig volstaat een vijfde plaats voor CL 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Lindenbergh misschien wel
en Krohn-Dehli 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zoiets misschien? Gelukkig volstaat een vijfde plaats voor CL 
Moet je eerst van Kopenhagen kunnen winnen... 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Gabri vind ik wel een goede voetballer, Roger lijkt ook belangrijk zie de wedstrijd tegen Vitesse waarin Roger bij 0-2 geblesseerd uitviel en het uiteindelijk nog 4-2 werd.
Krohn-Dehli lijkt me ook wel een talent. Alleen Lindenbergh past gewoon niet bij Ajax.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Moet je eerst van Kopenhagen kunnen winnen... 
Ach ze wonnen ook van Benfica en Manchester United.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gabri is een goede voetballer maar zal nooit geen hoogvlieger worden denk ik. Roger en Krohn-deli hebben nog te weinig laten zien. En over Lindenbergh kunnen we het maar beter niet hebben. Hoe wil Ajax in hemelsnaam ooit de kloof gaan dichten met PSV? In ieder geval niet op deze manier.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik had deze winterstop op versterking gerekend maar verder dan Leonardo voor de breedte kwam Ten Cate niet. Ik hoop wel dat Grygera niet in de winterstop nog vertrekt want dan hebben we een groot probleem.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Roger lijkt ook belangrijk zie de wedstrijd tegen Vitesse waarin Roger bij 0-2 geblesseerd uitviel en het uiteindelijk nog 4-2 werd.
Dan had het nog 4-2 kunnen worden, dat hij uitvalt en ajax plots verliest ligt niet alleen aan hem hoor.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Belachelijke beslissing
Ik vind het trouwens nog steeds onbegrijpelijk waarom Ajax Leonardo heeft gekocht
Belachelijke beslissing inderdaad.
Waarom meteen Leonardo in de basis zetten, terwijl het bij Huntelaar net weer goed liep?
Laat Leonardo eerst maar eens bewijzen dat hij in de basis hoort, dan kun je weer verder kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je zal 'm toch eerst in de basis moeten zetten, wil hij zich kunnen bewijzen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vind Leonardo een goede voetballer, hij mag van mij best in de basis starten. Maar liever niet ten koste van Klaas-Jan Huntelaar
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ten Cate graaft zijn eigen graf.
Henk
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Leuke geruchten allemaal. En dat allemaal dankzij de betrouwbare bron Hugo Borst? 
Ik kan ook tellen. Natuurlijk komt Huntelaar onder druk te staan. Leonardo is niet voor niets gekomen. 1+1=2.
Hetzelfde geld voor Sneijder. De laatste wedstrijden van hem zijn niet echt geweldig. Het is dus goed dat ten Cate hem onder druk zet. Hij moet namelijk niet te gemakkelijk gaan doen. Ik denk overigens dat Sneijder aankomende zondag echt wel in de basis staat hoor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Wat een gedoe om een onzinnig berichtje ... Mensen die Studio Voetbal gekeken hebben weten dat Borst het allemaal niet zo stellig zei als hierboven in dat artikeltje wordt beschreven.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
lol, de volgens de volkskrant werd taylor omgekocht om expres te verliezen van barney. taylor zakte na 3-0 voorsprong expres in zodat hij meer dan 100000 pond kreeg 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
er zat zeker ook een magneet in het bord toen barney 170 uitgooide.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja precies wat een onzin weer 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen

Complete onzin natuurlijk weer. Omgekocht? Haha. Daar is Taylor te veel sportman voor. Die gast leeft voor zijn darts. Die laat zich echt niet omkopen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Van Gaal doet Langs de Lijn in de ban
ALKMAAR - AZ-trainer Louis van Gaal wil verslaggevers van het NOS-radioprogramma Langs de Lijn niet meer te woord staan. Dat heeft de voetbalclub afgelopen weekeinde per brief laten weten aan het sportprogramma. Een AZ-woordvoerder zei dinsdag dat de radiostilte "het enige wapen is dat Van Gaal heeft om zijn ongenoegen te laten blijken over Langs de Lijn”.
De onvrede van de voetbalcoach komt voort uit zijn moeizame relatie met een medewerker van het programma, verslaggever Andy Houtkamp. Van Gaal is het al een tijdje niet eens met de voetbalvisie van Houtkamp en in het oudejaarsweekeinde resulteerde dat in een interview waarin de trainer boos reageerde op de vragen van de journalist.
Het bewuste fragment is hier te vinden.
Wat een figuur is het toch! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het blijft toch echt een excentriek figuur. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.