• 17.366 nieuwsartikelen
  • 182.535 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.759 acteurs
  • 200.505 gebruikers
  • 9.470.785 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ten Cate heeft nu besloten dat de maat vol is voor een aantal spelers. Tenminste vijf basiskrachten zouden aankomend weekeinde tegen FC Utrecht op de bank moeten starten. Het zou gaan om Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar.

Basiskrachten zoals Rosales en Maduro

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Wat vinden jullie van de speler Vermaelen ( en de andere Belgische Ajacieden in het algemeen?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik vind alle Belgische Ajacieden Ajaxonwaardig. Maar ja, het zijn talenten dus misschien word het nog ooit wat.

Tom de Mul word echter nooit wat dus die moet gewoon weg.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Helemaal mee eens.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Het is omdat ik zelf Belg ben, en vooral de Mul hier geboekt staat als een talent (wat ik trouwens zelf niet vind, hij doet het 1/10 matchen goed, waarin hij dan nog zijn momenten kiest), en hij zogezegd altijd goeie kritieken krijgt in Nederland. Vermaelen vind ik wel persoonlijk een goeie verdediger, maar ook niet iemand om (nu al) bij Ajax te spelen.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Vermaelen en de Mul zijn echt wel talenten, maar momenteel nog lang niet goed genoeg om bij een topclub in de basis te staan.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Vind ik ook, zouden beter nog rijpen bij Nederlande subtopper waarvan je er zeker genoeg hebt.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Het probleem van de Mul (net als Rosales trouwens) is dat ie zo'n klein is. Hij heeft een redelijke techniek, goede snelheid en kan prima voorzetten geven, maar tegen grote/brede verdedigers kan hij niks beginnen, omdat ie simpelweg te makkelijk van de bal gezet wordt.

Vermaelen vind ik een goede voetballer, maar maakt te veel stomme fouten.

De beste Belg bij Ajax op dit moment is Jan Verthongen naar mijn mening. Slim van Ajax om z'n contract te verlengen.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Tommeh schreef:

Het probleem van de Mul (net als Rosales trouwens) is dat ie zo'n klein is. Hij heeft een redelijke techniek, goede snelheid en kan prima voorzetten geven, maar tegen grote/brede verdedigers kan hij niks beginnen, omdat ie simpelweg te makkelijk van de bal gezet wordt.

Heeft niet zo veel met klein te maken. Messi en Giggs om maar wat te noemen, hebben daar ook geen last van.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Giggs is toch niet zo klein?

Maar goed, hier hebben we het wel over een iets ander kaliber natuurlijk.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tommeh schreef:

Giggs is toch niet zo klein?

Maar goed, hier hebben we het wel over een iets ander kaliber natuurlijk.

Giggs is wel vrij klein.

Maargoed , alsje klein bent dan heb je gewoon een hele goede techniek nodig ala Messi , anders red je het gewoon niet.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

De Mul gaat het niet redden, maar ik zie hem wel veel liever spelen dan Rosales. Vermaelen kan wel een goede worden.

Maduro is trouwens ook geblesseerd, voor hem vervelend, maar verder niet verkeerd.

En Huntelaar moet gewoon in de spits beginnen, simpel.

En zoals hij zelf zegt in een interview, als een echte spits en niet als aanspeelpunt zoals dit seizoen.

Laat hem gewoon de ballen erin schieten, dat is genoeg.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

(quote)
Heeft niet zo veel met klein te maken. Messi en Giggs om maar wat te noemen, hebben daar ook geen last van.

Overmars.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

In ieder geval Vermaelen wordt een hele goeie. Bij De Mul heb ik ook mijn twijfels maar is op dit moment wel de beste rechtsbuiten die we hebben.

De Belgen zitten sowieso op het moment wel lekker in de verdedigers met Van Buyten, Kompany en Vermaelen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Vermaelen zal nachtmerries hebben gehad over die ene rampzalige wedstrijd tegen Kopenhagen

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

ja Belgen zitten wel goed in de centrale verdedigers, jammer dat Kompany telkens geblesseerd is, en de bondcoach telkens zijn beste centrale verdedigers wil opstellen maar er niet bij denkt dat het geen vleugelverdedigers zijn. Gelukkig is hij nog zo slim om leonard op te stellen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kai schreef:

De Belgen zitten sowieso op het moment wel lekker in de verdedigers met Van Buyten, Kompany en Vermaelen.

Akkoord, maar dan mogen ze niet vergeten om te voetballen als de match begonnen is.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

hersie naar twente hmm

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

speedy23 schreef:

Akkoord, maar dan mogen ze niet vergeten om te voetballen als de match begonnen is.

Met een Martens en Simons op het middenveld, moet dat toch wel lukken?

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Martens wordt niet eens opgeropen, zit nog altijd bij de beloften, net als enkele andere die hun plaats verdienen in de A-ploeg. En Simons kan het natuurlijk niet alleen op het middenveld

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

gideonvdb schreef:

hersie naar twente hmm

En Aisatti ook.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

En Aisatti ook.

ja ff een half jaartje ballen en dan weer terug m.i. niet goed voor de ontwikkeling maar ok.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

gideonvdb schreef:

(quote)
ja ff een half jaartje ballen en dan weer terug m.i. niet goed voor de ontwikkeling maar ok.

Lijkt mij niet verkeerd voor hem.

Ligt er natuurlijk wel aan of hij daar aan spelen toekomt, maar met o.a. Simons, Cocu en Mendez krijgt hij bij PSV in ieder geval weinig speeltijd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Is een flinke rel aan het beginnen in trainersland heb ik het idee. Van Gaal die lidmaatschap opzegt van CBV waar die zelf oprichter van is. Dit na aanleiding van de reprimande die die kreeg voor zijn kritiek op Van Basten. En nu Foppe de Haan die ondanks zijn functie bij de KNVB Van Gaal in het gelijk stelt. 'Dit is natuurlijk waardeloos', aldus De Haan deze week in VI. 'Iedereen moet maar eens goed naar zichzelf kijken. Zelf heb ik zo mijn gedachten hierover. Ik vond de opmerkingen van Van Gaal genuanceerder dan die van Van Basten. Van Gaal had inhoudelijke opmerkingen, terwijl Van Basten op de man speelde.'

Ik vind het wel getuigen van lef van De Haan. Maar of het verstandig is is een ander verhaal.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Lijkt mij niet verkeerd voor hem.

Ligt er natuurlijk wel aan of hij daar aan spelen toekomt, maar met o.a. Simons, Cocu en Mendez krijgt hij bij PSV in ieder geval weinig speeltijd.

het was zelfs een eis dat ie zou spelen. miss dat ie niet aan spelen toekomt bij psv maar denk dat ie meer leert van cocu(weet niet of het zijn laatste seizoen is) op de training dan van bijv. engelaar, ook al speelt ie dan zn wedstrijdjes.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

timbo_ schreef:

Is een flinke rel aan het beginnen in trainersland heb ik het idee. Van Gaal die lidmaatschap opzegt van CBV waar die zelf oprichter van is. Dit na aanleiding van de reprimande die die kreeg voor zijn kritiek op Van Basten. En nu Foppe de Haan die ondanks zijn functie bij de KNVB Van Gaal in het gelijk stelt. 'Dit is natuurlijk waardeloos', aldus De Haan deze week in VI. 'Iedereen moet maar eens goed naar zichzelf kijken. Zelf heb ik zo mijn gedachten hierover. Ik vond de opmerkingen van Van Gaal genuanceerder dan die van Van Basten. Van Gaal had inhoudelijke opmerkingen, terwijl Van Basten op de man speelde.'

Ik vind het wel getuigen van lef van De Haan. Maar of het verstandig is is een ander verhaal.

Haan is toch vrij om zijn mening te uiten. Of is dit niet toegestaan in het dictatuur van Basten?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Ik heb er geen moeite mee maar de KNVB en Van Basten denk ik wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De Haan moet niet zeuren, want hij mag van Basten weer niet. Als er iemand een dictator (Nu moet jij eens goed naar mij luisteren!) is is het Van Gaal wel.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ja ik kan er niet omheen dat van Gaal zelf ook een dictator is, maar het ging even over de mening van Foppe de Haan. Maar ik vind dat van Basten ook genoeg dictatoriale trekjes vertoont..

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Van Gaal een dictator?

Van Gaal is gewoon in dienst bij AZ. Dictators zijn niet in dienst, die maken zelf de dienst uit.

Van Gaal komt vaak bot en arrogant over. Meer niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.