- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ach je ziet meteen hoe groot nieuws het is als er een keer iemand tegen Van Basten ingaat
Het zal onderhand een keer tijd worden !
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Haha van Gaal is idd in dienst, maar maakt ook zeker de dienst uit 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Haha van Gaal is idd in dienst, maar maakt ook zeker de dienst uit 
Ja, daarom kon hij vertrekken bij Ajax...
Maar effe serieus: wat is toch het probleem dat die man arrogant over komt? Hij zorgt tenminste voor vermakelijke tv en radio, beter dan de zoveelste saaio.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
laat Van Gaal dat niet horen... gaat die zeker vertellen dat hij daar is omdat hij dat wil en dat hij bij niemand in dienst is.
daarbij komt hij niet arrogant over hij IS arrogant. Moet zeggen dat ik het wel leuk vind om een hekel aan 'm te hebben. "t blijft een doorgedraaide gymleraar in mijn ogen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
laat Van Gaal dat niet horen... gaat die zeker vertellen dat hij daar is omdat hij dat wil en dat hij bij niemand in dienst is.
daarbij komt hij niet arrogant over hij IS arrogant. Moet zeggen dat ik het wel leuk vind om een hekel aan 'm te hebben. "t blijft een doorgedraaide gymleraar in mijn ogen.
Hij komt arrogant over, en hoe hij is weet ik niet. Ik wil best aannemen dat jij dat wel weet, als je wat meer duidelijkheid verschaft over hoe goed je hem kent.
En dat hij in dienst is weet hij heel goed, maar hij is niet in dienst om vriendelijk en onderdanig te zijn maar om AZ goed te laten voetballen. Mocht hij daarvoor een hanige pose moeten innemen, dan dient hij dat te doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal zou eens wat vriendelijker mogen zijn en moet zich niet constant aangevallen voelen. Verder is hij een ongeloofelijke betweter die al jaren niets gepresteerd heeft.
Daar wou ik het bij laten.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal zou eens wat vriendelijker mogen zijn en moet zich niet constant aangevallen voelen. Verder is hij een ongeloofelijke betweter die al jaren niets gepresteerd heeft.
Los van het feit dat de grootste coaches vrijwel altijd betweters zijn, heeft Van Gaal natuurlijk wel gepresteerd. Vorig jaar nog werd hij tweede in de competitie en nu heeft hij alweer in de UEFA-cup overwinterd. Met een club als AZ, die door velen m.i. onterecht als gelijke van een Ajax of PSV wordt gezien is dat geen minne prestatie.
En vriendelijk? Laat mijn buren en de meisjes van de C1000 maar vriendelijk zijn. Van Gaal zit veilig achter beeldscherm en geluidsbox opgesloten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Gaal deed betweterig in verband met het Nederlands Elftal en daarmee heeft Van Gaal alleen maar in negatieve zin gepresteerd. Van Basten wist met een grotendeels onervaren ploeg zich makkelijk te plaatsen, Van Gaal kon dat nog niet met een ervaren ploeg.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal deed betweterig in verband met het Nederlands Elftal en daarmee heeft Van Gaal alleen maar in negatieve zin gepresteerd. Van Basten wist met een grotendeels onervaren ploeg zich makkelijk te plaatsen, Van Gaal kon dat nog niet met een ervaren ploeg.
Zo. Een uitglijder. Verder heeft van Gaal prijzen gepakt, en Van Basten niet. En Van Gaal heeft prijzen gepakt met mooi voetbal, en Van Basten lukte zelfs dat mooie voetbal niet.
Hij haalde het WK. Nou. 'k Was blij met het WK. Vier k*tpotten en de bus terug.
En buiten dat: het ontneemt Van Gaal nul komma nul procent het recht om zijn mening te geven.
Alsof Plaatsen voor een toernooi het doel is. Presteren op een toernooi, dáár gaat het om, en dat deden Van Gaal noch Van Basten.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Van Basten wist met een grotendeels onervaren ploeg zich makkelijk te plaatsen, Van Gaal kon dat nog niet met een ervaren ploeg.
Dat mag toch geen reden zijn om geen kritiek te mogen uiten?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsof Plaatsen voor een toernooi het doel is.
Nee Van Gaal heeft idd wel iets gepresteerd, het is hem niet alleen gelukt met het Nederlands elftal impopulairder dan ooit te maken, hij wist met een erg sterke selectie zich niet te kwalificeren en heeft zo zelfs op slinkse wijze zijn doel bereikt! 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nee Van Gaal heeft idd wel iets gepresteerd, het is hem niet alleen gelukt met het Nederlands elftal impopulairder dan ooit te maken, hij wist met een erg sterke selectie zich niet te kwalificeren en heeft zo zelfs op slinkse wijze zijn doel bereikt! 
Heeft Van Gaal het Nederlands Eftal impopulair gemaakt? Dat is nieuw voor mij! Geef me een bron voor die kennis aub!
De rest van je bericht is apekool en onbegrijpelijk. Misschien kun je ook serieus reageren als iemand het niet met je eens is?
(tip: debiele smileys plaatsen is niet constructief)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heeft Van Gaal het Nederlands Eftal impopulair gemaakt? Dat is nieuw voor mij! Geef me een bron voor die kennis aub!
Nee, na dat weekendje stappen in Kopenhagen waren we allemaal erg trost op onze jongens. Een van de belangrijkste taken die Van Basten op zich nam was om het geschonde imago en de spelvreugde weer terug te brengen. Vreemd dat je je niet de rokende puinhopen van Van Gaal kan herinneren....Lijkt wel of ie vanje familie is....
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nee, na dat weekendje stappen in Kopenhagen waren we allemaal erg trost op onze jongens. Een van de belangrijkste taken die Van Basten op zich nam was om het geschonde imago en de spelvreugde weer terug te brengen. ..
ehh.... zat daar niet een Dick Advocaat tussenin?
(Waar heb je het over???)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verder heeft van Gaal prijzen gepakt, en Van Basten niet.
In clubverband, dat is altijd nog wel even wat anders dan met Oranje. Bovendien is Van Gaal ook nog wel langer Coach, bij van Basten komen die prijzen nog wel.
Van Gaal had ook veel beter materiaal. Al dat geneuzel over mooi voetbal, een typische eis van de Nederlandse voetbalfilosofie, onzin is het.
Irrelevant.
Je mag je mening geven maar meneer van Gaal moet niet doe nalsof hij weet hoe je Oranje wel succesvol moet runnen, hij heeft ronduit gefaald.
Als je je niet plaatst voor een toernooi kan je toch ook niet presteren op een toernooi?
Kwalificeren is het eerste doel, haal je dat; dan wil je presteren op het toernooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat mag toch geen reden zijn om geen kritiek te mogen uiten?
Tuurlijk niet, maar Van Gaal die even vertelt wat je moet doen o meen succesvolle bondscoach moet zijn vind ik wel erg hilarisch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Je mag je mening geven maar meneer van Gaal moet niet doe nalsof hij weet hoe je Oranje wel succesvol moet runnen, hij heeft ronduit gefaald.
Dat heeft hij bij mijn weten ook niet gedaan toen die kritiek leverde op Van Basten. Vindt het een beetje een kromme redenering dat mensen die het Nederlands Elftal niet hebben gecoachd wel hun mening zouden mogen geven en Van Gaal niet omdat hij voortijdig is uitgeschakeld.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
In clubverband, dat is altijd nog wel even wat anders dan met Oranje. Bovendien is Van Gaal ook nog wel langer Coach, bij van Basten komen die prijzen nog wel.
oh, die komen nog.
Ja, dat is een argument.
Als jij en Reinbo nou gewoon zeggen: 'We hebben een hekel aan Van Gaal, basta!', dan hoeven jullie niet van die kromme logica op te spitten.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ach.. het lijkt me moeilijk te ontkennen dat Van Gaal best een goede trainer is.
Maar hij blijft dan nog wel een gigantische eikel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Maar hij blijft dan nog wel een gigantische eikel.
Afgelopen week weer met die commentator van Langs de lijn. Zo kinderachtig, eigenlijk niet te geloven dat zo iemand dat doet.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Inderdaad, je denkt telkens dat hij een grap maakt, maar hij meent het ook gewoon, niet te geloven.
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
Van Gaal heeft voor mij als mens definitief afgedaan toen hij voor het oog van de camera Khalid Sinouh geen hand besloot te geven. Hoe kun je het dan in godsnaam nog over normen en waarden hebben? Het lijkt net alsof hij zijn kleutertijd opnieuw beleefd. Verschrikkelijke man, maar niemand die hem eens goed de waarheid zegt omdat hij voor amusement zorgt en een eigen mening heeft? Maar dan wel over de ruggen van andere mensen heen!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal heeft voor mij als mens definitief afgedaan
Doe es effe normaal zeg.
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
Doe es effe normaal zeg.
Hoe zal Sinouh zich gevoelen hebben na die handweigering, voor de ogen van miljoenen kijkers. Denk je nou echt dat hij nog goed op kan schieten met Van Gaal? Laat staan een vertrouwensband met hem opbouwt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Verder is hij een ongeloofelijke betweter die al jaren niets gepresteerd heeft.
Maarja, hij hoeft ook niks meer te presteren. Het is ook niet makkelijk om AZ kampioen te maken..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Met een onervaren Ajax kon ie het wel. Tot nu toe heeft Van Gaal meer prijzen dan van Basten, en ik betwijfel of van Basten ooit nog van Gaal zal evenaren, laat staan in de buurt komen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Hoe zal Sinouh zich gevoelen hebben na die handweigering, voor de ogen van miljoenen kijkers. Denk je nou echt dat hij nog goed op kan schieten met Van Gaal? Laat staan een vertrouwensband met hem opbouwt.
Het zal mij echt geen donder schelen hoe de band tussen Sinouh en Van Gaal is, en wellicht was het lullig, maar om daarom iemand als 'mens afgedaan' te betitelen spreekt ook niet erg in jouw voordeel, eigenlijk.
Gaat het je nou om Sinouh, of gebruik je Sinouh als argument om je Van Gaal-afkeer een vorm te geven?
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
Het zal mij echt geen donder schelen hoe de band tussen Sinouh en Van Gaal is, en wellicht was het lullig, maar om daarom iemand als 'mens afgedaan' te betitelen spreekt ook niet erg in jouw voordeel, eigenlijk.
Gaat het je nou om Sinouh, of gebruik je Sinouh als argument om je Van Gaal-afkeer een vorm te geven?
Dat laatste.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
oh, die komen nog.
Ja, dat is een argument.
Als jij en Reinbo nou gewoon zeggen: 'We hebben een hekel aan Van Gaal, basta!', dan hoeven jullie niet van die kromme logica op te spitten.
Een ervaren trainer met een rookie coach vergelijken is ook zo krom als een banaan.
Ik vind Van Gaal een eikel, ja en hij reageert vaak belachelijk. Je mening geven mag maar de manier waarop wuif ik gewoon weg. Ik kan Van Gaal echt niet meer serieus nemen, hij komt over als een gefrustreerde man, die er blijkbaar moeite mee heeft dat San Marco wél succes heeft en dat nog wel met een mindere selectie.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
OK. Dat is duidelijk. En een afkeer van Van Gaal is heel begrijpelijk.
(Maar zeg dat dan gewoon!)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.