• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.563 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.937 acteurs
  • 200.510 gebruikers
  • 9.471.225 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Art schreef:

Wie volgt?

Ik hoor al geruchten over ene meneer Davids

Wouter

• 18753 berichten
  • 3105 stemmen

Art schreef:

(quote)

Ze hebben daar inderdaad al zo hun contacten.

En verder is het natuurlijk een flinke boost voor het voetbal in de Verenigde Staten. Wie volgt? Met een fitte Beckham neem je de sport daar serieus

Dat lukte Pele en Cruijff ook al niet, hoor.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Wouter schreef:

Dat lukte Pele en Cruijff ook al niet, hoor.

Daar heb je wel een punt maar ik denk wel dat de populariteit van voetbal in de Verenigde Staten, en zeker sinds het WK 94, gegroeid is en daarmee dat de league ook een stuk professioneler is geworden. Maar we zullen het wel gaan zien

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja die zat er inderdaad goed in. Begint onderhand een gewoonte te worden dit soort doelpunten. Met 2x Xabi Alonso en 1x Cocu.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

X. Hernandez schreef:

(quote)

en Coupet die volgens mij toch de beste doelman van Europa is.

??? Ik denk dat er wel een aantal op een hoger niveau zitten.

Wouter

• 18753 berichten
  • 3105 stemmen

Art schreef:

(quote)

Daar heb je wel een punt maar ik denk wel dat de populariteit van voetbal in de Verenigde Staten, en zeker sinds het WK 94, gegroeid is en daarmee dat de league ook een stuk professioneler is geworden. Maar we zullen het wel gaan zien

Ik zag profclub FC Miami (met Romario) vorig jaar. Daar winnen onze zaterdagamateurs van.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat lijkt me ook wat overdreven.

Er wordt altijd wat laagdunkend gedaan over de Amerikaanse MLS maar het valt allemaal reuze mee. Ze trekken ook veel meer bezoekers dan iedereen denkt.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

kos schreef:

(quote)
Hm.. speltempo lager? datweet uik niet? In de Engelse tweede divisie moet je je juist een ongeluk lopen omdat er nauwelijks combinatie-voetbal is. Volgens mij is dat wel te vergeleijken met Amerika .

Amerikaanse competitie kun je echt niet vergelijken met de Engelse tweede divisie. Amerikaanse is echt wel een showcompetitie, waarin er niet veel spelers zijn die zouden kunnen aarden in Engelse tweede divisie.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

happie schreef:

(quote)

??? Ik denk dat er wel een aantal op een hoger niveau zitten.

Wie dan wel?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)

Ik hoor al geruchten over ene meneer Davids

En bij hem zou het gaan over FC Dallas.

Amerika lijkt trouwens wel de tweede optie voor voetballers die nog veel geld wil verdienen.

Qatar is de ene, de VS een andere.

Weet niet of het niveau in de VS nou hoger ligt of niet, maar dat er spelers naar vertrekken is alleen voor het geld in ieder geval en echt niet voor het voetbal.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Op het moment iemand naar de Ruiter aan het kijken ?

( Darts ) wat een comeback!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

mikoz schreef:

Op het moment iemand naar de Ruiter aan het kijken ?

( Darts ) wat een comeback!

En hij flikt het , wat een partij !

De Ruiter in de halve finale !!

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Wat is die Sven Kramer toch een geweldenaar. Grandioos sporter om naar te kijken, een geboren winnaar.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8188 stemmen

Heerlijke partij zeg van de Ruiter!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

ROOSKY schreef:

Heerlijke partij zeg van de Ruiter!

Daar kan geen film aan tippen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Mooi, zijn we ook eindelijk af van die praatjesmaker co stompe die 1 x ooit de halve finale had gehaald..

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

goede partij van de ruiter maar niet goed genoeg om het toernooi te winnen. verder was robson ook niet echt constant. het toernooi wordt gewonnen door iemand als martin adams of mervyn king.

verder vond ik het best irritant als de ruiter weer ff terugstapte...± 20x

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

lowhusky schreef:

Ga jij daar maar eens staan. zullen we zien of jij geen zenuwen hebt.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Ga jij daar maar eens staan. zullen we zien of jij geen zenuwen hebt.

ik zeg toch wat ik vind...het irriteerde me echt. 10x oké maar 20x

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

lowhusky schreef:

(quote)

ik zeg toch wat ik vind...het irriteerde me echt. 10x oké maar 20x

Wat een onzin.

De partij bevatte gewoon heel veel spannende/belangrijke legs , dan is het normaal dat je je tijd pakt voor een beslissende pijl.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

het helpt niet eens echt. en jij vind het onzin dus accepteer nou maar wat ik van de wedstrijd vond. de ruiter was goed maar ook weer niet top. is het een hobby van je om mij zo af te kraken.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het is de stijl van Niels om op dat soort momenten even de concentratie te pakken. Voor mij persoonlijk werkt dat juist niet maar bij hem werkt het wel, getuige zijn halve finale plek. Twee keer een knappe comeback en goed geprofiteerd van de fouten van Gary Robson. En de finale is nu haalbaar want Hanvidge of Nixon moet hij zeker hebben. Overigens zet ik mijn geld op Adams. Ik gun het de man ook.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

nu over mervyn king...hij geeft weinig details zeg...ik denk dat ie toch overstapt

http://www.thesun.co.uk/article/0,,3-2007010714,00.html

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En nog even over het Nederlandse voetbal.

In de kalender van de KNVB voor volgend seizoen staat dat er wederom play-offs zijn en dat de laatste wedstrijd in die play-offs (die gaat over de CL plaats) maar liefst 13 dagen voor aanvang van het EK in Zwitserland en Oostenrijk gaat plaatsvinden.

Nu kan het aan mij liggen maar het lijkt mij dat als een speler die weet dat hij een EK mag gaan spelen geen zin heeft om 13 dagen van te voren nog een wedstrijd met zijn club te spelen terwijl alle andere landenteams al weken op trainingskampen zijn .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

X. Hernandez schreef:

(quote)

Wie dan wel?

- Buffon

- Van der Sar

- Cech

- Gomes

Waarvan ik de eerste 2 beduidend hoger inschat dan Coupet, de andere 2 zitten ongeveer op dezelfde hoogte denk ik. Maar Coupet is natuurlijk een absolute topkeeper, overigens was het trouwens wel ontzettend laf en dom van Raymond Domenech om Barthez eerste keeper te maken tijdens het WK. Dat heeft ze misschien de wereldbeker wel gekost.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En nog even over het Nederlandse voetbal.

In de kalender van de KNVB voor volgend seizoen staat dat er wederom play-offs zijn en dat de laatste wedstrijd in die play-offs (die gaat over de CL plaats) maar liefst 13 dagen voor aanvang van het EK in Zwitserland en Oostenrijk gaat plaatsvinden.

Nu kan het aan mij liggen maar het lijkt mij dat als een speler die weet dat hij een EK mag gaan spelen geen zin heeft om 13 dagen van te voren nog een wedstrijd met zijn club te spelen terwijl alle andere landenteams al weken op trainingskampen zijn .

Belachelijk inderdaad.

Hoe krijgen ze het toch verzonnen bij de KNVB.

En dan na het EK weer zeuren dat Nederland slecht gepresteerd heeft.

Bah, die play-offs hadden er nooit mogen komen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

laten ze zich eerst maar is plaatsen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

X. Hernandez schreef:

(quote)

Wie dan wel?

Uhm ene Cech. Buffon is ook nog altijd beter. Van der Sar is ook niet minder.

En als je het over de Europese competities hebt, dan is Gomes ook nog beter.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

lowhusky schreef:

Ik denk dat het voor de rust is. Want het was altijd bij een dubbel. Als je dat nodig hebt. Vind ik het wel een goede zaak.

Maar een prima partij. Ik ben blij dat ze doorgegaan zijn bij Veronica. Want dank zij dat zielige ijsdansen (moest het toch ff zeggen) kon het weer niet verder gaan op SBS.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Belachelijk inderdaad.

Hoe krijgen ze het toch verzonnen bij de KNVB.

En dan na het EK weer zeuren dat Nederland slecht gepresteerd heeft.

Bah, die play-offs hadden er nooit mogen komen.

Dan is het hopen dat van Basten eens verstandig word en er een stokje voor gaat steken. In een normaal seizoen: vooruit dan maar. Maar zo kort voor een WK. Nog geen eens 2 weken de tijd. Dit heeft niks meer met sport te maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.