• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.564 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.937 acteurs
  • 200.510 gebruikers
  • 9.471.292 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het collectief telt, dat bewijst Lyon als geen ander. Wel wat namen maar geen team vol met hele grote namen en Lyon is toch wel de beste ploeg op dit moment.

Een potentiële Europese topclub vind ik Atlético Madrid, waar ik ook fanatiek supporter voor bent. Alleen een echte goalgetter erbij ontbreekt nog en een dirigent a la Riquelme.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het collectief telt, dat bewijst Lyon als geen ander. Wel wat namen maar geen team vol met hele grote namen en Lyon is toch wel de beste ploeg op dit moment.

Ja maar feit blijft dat ze de cup met de grote oren nog steeds niet hebben bemachtigd..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ja maar feit blijft dat ze de cup met de grote oren nog steeds niet hebben bemachtigd..

Lyon is ook pas de laatste jaren echt weer in opkomst ( Europees )

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

En toch hoor je de laatste jaren elk jaar weer hoe goed lyon wel niet is en dat ze een serieuze CL titelkandidaat zijn.

Ik vrees dat Lyon zo'n eeuwige net-niet-club zal blijven...

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

In Europa dan, in Frankrijk zijn ze oppermachtig natuurlijk.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een goal van Pi-Air tegen Galatasaray.

heeft ie gescoord?? en hoe dan?? je maakt me nieuwsgierig.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kijkert heeft gelijk, Nederlandse clubs doen hetzelfde bij de overige Nederlandse clubs. Wat Chelsea doet Europees gezien, doen de Nederlandse clubs in het Nederlandse voetbal. Je meet met twee maten.

Kom, kom. Ik vind het wel een beetje met appels en peren vergelijken.

Trouwens Ajax koopt maar weinig talenten van Nederlandse clubs. Te weinig naar mijn zin in ieder geval.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Lyon is niet de beste ploeg van Europa hoor. Er zijn een aantal betere en daar hikt Lyon nog altijd tegen aan. Ik denk dat het met de zwaarte van de eigen competitie te maken heeft. Het is een vrij zwakke competitie in vergelijking met andere topcompetities. En kunnen ze zich nooit echt testen. Dat is dan lastig als ze tegenover een Barca, Inter, United of Bayern komen te staan. En als Juninho daar ooit weggaat, dat moet ik dan ook nog weer eens zien gebeuren. Maar dan zijn ze de enige echte grote naam kwijt die ze hebben. Want Juninho is natuurlijk een weergaloze speler.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een potentiële Europese topclub vind ik Atlético Madrid, waar ik ook fanatiek supporter voor bent. Alleen een echte goalgetter erbij ontbreekt nog en een dirigent a la Riquelme.

Kunnen ze misschien Riquelme overnemen van Villareal, die zit daar toch op een zijspoor (enkele keren niet in selectie) , maar Atletico heeft volgens mij toch al genoeg aanvallend talent, met F. Torres en S. Aguero. Atletico heeft inderdaad veel potentieel, maar het blijft nog teveel een club van komen en gaan, hopelijk brengen ze nu eindelijk continuiteit in de ploeg. ( Wel goed dat bv. Torres er al enkele jaren speelt en zich niet laten verleiden door ploegen van het genre Real Madrid en Chelsea.)

Momenteel Lyon inderdaad beste ploeg van het moment, samen toch met Man U en Barcelona. Lyon is inderdaad wel een heel goed voorbeeld, dat toch ieder jaar enkele van z'n grote namen verliest maar het toch goed blijft doen door z'n collectief, natuurlijk wel de klasse van Juninho niet vergeten en Coupet die volgens mij toch de beste doelman van Europa is.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Een vertrek van Juninho lijkt me prima op te vangen, die ploeg barst van de kwaliteit, niet alleen door hem.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Een vertrek van Juninho zou tuurlijk opgevangen worden van Lyon, maar het zou toch wel een serieuze aderlating zijn voor de ploeg. Heeft heel wat ervaring, strooit met assists en elke vrije trap vanop minder dan 35 meter van het doel is een heel grote kans op gevaar. En knapt dan ook nog heel wat defensief werk op, meer toch dan de gemiddelde aanvallende middenvelder.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

mikoz schreef:

Weer in opkomst? Voor het eerst in opkomst

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

Dat is gewoon dat ik vind dat er een verschil zit in het scouten van een talent en het strooien met enorm veel miljoenen om een speler ergens anders vandaan te halen.

Het kopen van spelers als Perez, Huntelaar en Leonardo zou ik niet betitelen als 'scouten van talent'.

Dat Ajax minder te besteden heeft dan Chelsea is een feit, net zoals bijv. Heerenveen minder te besteden heeft dan Ajax.

En uiteindelijk kunnen er wel Abramovichen bij de vleet rondlopen te strooien met geld, de spelers hebben zelf het laatste woord, dus als Chelsea de europese competitie 'verpest', zijn het toch de spelers die daarvoor (en voor de vette worst) kiezen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

weet je wat we doen we geven gewoon bosman (het bosman arrest) de schuld hahahahaha.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Het kopen van spelers als Perez, Huntelaar en Leonardo zou ik niet betitelen als 'scouten van talent'.

Dat Ajax minder te besteden heeft dan Chelsea is een feit, net zoals bijv. Heerenveen minder te besteden heeft dan Ajax.

En uiteindelijk kunnen er wel Abramovichen bij de vleet rondlopen te strooien met geld, de spelers hebben zelf het laatste woord, dus als Chelsea de europese competitie 'verpest', zijn het toch de spelers die daarvoor (en voor de vette worst) kiezen.

Heb de aankoop van Huntelaar/Perez/Leonardo ook niet genoemd als het 'scouten van talent'

Het ging gewoon over het halen van talenten door Nederlandse topclubs in het algemeen.

En spelers kiezen inderdaad uiteindelijk zelf voor het grote geld, maar ik vind het gewoon een verkeerde manier dat o.a. Chelsea al begint met bieden van bedragen die in de tientallen miljoenen euro's lopen, terwijl een speler nog niets bewezen heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

heeft ie gescoord?? en hoe dan?? je maakt me nieuwsgierig.

Beautiful

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Als die link niet werkt (bij mij niet): Pi air

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

X. Hernandez schreef:

[

Kunnen ze misschien Riquelme overnemen van Villareal, die zit daar toch op een zijspoor (enkele keren niet in selectie) ,

Dat was vorig seizoen ook bijna het geval maar toen ging het net niet door. Toen kwam Maxi Rodriguez, ook niet echt verkeerd dahct ik zo.

maar Atletico heeft volgens mij toch al genoeg aanvallend talent, met F. Torres en S. Aguero.

Uiteraard maar Torres is een afmaker maar is niet echt een spits die zelf kansen kan creëren en Sergio is een jong talent maar die moet nog rijpen.

Atletico heeft inderdaad veel potentieel, maar het blijft nog teveel een club van komen en gaan, hopelijk brengen ze nu eindelijk continuiteit in de ploeg. ( Wel goed dat bv. Torres er al enkele jaren speelt en zich niet laten verleiden door ploegen van het genre Real Madrid en Chelsea.)

Inderdaad, ze zijn veelbelovend maar het is nog wat te wisselvallig. Hope ndat er een stijgende lijn in komt en inderdaad ode aan El Niño, die al jaren naar Europese topclubs kan gaan en Europees kan voetballen maar hij heeft en echt Atlético hart. Helaas zie je dat dezerdagen weinig i nde voetballerij.

Momenteel Lyon inderdaad beste ploeg van het moment, samen toch met Man U en Barcelona. Lyon is inderdaad wel een heel goed voorbeeld, dat toch ieder jaar enkele van z'n grote namen verliest maar het toch goed blijft doen door z'n collectief, natuurlijk wel de klasse van Juninho niet vergeten en Coupet die volgens mij toch de beste doelman van Europa is.

Inderdaad.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Beetje reclame kan nooit kwaad:

Deze week start de pool voor de AUSTRALIAN OPEN op www.sportpools.net , alwaar onze geweldige MovieMeter-subleague hopelijk opnieuw de successen aaneen gaat rijgen. Inschrijven is simpel als je vorig jaar hebt meegedaan, als dat niet zo is ook geen probleem, dan hoef je je enkel aan te melden en niet vergeten in te schrijven op de enige echte MOVIEMETERSUBLEAGUE, met paswoord VELO.

Allemaal meedoen dus!

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Ik ben weer van de partij!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Beckham vertrekt naar LA Galaxy

David Beckham is aan het eind van dit seizoen Galáctico af. De Engelse Glamourboy zal een contract gaan tekenen dat hem voor de komende vijf jaar aan de Major League Soccer-club Los Angeles Galaxy moet binden. Naar verluidt zal Becks in deze periode maarliefst 192 miljoen euro opstrijken.

Goeie marketingstunt!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Waar halen die Amerikanen dat geld vandaan? Er kijkt daar geen hond voetbal..

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Laffe zet, meneer durft op zijn 31e al geen Europees topvoetbal meer aan

V

• 8369 berichten
  • 3384 stemmen

Inderdaad, dit is gewoon (heel veel) dollars opstrijken.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tsja beetje triest van Mr . Beckham.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Vind ik eerlijk gezegd toch een goeie 'carrière'zet van Beckham. Laf zou ik deze zet niet noemen, eerder een vorm van zelfkennis, volgens mij weet beckham zelf genoeg dat hij te traag is geworden voor het europees (top)voetbal en daarom dat hij nu naar Amerika trekt. Kan daar opnieuw het middelpunt van belangstelling worden (wat hij zo graag is) en zijn talent dat hij ontwijfeld nog heeft zal veel beter tot zijn recht komen in deze minder hectische competitie waar het niveau en speltempo veel lager ligt.

Wouter

• 18753 berichten
  • 3105 stemmen

Of David en Posh richten zich op een carriere in Hollywood....

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

X. Hernandez schreef:

in deze minder hectische competitie waar het niveau en speltempo veel lager ligt.

Hm.. speltempo lager? datweet uik niet? In de Engelse tweede divisie moet je je juist een ongeluk lopen omdat er nauwelijks combinatie-voetbal is. Volgens mij is dat wel te vergeleijken met Amerika .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Wouter schreef:

Dit lijkt mij ook het meest voor de hand liggen.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Wouter schreef:

Ze hebben daar inderdaad al zo hun contacten.

En verder is het natuurlijk een flinke boost voor het voetbal in de Verenigde Staten. Wie volgt? Met een fitte Beckham neem je de sport daar serieus en is hij niet de zoveelste voetballer die daar lekker komt afbouwen. Tuurlijk vangt hij veel geld maar welk sporticoon doet dat nou niet in de Verenigde Staten? De kapitale salarissen staan daar haast synoniem voor topsport.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.