- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Uhm ene Cech. Buffon is ook nog altijd beter. Van der Sar is ook niet minder.
En als je het over de Europese competities hebt, dan is Gomes ook nog beter.
Cech en Buffon plaats ik op hetzelfde niveau als Coupet, net als Van Der Sar. Gomes vind ik dan zelf een stuk minder keepen dan Coupet. Mijn mening natuurlijk. Ben trouwens erg onder de indruk van Coupet omdat ik hem eens live zag keepen, en die heeft toch wel veel presence. En kent eigenlijk nooit een slechte dag, heel betrouwbaar terwijl een Gomes toch nog soms een black-out heeft
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gomez kan je zeker in het zelfde rijtje plaatsen als Buffon , Cech , van der Sar en Coupet.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Nogmaals: Sven Kramer, tweede op de 1500, eerste in het tussenklassement EK-allround na 3 afstanden. 
De sport is nog niet eens zo heel interessant maar wat een held is die Kramer toch.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een geweldige tijden van Kramer en Fabris!
1.44 , maar een ruime seconde boven het wereldrecord , en dat op een buitenbaan!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Geweldige tijd inderdaad.
En wat is Kramer toch een topper. Ongelofelijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Allemaal zappen naar sbs6! de halve finales Lakeside gaan beginnen!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Eerste Finalist is bekend 
Martin Adams ENG (SEED 1) 6 ave 30.54
Mervyn King ENG (SEED 5) 5 ave 29.59
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik heb alles gemist. Denk dat Adams het toernooi wint.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Die King had em toch al eens gewonnen ofniet?
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Nixy wordt de 2e finalist, jammer voor Niels. Was nog een mooie comeback.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1332 stemmen
Niels zat geen moment in de wedstrijd. Hij heeft moeten profiteren van de fouten die Nixon op een gegeven moment bleef maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat een waardeloos niveau die wedstrijd van net. Als dergelijke spelers al in een halve finale staan kan je het tournooi niet meer serieus nemen. Het pdc niveau is toch wel erg veel hoger. Ze zouden die bonden eigenlijk gewoon moeten samenvoegen. Dan kan tenminste de helft van die spelers stoppen met darten en krijg je wat wedstrijden op niveau.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1332 stemmen
Wat een waardeloos niveau die wedstrijd van net. Als dergelijke spelers al in een halve finale staan kan je het tournooi niet meer serieus nemen. Het pdc niveau is toch wel erg veel hoger. Ze zouden die bonden eigenlijk gewoon moeten samenvoegen. Dan kan tenminste de helft van die spelers stoppen met darten en krijg je wat wedstrijden op niveau.
Klopt helemaal. Het niveau. hoewel sterk begin van Nixon, was vaak zeer bedroevend en soms een tikkeltje lachwekkend. Helaas.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja dat is natuurlijk waar. Als je het verschil ziet tussen de gemiddelden van Nixon en Adams in de halve finales en je zet die tegen Hamilton en Jenkins bij het PDC toernooi, waren ze beiden kansloos tegen de PDC spelers en die verloren allebei 5-0 van Barney en Taylor.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Die King had em toch al eens gewonnen ofniet?
nog nooit. na 11 keer. wel in 2004 de winmau en in 2005 de IDL gewonnen.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Het niveau van het hele toernooi vind ik overigens niet echt geweldig vergeleken met de PDC. Nu barney weg is (en binnenkort ook anderen), is de BDO niet echt veel meer.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1332 stemmen
.... (en binnenkort ook anderen), is de BDO niet echt veel meer.
Zijn er geruchten, of zelfs meer dan dat, die daar op wijzen dan?
Zou het "einde" betekenen van de BDO, denk ik.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik durf niks te zeggen maar de kans dat king overstapt is 50/50. Over de rest weet ik niet veel.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
O'Shea en Fitton bijna zeker en King is eerder 80/20 dat hij weggaat. Greatbatch zelfs 100 %. Volgens de laatste meldingen op BBC komt King morgen voor de finale met het verlossende woord.
Ook Klaassen word in verband gebracht met de PDC.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Fitton ook al? ik dacht dat ie deze week nog zei dat ie zou blijven lol....
De BDO vind ik zonder King en Barney dan echt saai en slecht worden.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Fitton ook al? ik dacht dat ie deze week nog zei dat ie zou blijven lol....
.
Fitton is de beste vriend van Tony O'Shea. O'Shea wil naar de PDC, Fitton liever niet. Maar als O'Shea gaat is Fitton ook weg.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja erg is het niet want zelfs George Noble gaat naar de PDC na de finale van morgen en Butler en die nieuwe referee zijn dramatisch. Bovendien vind ik de nieuwe setting van Lakeside verschrikkelijk en mis ik de schrijvers.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1332 stemmen
Zoals in het gesprek tussen Barney en Patrick Kicken -"het podium lijkt wel een hoerenkast"
En verrek, de schrijvers ja. Zitten die verstopt of zijn ze helemaal verdwenen?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Cappello zet Beckham uit de selectie. Uitstekende zet, waar ook de nodige lef voor nodig is, maar dat bezit Cappello wel
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Om op het darten terug te komen.
Goodbye BDO als het allemaal doorgaat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cappello zet Beckham uit de selectie. Uitstekende zet, waar ook de nodige lef voor nodig is, maar dat bezit Cappello wel
Vind het volslagen onzin, omdat hij aan het eind van het jaar weg zou gaan zou hij niet meer gemotiveerd kunnen voetballen? Als hij naar Barcelona ging kon ik me er nog wat bij voorstellen, maar hij gaat zelfs weg uit Europa...
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Wüst!
Straks kijken of Kramer wel Europees kampioen gaat worden.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Wüst!
Straks kijken of Kramer wel Europees kampioen gaat worden.
Erg jammer inderdaad, maar wel een mooi sportmoment. Nuchtere reactie toch weer van Ireen.
En Sven, die wordt lachend kampioen, zonder twijfel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.