- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het een nogal slecht tegenargument.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Slechte argumentatie is helemaal niet inherent aan lijnrecht tegenover elkaar staan hoor. Je kunt best een heel verschillende mening hebben en deze van beide kanten goed en consistent onderbouwen. Alleen beheers jij dat blijkbaar niet.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
mooi, val me maar aan op mijn argumentatie
vreemd dat jij dat vindt, echt heel vreemd 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
zo das nog vreemder dat zelfs jij dat vindt! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Naja, we belanden nu in iets wat zo ongeveer een meta-meta-meta-discussie begint te worden dus ik vind het wel goed zo. Ik ga duimen voor Groningen, ten eerste voor de sensatie (hopen op net zo'n stunt als AZ/Zuid-Korea) en ten tweede zodat we zo snel mogelijk onze UEFA-coëfficienten kwijt zijn en dat hele play-off systeem niet meer nodig is omdat toch alleen de kampioen de voorrondes mag bezoeken. Dan beginnen we wel weer van voor af aan.
Wellicht moeten we het systeem bij andere landelijke bonden aanpraten, met alle gevolgen van dien. Misschien dat we dan terug naar de echte Competitie der Kampioenen kunnen met uit elk land de club met de meest gewonnen wedstrijden na een uit en thuis wedstrijd tegen elk andere team uit de landelijke competitie.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
...daardoor wordt ik vanzelf een beetje anti-Ajax.
Wat heeft de club Ajax nou weer te maken met dat zootje ongeregeld?
ik ben geen Feyenoord-supporter, al heb ik ze veel liever dan Ajax inderdaad.
Hoezo dit dan?
-------------------------------------
Boukhari is trouwens niet goed genoeg voor Ajax, heeft gebrek aan goed inzicht, maakt téveel onnodige fouten en heeft een tekort aan stamina. Maar het is wel verstandig hem een nieuw contract aan te bieden, want als invaller kan ie nog weleens nuttig blijken.
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
Sinds gisteren klopt mijn rood/witte hart als nooit tevoren. En ik wil de grnnners ook even feliciteren met hun verdiende overwinning op AZ.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Boukhari is trouwens niet goed genoeg voor Ajax, heeft gebrek aan goed inzicht, maakt téveel onnodige fouten en heeft een tekort aan stamina. Maar het is wel verstandig hem een nieuw contract aan te bieden, want als invaller kan ie nog weleens nuttig blijken.
En misschien kan hij over een jaartje worden verkocht, zodat hij niet transfervrij weggaat! 
Als Danny Blind tegenstander moet ik wel toegeven dat ik het gebaar van de Ajax-aanhang schitterend vind. Misschien moet ik Danny ook nog maar een kans geven, alleen het is zo moeilijk als een van mijn favoriete trainers bijna bij Ajax zit; Henk ten Cate....
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Het is nu echt een feit... De Play-Offs slaan helemaal nergens op! Nummer twee worden - en dus recht hebben op de CL-voorronde - en dan nog buiten de boot vallen. 
De mafkees die dat bedacht heeft...
Anyway, FC Groningen valt niets te verwijten. Ze hebben vooral in de eerste wedstrijd goed gespeeld en ik gun het ze van harte. Liever van de sympathieke Groningers verliezen dan van 020, zeg ik altijd maar. (Goed, goed... Ajax speelde gisteren eindelijk wel weer eens leuk voetbal. Dat zal ik eerlijk toegeven hoor!
)
Ik baal wel van die arrogante Van Gaal. Wat een 'sore loser', zeg. Laat hem maar lekker zijn zakken vullen met reclamemaken voor keukenboeren en mediamarkten. Hij past gewoon niet bij AZ. Ook al worden we tweede...
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
Ik vind de knock out systeem als voorronde voor de CL en goed idee, aangezien de CL hierop is gebasseerd. Groningen en uiteraard AJAX blijken gewoon beter te zijn. Ik vind eigenlijk ook dat de gehele CL zo moet zijn, ook de eerste ronde.
Niets mis met de play-off!!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Het is nu echt een feit... De Play-Offs slaan helemaal nergens op! Nummer twee worden - en dus recht hebben op de CL-voorronde - en dan nog buiten de boot vallen. 
De mafkees die dat bedacht heeft...
Anyway, FC Groningen valt niets te verwijten. Ze hebben vooral in de eerste wedstrijd goed gespeeld en ik gun het ze van harte. Liever van de sympathieke Groningers verliezen dan van 020, zeg ik altijd maar. (Goed, goed... ze speelden gisteren eindelijk wel weer eens leuk voetbal. Dat zal ik eerlijk toegeven hoor!
)
Ik baal wel van die arrogante Van Gaal. Wat een 'sore loser', zeg. Laat hem maar lekker zijn zakken vullen met reclamemaken voor keukenboeren en mediamarkten. Hij past gewoon niet bij AZ. Ook al worden we tweede...
Ik heb liever een arrogante trainer met wie we tweede worden, dan een joviale kruk.
Verder met je eens dat die play-offs nergens op slaan, maar dat vond ik begin dit seizoen al. Ik zie nu aankomen dat als het volgend seizoen in december duidelijk is dat het kampioenschap te hoog gegrepen is, maar een plek bij de top 5 nauwelijks mis kan gaan, mijn interesse snel wegebt. Was nu sinds half februari ook al zo, het wachten was enkel op de play-offs.
Ja, sommigen zullen zeggen dat het spannender was, het einde van het seizoen. Dat is natuurlijk ook zo, de strijd op plaats 9 en plaats 5 was spannend. De strijd om plaats 2, die natuurlijk veel hoger gewaardeerd hoort te worden, was geen reet aan.
Hopen maar dat Ajax van Groningen wint, want ik zie Groningen nog niet zo één twee drie door de voorronde CL heen komen, en de punten voor de Uefacoeffiënt kunnen we goed gebruiken. Zou de KNVB zich daar eigenlijk voor interesseren?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Nee, de KNVB denkt momenteel alleen maar aan geld. Maar ach, wie niet tegenwoordig? Krijg het gevoel dat alles daar om draait.
Zonde, het hele play off systeem is belachelijk. Ik ben voor Ajax, echter AZ verdiend die plek gewoon.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
AZ speelt het op een na beste seizoen ooit, en nog grijpen we naast de hoofdprijs. Je krijgt geen loon naar werken meer op deze manier... 
Ben het met kijkert eens dat clubs in dit systeem als het even niet lekker gaat gaan mikken op een plek bij de eerste vijf, want dan hebben ze altijd die play-offs nog. En dat is toch niet de bedoeling, dacht ik.
Het enige dat ik wel leuk vind aan de play-offs is dat de nummers 6 tot en met 9 ook nog ergens om mogen spelen. Dat de 'mindere goden' ook nog iets te winnen hebben.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ach... misschien spelen we trouwens nog wel liever UEFA-Cup. Een leuke competitie die ons geen windeieren heeft gelegd. Zonder opgeblazen miljardenclubs met volgevreten vedetten. Met de Berlusconi's en de Abramovichen van deze wereld... Zouden die naast onze Ome Dirk moeten zitten.... Neh! Het contrast zou te groot zijn... 
Het gaat alleen om het principe... Als je tweede wordt heb je gewoon recht op de prijs die aan die plek vastzit. En dat was altijd die voorronde CL... Dit hele idee is gewoon krom. Maar goed. Het zal allemaal wel heel veel geld opleveren voor de KNVB... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Als Danny Blind tegenstander moet ik wel toegeven dat ik het gebaar van de Ajax-aanhang schitterend vind. Misschien moet ik Danny ook nog maar een kans geven, alleen het is zo moeilijk als een van mijn favoriete trainers bijna bij Ajax zit; Henk ten Cate....
Ik vind dat je gewoon bij je standpunten moet blijven. Nu opeens Ajax weer even goed heeft gepresteerd wil men Blind weer een kans gaan geven? Henk ten Cate zit overigens echt niet bijna bij Ajax hoor, hij zit momenteel bijna bij de Champions League met Barcelona 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gelukkig zijn niet alle Ajax-supporters zo. Je stelt je zoals gewoonlijk weer heel erg aan damon. Ik stel voor dat je ophoud de rest van ons Ajax-supporters in een negatief daglicht te zetten en eens nadenkt voordat je iets post.
Helemaal mee eens movie! Damon, dat je je in het stadion of voor de tv door je emoties laat meeslepen is nog tot daar aan toe, maar juist door dit soort onzin op een vriendelijke film-site te ventileren zorg je mede voor een anti-Ajax stemming onder de neutrale supporters. Eerlijk gezegd vind ik dat je je met je uitspraken al net zo belachelijk hebt gemaakt dit weekend als mijnheer van Gaal. (En ja, ook ik ben ajacied)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
gelukkig zijn de echte die-hard supporters echte Amsterdammers, en niet "supporters" uit Brabant
de paar Ajax supporters die mij aanvallen komen niet eens uit Amsterdam e.o.!
vooral moviefreak die uit Brabant komt, en dan moet ik hem als voorbeeld supporter zien
ga jij maar eens lekker Kuyt en Jans verheerlijken
Dus houd aub op met "ons" Ajax-supporters
ik twijfel zelfs of jullie ooit in de stadion zitten...
en dan een beetje vGaal aanvallen.
als Ajax supporter moet je mensen die de club successen hebben gebracht waar andere clubs alleen van mogen dromen steunen
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik ga hier niet meer met jullie in discussie
wij noemen jullie provincialen
ik bevind me liever onder echte Amsterdamsche Ajax supporters
zulke Ajax supporters die in een dorp wonen en NIET weten wat er in de stadion afspeelt, NIKS weten van ons cultuur, moeten mij vertellen hoe het moet? laat me niet lachen
iemand die Ajax op een afstandje volgt, heeft geen recht van spreken
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dus clubliefde kent bij jullie zijn grenzen ?
Net of wij 'provincialen' niet weten wat er zich allemaal afspeelt. Wat een kul.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik heb liever een arrogante trainer met wie we tweede worden, dan een joviale kruk.
Hmmm... als we iets aan die tweede plek hadden gehad misschein wel ja. Maar in dit geval... Nee, dan echt liever die joviale kruk. Van Gaal kon niet eens het respect opbrengen Ron Jans de credits te geven die hij verdient. En dat vind ik erg. Dat is dan ónze trainer... Ik schaam me rot!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ach... misschien spelen we trouwens nog wel liever UEFA-Cup. Een leuke competitie die ons geen windeieren heeft gelegd. Zonder opgeblazen miljardenclubs met volgevreten vedetten. Met de Berlusconi's en de Abramovichen van deze wereld... Zouden die naast onze Ome Dirk moeten zitten.... Neh! Het contrast zou te groot zijn... 
Het gaat alleen om het principe... Als je tweede wordt heb je gewoon recht op de prijs die aan die plek vastzit. En dat was altijd die voorronde CL... Dit hele idee is gewoon krom. Maar goed. Het zal allemaal wel heel veel geld opleveren voor de KNVB... 
Wij spelen liever Champions League, no doubt.
En helaas zit er dit jaar geen prijs vast aan de tweede plek, nou ja, dezelfde prijs als aan plek 3, 4 en 5. 't Is niet anders. Ik voorspel dit play-off systeem geen toekomst van meer dan 5 jaar.
Vreemd overigens dat de UEFA het goedkeurt, een jaar of 10 - 15 geleden was er een nacompetitie in de Eredivisie, vier periodekampioenen mochten strijden om een plekje in de (toen nog) Europacup III.
De UEFA verboodt dat, omdat we de 'sterkste clubs moesten afvaardigen'...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik vind dat je gewoon bij je standpunten moet blijven. Nu opeens Ajax weer even goed heeft gepresteerd wil men Blind weer een kans gaan geven? Henk ten Cate zit overigens echt niet bijna bij Ajax hoor, hij zit momenteel bijna bij de Champions League met Barcelona 
Laat ik voorop stellen dat Blind nooit mijn favoriet zal worden. En zo goed presteerd Ajax nou ook alweer niet, nu net een paar wedstrijden. Als je het mij vraagt is dat een beetje laat.
Maar ja, ontslagen zal hij niet worden wanneer hij de Gatorade Cup wint en een Champions League ticket pakt. Ik blijf bij mijn voorkeur dat ik Henk ten Cate of Co Adriaanse bij Ajax wil zien.
Kunnen / willen deze niet ? Dan moet ik toch maar vrede nemen met Blind.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Even van de wieleraandacht profiteren 
Allemaal inschrijven voor de MOVIEMETERPOOL van de Giro op www.sportpools.net[/url]!! Helemaal gratis, leuk en voorlopig zijn er maar twee echte MM-users aangemeld en dat is nogal idioot. Doen dus
.
Ik zal ook van de partij zijn
. Ik ga jullie billenkoek geven!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Een "topclub" is een topclub bij gratie van landelijke (en internationale) supporters.
Zonder die supporters kan geen enkele "topclub" topclub blijven.
(om die reden zal AZ nooit een echte topclub worden, hooguit weer een paar jaar aan de top vertoeven, net als een kwart eeuw geleden.)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
gelukkig zijn de echte die-hard supporters echte Amsterdammers, en niet "supporters" uit Brabant
de paar Ajax supporters die mij aanvallen komen niet eens uit Amsterdam e.o.!
vooral moviefreak die uit Brabant komt, en dan moet ik hem als voorbeeld supporter zien
ga jij maar eens lekker Kuyt en Jans verheerlijken
Dus houd aub op met "ons" Ajax-supporters
ik twijfel zelfs of jullie ooit in de stadion zitten...
en dan een beetje vGaal aanvallen.
als Ajax supporter moet je mensen die de club successen hebben gebracht waar andere clubs alleen van mogen dromen steunen
Even voor je beeldvorming: Ik nam een seizoenkaart in het seizoen na het staafincident en heb dat de gehele jaren 90 vol gehouden. Ik ben in die periode bij de meeste Europese uitwedstrijden geweest en heb alle drie de Europese finales in het stadion gezien. Ik heb dus ook alle reden om van Gaal als trainer erg hoog te hebben zitten. Als mens kan ik echter niet anders concluderen dan dat wat van Gaal zondag flikte, ronduit onbeschoft en asociaal was tegenover een zeer vriendelijke en altijd correcte collega die ook nog eens een prima prestatie heeft geleverd met zijn club.
Met je opmerking over provincialen maak je je m.i alleen nog maar belachelijker en je superioriteitsgevoel is volledig misplaatst.
Het is trouwens het stadion........
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Enorm zielig om mensen die alleen in het stadion komen serieus te nemen. Echt een zielige houding.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Supporters geven support, die gaan niet lopen schelden en fluiten naar de eigen spelers. En als ik dan een provinciaal ben omdat ik elke speler van mijn club met hetzelfde respect behandel , zo zij het.
Als je het niet had opgezocht had je niet eens geweten dat ik in Brabant woonde dus dat vind ik weer een onzin.
En wat dan nog, is dat nou echt zo vreselijk dat Ajax ook support krijgt van buiten Amsterdam ?
Je maakt je met deze afspraak echt onsterfelijk belachelijk geachte damon. Jij bent een schande voor alle Ajax-supporters (provincialen én Amsterdammers).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En bij Damon kunnen we niet eens controleren waar ie vandaan komt. Dat heeft ie vast gedaan omdat ie niet zo Amsterdams is als ie zich nu voordoet 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.