- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Louis heeft helemaal gelijk!
Ron Jans zit daar te verkondigen dat ze het verdienen (!), maar dat is gewoon niet waar
En van supporters kan ik nog wel begrijpen dat ze zoiets roepen, maar zo'n trainer die bij de beste ter wereld hoort en gewoon even zijn (zeer sympathieke) collega voor lul zet en zegt dat ie z'n mond moet houden en dat het onverdiend is, veel lager kun je niet zakken, echt een schande, ik zou me kapot schamen als AZ-supporter.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Bij Kuyt heb ik ook altijd het idee dat hij zich anders voordoet dan hij werkelijk is en echt alles doet om bij de fans in de smaak te vallen, typisch een geval van een allemansvriend.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
jij bent duidelijk geen AJAX fan ofwel, van gaal is 1 van de meest succesvolle coaches in nederland geweest en de meeste ajacieden vinden hem nog steeds een held. Ik vind dat hij gelijk heeft, de playoffs slaan nergens op maar voor ajax komt het nou wel erg mooi 
Bovendien kan Van Gaal 10 Champions League prijzen hebben gewonnen, als je zo'n slechte verliezer bent die zo arrogant voor de dag komt ben je een klein, zielig mannetje.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ook wel grappig trouwens dat uitgerekend 1 van de weinige spelers met echte clubliefde die zich elke wedstrijd helemaal kapot werkt als huichelaar wordt betiteld
.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
kleine zielige mannetjes winnen de CL ('95) en worden in Portugal kampioen (Co met Porto)
doe mij maar een zielig mannetje!
Ook wel grappig trouwens dat uitgerekend 1 van de weinige spelers met echte clubliefde die zich elke wedstrijd helemaal kapot werkt als huichelaar wordt betiteld
.
DAT is juist het probleem + de verklaring waarom jullie hem verafgoden
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Geweldig, we hebben zelfs al een Australier onder ons
.
Liep wat te klooien en nu staat er een vlaggetje van Australië voor mijn naam
Een beetje afwisseling in die overvloed van Nederlandse en Belgische vlaggen kan geen kwaad, toch? 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Dirk Kuyt speelt nu 3 jaar bij Feyenoord en hij is gewoon teleurgesteld dat hij niks aan prijzen heeft weten te winnen. Ik vind het wel mooi als iemand z'n emoties toont. Die jongen is gewoon normaal, en hij doet zich al helemaal niet anders voor dan dat hij werkelijk is. Hij werkt inderdaad altijd voor de ploeg en scoort ook nog regelmatig.
Maar als ik hem was zou ik als de kans zich voordoet naar een mooie buitenlandse club gaan. Jammer dat hij 3 jaar geleden niet naar Ajax is gegaan.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Vlaar zal nu nog steeds boos zijn dat Scheringa hem niet naar Ajax liet gaan.
Diep in zijn hart weet ie dat ie daar blijer zal zijn, dan in rotterdam
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Geweldig Ajax - Groningen , beter had ik het niet kunnen wensen , AZ was beter maar helaas voor hun , wel jammer dat Van Gaal zo tekeer ging tegen Ron Jans beetje triest van hem. Feyenoord is gewoon overklast , maar dat was al duidelijk 7-2 gg.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Alleen zo jammer dat het altijd zo gaat.
Dat is zeker jammer. Het maakt het in ieder geval extra mooi als Boogerd eens wint. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Goed werk van Ajax, als dit geen zelfvertrouwen boost geeft dan weet ik het ook niet meer. Ik hoop dat Ajax z'n sportieve plicht doet door gewoon Groningen te verslaan. Ajax hoort nou eenmaal thuis in de Champions League, of ze nou kut spelen of niet.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik ben zo neutraal mogelijk, en het kan me ook aan mn reet niet roesten dat Feyenoord vandaag verdiend heeft verloren van Ajax. Ik ben niet pro-wat dan ook, en ik vind die supporters die Maduro uitjouwen uitschot van de hoogste plank, van de hoogste kast op de bovenste verdieping.
Maar door types zoals jij, die koste wat het kost prestaties willlen zien op wat voor een zielige, oneerlijke, arrogante en onsportieve manier die dan ook tot stand komen, die zich constant blijven verschuilen achter de naam en status die hun club heeft opgebouwd in het verleden, die elke keer maar weer met dezelfde smakeloze, denigrerende opmerkingen blijven trollen, en die bovenal totaal respectloos staan tegenover de tegenstander - in het bijzonder die persoon die meer karakter toont dan de hele F-side bij elkaar...
...daardoor wordt ik vanzelf een beetje anti-Ajax.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Gelukkig zijn niet alle Ajax-supporters zo. Je stelt je zoals gewoonlijk weer heel erg aan damon. Ik stel voor dat je ophoud de rest van ons Ajax-supporters in een negatief daglicht te zetten en eens nadenkt voordat je iets post.
Als Ajax-supporters mochten we willen dat we zo'n fantastsiche prof met enorme clubliefde hadden. Dirk Kuyt is was mij betreft een voorbeeld voor alle voetballers van deze tijd.
Nee, neem dan Ajax. Rafael van der Vaart, Nigel de Jong, Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en dan nog een hoop namen. Allemaal jongens die een enorm Ajaxhart hebben maar door een stelletje mongolen op de tribune na een slechte wedstrijden meteen worden afgeserveerd. Wat krijg je dan ? Rafael die wekelijks de sterren van de hemel speelt bij HSV. Als die jongen het vertrouwen had gekregen wat Kuyt krijgt van het Feyenoord-publiek had die jongen ons de CL kunnen bezorgen.
Ook nu weer, Heitinga speelt altijd tegen twee tegenstanders : de tegenpartij en het publiek. Mitea is nu de held omdat hij terug is van een blessure maar volgende week word hij weer uitgejouwd. En dan Boukhari, een man van onschatbare waarde voor Ajax in het afgelopen jaar, moet gewoon worden gewisseld omdat hij tijdens de wedstrijd door de fans van zijn eigen club word uitgefloten.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik wil even reageren op moviefreak
bij feyenoord staat het publiek inderdaad massaal achter de jongens
bij Ajax heb je juist het tegenovergestelde
Dit is een TOPploeg (in naam!) eigen
clubs die gewend zijn aan succes, hebben supporters die wanneer het minder gaat negatief doen
denk je dat supporters van Juve, Barca, Milan, Munchen, Chelsea net als bij feyenoord achter hun club blijven staan als ze NIKS winnen??
je kan het inderdaad mooi vinden, maar mijn inziens heeft feyenoord JUIST een veel meer eisend (morrend) publiek nodig die spelers als bv. Bosschaart op hun donder geeft
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
jullie feyenoord supporters (ga nou niet beweren dat je het niet bent, want het is overduidelijk) zien niet dat ie zo is.
ik ben geen Feyenoord-supporter, al heb ik ze veel liever dan Ajax inderdaad.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
en het kan je geen reet schelen of ze verloren hebben
Grapjas. Jij begon met het generaliseren van de Ajax-supporter op het moment dat je zei dat een huilende Kuyt iets geweldigs is voor elke Ajax-supporter.
En het kan me inderdaad geen reet schelen dat Feyenoord verloren heeft. Net als dat het me geen reet kan schelen dat Ajax gewonnen heeft.
Oh, en mijn dag was leuk hoor. Lekker uitgeslapen van een leuk feestje gister. En ik heet geen Kuyt van achteren. Nog meer van deze nuttige relevante opmerkingen?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
je generaliseert de hele F-Side, en plaatst Kuyt erboven
en het kan je geen reet schelen of ze verloren hebben
Hij generaliseert helemaal niets. Hij zegt dat Dirk Kuyt meer karakter toont als de hele F-Side bij elkaar. Een optelsom geen generalisering.
Ik, als Ajax-fan, geef hem nog gelijk ook nog. De F-Side fluit Boukhari complete wedstrijden uit maar als je ze na de zoveelste wedstrijd die Boukhari beslist voor Ajax vraagt wat ze van hem vinden zijn ze stil.
Dirk Kuyt daarintegen gaat na elke wedstrijd, hoe slecht ze ook spelen, naar het publiek om ze te bedanken voor hun steun. Dát noem ik clubliefde en dat noem ik een prof.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
je kan het inderdaad mooi vinden, maar mijn inziens heeft feyenoord JUIST een veel meer eisend (morrend) publiek nodig die spelers als bv. Bosschaart op hun donder geeft
En gaat Bosschaart daar beter van spelen denk je ?
Ging Rafael van der Vaart beter spelen na de onzin die hem vanuit het publiek werd toegezongen ? Ging Heitinga beter spelen ? Mitea heeft zelfs psychische hulp gezocht door dat stelletje asocialen op de tribune.
En dan kun je argumenten geven wat je wilt, het helpt gewoon niet en dat is het enige argument wat telt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik, als Ajax-fan, geef hem nog gelijk ook nog. De F-Side fluit Boukhari complete wedstrijden uit maar als je ze na de zoveelste wedstrijd die Boukhari beslist voor Ajax vraagt wat ze van hem vinden zijn ze stil.
Dirk Kuyt daarintegen gaat na elke wedstrijd, hoe slecht ze ook spelen, naar het publiek om ze te bedanken voor hun steun. Dát noem ik clubliefde en dat noem ik een prof.
hij is een speler die maar een paar wedstrijden (op zun Kalou's dus) goed speelt en voor de rest zwaar beneden niveau. Dus aub zeg niet de zoveelste wedstrijd die hij beslist. op basis van 2-3 wedstrijden maak jij nu op dat hij wel goed is, wat ik knap vind omdat je de rest vd wedstrijden blijkbaar vergeten bent
van mij mogen de spelers na de wedstrijd meteen de dugout induiken, zolang ze maar winnen
wat heb je aan 1 persoon die na 2 vernederende nederlagen het publiek bedankt
in Nederland (land van F. Bauer/J. Smit ... doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...."hij is zo gewoon gebleven") houden ze van dit soort types.
Maar een prof is in mijn ogen een winnaar, en dat heb ik feyenoord met Kuyt nog niet zien doen
nee door Bosschaart te supporten help je feyenoord mee.
die gast speelt steeds in de basis en verzaakt steeds
maar nee...laten we hem vooral toejuichen
je moet hard zijn, je betaalt genoeg om de wedstrijden te mogen zien! Ik mag eisen dat Ajax goed speelt
Huntelaar slaagt wel!
hij kan wel tegen de druk
vdVaarts ego botste met die van Zlatan en Koeman
daar kunnen de supporters (die hem BLEVEN toejuichen) niks aan doen
en moviefreak. Je komt echt niet over als een echte ajacied...
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
De F-Side toont wel karakter door bij de play off wedstrijd tegen Feyenoord weg te blijven uit protest tegen de play offs, ondanks dat het dit jaar Ajax uitstekend uitkomt!
Vandaag zongen ze Boukhari toe. Dat is voetbal. Kalou werd een tijdje geleden ook uitgefloten door de Feyenoord aanhang..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
jullie feyenoord supporters (ga nou niet beweren dat je het niet bent, want het is overduidelijk) zien niet dat ie zo is.

En dit niet te persoonlijk opvatten; maar ik snap door reacties van sommigen hier dat ze Ajacieden arrogant noemen.
En ja, ik ben Ajax fan.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Eigen spelers uitfluiten is het meest trieste wat ik ken uit een stadion. Als spelers er echt met de pet naar gooien of geen inzet tonen kan ik het me goed voorstellen, maar als ze keihard hun best doen, maar het niet lukt wegens uit vorm zijn, pech, of gewoon niet goed genoeg zijn ben je wel gigantisch triest als je ze gaat uitfluiten.
Dan moet je de schuld aan de trainer geven of degene die hem aankocht als hij niet goed genoeg is.
Moet zo'n speler soms zeggen: 'nee, ik ben vandaag vast niet goed genoeg, ik wil niet spelen voor Ajax?
.
Ik mag niet hopen dat Ajax echt veel van zulke supporters heeft wat dat zou wel treurig stemmen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
je mag van alles hopen Kos
maar dat je iets goed voor Ajax hoopt geloof ik niet vreemd genoeg
maar het heeft ons wel succes gebracht tot nu toe, en jullie niet
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
De successen van Ajax zijn niet echt te danken aan uitfluitende supporters denk ik.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
de "successen" van feyenoord zijn gelukkig wel te danken aan toejuichende supporters
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
De succesperiodes van Ajax waren in het tijdperk dat er nog geen eigen spelers werden uitgefloten. Het lijkt me toch duidelijk dat je daar niemand mee helpt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
sorry maar Ajax supporters zijn ALTIJD kritisch geweest
dat ze toen met het succes niet waren is logisch, want in tijden van succes is men tevreden
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Kritisch is elk soort publiek. Ben ik ook, maar realistisch blijven hoort er ook bij. Zaken oplossen is beter dan ze wegstoppen of naar de klote helpen, lijkt me.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Boukhari werd terecht uitgefloten
hij is een speler die maar een paar wedstrijden (op zun Kalou's dus) goed speelt en voor de rest zwaar beneden niveau. Dus aub zeg niet de zoveelste wedstrijd die hij beslist. op basis van 2-3 wedstrijden maak jij nu op dat hij wel goed is, wat ik knap vind omdat je de rest vd wedstrijden blijkbaar vergeten bent
Die ben ik niet vergeten, maar ik ben ook niet vergeten dat :
1) Boukhari niet de enige was die slecht speelde
2) Er geen alternatieven waren op zijn positie
En als ze niet winnen, moeten ze ook meteen naar de dugout of mogen ze dan toch nog even het publiek bedanken voor hun komst ?
in Nederland (land van F. Bauer/J. Smit ... doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...."hij is zo gewoon gebleven") houden ze van dit soort types.
Het Feyenoord publiek houd van Kuyt inderdaad. Misschien ook een (zoniet dé) reden waarom Kuyt door alle grote tijdschriften is uitgeroepen tot man van het seizoen ?
Nou nou, ten eerste heb je geen idee wat een prof is en ten tweede moet je niet vergeten dat Feyenoord ons dit jaar twee keer heeft verslagen met twee keer een doelpunt van Kuyt.
die gast speelt steeds in de basis en verzaakt steeds
maar nee...laten we hem vooral toejuichen
Je hoeft hem niet toe te juichen, je moet hem gewoon niet uitfluiten. Feyenoorders zien schijnbaar wel in dat er gewoon geen andere keuze is op die positie anders had Bosschaart nooit gespeeld. Zijn back-up is Drenthe, die jongen is veel te jong en m.i. niet goed genoeg op dit moment.
Nee dat mag je niet. Als ik betaal voor een film in de bioscoop mag ik ook niet eisen dat het een goede film is. Je mag gewoon de film bekijken en daarna mag je gerust een mening hebben maar je moet niet zaniken dat je onrecht is aangedaan.
Ik weiger absoluut om net zo asociaal als jou te gaan doen om te moeten bewijzen dat ik voor Ajax sta. Dat hoef ik niemand te bewijzen en zeker niet aan zo'n opgewonden standje als jij 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
kritisch is iets wat feyenoord supporters moeten zijn (al jaren geen prijzen)
kritisch is iets wat Ajax supporters moeten zijn (hoogste budget en maar 4e plek)
mag je als goed betalende supporten dan eisen dat ze mee moeten doen om kampioenschap?
of doen alsof je neus bloedt? trots zijn op je cluppie, terwijl ze in staat zijn om kampioen te worden, maar ieder jaar niet worden
opgewonden standje 
hadden we daar nou maar meer van in Nederland...
Mensen Boukhari is slecht
dat hij werd uitgefloten wil niet zeggen dat ze hem persoonlijk niet mogen, maar dat ze het oneens zijn dat Ajax (met zoveel geld) zo'n middelmatige speler opstelt
ik ben niet hypocriet om hem nu wel goed te vinden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.