• 17.245 nieuwsartikelen
  • 182.285 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.385 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Timmy757 schreef:

Valverde Eerste Spaanse winnaar van L-B-L .

En de dubbel: Waalse Pijl én Luik-Bastenaken-Luik. Mooie koers geweest.

starbright boy (moderator films)

• 22635 berichten
  • 5257 stemmen

Typisch Boogerd in LBL, je denkt even dat ie gaat winnen, maar hij wint net niet.

Normaal zeg je dan volgend jaar beter, maar Boogerd zit toch wel in de herfst van zijn carriere. Ik denk dat hij na 2007 stopt. Zoals Zavo zegt: simpelweg net niet goed genoeg, aan iets anders heeft het niet gelegen.

En Valverde is vrij uniek. je vindt weinig renners die echt in alles goed lijken te zijn.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk ook dat het voor Boogerd moeilijk zal worden nog een klassieker te winnen, er is een hele nieuwe generatie gekomen (Boonen, Valverde, Cunego) die nu al beter is dan de oude generatie, we moeten onze hoop nu gaan vestigen op onze eigen jonge renners denk ik. Misschien doet Boogerd er verstandig aan de tour nu eens over te slaan en zich volldig op het najaar te richten om daar nog wat te proberen.

starbright boy (moderator films)

• 22635 berichten
  • 5257 stemmen

We zitten heel erg in het jaar van de jonkies. De oudjes komen er bijna nergens meer aan te pas. Dat begon vorig jaar al, maar nu heeft zich dat nog veel verder ontwikkeld.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Even van de wieleraandacht profiteren

Allemaal inschrijven voor de MOVIEMETERPOOL van de Giro op www.sportpools.net[/url]!! Helemaal gratis, leuk en voorlopig zijn er maar twee echte MM-users aangemeld en dat is nogal idioot. Doen dus .

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Ik ben nu ook ingeschreven onder de gebruikersnaam Vabo!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

En zo hebben we laten zien dat ze in rotterdam nog steeds een slecht team hebben

een huilende Kuyt, wat wil je nog meer als Ajax supporter

HULDE!!!

helemaal niets in rotterdam!

helemaal niets voor Kuyt!

DVD is bij me te koop

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor dit gedrag was ik al bang.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

bedankt voor de complimenten Naomi!

ik hoop ook dat we woensdag winnen en de beker pakken

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Zavo schreef:

Gewoon niet goed genoeg, helaas. Als hij echt goed was geweest had hij op St.Nicolas weg moeten rijden van Rodriguez, dat kon hij niet. Jammer.

Kan allemaal waar wezen, maar hulde voor Boogerd.

Hij bewijst vandaag eens te meer zijn klasse. Fantastisch gereden, op een onverwacht moment aangevallen met lef en helaas net wat tekort gekomen.

De andere favorieten konden echter helemaal niet overtuigen. Jammer dat degene met de beste sprint dan wint.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ajax - FC Groningen

Wat laat die Louis van Gaal zich kennen zich

En hoe zit dat ook alweer met de toegevoegde waarde van Kalou in het Nederlands Elftal

Anywho... de play-offs zijn geweldig

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts schreef:

Voor dit gedrag was ik al bang.

Ach gut ...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

eRCee schreef:

Fantastisch gereden, op een onverwacht moment aangevallen met lef en helaas net wat tekort gekomen.

Alleen zo jammer dat het altijd zo gaat.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik wil Van Gaal even nomineren voor de allergrootste sukkel ooit in het voetbal. Wat een gigantische loser zeg, ik ben zelden zo pissig geweest tijdens een voetbal-uitzending.

Weg met die idioot en ik gun hem dit verlies van harte. .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja gewoon belachelijk inderdaad. En dan nog bij Ron Jans ook. Als iemand geen vlieg kwaad doet is het Jans wel. Ook weer een overwinning voor FC Groningen dus, ze hebben de almachtige Van Gaal helemaal kapot gekregen.

Ik voorspel twee leuke wedstrijden tussen Ajax en Groningen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Louis heeft helemaal gelijk!

Ron Jans zit daar te verkondigen dat ze het verdienen (!), maar dat is gewoon niet waar

Maar Danny zal namens Louis wraak nemen

zal Dirk al getekend hebben bij een andere club?

bij feyenoord zullen ze echt doodsbang worden

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

damon, AZ werd weggespeeld in de Euroborg

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

en Groningen werd nog erger weggespeeld in Alkmaar + AZ had tig punten meer in de normale competitie.

lijkt me logisch wie het verdiende

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dat ze meer punten hadden in de competitie is niet relevant in de play-offs. Van Gaal's commentaar gng over de wedstrijden in de play-offs en ik ben het gewoon eens met Jans dat Groningen het meer verdiende (over 2 wedstijden dan). Groningen domineerde en scoorde 3 keer, AZ domineerde en scoorde 2 keer. Lijkt me een duidelijke zaak.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

damon schreef:

een huilende Kuyt, wat wil je nog meer als Ajax supporter

Jij hebt zojuist door voor iedereen te spreken alle vooroordelen die bestaan over Ajax-supporters keihard bevestigd! Fuck plaats 4! Fuck het schandalige voetbal! De enige speler die 174 duels achtereen in de basis stond, altijd doorgaat en gewoon 1 van de sportiefste en sympatiekste spelers op het veld is, huilt! Dat MOET inderdaad wel een waar nirvana zijn, het ultieme geluk voor elk gezond denkend individu!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Freud schreef:

Even van de wieleraandacht profiteren

Allemaal inschrijven voor de MOVIEMETERPOOL van de Giro op www.sportpools.net[/url]!! Helemaal gratis, leuk en voorlopig zijn er maar twee echte MM-users aangemeld en dat is nogal idioot. Doen dus .

Onder welk wachtwoord kan ik me aanmelden ?? .

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Het wachtwoord is "velo"

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ok, ik staa ingeschreven gebruikersnaam, Timmy .

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Jammer dat je teamnaam zo kort moet zijn want ik wilde toch eigenlijk wel een andere naam

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Dat MOET inderdaad wel een waar nirvana zijn, het ultieme geluk voor elk gezond denkend individu!
Jup sarcast, onze Dirk die zich altijd voordoet alsof hij de ideale schoonzoon/"fair"speler

terwijl:

-ie een schwalbe maakte (vol in beeld) in 1e wedstrijd

-zware overtreding vandaag, nadat ze op achterstand kwamen

goh wat een voorbeeld!

ik kan de speler (anti-ajax) vBommel waarderen, omdat ie zich niet anders voordoet dan ie is

maar Kuyt PROBEERT altijd iets te doen, waardoor ie geliefd zal zijn door de supporters

In andere landen prikken ze daar altijd doorheen, maar in nuchter-loving Nederland lopen ze met hem weg

HEERLIJKE DAG VANDAAG !

en Kuyt: veel plezier met je toekomst, hopelijk net zo succesvol als die van kezman na PSV

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die 174 wedstrijden zonder rode kaart of achteraf een veroordeling op basis van beeldmateriaal waren er natuurlijk minder geweest wanneer alle scheidsrechters wél hadden opgelet.

maar Kuyt PROBEERT altijd iets te doen, waardoor ie geliefd zal zijn door de supporters

En zoals zo vaak spreek je jezelf weer tegen. Hoe maakt een schwalbe je nou geliefd bij de supporters?

Is jouw naam misschien Blind?

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

mooiste week van het jaar! nu nog even van grunn winnen en ajax speelt weer cl waar het hoort. oke eerlijk is eerlijk, gezien het seizoen onterecht maar soms is het leven oneerlijk

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

kos schreef:

Ik wil Van Gaal even nomineren voor de allergrootste sukkel ooit in het voetbal. Wat een gigantische loser zeg, ik ben zelden zo pissig geweest tijdens een voetbal-uitzending.

Weg met die idioot en ik gun hem dit verlies van harte. .

jij bent duidelijk geen AJAX fan ofwel, van gaal is 1 van de meest succesvolle coaches in nederland geweest en de meeste ajacieden vinden hem nog steeds een held. Ik vind dat hij gelijk heeft, de playoffs slaan nergens op maar voor ajax komt het nou wel erg mooi

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

En zoals zo vaak spreek je jezelf weer tegen. Hoe maakt een schwalbe je nou geliefd bij de supporters?

Is jouw naam misschien Blind?

heb jij de wedstrijd gezien?

weet jij IETS van de haat jegens Ajax bij feyenoord?

toen Maduro op schandalige wijze eruit werd getrapt door Pardo en feyenoord het allang opgegeven had, zaten de supporters te juichen toen Maduro van het veld werd gedragen

die supporters juichen alles toe, wat in het voordeel van feyenoord kan vallen

heel fijn voor Ajax, heel fijn voor het Nederlands voetbal dat gewoon de traditionele top 2 naar de CL zal gaan!

Wo 26/4 Ajax - FC Groningen

Wo 3/5 FC Groningen - Ajax

Zo 7/5 Ajax - PSV

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Timmy757 schreef:

Ok, ik staa ingeschreven gebruikersnaam, Timmy .

Geweldig, we hebben zelfs al een Australier onder ons .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.