• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.280 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77573 stemmen

Ik ben meer de fan van de jaren '70

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Toen hebben we ook een paar bekertjes meer gehaald. Respect de jaren '70

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Trouwens niet te geloven dat NAC zelfs niet kan winnen van TOP Oss (met alle respect voor TOP natuurlijk).

Nog een geluk dat Schollen niet op goal stond want dan hadden ze nog een paar doelpunten om de oren gehad ook nog

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

stinissen schreef:

Ik ben meer de fan van de jaren '70

Ze speelden toen inderdaad veel spectaculairder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, éven een opsomming van de échte feiten :,

1 - Psv is de onbetwiste nummer 1 van Nederland over de laatste jaren.

2- Ajax is beter als Feyenoord als je de resultaten verglijkt over de laatse jaren.

( een keer de Uefa cup voor Feyenoord, en voor de rest geen nationaal of internationaal succesen behaald dit millenium. )

Dat spreekt al boekdelen

3- Je kunt Ajax afkraken wat je wil, en zeggen dat ze altijd geluk hebben, maar op het eind van het seizoen hebben ze altijd meer resultaten dan de overige 15 ploegen. ( waaronder Feyenoord ).

4- Ajax is dit jaar onterecht bestolen van minstens 10 punten.

5- Ajax speelde idd niet sterk, en met mate zelfs belachelijk slecht, maar ze staan toch op een 4e plaats.

En dan zeggen ze dat Utrecht zo fantastisch speelt, , ze hebben wel minder punten.

Ajax Forever !!! .

Het hart van voetballend Nederland.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Materny schreef:

Kom op zeg. Beginnen we hier nu ook al mee te doen aan deze zielig doenerij. Ajax onwaardig.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Inderdaad, en als zoals laatst Ajax wel het voordeel van de scheidsrechter heeft hoor je niemand er over. En Danny Blind in het bijzonder. Ik heb niks tegen Ajax maar dit seizoen is toch wel een dieptepunt in de geschiedenis van de club qua voetbal. En toch ook wel bijzonder om te zien dat topspelers zoals van der Vaart wel slagen bij een andere club terwijl ze bij Ajax stil stonden in hun ontwikkeling en zelfs uitgekotst werden. Dus Maduro, Heitinga en Sneijder, jullie weten nu wat jullie moeten doen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Na de grote klap die Ajax uit deelde donderdag werd ik gister heel wat getroost door dat andere clubje van mij, Willem II. Redan schijnt ook weer helmaal de oude te zijn en gelukkig maar. Maandag ben ik erbij in Tilburg en dat zal vast genieten worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Materny schreef:

Iedere ploeg wordt ieder jaar voor minstens tien punten bestolen, althans volgens de supporters.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, een Ajacied die weer zielig gaat doen. Die dingen geburen en horen erbij. Elke ploeg wordt idd wel voor tien punten bestolen, hoor je die? nee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zal wel zijn, maar Ajax werd in 2 maanden tijd van die punten bestolen.

Net op het moment dat ze eindelijk vertrouwen kregen na die 5 overwinningen op rij op de wat slechtere clubs.

Dat kwam aan als een mokerslag, en het vertrouwen ging weer achteruit.

Dat elke ploeg meerdere punten onterecht verliest in een seizoen spreekt voor zich.

Maar de manier waarop bij Ajax was uniek in z'n soort in dat seizoen. ( namelijk belabberde scheidsrechters ).

Ik ben nu niet zo kwaad over het feit dat we die punten dan kwijt zijn geraakt, ik ben meer kwaad over het feit dat het vertrouwen weer weg was dankzij blunders van de arbitrage.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit is voetbal en het is typisch Ajax te gaan klagen over hoe ze zo benadeeld zijn. Qua scheidsrechters viel het mee, soms wat foute beslissingen maar dat houd je niet tegn. Alleen NEC heeft het recht om over de arbitrage te klagen. Ajacieden, word eens reeel en zie in dat jullie gewoon zeikerig zijn. Ajax is zo vaak lucky geweest maar daar hoor je jullie niet over. Grow up!

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ajacieden, word eens reeel en zie in dat jullie gewoon zeikerig zijn. Ajax is zo vaak lucky geweest maar daar hoor je jullie niet over. Grow up!

Niet alleen de Ajacieden, hoor. Dat is ook de reden waarom ik me nooit meer meng tijdens discussies in dit topic; het is voor velen moeilijk om realistisch naar de zaken te kijken. Discussies verzanden veel te snel in een kinderachtige manier van communiceren, verwijten, welles/nietes, etc. Komt waarschijnlijk ook omdat iets veel te snel persoonlijk wordt opgevat als het over 'je eigen' club gaat, maar bon ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet alleen de Ajacieden, dat klopt. Het was wat ongelukkig geformuleerd maar wou niet zeggen dat het alleen bij Ajacieden voorkomt. Maar vooral dit seizoen hoor ik het vaak uit het Ajax kamp. Materny's post deed me nogal denken aan Blind na een wedstrijd, ik vind die zieligdoenerij nogal lachwekkend.

Je hebt gelijk, te weinig realisme bij het discussieren, wat jij wel altijd had.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Of Ajax 10 punten is bestolen weet ik niet, wat ik wel weet is dat Ajax ten minste één wedstrijd is benadeeld door een corrupte scheidsrechter met een vreselijk accent.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Ligt Reinbo soms ziek op bed?

Hij is dikwijls actief na een wedstrijd van Ajax.. Ik vraag me af waarom dat nu niet zo is..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Materny schreef:

Zal wel zijn, maar Ajax werd in 2 maanden tijd van die punten bestolen.

Net op het moment dat ze eindelijk vertrouwen kregen na die 5 overwinningen op rij op de wat slechtere clubs.

Dat kwam aan als een mokerslag, en het vertrouwen ging weer achteruit.

Als je een neutrale voetbalsupporter dit zou laten beoordelen zou je zeker niet op 10 punten uitkomen. Alleen dat voorval net voor rust tegen Roda was erg duidelijk verder viel het allemaal reuze mee. En tegen Vitesse scoor en redt je dan weer het seizoen op een cruciaal moment in de competitie uit een buitenspel doelpunt.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Best wel onvoorstelbaar dat juist de club waar spelers al vallen als ze een klein tikje krijgen, ze bij overtredingen veel minder snel een kaart krijgen en buitenspeldoelpunten in de laatste minuut worden gehonoreerd gaat klagen dat ze benadeeld worden door de arbitrage. het moet niet veel gekker worden.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Over het gehele seizoen heeft iedereen de scheids soms mee en soms tegen. Tegen Vitesse had Ajax 'm mee, tegen Ado (2 man stonden buitenspel bij de 2-2 in blessuretijd) tegen. Vallen spelers sneller bij Ajax? Volgens mij zit de haat tegen Ajax ook diep bij jou Kos..

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Welnee, ik heb vrij weinig tegen Ajax, maar wel tegen de rare argumenten en standpunten van de supporters.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Leno schreef:

Vallen spelers sneller bij Ajax? Volgens mij zit de haat tegen Ajax ook diep bij jou Kos..

Overigens vallen ze bij Ajax zeker sneller, net als bij PSV bijvoorbeeld. In het stadion kun je je daar vaak kapot aan ergeren, want ze krijgen altijd de vrije trap mee. Dat kunnen alle niet Ajax en PSV supporters die geregeld in een stadion zitten beamen. Het is waarschijnlijk 'professioneel' of iets dergelijks maar het ziet er niet uit.

Zelfs stevige spelers als Van Bommel of Van de Vaart en lange mensen als Charisteas vallen al bij een klein duwtje van Hersi bijvoorbeeld .

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

kos schreef:

Welnee, ik heb vrij weinig tegen Ajax, maar wel tegen de rare argumenten en standpunten van de supporters.

Ah oké, je noemt namelijk veelal negatieve punten. Sommige zijn wat overdreven mijns inziens, aan de andere kant valt er ook niet héél veel positiefs te melden, das waar.

Zelfs stevige spelers als Van Bommel of Van de Vaart en lange mensen als Charisteas vallen al bij een klein duwtje van Hersi bijvoorbeeld

Scheidsrechters zijn vaak ook watjes, durven weinig tegen de grote jongens. Vaak in CL wedstrijden zie je dat ook.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

net als bij PSV bijvoorbeeld

Dat is niet eerlijk! Door Farfan ligt dat gemiddelde bij PSV erg hoog .

Ik hoop trouwens dat Robben zich weet in te houden op het WK.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Tevergeefs denk ik. Robben blijft Robben, ik begrijp die jongen niet. Hij speelt bij Chelsea, hij kan erg goed voetballen, maar wat hij de laatste tijd laat zien is niet om aan te zien.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Heel triest inderdaad. Hij staat echt voor lul in Engeland door die overdreven duikelingen. Bij Match of the Day is hij al meermaals uitgelachen .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Als Boogerd zo voort doet dan moeten we onze discussie van vorige week maar even herzien .

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Freud schreef:

Als Boogerd zo voort doet dan moeten we onze discussie van vorige week maar even herzien .

niet helemaal..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

He fuck, die Boogerd zal het ook eens afmaken

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Valverde Eerste Spaanse winnaar van L-B-L .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Gewoon niet goed genoeg, helaas. Als hij echt goed was geweest had hij op St.Nicolas weg moeten rijden van Rodriguez, dat kon hij niet. Jammer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.