- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
Noem 10 van je beste sprinters en zeg ook waarom, svp.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jaa, arm Feyenoord toch.
Ze proberen en proberen maar resultaten hó maar.
Het is overduidelijk dat Feyenoord geen topploeg meer is. ( al jaren niet meer ).
De enige prijs die ze de laatse 6 jaar hebben binnengehaald is de Uefa cup, voor de rest geen kampioenschappen of bekerwinst.
.
Triest voor hun, goed voor Ajax
.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zonder die play-offs was Ajax anders ook al lang uitgespeeld volgens mij.
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
Tja, lucky Ajax 
Lang leve de play offs
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik heb wel medelijden hoor met de Feyenoord supporters ( sarcastisch heet dat dan ). 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Jaa, arm Feyenoord toch.
Ze proberen en proberen maar resultaten hó maar.
Het is overduidelijk dat Feyenoord geen topploeg meer is. ( al jaren niet meer ).
Triest voor hun, goed voor Ajax
.
Feyenoord is dit seizoen toch meer topploeg gebleken dan ajax. En de laatste 5 jaren kun je in Nederland niemand buiten PSV een topclub noemen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
haha triest hoor, geeneens Ajax met een hoofdletter schrijven. De frustratie zit diep he 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Feyenoord is dit seizoen toch meer topploeg gebleken dan ajax.
Uhuh. Daarom heeft Ajax ook de groepsfase in de CL overleeft, Feyenoord kon niet eens de groepsfase van de UEFA cup bereiken.
Daarom staat Ajax ook in de finale van de beker, en Feyenoord niet.
Daarom wint Ajax tijdens de play-offs met 3-0 van Feyenoord in de wedstrijd die er echt toe doet.
Inderdaad Feyenoord is een topploeg en Ajax niet 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
haha triest hoor, geeneens Ajax met een hoofdletter schrijven. De frustratie zit diep he 
.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Uhuh. Daarom heeft Ajax ook de groepsfase in de CL overleeft, Feyenoord kon niet eens de groepsfase van de UEFA cup bereiken.
Daarom wint Ajax tijdens de play-offs met 3-0 van Feyenoord in de wedstrijd die er echt toe doet.
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
Op het einde gaat het toch om de prijzen Ajax heeft , JC schaal , finale KNVB beker 2de ronde CL en waarschijnlijk finale playoffs.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Ik als Ajax fan vind dat AZ gewoon de voorronde van de CL moet spelen. Zij zijn over 34 wedstrijden terecht 2e geworden en verdienen het dus ook. De playoffs mogen wat mij betreft zo de prullenbak weer in.
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
De playoffs zijn geweldig veel extra top wedstrijden onder hoge spaning, extra geld en veel emotie.
Vier keer tegen Feyenoord dat zijn toch de wedstrijden ?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Je moet de afgelopen paar pagina's eens doorlezen en dan nog eens spreken over waar de frustratie zit
.
Hmm ja ik begrijp het. Het is inderdaad heel vervelend dat NEC net de play-offs is misgelopen, maarja, volgend jaar weer nieuwe kansen he. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
De playoffs zijn geweldig veel extra top wedstrijden onder hoge spaning, extra geld en veel emotie.
Tja, dat waren ze niet geweest als Ajax alle 4 verloren zou hebben, het had ook heel anders kunnen lopen dan die 3-0 natuurlijk..
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3724 stemmen
Helemaal mee eens. 3-1 en 3-0 voor CL, 4-4 en 0-2 voor de intertoto. Dat zijn toch heerlijke uitslagen ook al ben je geen fan van 1 van deze clubs.
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
Tja, dat waren ze niet geweest als Ajax alle 4 verloren zou hebben, het had ook heel anders kunnen lopen dan die 3-0 natuurlijk..
Zeker ook als Ajax verloren zou hebben gaan mijn argumenten ook op.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar ik blijf er bij dat de stand na 34 wedstrijden bepalend moet zijn. Nu komt het goed uit voor Ajax, Feyenoord en FC Groningen. Maar wat als Ajax 2e was geworden, en de eerste wedstijd in de playoffs met 3-0 verloor. Dan was de voorronde door onze neus geboord.
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar ik blijf er bij dat de stand na 34 wedstrijden bepalend moet zijn. Nu komt het goed uit voor Ajax, Feyenoord en FC Groningen. Maar wat als Ajax 2e was geworden, en de eerste wedstijd in de playoffs met 3-0 verloor. Dan was de voorronde door onze neus geboord.
Dat is het risico maar kwaliteit komt altijd op het juiste moment boven.
Zie de wedstrijden maar als Europese maatstaf, nou dan zou ...... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ajax had zwaar geluk met de loting met Sparta en Thun.
Feijenoord verliest van Rapid die nipt verloren in de kwartfinale van hun stadsgenoot.
Die eerste twee compettie wedstrijden deden er niet toe???
Volgens mij zijn het allebei topploegen, maar eigenlijk heeft NL al tijden maar één echte topploeg in PSV.
Even duidelijk maken dat ik geen Feijenoord of Ajax fan ben, maar gewoon veel van voetbal houdt.
Veel mensen raken imho vertroebeld als het om hun eigen cluppie gaat.
Maar laten we hopen dat AZ alsnog de boel recht zet en de vooronde van de CL haalt waar je als nr 2 van NL gewoon recht op hoort te hebben.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Zeker ook als Ajax verloren zou hebben gaan mijn argumenten ook op.
Voor hetzelfde geld had Ajax dit seizoen 4 x verloren van Feyenoord, wat een vreselijke afgang zou dat zijn geweest.
Dit gewoonweg omdat de Feyenoorders hierover dan de komende decennia niet kunnen ophouden, en dat is vreselijk irritant. Nee, ik heb liever die play-offs niet om een eventuele deceptie te besparen, want dat kan Ajax er momenteel niet bij hebben.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Volgens mij zijn het allebei topploegen, maar eigenlijk heeft NL al tijden maar één echte topploeg in PSV.
Dat vind ik helaas ook. In de laatste 10 jaar is PSV verreweg de meeste keren kampioen geworden. Al was het winnen van de Uefa Cup van Feyenoord ook heel knap. Maar PSV is gewoon het meest constant.
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
Als ze verloren hadden was er maar een pluspunt geweest..........Het vertrek van Blind.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Als Ajax de bekerfinale wint en de voorronde van de CL haalt blijft Blind dan? Of heeft het bestuur intern al besloten dat hij hoe dan ook mag vertrekken.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Lees net dat Tele Santana is overleden.
Voor mij de bondscoach van het mooiste Braziliaanse team ooit met oa Socrates, Junior, Zico, Falcao, Eder en Branco.
RIP
-
- 23817 berichten
- 77573 stemmen
Als Ajax de bekerfinale wint en de voorronde van de CL haalt blijft Blind dan? Of heeft het bestuur intern al besloten dat hij hoe dan ook mag vertrekken.
Ondankst winst weet ik bija zeker dat Blind zal verkassen.
Ajax is met een trainer bezig ( PSV ook) Ten Caat en zal pas een besluit na de playoffs nemen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dat overleven van de groepsfase van Ajax lijkt me niet meer dan logisch. Dat kun je moeilijk een prestatie noemen tegen dergelijke clubs.
De bekerfinale is in Nederland al jaren geen echte prijs voor de traditionele topclubs. Als je als traditionele tobclub niets meer te winnen hebt wordt de beker pas interessant.
En wat die playoff wedstrijd betreft. ga nu niet doen alsof op basis van deze ene wedstrijd Ajax ineens de betere is van Feyenoord is want je weet zelf hoop ik ook wel beter.
Ajax is gewoon al een aantal jaren flink de weg kwijt. Dat dit voor Ajax supporters moeilijk te verkroppen is kan ik me voorstellen maar de realiteit mag naar 5 jaar toch wel eens gaan doordringen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ondankst winst weet ik bija zeker dat Blind zal verkassen.
Ajax is met een trainer bezig ( PSV ook) Ten Caat en zal pas een besluit na de playoffs nemen.
Ik denk dat Ajax en PSV inmiddels niet allebei meer met Ten Cate bezig zijn. PSV heeft in ieder geval al een hoofdtrainer voor volgend seizoen mag ik hopen. Wouters is aangesteld als assistent en dit doe je niet als je nog geen hoofdtrainer hebt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ajax is gewoon al een aantal jaren flink de weg kwijt. Dat dit voor Ajax supporters moeilijk te verkroppen is kan ik me voorstellen maar de realiteit mag naar 5 jaar toch wel eens gaan doordringen.
Is zo. Maar als we kijken naar de afgelopen 5 jaar dan komt duidelijk naar voren dat Ajax de betere club is in vergelijking tot Feyenoord. De laatste "2 jaar" speelt Ajax niet meer het voetbal wat we van deze club gewend zijn, en dan komen de Ajax-haters weer uit hun kelder tevoorschijn..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik ben absoluut geen ajax hater. Ik kan er alleen altijd slecht tegen dat er nog steeds zoveel ajax supporters zijn die doen alsof ajax nog steeds het ajax van '95 is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.