- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat trouwens een meesterzet zal zijn van de Ajax technische staf is Jan Kromkamp proberen aan te trekken. Zal een win-win situatie zijn, want Kromkamp komt niet aan spelen toe in Liverpool en verliest daarmee dus zijn selectie voor het Nederlands elftal voor het komend WK.
Ook al zou dat een mooie transfer zijn voor zowel Kromkamp als Ajax. Hij gaat zijn plaats in de selectie voor het komend WK niet terugverdienen door volgend jaar bij Ajax te spelen. Het WK is niet zo heel ver weg hoor 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen

. Ik dacht al, ben ik nu gek?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Als je alleen spelers uit Jong Ajax op de bank hebt en ook in de basis nog op wat posities mag je daar best een opmerking over maken. Het was ook wel uitzonderlijk dit seizoen. Maar erachter verschuilen? dat heb ik dan gemist..
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nou ja, hij bracht het toch als reden voor de resultaten voorzover ik het me kan herinneren. In hoeverre je dat opvat als "verschuilen" laat ik in het midden.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Als hij die falende backs uit Jong Ajax (Boakye en Schilder) de schuld van enkele nederlagen had gegeven, dan wel.. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik vind dat je juist op een dag als vandaag kan zien dat Blind het slecht doet. Je ziet vandaag (en de eerste helft thuis tegen Inter Milan) dat het niet aan de selectie ligt. Die laten toch zien dat ze behoorlijk kunnen voetballen.
Het is te wijten aan de coach, Danny Blind dus, dat ze de rest van het seizoen niet zo spelen.
De wedstrijd was niet geweldig maar er was tenminste strijd ! Dat is iets wat we zelden tot niet hebben gezien tijdens de reguliere competitie.
En over die blessures : Week na week een ingestudeerd lijstje met afwezigen voordragen aan de camera's van Talpa vind ik toch veel weghebben van verschuilen of minstens indekken. Daarbij moet je je toch eens gaan afvragen waarom Ajax zo'n beetje als enige al anderhalf jaar een volle ziekenboeg heeft. Wat heeft PSV nu voor blessures gehad ? Niet veel in elk geval en zeker niet in vergelijking met Ajax.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ook al zou dat een mooie transfer zijn voor zowel Kromkamp als Ajax. Hij gaat zijn plaats in de selectie voor het komend WK niet terugverdienen door volgend jaar bij Ajax te spelen. Het WK is niet zo heel ver weg hoor 
True..
Maar Marco v. Basten heeft aangegeven dat spelers zoals Robben en Nistelrooi ook gewoon mee naar het WK gaan als ze niet zouden worden opgesteld bij hun club. Dus als Kromkamp de (wijze) beslissing maakt om naar Ajax te gaan betekent dat dus ook dat hij gehoor geeft aan het commentaar van Marco v. Basten en misschien krijgt hij dan als beloning een plek in de selectie 
You never know.. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Onder welke steen heb jij dat opgezocht?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Onder welke steen heb jij dat opgezocht?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Phil Taylor gewonnen van Van Barneveld met 8-6 in de Premier League Darts 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik voorzie de ploeg in vorm FC Groningen naar de Champions League..... Da's pas goed voor het NL voetbal! Lang leve de Play-off's 
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
Nee hoor, gewoon Ajax gaat naar de CL
Ajax 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het ze best gunnen, en het is beter dan Groningen in elk geval. Maar ik voorzie nu al dat de competitie me volgend jaar weinig zal gaan boeien.
Een prima seizoen kan zo door één klotewedstrijd, tegen een club die een kleine twintig punten minder heeft behaald, naar de filistijnen gaan.
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
Daar heb je ernstig gelijk in. 
toegeven ik vind het ook lullig zon play off
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Laat me niet lachen , het zal leuk voor Groningen zijn maar het zal tenslotte Nederland veel punten kosten.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Als feyenoord wint is het kwaliteit, als Ajax wint dan geluk.....sure....
en voor wie ben je nou? voor feyenoord EN Groningen?
Dan zal je het komende week niet makkelijk krijgen denk ik ...
Ik 'ben voor' beide niet. Maar als objectieve toeschouwer vond ik Ajax in deze wedstrijd aardig wat mazzel hebben ja. Hoort er allemaal bij hoor, maar Feyenoord had in de eerste helft normaal gesproken al met 2-0 voor moeten staan. En die rode kaart van Bahia ging uiteraard nergens over.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Overigens zie ik Groningen gewoon van Ajax winnen in de volgende ronde hoor, maken een veel sterkere indruk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Bahia kreeg terecht een tweede gele kaart, dat irritante gedrag zou veel consequenter afgestraft moeten worden. Net zoals het vragen om een kaart. Ik snap niet dat scheidsrechters nooit gehoor geven aan die jankende spelers.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Overigens zie ik Groningen gewoon van Ajax winnen in de volgende ronde hoor, maken een veel sterkere indruk.
Maar Grun is nog LANG niet zeker
die oppurtinisten spelen uit dramatisch, dus ik zie AZ nog wel winnen van ze
ennehh....Ajax verloor uit tegen Grun met 2-1 met vele A-junioren in de basis
we zijn nu op volle oorlogssterkte, dus kom maar op!
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
je hebt gelijk, en dat met Anita, Boakye en Timisela in de basis! ik vind dat knap
verdediging bestond uit:
Lindenbergh - Vermaelen - Boakye - Timisela
dat ziet er nu natuurlijk anders uit:
Emanuelsson - Vermaelen - Heitinga - Trabelsi
nu maar hopen dat die rotterdammers niet ervoor gaan zorgen dat ze gebelesseerd raken
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen

Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
je hebt gelijk, en dat met Anita, Boakye en Timisela in de basis! ik vind dat knap
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik zie de Ajax supporters al massaal zwaaien met de DVD van feyenoord wanneer we met de beker op het Leidseplein staan begin mei
heerlijk!
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
We zullen zien
.
Haha als Grnnnn wint, krijg je van mij de film Baise Moi!!
bertjuh1
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Was Gisteren in Gruun zelf en moet zeggen terechte overwinning. ik weet dat we uit minder sterk zijn (hoewle t wordt wat beter) maar de beste uitwedstrijd was dit jaar in alkmaar (1-1).
Vlak FCG niet uit mensen, wij zijn de underdog en daarmee extra gevaarlijk en qua strijd en beleving de beste. WIJ hebben NIETS te verliezen, de rest ALLES 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Wij gaan Europa in!

FC Groningen is nog een plaatsje gestegen en nu gaan we zeker voor het eerst sinds jaren weer Europa in! 
Wie weet kunnen we zelfs nog het een en ander verpesten voor de 'topclubs'. 
Haha, nu ga ik misschien nog gelijk krijgen ook.
Ik zal iig vooraan staan met het uitlachen van Ajax en co.

ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja, over Feyenoord is inmiddels al genoeg gelachen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Tja, over Feyenoord is inmiddels al genoeg gelachen.
Ze werden nog uitgezwaaid in de trein ook op weg naar Rotterdam door honderden Ajax supporters 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.