- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Niet te voorbarig mikoz, als er een club is die iets zoals dit uit handen kan geven dat is het Ajax wel. Ze moeten nu oppassen dat ze niet diezelfde fout maken als AC Milan tegen Liverpool. Die wedstrijd heeft voorgoed het taboe verworpen dat een 3-0 voorsprong beslissend is.
Desondanks heb ik er alle vertrouwen in dat Ajax dit wel tot een goed einde weet te brengen. Deze uitslag blijft tenslotte zeer gunstig, want om eerlijk te zijn, wie had dit nog verwacht?
Maar na Feyenoord komt het listige Groningen nog, tenzij AZ weer voor een stunt kan zorgen door net zoals begin dit seizoen een 5-3 achterstand weg te werken. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ze in eigen huis van Groningen gaan winnen, maar of ze de 0 weten te houden is de vraag..
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Tot nu toe gaat het voorbarig , Utrecht die er net buiten valt , groningen die 5e word , Ajax die uiteraard de play-offs haalt en naar de CL gaat door in de finale Groningen te verslaan die AZ uitschakelt.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Feyenoord had duidelijk hun dag niet, eigenlijk wel spijtig voor hun want zo lijkt het mogelijke Champions League avontuur van hun al gauw een gesloten boek. Gelukkig speelde Ajax goed, wist het kansen te creëren en heeft het Feyenoord toch duidelijk een pak rammel te geven.
Verdiend gewonnen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
feyenoord heeft niet alleen hun dag niet, ze hebben hun laatste 3 decennia's niet met maar 3 kampioenschappen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Kuyt gaat waarschijnlijk wel vertoeven als Feyenoord die 3-0 achterstand niet meer weet goed te maken. Lijkt me trouwens vrij logisch dat een speler van zijn kaliber Feyenoord gaat veruilen voor de Premier League, of hij moet zo'n vreselijke moraalridder zijn om alsnog bij te tekenen..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En dan heeft Kuyt nog aangegeven dat het halen van de voorronde CL een belangrijke factor is in de beslissing of hij blijft of niet.
En als Kuyt weggaat ... tja dan is het volgend jaar zeker geen kampioenschap op de Coolsingel 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
vreemd genoeg vind ik juist dat feyenoord er goed aan doet om hem te verkopen
blijkbaar word je met hem geen kampioen, en zou je met zijn transfer tenminste 10 fatsoenlijke basisspelers kunnen kopen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja die aankopen van Feyenoord die ken ik inmiddels wel 
Of ben je vergeten dat tot op de dag van vandaag al het hele seizoen geld :
Als Kuyt niet scoort, wint Feyenoord niet.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Wel realistisch blijven heren. Feyenoord heeft dit seizoen al boven verwachting gepresteerd en zeker het mooiste aanvallend voetbal gespeeld uit de ere divisie. Helaas voor hun hebben ze dit niet kunnen vol houden tot het bittere eind.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen

dit wordt nu een gewild cultitem voor Ajax supporters 
ben benieuwd of de DVDs morgen net zo goed verkocht zullen worden
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wel realistisch blijven heren. Feyenoord heeft dit seizoen al boven verwachting gepresteerd en zeker het mooiste aanvallend voetbal gespeeld uit de ere divisie. Helaas voor hun hebben ze dit niet kunnen vol houden tot het bittere eind.

Dat is nog altijd AZ.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik wilde net zeggen mikoz. Dan moet je toch echt wel een hele foute bril hebben wil je beweren dat Feyenoord mooier aanvallend voetbal speelt dan AZ (en FC Groningen in de laatste weken).
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Mooiste is misschien wat overdreven, maar zeker niet beschamend zoals nu iedereen Feyenoord aan het afstempelen is. Begin van dit seizoen mocht Feyenoord volgens de verwachtingen blij zijn met een Uefa Cup plaatsje, ze hebben dit seizoen toch meermaals bewezen dat ze goed partij konden bieden aan PSV. Vooral in het begin van het seizoen, daar speelde ze WEL aanvallend en prachtig voetbal, het mooiste zelfs.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord heeft geluk gehad dat Ajax zoveel geblesseerden heeft gehad
nu ze terug zijn (let wel: Sneijder, Trabelsi, Grygera nog niet....niet de minsten!) zie je gewoon dat Ajax veel meer kwaliteit heeft
het gaat niet om mooi spel, het gaat om resultaat
ik dacht dat ze juist in rotterdam dat wisten ...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik blijf me er over verbazen wat voor een ongelooflijk debiele logica dat hele voetbal soms met zich mee brengt...
Dat zal dan wel weer de "charme" zijn ofzo?
Is men het er over eens dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, wordt nog geen 10 posts later het verleden van Feyenoord als maatstaf genomen voor de toekomst.
Wordt er eerst gezegd dat de play-offs dezelfde druk met zich meebrengen dan Champions League wedstrijden en dat je er maar op het juiste moment moet staan, wordt er tegelijkertijd vanuit gegaan dat Groningen Nederland internationaal punten gaat kosten terwijl ze toch echt op datzelfde "juiste moment" de halve finalist van de UEFA Cup van vorig jaar hebben afgedroogd.
Diezelfde halve finalist van de UEFA die volgens sommigen schijnbaar niet in de Champions League hoort terwijl ze 2e zijn geworden in de competitie.
Kuijt van superkwaliteit, maar hun inkoopbeleid "kennen we nu ook wel"? Is Kuijt ook niet ooit ingekocht?
Ajax is beter in de wedstrijden die er echt om gaan. De andere toppers die een verschil van in totaal 6 punten behelsten gingen ook nergens om?

Om van het hele play-offs systeem an sich nog maar te zwijgen...
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Volgens mij hebben ze bij Ajax de beslissing betreft de trainerspositie al genomen gelukkig, want dadelijk heeft Blind:
- 2e ronde CL gehaald
- CL voor volgend seizoen behaald
- bekerfinale (-winst?)
Dadelijk vergeet men nog dat Blind er niets van heeft gebakken, met waardeloos voetbal. Uit tegen NEC pas in de 60e minuut het eerste schot op doel.. ga zo maar door. Gelukkig dus dat de beslissing om blind weg te sturen allang genomen is volgens mij..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Gelukkig dus dat de beslissing om blind weg te sturen allang genomen is volgens mij..
Ik hoop het zo. Ik meen het!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik hoop het niet. Ik geef Blind graag nog een jaartje om te bewijzen dat het inderdaad aan de arbitrage/blessures/slechte selectie lag en niet aan hem.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ik hoop het niet. Ik geef Blind graag nog een jaartje om te bewijzen dat het inderdaad aan de arbitrage/blessures/slechte selectie lag en niet aan hem.
Blind heeft nu momenteel al anderhalf jaar de tijd gehad om zich te bewijzen, dit heeft hij duidelijk nog niet gedaan. Ondanks de vele blessures heeft Ajax wel kwaliteit genoeg om minimaal 3de te worden.
Daarnaast ben ik helemaal niet ontevreden met een 4de plek als het voetbal gewoon goed was, net zoals Feyenoord en AZ. Aanvallend en mooi voetbal gespeeld, echter bij Ajax waren de overwinningen over het algemeen ook al een ramp qua spel.
Kortom, Blind betekend niet veel goeds voor Ajax. Nu lozen die vent, nu kan het nog. Anders verpest je WEER een heel jaar door er volgend jaar pas achter te komen dat hij niet goed genoeg is.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Op een enkele topper na heeft Feyenoord ontzettend veel middelmatige spelers gehaald. Mede ook gezien het feit ze weinig te spenderen hebben (daar waar PSV in de rode cijfers gaat om goede spelers te kunnen halen). Sinds Wim Jansen er is gaat het beter, hij doet niet zo aan paniekaankopen. Het inkoopbeleid van Feyenoord was de afgelopen jaren triest.
Ajax had ook problemen daaromtrent, maar heeft altijd nog spelers die ze met flinke winst doorverkopen. Zodoende weet Ajax nog winst te maken ook op dat gebied, zelfs toen koeman spelers mocht halen!
Ik denk dat niemand zoiets durft te beweren.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nee, ik hoop echt dat hij blijft. Dan kan hij óf alles wat hij gezegd heeft over arbitrage/blessures en alles wat supporters gezegd hebben over een slechte selectie (die volgend jaar dus wat beter wordt volgens) staven door te presteren en goed voetbal te spelen, óf weer niets presteren en accepteren dat hij gefaald heeft in plaats van de schuld ergens anders te leggen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ajax zal volgend jaar alleen maar sterker worden.....Stam/Perez/grote naam voor middenveld?
en Feyenoord?
juist, laten we daarom hopen dat Ajax doorgaat
en ga aub niet zeggen dat "Ajacieden nu niet ineens stoer moeten doen" ; Wij hebben geen DVD uitgebracht 
Ajax heeft ook nog eens een hoger quotient in de UEFA lijst
UEFA TEAM RANKING:
22ste - Ajax 60.640 punten
31ste - fey 54.640 punten
waarbij opgemerkt moet worden dat volgend jaar feyenoord zijn UEFA-cup winst-punten van 2001/2002 verliest
Ajax zal dus in een poule met 2 mindere clubs komen en 1 sterkere
terwijl feyenoord in een poule komt met 2 sterkere elftallen
dit zijn de feiten. Ik hoop echt voor NL dat Ajax (meer ervaren in CL) de CL haalt
bidden jullie met mij mee rotterdammers?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Hehe, ik denk dat je weinig steun krijgt uit Rotterdam. Ik duim wel even mee als Ajax-fan. Ook al hoort AZ die CL plek te krijgen, maar ja het is niet anders. Regels zijn regels, dus kan Ajax ervan profiteren.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Nee, ik hoop echt dat hij blijft. Dan kan hij óf alles wat hij gezegd heeft over arbitrage/blessures en alles wat supporters gezegd hebben over een slechte selectie (die volgend jaar dus wat beter wordt volgens) staven door te presteren en goed voetbal te spelen, óf weer niets presteren en accepteren dat hij gefaald heeft in plaats van de schuld ergens anders te leggen.
Dat valt wel mee hoor. Blind heeft zelf ook aangegeven niet goed te presteren, en had er begrip voor indien het bestuur over zijn positie twijfelde. Bovendien valt het wel mee met zijn commentaar over arbiters; alleen na Luinges dwalingen had hij felle kriteik. Verder nauwelijks zover ik me kan herinneren. Achter blessures heeft hij zich nooit verscholen.
Nu verdedig ik blind nog ook, terwijl ik vind dat hij heeft gefaald. De kritiek die jij aanvoert is echter niet correct. Zijn tactische beslissingen en de soms onlogisch opstellingen die hij bedacht verdienen wel kritiek!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het team 1 na meest gewonnen wedstrijden moet gewoon de Champions League in. Daar heeft ervaring niets mee te maken, helemaal niet als we het over een debuterende halve UEFA-cup finalist hebben.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Even tussendoor; Jan Wouters assistent trainer van PSV. Ben benieuwd wie de 'hoofdtrainer' zal worden..
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat valt wel mee hoor. Blind heeft zelf ook aangegeven niet goed te presteren, en had er begrip voor indien het bestuur over zijn positie twijfelde. Bovendien valt het wel mee met zijn commentaar over arbiters; alleen na Luinges dwalingen had hij felle kriteik. Verder nauwelijks zover ik me kan herinneren. Achter blessures heeft hij zich nooit verscholen.
Nu verdedig ik blind nog ook, terwijl ik vind dat hij heeft gefaald. De kritiek die jij aanvoert is echter niet correct. Zijn tactische beslissingen en de soms onlogisch opstellingen die hij bedacht verdienen wel kritiek!
Vreemd, er staan me toch echt wat fragmenten bij van Blind die zegt A-tjes te moeten opstellen en Blind die zegt al zo vaak benadeeld te zijn geweest door de arbitrage. En verder hebben de supporters hetzelfde gezegd, dus namens hen zou ik Blind graag nog een jaartje hun gelijk zien bewijzen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Adriaanse moet terugkeren. Trainde de jeugd tijdens het 'bewind' van Louis van Gaal in de tijd dat Ajax juist door de jeugd zoveel succes behaalde. De kans dat dit gebeurt lijkt me echter klein, want over een paar weken is FC Porto kampioen van Portugal.
Wat trouwens een meesterzet zal zijn van de Ajax technische staf is Jan Kromkamp proberen aan te trekken. Zal een win-win situatie zijn, want Kromkamp komt niet aan spelen toe in Liverpool en verliest daarmee dus zijn selectie voor het Nederlands elftal voor het komend WK.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Op een enkele topper na heeft Feyenoord ontzettend veel middelmatige spelers gehaald. Mede ook gezien het feit ze weinig te spenderen hebben (daar waar PSV in de rode cijfers gaat om goede spelers te kunnen halen).
Ik weet er verder niet veel vanaf maar daaruit maak ik op dat die toppers in combinatie met een financiele cap een behoorlijke verklaring zijn voor die middelmatige spelers.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.