• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.650 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Menchov zal wael de kopman worden neem ik aan. Ik verwacht van hem een top 5 notering

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Ik meen me te herinneren wel eens grafiekjes te hebben gezien waarbij het lijntje na een topprestatie net wat lager ligt. Dan ben je net niet meer op je best.

Natuurlijk! Maar je vergeet dat je zeker ook naar de concurrentie moet kijken. Het is maar de vraag wie er helemaal 3 weken top zal zijn. Misschien is een 98% Basso nog wel beter dan een 100% Valverde (denk eerlijk gezegd van wel, gezien het verschil in de tijdrit).

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Ik verwacht van hem een top 5 notering

Er zijn een hoop dure mannen van een bankiersinstelling die hetzelfde verwachten .

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

Basso won de laatste bergrit gewoon weer na zijn ziekte en ook in de tijdrit was die toen weer gewoon bij beste. Ik denk dat wat Basso afgelopen jaar deed in de giro zwaarder was dan de giro winnen. Ziek een etappe uitrijden op 35 minuten dan kun je hem beter fit winnen denk ik.

Nee, nee, nee. Het gaat er niet om dat het een goede prestatie was, het gaat erom dat hij niet drie weken op de toppen van zijn kunnen heeft gefietst. Mijns inziens is het niveau in het huidige wielrennen te hoog om in twee van de grote rondes in hetzelfde jaar te winnen, simpelweg omdat je maar 1 keer op je best kan zijn.

Van Menchov verwacht ik niet zoveel. Als Rasmussen erin slaagt op de fiets te blijven zitten in de tijdritten en hij gaat niet alleen maar voor de bolletjestrui, dan acht ik hem in staat een beter klassement te rijden dan Menchov. Hij is echt een van de besten bergop.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

eRCee schreef:

Nee, nee, nee. Het gaat er niet om dat het een goede prestatie was, het gaat erom dat hij niet drie weken op de toppen van zijn kunnen heeft gefietst. Mijns inziens is het niveau in het huidige wielrennen te hoog om in twee van de grote rondes in hetzelfde jaar te winnen, simpelweg omdat je maar 1 keer op je best kan zijn.

Hier zul je na de tour op terug moeten komen verwacht ik. Ik ben er ook van overtuigd dat als Armstrong het in zijn beste jaren had gewild hij zelfs beide rondes met grote voorsprong had gewonnen.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Goed, we zullen zien.

Overigens ben ik het wat Armstrong betreft nog wel met je eens. Maar dat komt omdat hij op 90% nog beter was dan de rest, iets wat zeker niet gezegd kan worden van Basso.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

timbo_ schreef:

Hier zul je na de tour op terug moeten komen verwacht ik. Ik ben er ook van overtuigd dat als Armstrong het in zijn beste jaren had gewild hij zelfs beide rondes met grote voorsprong had gewonnen.

Ja maarja, 2 rondes lang het risico lopen om betrapt te worden was natuurlijk wel wat te veel van het goeie .

Overigens gaat the Dope Boss dit jaar de marathon van New York lopen .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

tovenaar schreef:

Onder welke steen heb jij gezeten? Hij heeft het Criterium International gewonnen, won daar een bergrit (die waar Dekker kramp kreeg) en werd op 1 seconde 2e in de tijdrit. Daarna heeft hij nog de tijdrit gewonnen in het Circuit de Sarthe, werd hij daar 4 in het klassement en was hij ook al 7e in de Tirreno.

Onder welke steen heb jij dat opgezocht?

En wie gaat zich dat later nog herinneren? Buiten hijzelf, niemand. En waar heeft hij zich daarbuiten laten zien? Nergens. Ik hoop dat hij zondag iets van zijn kunnen laat zien. Volgens zijn website zijn zijn doelstellingen na de Waalse Pijl nog voor dit jaar: Luik-Bastenaken-Luik en de eindklassementen in de in de Ronde van Italië en van Frankrijk. Ik ben echt benieuwd. Op zijn 29ste zou hij nu voor deze wedstrijden op zijn sterkst moeten zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Het is aardig stil hier na de uitslagen van de eerste ronde play-offs..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja ik ben alvast DVD'tjes aan het branden voor de Feyenoord fans

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Ik heb hem al op dvd

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik meende dat Feyenoord toch een dvd had laten uitbrengen wegens het 2 maal verslaan van Ajax dit seizoen?

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Wel een gigantische mazzelwedstrijd, maar dat terzijde.

Groningen in de Champions League lijkt me wel wat .

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Feyenoord wint wanneer het er niet toe doet, Ajax wint wanneer het er wel toe doet. Ajax maakt nu grote kans CL te behalen. Feyenoord liet het afweten en Ajax strafte het terecht af. Die domme DVD wordt teruggehaald uit de winkels lijkt me.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Zeker, heel tof.

De nummer 5 van Nederland in de Champions League. Dat zal potten breken. De buitenlandse concurrentie lacht zich suf.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Feyenoord wint wanneer het er niet toe doet, Ajax wint wanneer het er wel toe doet. Ajax maakt nu grote kans CL te behalen. Feyenoord liet het afweten en Ajax strafte het terecht af. Die domme DVD wordt teruggehaald uit de winkels lijkt me.

Met andere woorden: het maakt geen reet meer uit of je 2,3,4 of 5 wordt in de competitie. Sommigen noemen dat 'spannend', ik noem het de doodsteek voor de competitie.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

ik noem het de doodsteek voor de competitie.

Helemaal mee eens. Ook de Ajax supporters vinden het belachelijk: vak 410 is uit protest weggebleven bij deze wedstrijd. Ondanks dat het Ajax nu natuurlijk heel mooi uitkomt (na een bagger seizoen toch nog kans op CL).

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik ben ook geen voorstander van de play-off wedstrijden, maar neemt niet weg dat het dit jaar erg goed uitkomt voor mij als Ajax-fan. Als Ajax de CL haalt hoor je me niet klagen, al vind ik dat AZ die plek gewoon verdient. Groningen gun ik volgend jaar een mooi jaar in Europa, heel sympathieke club met dito coach.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

kos schreef:

Laat me niet lachen , het zal leuk voor Groningen zijn maar het zal tenslotte Nederland veel punten kosten.

Er moet maar een club na PSV in de CL en dat is Ajax, ja een naam in Europa speelt ook nog mee en met de nodige versterkingen zal Ajax volgend jaar gewoon meedoen om de titel en ja ze zullen ook de 2de ronde halen in de CL.

En dit zal Nederland de nodige punten op leveren zodat in de toekomst we wel drie clubs kunnen inschrijven voor de CL.

Je moet altijd verder kijken dan je neus lang is , en wat Groningen betreft die kunnen de nodige ervaring op doen met de Uefa Cup.

Wat ook leuk voor het Nederland's voetbal is en ja ze zullen thuis wel de nodige wedstrijden winnen maar uit komen ze ( nu) nog ervaring te kort.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Kijk, als Groningen, Ajax of Feyenoord die CL-voorrronde haalt, hebben ze het eerlijk verdient (AZ natuurlijk ook), maar ik merk bij mezelf dat ik al twee maanden nauwelijks geïnteresseerd ben in wat AZ speelt. Kampioen worden konden ze eigenlijk niet meer, en uit de top 5 vallen was ook bijna onmogelijk.

Dan hoor ik her en der van dat die play-offs de laatste ronden van de competitie "spannend" maken...

Ja, "spannend" voor plek 5, of plek 9, maar de strijd om plek 2, tussen Feyenoord en AZ, die is toch al weken lang niet meer interessant.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

En wat de play-off's betreft ik heb me kostelijk vermaakt met spannend en soms goed voetbal en als sommige ploegen hoger op de ranglijst staan kunnen ze het nu waar maken, de play-offs zijn het zelfde als de Europa-cup wedstrijden ( je moet er staan als het om iets gaat) je moet met de spanning en met de druk om kunnen gaan.

Er komt ook nog extra geld bij kijken en top wedstrijden met deze druk zouden nog meer moeten worden gespeeld.

Feyenoord heeft dit seizoen laten zien dat als het er om gaat ze door het ijs zakken ( Ned beker, Europa cup de eerste ronde er uit).

Het sucses van AZ was groot maar zullen volgend jaar al weer afhaken en moeten de strijd met Groningen aan om voor de 4de plaats te gaan.

En ja we komen hier nog op terug volgend jaar

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Met andere woorden: het maakt geen reet meer uit of je 2,3,4 of 5 wordt in de competitie. Sommigen noemen dat 'spannend', ik noem het de doodsteek voor de competitie.
ik ben er ook (als Ajax supporter) helemaal mee eens.

Play offs horen niet, als Ajax 2e zou worden en eruit zou vliegen tegen Utrecht zou ik best wel pissed off zijn

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR als er 1 club is, die ik niks gun, dan zijn het die rotterdammers wel ! Het kan me echt niet schelen of ze het verdiend hadden op basis van de competitie. Dit is een slecht seizoen van Ajax, en als we dan nog winnen van ze, dan is het wel heel triest met ze gesteld!

Voor mij telt er maar 1 ding: naast PSV hoort er maar 1 club in de CL te spelen voor Nederland, en dat is Ajax!

Die 2 teams maken het meeste kans op succes

Waar kan ik de DVD kopen?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

stinissen schreef:

En wat de play-off's betreft ik heb me kostelijk vermaakt met spannend en soms goed voetbal

Ja precies, gisteren was er al een krankzinnige wedstrijd, vandaag zie je FC Groningen gewoon als een absolute topclub vechten en zie je dat Ajax gewoon beter is in wedstrijden die er echt omgaan.

Dus even relativeren :

Uefa Cup : Feyenoord eruit in de 1ste ronde

Gatorade Cup : Feyenoord eruit in de eerste ronde die ze meededen

Play-Offs : Feyenoord moet een 3-0 overwinning goedmaken in de eerste ronde.

Is dat een ploeg die je graag in de voorronde van de CL wil hebben ? Ik dacht het niet !

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

JUIST moviefreak#1 heeft helemaal gelijk.

In de CL voorronde moet je in 2 wedstrijden kwalificeren voor de CL.

Ajax heeft het dit jaar bewezen dat ze het kunnen, ook in de beker en nu in de play-offs

aan de feyenoord supporters: wees blij voor Nederland dat jullie niet doorgaan, want dat zou ec ht een catastrofe worden

kos schreef:

zucht....heb je er weer zo 1 die zijn frustraties uit, door over geluk te spreken

Als feyenoord wint is het kwaliteit, als Ajax wint dan geluk.....sure....

en voor wie ben je nou? voor feyenoord EN Groningen?

Dan zal je het komende week niet makkelijk krijgen denk ik ...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Naast PSV is er dit seizoen natuurlijk maar 1 ploeg die het verdiend in de CL te spelen en dat is AZ.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

AZ gun ik het ook wel, die verdienden het gezien de 2e plek die ze hebben behaald dit seizoen met mooi en aantrekkelijk voetbal.

Het is dat Ajax vandaag met zon fantastische uitslag heeft gewonnen, want inprincipe vind ik die play-offs ook belachelijk.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Naast PSV is er dit seizoen natuurlijk maar 1 ploeg die het verdiend in de CL te spelen en dat is AZ.

je zegt zelf: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Dus alles wat AZ in het verleden (afgelopen competitie) heeft behaald, biedt geen garantie voor de toekomst!

Mes snijdt aan 2 kanten vriend

Maar ik ben het met je eens: AZ hoort in de CL !

ik hoop ook dat volgend jaar de play-offs worden afgeschaft, en er een competitie komt met 16 clubs

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Helemaal niets , helemaal niets , helemaal niets voor Rotterdam !

Suf gelachen in dat stadion , die zielige rotterdammers waren helemaal stil na dit pak rammel.

Ajax naar de CL lijkt me duidelijk , zoals het hoort.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Mes snijdt aan 2 kanten vriend

Waar beweer ik het tegenovergestelde?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Helemaal niets , helemaal niets , helemaal niets voor Rotterdam !

Suf gelachen in dat stadion , die zielige rotterdammers waren helemaal stil na dit pak rammel.

Ajax naar de CL lijkt me duidelijk , zoals het hoort.

jup naar de CL , zoals het hoort!

en wat is die Bosschaart een debiel zeg

is hij een broertje van Materazzi ofzo?

ik wou eerst zeggen dat ie geschorst zou moeten worden, maar feyenoord moet hem vooral opstellen

geweldige voetballer, maar niet heus

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.