• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.321 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.679 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

trots zijn op je cluppie, terwijl ze in staat zijn om kampioen te worden, maar ieder jaar niet worden

Heeft bij mij niet echt veel met elkaar te maken. Dat clubgevoel zit van binnen en heeft bij mij niks te maken met hoe vaak we winnen of verliezen. Ik ben niet zo'n "alleen in goede tijden supporter".

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Feit is dat het Ajax publiek kritisch is, altijd geweest en zal altijd zo blijven. In perioden waarin het slecht gaat hoor je ze uiteraard veel meer dan in perioden waarin het goed gaat. Het kritisch zijn uit zich soms in uitfluiten, maar vergeet niet dat dat ook elders gebeurt (zoals eerder aangegeven zelf bij Feyenoord met Kalou tijdje geleden/ Vreven bij Vitesse).

Er mag ook gezegd worden dat Ajacieden een warm hart hebben voor ex spelers/ clubmensen. Het respect voor o.a. v Gaal en Bergkamp is enorm.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Ik ben niet zo'n "alleen in goede tijden supporter".

dan mag je van mij aannemen dat ik Ajax door dik en dun steun

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

dan mag je van mij aannemen dat ik Ajax door dik en dun steun

Uitfluiten in slechte tijden wil ik niet echt steunen noemen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Leno schreef:

Het respect voor o.a. v Gaal en Bergkamp is enorm.

Waaruit maar weer eens blijkt dat dat respect bij de supporters enkel aan succes wordt gelinkt. Terwijl een speler als Boukhari dat net zo goed verdient. Juíst Boukhari.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

toejuichen in slechte tijden en spelers doen geloven dat ze het goed doen is zeker wel goed

als je ziet dat een speler tekort komt (Bosschaart/Sonck) kan ik zoveel juichen als ik wil

maar je schiet er niks mee op

supporters fluiten om hun mening kenbaar te maken

zoals jij het formuleert, fluit je uit om je club slechter te laten spelen

Terwijl een speler als Boukhari dat net zo goed verdient. Juíst Boukhari.

ik zie alle wedstrijden (geheel) en als je dat ook deed, dan zie je dat Boukhari in 4 van de 5 keer slechter speelt dan andere spelers (en dat wil wat zeggen on het huidige seizoen!)

ga niet af op 1 of 2 wedstrijden

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Kritisch zijn mag. Iedereen die vind dat dat niet mag zit op de verkeerde site dunk mij

Maar je eigen club of spelers uitfluiten vind ik gewoon laag, en dat dat bij elke club gebeurd is nog geen reden om dat ook te doen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over wat de zogenaamde supporters hebben gedaan met ons beste talent van de afgelopen jaren.

Ja, ik heb het over Rafael van der Vaart. Als ik een stelletje debielen op de tribune hoor zingen over de hoer van Amsterdam vraag ik me toch echt af of die mensen wel nadenken wat ze doen. Alsof zo'n jongen daar beter van gaat spelen

Als dat dan de supporters zijn van mijn cluppie heb ik liever dat ze thuisblijven of misschien een keer hun school gaan afmaken of iets dergelijks.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

je moet je niet zo verheven voelen movie

uitschelden hoort bij het voetbal

anders moet je maar hockey kijken ofzo, daar heb je waarschijnlijk meer "beschaafd" volk zoals jij

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

zoals jij het formuleert, fluit je uit om je club slechter te laten spelen

Niet zoals ik het formuleer, maar wat het effect van dat gefluit is. Fluit in de rust, fluit 3 minuten om je onvrede te laten blijken ... om daarna je ploeg aan te moedigen. Maar ga niet bij elk balcontact van een bepaalde speler fluiten, daar help je geen mens mee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

(quote)

ik zie alle wedstrijden (geheel) en als je dat ook deed, dan zie je dat Boukhari in 4 van de 5 keer slechter speelt dan andere spelers (en dat wil wat zeggen on het huidige seizoen!)

ga niet af op 1 of 2 wedstrijden

Ik weet dat die jongen ook ongelukkige wedstrijden heeft gespeeld. Maar hij heeft zich altijd de volle 100% ingezet, en dát is het belangrijkste.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

daar ben ik het met je eens Quido

ovder dat uitfluiten, NIET over Nourdin "zaalvoetballertje" Boukhari

Bosschaart heeft waarschijnlijk ook 100% inzet

maar als dat niet genoeg is, houdt het gewoon op

zo hard is men in voetbal

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

damon schreef:

je moet je niet zo verheven voelen movie

uitschelden hoort bij het voetbal

anders moet je maar hockey kijken ofzo, daar heb je waarschijnlijk meer "beschaafd" volk zoals jij

Ach man hou toch op. Ik zeg toch niet dat uitschelden er niet bijhoort. Ik zeg dat het uitschelden van je eigen spelers er niet bijhoort. En als het dan zo is dat het toch gebeurd wil nog niet zeggen dat het er hoort te zijn.

En dan moet ík hockey gaan kijken ? Misschien dat Ajax meer interesse heeft in een supporter als mijzelf dan in een supporter die spelers (en hun familie) uitfluit en uitscheld.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

kos schreef:

Ook wel grappig trouwens dat uitgerekend 1 van de weinige spelers met echte clubliefde die zich elke wedstrijd helemaal kapot werkt als huichelaar wordt betiteld .

Maar dan kan je nog wel mensen naar de mond toe praten, dingen vertellen die mensen (in dit geval Feyenoord suporters) graag willen horen en dan vooral NIET je eigen mening geven of je ware gevoelens tonen. Het komt allemaal zo nep en geforceerd over, alsof hij er geen donder van meent (traantje op het juiste moment). Voor de rest geen kwaad woord over Dirk. Hij is gewoon een goede voetballer die altijd voorop in de strijd loopt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Tsjah, of hij goed genoeg is bepalen de 'supporters' uiteindelijk niet. Daar is de technische staf voor. En Boukhari vind ik persoonlijk een nuttige speler. En op dit moment ook zeker als basisspeler. Wat de toekomst brengt is natuurlijk afwachten. Feit is dat je hem door bij al zijn balcontacten te gaan fluiten niet helpt om zich beter te gaan voelen, meer vertrouwen te krijgen en daardoor makkelijker laat voetballen. Inzet, strijd en wilskracht zijn basisprincipes, misschien wel dé basisprincipes.

Niet dat je dan moet doen alsof hij de sterren van de hemel speelt, maar er zijn zat andere mogelijkheden om te laten blijken dat je een speler (of het team) vindt onderpresteren.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Boukhari heeft tot 32ste speelronde ruk gespeeld (op JC Schaal na)

dat hij nu ineens nuttig is, zorgt er niet voor dat ik hem nu wel nuttig vind

net als bv. Pienaar heeft hij een gebrek aan "body"

ik vind het hypocriet om hem nu wel goed genoeg voor Ajax te vinden

Ik vind het hypocriet om de resultaten van Blind (slechtste seizoen in 40 jaar) te vergeten, door wat ie in de play-offs behaalt

de komst van Huntelaar doet alles er mooier uitzien dan het is, en daar doen Boukhari en Blind nu hun voordeel mee

ik doe daar niet aan mee

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Witte zakdoekjes zeggen minstens zoveel en zijn in ieder geval iets minder intimiderend en op de persoon af. Voetbal blijft een teamsport en als zelfs de supporters deze gouden regel niet honoreren door hun frustratie op 1 persoon te richten die natuurlijk niet bij machte is om in zijn eentje een heel team beter te laten spelen (dat is alleen de allergrootsten gegeven), dan houdt het op en heeft het voetbal alle glans verloren.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

damon schreef:

Ik vind het hypocriet om de resultaten van Blind (slechtste seizoen in 40 jaar) te vergeten, door wat ie in de play-offs behaalt

Dat doet toch ook niemand ?

de komst van Huntelaar doet alles er mooier uitzien dan het is, en daar doen Boukhari en Blind nu hun voordeel mee

Ik weet niet of Boukhari en Blind daar hun voordeel mee doen. Boukhari's contract loopt nog steeds af en word nog steeds niet verlengd en Blind zit nog altijd op de schopstoel. En mogen ze misschien hun voordeel daar mee doen ? Of had je liever gehad dat we nu met lege handen stonden ?

ik doe daar niet aan mee

Dan doe je er niet aan mee. Maar dan vind je ook het vast niet erg als ik je geen Ajax-supporter noem.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dan doe je er niet aan mee. Maar dan vind je ook het vast niet erg als ik je geen Ajax-supporter noem.

afkomstig van jou vind ik dat geen probleem

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Damon blijft maar andere zaken aanhalen die er helemaal niet toe doen, halve berichten citeren, kromme logica hanteren (Boukhari IS nu nuttig, maar damon VINDT hem niet nuttig ), hele argumenten links van zich laten liggen en dezelfde dingen herhalen. Maar zeg nou zelf mensen, terecht uitfluiten... Gescheld hoort bij de sport. Dat gaat toch meteen al nergens meer over.

Wanneer een speler slecht speelt kun je hem uitfluiten om hem op zn flikker te geven. Ik denk niet dat er veel spelers zijn die dan zoiets hebben van: "Oh, wacht, ik speel niet goed genoeg? Dan probeer ik het gewoon nog wat harder!". Nee, zo'n speler verliest het plezier en vertrouwen en daarmee zijn kwaliteit zodat hij nooit meer aan de bak komt. Dan kun je hem voor weinig afdanken en een nieuwe speler halen. Vind je het gek dat de club met het grootste budget dan maar 4e staat.

Wat je ook kunt doen is hem steunen, zodat hij in ieder geval nog het gevoel heeft dat er nog vertrouwen in hem is. Werkt dat nog niet dan wordt hij vanzelf wel ingeruild door de technische staf, mensen die opgeleid zijn en meer verstand hebben van voetbal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

ik doe daar niet aan mee

Misschien snap ik niet helemaal wat je bedoelt, maar doe je daar nu niet juist aan mee door nu meteen weer een arrogante houding aan te nemen en andere clubs beginnen te kleineren ?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Misschien snap ik niet helemaal wat je bedoelt, maar doe je daar nu niet juist aan mee door nu meteen weer een arrogante houding aan te nemen en andere clubs beginnen te kleineren ?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ik heb het over spelers die tekort komen

die niet beter kunnen spelen

daarom vind ik het terecht dat Boukhari (Pienaar, Charisteas) worden uitgefloten

dat is een teken naar bestuur/coach

die kunnen niet beter spelen

en als Ajax niet van Heracles wint, dan mag je ZEKER uitfluiten

Uitfluiten is een vorm van expressie, voetbal eigen

noem mij een club waar het niet gebeurt

voetbalemotie heet dat

ik kan wel als een debiel Ajax gaan supporten terwijl ze 6e staan...dat lost zeker volgens jou iets op

andere clubs kunnen me geen r**t schelen

en dus begrijp je me verkeerd

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Speciaal voor jou damon :

Nourdin Boukhari kan rekenen op een nieuw contract bij zijn huidige werkgever Ajax, zo meldt RTV Noord-Holland. De middenvelder heeft momenteel een contract dat in de zomer afloopt.

Volgens de televisiezender is de reden voor de plotselinge verlenging dat de technische staf meer dan tevreden is over het spel wat Boukhari de laatste weken laat zien. Opmerkelijk, aangezien Boukhari eerder dit seizoen nog te horen kreeg dat hij mocht vertrekken.

De technische staf is tevreden, zijn medespelers zijn tevreden maar ja , jij weet het allemaal beter.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

dat is een teken naar bestuur/coach
Dat bestuur/die coach heeft echt geen teken nodig van het publiek om te zien dat iemand niet beter kan hoor.

noem mij een club waar het niet gebeurd
Het gaat er niet om dat het bij andere clubs OOK gebeurt, het gaat er om dat het gewoon in zn algemeen triest is.

voetbalemotie heet dat
Nee, voetbalemotie is huilen nadat je het hele veld hebt omgeploegd en nog steeds niet je droom hebt kunnen verwezenlijken.

ik kan wel als een debiel Ajax gaan supporten terwijl ze 6e staan...dat lost zeker volgens jou iets op
sup·port (de ~ (m.))

1 steun, ondersteuning

Met andere woorden. Ja.

andere clubs kunnen me geen r**t schelen

en dus begrijp je me verkeerd

Oh, nu gaan we lachen. Ik duik even het archief van dit topic in.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

@movie

daarom vind ik het hypocriet van Ajax

de supporters juichen ineens vandaag wel voor Boukhari/Blind

bestuur denkt dan: "O die contracteren we dan"

krijg je volgend jaar Blind weer als coach, en Boukhari als basisspeler

Ik hoop dat je dan blij bent movie, dat je zo beschaafd bent gebleven door je mond te houden

en we weer 4e staan

Nee, voetbalemotie is huilen nadat je het hele veld hebt omgeploegd en nog steeds niet je droom hebt kunnen verwezenlijken.
ga jij maar eens zielig voelen voor mensen die het echt slecht hebben, en niet voetbalmiljonairs die geen prijs winnen (is niet eind vd wereld)

Oh, nu gaan we lachen. Ik duik even het archief van dit topic in.

vooral doen, je zal vaak mijn afkeer tegen feyenoord vinden!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

damon schreef:

ik heb het over spelers die tekort komen

die niet beter kunnen spelen

daarom vind ik het terecht dat Boukhari (Pienaar, Charisteas) worden uitgefloten

Pienaar heeft in het verleden laten zien dat hij zeker wel een goede voetballer is, hij is alleen uit vorm en heel lang verkeerd gebruikt. Pienaar is in alles (behalve fysiek) gewoon een erg goede voetballer, Boukhari komt (vaak) handelingssnelheid te kort, en Charisteas is in zijn totaliteit gewoon geen Ajax-voetballer. Pienaar hoort toch echt niet in dat rijtje thuis.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

ga jij maar eens zielig voelen voor mensen die het echt slecht hebben, en niet voetbalmiljonairs die geen prijs winnen (is niet eind vd wereld)

Is dat nou het enige dat je kunt inbrengen? Het 4e worden in de competitie is ook niet het einde van de wereld. Het niet elk jaar kampioen worden ook niet. Blind nog een jaar bij Ajax, ja dat wel. Dat moet ik je nageven.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

damon schreef:

@movie

daarom vind ik het hypocriet van Ajax

de supporters juichen ineens vandaag wel voor Boukhari/Blind

bestuur denkt dan: "O die contracteren we dan"

krijg je volgend jaar Blind weer als coach, en Boukhari als basisspeler

Ik hoop dat je dan blij bent movie, dat je zo beschaafd bent gebleven door je mond te houden

en we weer 4e staan

Als we vierde staan accepteer ik dat als een volwassen persoon, dan ga ik niet als een klein kind spelers uitfluiten en bij het minste geringste lichtpuntje op een forum spelers van andere teams uitlachen.

En als je niet snapt dat Boukhari een prima speler is om erbij te hebben dan snap je echt niets van voetbal. Als hij nu bijtekend is dat niet als basisspeler maar als reserve. Hetzelfde als je bij PSV Eric Addo hebt en bij Feyenoord Christian Gyan. Die mannen zeuren ook niet, geven alles wat ze hebben en staan er als ze nodig zijn. Zo is Boukhari ook.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Is dat nou het enige dat je kunt inbrengen?

jammer dan dat in jouw ogen mijn inbreng nutteloos is

blijkbaar vind je het wel genoeg om met me in discussie te gaan

Feyenoord Christian Gyan

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

vooral doen, je zal vaak mijn afkeer tegen feyenoord vinden!

Ah mooi, je bekent al. Scheelt mij weer zoeken. Dat was binnen 3 posts, dat je je mening bijstelt?

jammer dan dat in jouw ogen mijn inbreng nutteloos is

blijkbaar vind je het wel genoeg om met me in discussie te gaan

Ik vind het niet nutteloos. Ik vind het een nogal slecht tegenargument in een discussie die overloopt van tegenstrijdigheden van jouw kant.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.