- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
lachen met die buuren!
zou een beetje dom zijn als ik zulke opmerkigen maak en er niet woon
veel plezier in brabant!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
lachen met die buuren!
veel plezier in brabant!
O, woon ik nu opeens ook in Brabant 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
lachen met die buuren!
veel plezier in brabant!
Een beetje dom ben je geloof ik wel, dus die 'buuren' heeft wel een punt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
valt me op dat er op moviemeter bijna geen stedelingen zijn die sportfan zijn
geen wonder dat de Ajax haat hier zo groot is, he kijkert
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
valt me op dat er op moviemeter bijna geen stedelingen zijn die sportfan zijn
geen wonder dat de Ajax haat hier zo groot is, he kijkert
Voor mijn begrippen is Amsterdam geen stad, Damon. Nog geen miljoen inwoners.
Berlijn, Londen, Parijs, New York, Tokio... Dát zijn steden. Amsterdam is een toeristische attractie met buitenwijken.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Damon, wat maak je je toch druk joh.. 
mikey
-
- 29029 berichten
- 5185 stemmen
Amsterdam is een toeristische attractie met buitenwijken.
Om alle negatieve ideeen over de stad weg te nemen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Amsterdam is een toeristische attractie met buitenwijken.

Ik kan hier wel om lachen (en ik woon in Amsterdam).
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen

Ik kan hier wel om lachen (en ik woon in Amsterdam).
Ik heb overigens niets tegen Amsterdam, Amsterdammers in het algemeen, of Ajacieden in het algemeen.
Maar dat handjevol succesbrallers (geen Amsterdams privilege), daar heb ik weinig mee op.
Men kan in dit topic, 1 of 2 pagina's terug dan ook lezen dat ik Ajax het beste gun tegen Groningen.
(En ook dat is niet tegen Groningen, maar omdat ik denk dat ze meer kunnen bereiken in de CL, en dat beter is voor het Nederlands voetbal in zijn geheel.)
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Nou, zo kan hier wel weer, genoeg geouwehoer over steden en (nep) supporters. Nu weer naar de sport graag.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Een "topclub" is een topclub bij gratie van landelijke (en internationale) supporters.
Zonder die supporters kan geen enkele "topclub" topclub blijven.
(om die reden zal AZ nooit een echte topclub worden, hooguit weer een paar jaar aan de top vertoeven, net als een kwart eeuw geleden.)
De échte fan zal het weinig kunnen schelen of zijn club (inter) nationale supporters heeft of niet... Clubliefde zit in je hart, niet in het aantal hits van de fansite...
Overigens ken ik genoeg AZ-supporters over de grenzen. Die volgden de club ook al voor 2004. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Overigens een vers nieuwtje uit de wandelgangen... PSV is in onderhandeling met Javier Saviola (!) over een transfer...

link: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=29684
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
De échte fan zal het weinig kunnen schelen of zijn club (inter) nationale supporters heeft of niet... Clubliefde zit in je hart, niet in het aantal hits van de fansite...
Overigens ken ik genoeg AZ-supporters over de grenzen. Die volgden de club ook al voor 2004. 
De échte fan zal het weinig kunnen schelen of zijn club een topclub is. Daarom volgde ik AZ in begin jaren tachtig, maar ook geduren de alle magere jaren daarna. Uit tegen Cambuur, tegen Heerenveen (toen nog eerste divisie), tegen Veendam, tegen Wageningen (dat was vreselijk voor die fans, toen die failliet gingen.
), etc. etc.
Succes is leuk, maar het went veel te snel. Ik hoop van harte dat AZ nooit een vaste waarde in de top wordt, dan ben je nooit tevreden als je geen kampioen wordt.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
De échte fan zal het weinig kunnen schelen of zijn club een topclub is. Daarom volgde ik AZ in begin jaren tachtig, maar ook geduren de alle magere jaren daarna. Uit tegen Cambuur, tegen Heerenveen (toen nog eerste divisie), tegen Veendam, tegen Wageningen (dat was vreselijk voor die fans, toen die failliet gingen.
), etc. etc.
Succes is leuk, maar het went veel te snel. Ik hoop van harte dat AZ nooit een vaste waarde in de top wordt, dan ben je nooit tevreden als je geen kampioen wordt.
Dan zijn we het dus roerend met elkaar eens! Stond je er ook bij tijdens die degradatieduels halverwege de jaren negentig, in de stromende regen!? 
De echte fans willen dat AZ gewoon blijft zoals het is. helaas heeft het bestuur enorme ambities en wil het van de club een vaste waarde in de top van de competitie laten worden. Ik vind het prima als dat lukt, maar ik vind het net zo goed prima als ze een keer een minder of zelfs slecht seizoen draaien. Ik blijf toch wel een supporter. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dan zijn we het dus roerend met elkaar eens! Stond je er ook bij tijdens die degradatieduels halverwege de jaren negentig, in de stromende regen!?
Dat was in 1997 geloof ik, nee toen verkeerde ik elders. Was wel de tijd met die mooie Van Hanegem.
Ik heb in het degradatiejaar (1988, zo uit mijn hoofd, oh, wat lang geleden...), wel het Fons-van-Haastrechtje live gezien. Tegen PSV, stand 0-1 voor PSV, en van Haastrecht haalt kneiterhard uit, via de ene paal op de andere paal, en in de handen van van Breukelen.
En dan een paar weken later lijdzaam de PEC-Volendam volgen op de radio en.... gedegradeerd zijn.
Wat een slechte oude tijd toch goed kan zijn. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Overigens een vers nieuwtje uit de wandelgangen... PSV is in onderhandeling met Javier Saviola (!) over een transfer...
(afbeelding)
link: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=29684
Dan heb ik uit de wandelgangen nog gehoord dat Dick Advocaat bijna rond is met PSV 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dan heb ik uit de wandelgangen nog gehoord dat Dick Advocaat bijna rond is met PSV 
Nee, zeg dat dat een geintje is....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax
.
Heerlijk om te zien dat Ajax de laatste jaren altijd Feyenoord een stapje voor is op het laats. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 12023 berichten
- 5420 stemmen
Voetbal zouden ze moeten verbieden op de Nederlandse tv!!!!!!!!! (Is mijn bescheiden mening...;))
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gezien het feit dat ze wouters al hebben als assistent, lijkt dat een logische stap. Als ajacied zie ik Advocaat trouwens graag naar PSV gaan. Wat een ramp die man....
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ajax
.
Heerlijk om te zien dat Ajax de laatste jaren altijd Feyenoord een stapje voor is op het laats. 
Je moet ergens je lol uit halen, als je geen fatsoenlijk stadion hebt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
?
Die vat ik helaas niet.
Maar veel positiefs zal het niet geweest zijn denk ik.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Jan Wouters is assistent volgend jaar. Er is één trainer die Jan Wouters al tot twee keer toe zijn assistent heeft gemaakt. Dick Advocaat dus.
En het zal niet de eerste keer zijn dat de bondscoach van Zuid Korea naar PSV gaat natuurlijk 
Nu maar hopen dat Bosvelt niet naar PSV gaat want ik zie het al gebeuren. Saviola eraf voor Bosvelt 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Je moet ergens je lol uit halen, als je geen fatsoenlijk stadion hebt.
Sorry ? Ajax heeft juist het fatsoenslijkste stadion van Nederland , veel beter kan bijna niet , dat het sfeer mist ben ik helaas wel met je eens.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 12023 berichten
- 5420 stemmen
Voetbal zouden ze moeten verbieden op de Nederlandse tv!!!!!!!!! (Is mijn bescheiden mening...;))
Ik word volop genegeerd
Geen slecht idee 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
gelukkig zijn de echte die-hard supporters echte Amsterdammers, en niet "supporters" uit Brabant
de paar Ajax supporters die mij aanvallen komen niet eens uit Amsterdam e.o.!
vooral moviefreak die uit Brabant komt, en dan moet ik hem als voorbeeld supporter zien
ga jij maar eens lekker Kuyt en Jans verheerlijken
Dus houd aub op met "ons" Ajax-supporters
ik twijfel zelfs of jullie ooit in de stadion zitten...
Dit is wel met afstand de domste post die ik in twee jaar moviemeter heb gelezen. Jij weet hier in je eentje het negatieve beeld van ajax supporters nog te overtreffen. Ik mag hopen dat er weinig zupporters zoals jij rondlopen in het stadion anders is er daar weinig lol te beleven. Geef mij dan maar de niet amsterdamse ajax supporters want jou kan ik nauwelijks een supporter noemen na de laatste 3 pagina's
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
[
Sorry ? Ajax heeft juist het fatsoenslijkste stadion van Nederland , veel beter kan bijna niet , dat het sfeer mist ben ik helaas wel met je eens.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dit nieuws is inmiddels al door voetbalprimeur, Elf en sportvriend bevestigd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.