- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Je moet ergens je lol uit halen, als je geen fatsoenlijk stadion hebt.
Ik ben in veel stadions geweest en ik kan zeggen dat het Ajax stadion niet alleen indrukwekkend is, sfeer hangt er ook echt wel. Als de resultaten slecht zijn is de sfeer beduidend minder, maar dat zou in ieder stadion zijn. Het Ajax publiek is nou eenmaal stil als het niet loopt.
Bovendien is het Ajax stadion niet voor niets als voorbeeld voor het Schalke 04 stadion genomen. Alleen daar kunnen ze de grasmat eruit halen (wel handig hoor).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dan heb ik uit de wandelgangen nog gehoord dat Dick Advocaat bijna rond is met PSV 
Gezien het feit dat ze wouters al hebben als assistent, lijkt dat een logische stap. Als ajacied zie ik Advocaat trouwens graag naar PSV gaan. Wat een ramp die man....[/quote]
Gaat ook zeker niet gebeuren. Westerhof heeft namelijk al lang gezegd dat de toekomstige hoofdtrainer van PSV nog voor de prijzen speelt met zijn club en dat ze hem daarom nog niet bekendmaken. Grote favorieten worden derhalve. Ten Cate, Jol en Stevens
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Voor een UEFA Cup-ticket. Dat is toch eigenlijk meer een troostprijsje. Jol gaat Europa in maar speelt zover ik weet dus niet voor een echte prijs. Blijft over, Ten Cate. Die is in de race met Rijkaard voor twee prijzen. Of gaat Ten Cate toch naar Ajax? Dan komt Blind misschien wel naar Eindhoven, hij is immers ook een coach die nog voor een prijs speelt! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Voor een UEFA-ticket. Dat is toch eigenlijk meer een troostprijsje. Jol gaat Europa in maar speelt zover ik weet dus niet voor een echte prijs. Blijft over, Ten Cate. Die is in de race met Rijkaard voor twee prijzen. Of gaat Ten Cate toch naar Ajax? Dan komt Blind misschien wel naar Eindhoven, hij is immers ook een coach die nog voor een prijs speelt! 
Jol speelt nog wel degelijk voor een champions leaugue ticket wat een absolute prijs is voor Tottenham. Roda europees voetbal is ook gewoon een erg goede prestatie en Ten cate lijkt me duidelijk. Een van deze drie verwacht ik dus en de grootste kanshebber lijkt mij Ten Cate
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
[ Het Ajax publiek is nou eenmaal stil als het niet loopt.
Niks van gemerkt toen ze hun eigen spelers zaten uit te fluiten... 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Je weet best wat ik bedoel.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Jol speelt nog wel degelijk voor een champions leaugue ticket wat een absolute prijs is voor Tottenham. Roda europees voetbal is ook gewoon een erg goede prestatie en Ten cate lijkt me duidelijk. Een van deze drie verwacht ik dus en de grootste kanshebber lijkt mij Ten Cate
Dat is waar wat Jol betreft, was ik even vergeten
Ten Cate lijkt mij op zich wel een optie maar ik verwacht toch eerder iemand die een verleden bij PSV heeft. De naam van Ronald Koeman werd trouwens ook al eens gefluisterd 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Kuch..Gelredome
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Das het knappe aan het Gelredome ja, maar het kostte ook wat he.. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dat is waar wat Jol betreft, was ik even vergeten
Ten Cate lijkt mij op zich wel een optie maar ik verwacht toch eerder iemand die een verleden bij PSV heeft. De naam van Ronald Koeman werd trouwens ook al eens gefluisterd 
Ik ga voor Ten Cate alles wijst erop
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Helemaal mee eens , maarja wat kan je eraan doen ?
Een topclub als Ajax heeft gewoon hypermodern stadion nodig en kan niet meer meekomen met de sfeervolle meer.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vind de Arena een top stadion.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
NAC weer niet gewonnen van Top Oss 
Het moet niet gekker worden in Breda 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Damn ik vind dat NAC toch wel thuis hoort in de eredivisie hoor.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat noem ik bestuursmatige dwaling. Ze ontslaan Ton Lokhoff en wat doen ze ? Ze halen een coach die bekend staat om zijn defensieve manier van spelen naar een team dat verdedigend niets voorstelt en een keeper heeft die nodig een bezoek aan Hans Anders moet maken.
En die gaat dan met twee spitsen spelen terwijl NAC maar één spits heeft : Vonlanthen (vaste bankzitter) en stikt van de vleugelspitsen (Leonardo, Rigters, Sikora, Jenner) die nu ineens balvast in het centrum moeten gaan staan.
En nu hebben ze de keeperstrainer aangesteld als interim-coach, dan vraag ik me werkelijk af waar ze mee bezig zijn.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Zou wel een flinke vernedering voor de club zijn mochten ze degraderen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zou wel een flinke vernedering voor de club zijn mochten ze degraderen.
Dat kun je wel stellen ja. Ik had ze in mijn voorstelling op een 6e plaats staan. Dat zijn play-offs voor Europees voetbal. Dat was ook haalbaar geweest als iemand van dat zooitje ongeregeld een team had kunnen maken.
Dat gaat al fout bij het opstellen van Schollen, de slechtste keeper in Nederland (en dat is inclusief de Eerste Divisie). Die man kan echt nog pepernoot tegenhouden. Dan heb je nog een middenveld wat nu 36 wedstrijden op rij overlopen word en je hebt geen echte spits (na het falen van Pi-Air).
Ja dan heb je degradatiezorgen. Dan kun je Lokhoff, Lok Karelse of Hiddink heten maar daar maak je geen goed team van.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
NAC heeft er niet goed aan gedaan om van Hooidonk te laten gaan. Ze gaven hem daar de rol van een soort spelverdeler, maar daar is hij helemaal niet geschikt voor en hij mist ook die kwaliteit. Je ziet hoe goed hij nu uit de voeten komt bij Feyenoord wanneer de druk veel lager ligt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou kijk, dat is achteraf. Ik vond het destijds een logische beslissing. Pi-Air stond daar teveel boven de groep en ze konden Derijck, Sno en vooral Leonardo terugkrijgen. Dat is een gok en misschien is dat niet goed uitgepakt. Met de nadruk op misschien want Leonardo heeft er dacht ik 7 of 8 gemaakt in de tweede seizoenshelft en dat heeft Pi-Air dit hele seizoen nog niet gehaald.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
En waarom zou Pi-Air na de winterstop ineens wel goed gaan voetballen voor NAC? Ik zou eerst eens kijken naar dat ontzettend slappe middenveld en de eenzijdige aanvallers (dribbelaars die goed zijn in de ruimte, die krijg je niet in de play-offs). En Schollen, haha ga dan zelf in de goal staan!
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Ik wil Van Gaal even nomineren voor de allergrootste sukkel ooit in het voetbal. Wat een gigantische loser zeg, ik ben zelden zo pissig geweest tijdens een voetbal-uitzending.
Weg met die idioot en ik gun hem dit verlies van harte.
.
Ik zat toch ook wel een klein beetje te genieten toen Jans in beeld kwam. Met een klein glimlachje om zijn mond en de gedachte laat van Gaal maar lullen wij zijn immers door!
Verder schandelijk commentaar natuurlijk van van Gaal. Qua karakter echt de misselijkste coach van de wereld, met zijn zielige persvertoningen elke keer. Hou eens op met janken.
excuus voor het ietwat late commentaar, maar een dagje niet online en 7 sportpagina's door werken schiet niet echt op. Zeker met een stuk of 20 tenenkrommende uitspraken die kant nog wal raken over o.a. Kuyt. Damon 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vandaag start de Ronde van Romandië met een proloog.
Voor de liefhebbers, vanaf morgen woensdag rechtstreekse uitzending van de eerste rit om 16u15 op één.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik blijf toch een zwak hebben voor de Ronde van Romandië. Parcours vind ik vrijwel altijd schitterend en kleine mannekes winnen er nooit. De Ronde van Romandië die Jalabert won voor Beat Zberg vind ik de mooiste RvR.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Dat was in 1997 geloof ik, nee toen verkeerde ik elders. Was wel de tijd met die mooie Van Hanegem.
Ik heb in het degradatiejaar (1988, zo uit mijn hoofd, oh, wat lang geleden...), wel het Fons-van-Haastrechtje live gezien. Tegen PSV, stand 0-1 voor PSV, en van Haastrecht haalt kneiterhard uit, via de ene paal op de andere paal, en in de handen van van Breukelen.
En dan een paar weken later lijdzaam de PEC-Volendam volgen op de radio en.... gedegradeerd zijn.
Wat een slechte oude tijd toch goed kan zijn. 
Inderdaad! 
1988 heb ik minder bewust meegemaakt... Ik ben geboren in het kampioensjaar 1981, dus ik was toen wat jong om 'er bovenop' te zitten.
Maar de promotie in 1996, de degradatie in 1997 en opnieuw promotie in 1998 (kampioenschap bezegeld door Amani Dove, wie kent hem nog?
) heb ik wel degelijk bewust meegemaakt. Natuurlijk zijn sportieve successen leuk, maar het heeft juist zijn charme als een ploeg moet knokken om het hoofd boven water te houden! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Vandaag start de Ronde van Romandië met een proloog.
Voor de liefhebbers, vanaf morgen woensdag rechtstreekse uitzending van de eerste rit om 16u15 op één.
Wanneer zijn de interessante etappes kan nergens een routeschema vinden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wanneer zijn de interessante etappes kan nergens een routeschema vinden.
In deze Ronde zijn ze allemaal interessant. 
De officiële site van de Ronde van Romandië: klik hier eens.
Zoals ieder jaar weinig vlak en veel klimmen. Ullrich zal weer enkele kilo's vermageren. 
Parcours du 60e Tour de Romandie:
25 avril 2006 Genève – Genève 3,4 km
26 avril 2006 Payerne – Payerne 169 km env.
27 avril 2006 Porrentruy – Porrentruy 171,2 km env.
28 avril 2006 Bienne – Leysin 164,6 km env.
29 avril 2006 Sion – Sion 127,7 km env.
30 avril 2006 Lausanne – Lausanne, clm individuel 20,4 km (clm = contre la montre of tegen het uurwerk)
TOTAL 656,3 km
Dénivellation 7393 m (hoogteverschil)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Bedankt speedy etappe 3 mag ik dus niet missen zie ik.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ullrich zal weer enkele kilo's vermageren. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Nou kijk, dat is achteraf. Ik vond het destijds een logische beslissing. Pi-Air stond daar teveel boven de groep en ze konden Derijck, Sno en vooral Leonardo terugkrijgen. Dat is een gok en misschien is dat niet goed uitgepakt. Met de nadruk op misschien want Leonardo heeft er dacht ik 7 of 8 gemaakt in de tweede seizoenshelft en dat heeft Pi-Air dit hele seizoen nog niet gehaald.
Leonardo is een goede aankoop geweest. Het blijft me verbazen waarom zo weinig clubs interesse voor hem hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.