• 17.262 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.026 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Freud schreef:

Allemaal inschrijven voor de MOVIEMETERPOOL van de Giro op www.sportpools.net[/url], wachtwoord is 'velo'. Helemaal gratis, leuk en voorlopig zijn er maar twee echte MM-users aangemeld en dat is nogal idioot. Doen dus .

Master Gimli

Dat maakt zeven leden, waarvan vijf MM-gebruikers .

Nog interesse is altijd welkom . Speedy??

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Komt jong. Ma nie opjagen zenne.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Is ook niet makkelijk dat team maken. Ik heb mijn voorlopige team af maar heb toch heel wat renners die ik er graag tussen had gezet moeten dumpen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Leonardo is een goede aankoop geweest. Het blijft me verbazen waarom zo weinig clubs interesse voor hem hebben.

Omdat hij arrogant en lui is (en dat terwijl hij nog weinig bewezen heeft).

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

timbo_ schreef:

Ik heb mijn voorlopige team af maar heb toch heel wat renners die ik er graag tussen had gezet moeten dumpen.

Ooit zal ik ook moeten kiezen, Savoldelli, Cunego, Di Luca en Basso in één ploeg dat is lastig vol te houden, zeker als je Pettachi er ook bij wilt . Een van de vier zal zeker teleurstellen, maar ik heb geen idee wie. Savoldelli heeft nog niets bewezen maar ik heb een rotsvast vertrouwen in de ploeg die hij achter zich heeft, Cunego heeft getoond dat hij er staat (te vroeg misschien...), Di Luca evenzeer en ook Basso was erbij in de laatste klassiekers, nog niet op topniveau maar dat kan ook betekenen dat hij nog moet pieken .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ik heb dat vertrouwen in die ploeg zonder armstrong niet zo sterk. Savoldelli gaat bij mij in ieder geval niet in de selctie komen.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Niet zo slim .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hij was de eerste die ik er heb in gezet eigenlijk . Ik denk dat ik Cunego ga verwijderen als het moet, maar ik weet het niet goed voorlopig.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Zavo schreef:

Omdat hij [Leonardo] arrogant en lui is (en dat terwijl hij nog weinig bewezen heeft).

De jeugdopleiding van Feyenoord heeft hem toch echt zo gemaakt, het lijkt erop dat toptalenten daar (van Persie en Leonardo dus) op een voetstuk worden geplaatst en vrijwel nooit met kritiek te maken kregen tijdens hun opleiding. Met de Guzman als exponent van de nieuwe generatie talenten, lijkt daar verandering in te zijn gekomen.

Toch jammer dat Leonardo zo verpest is. Met Kalou (over [weg]pesten gesproken) is Leo samen een van de weinige spelers in de eredivisie die een mannetje eenvoudig kan uitspelen.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

Master Gimli

Dat maakt zeven leden, waarvan vijf MM-gebruikers .

Freud schreef:

Nog interesse is altijd welkom .

Speedy, Tovenaar -> meedoen.

Jaa, we gaan maar eens meedoen, heb er zin in, drie weekjes lang naar de Belg kijken. Prettig commentaar toch.

BTW, bij Subleagues->Moviemeter staan 7 leden, maar bij Pools->Klassementen->Mijn Subleague maar 3. Hoe zit dat, moeten die anderen nog een geldig team opstellen?

Owh, Ronde van Romandie ook op de tv, goed dat je het zegt Speedy, maar eens kijken dan. Ben toch thuis.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik doe mee, moet alleen ergens de tijd vandaan zien te halen om een team in elkaar te knutselen! Tot wanneer mag je je team maken?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Tot 12.00 u de dag van vertrek van de Giro denk ik.

Bizar wel van die drie leden, mijn ploeg is in orde maar ik word niet vernoemd .

Wat trouwens met Rujano, zou die zijn goede prestatie kunnen overdoen?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Kunnen anderen je team zien? Anders wacht ik nog even, wil niet dat jullie mijn geheime renners zien he!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het blijft geheim tot aan de start van de proloog .

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Freud schreef:

Wat trouwens met Rujano, zou die zijn goede prestatie kunnen overdoen?

Het is te hopen. Geen idee wat voor uitslagen hij verder heeft gereden.

Ik ga me ook registreren voor die MM-pool. Is het gewoon een vast team of moet je per etappe wisselen?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Een vast team voor de hele ronde. Een mens vraagt zich soms af waar hij het voor doet, drie keer per jaar twee weken lang je kop breken over een selectie en je dan drie weken lang voor het hoofd slaan dat je wéér fout gekozen hebt .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

en je dan drie weken lang voor het hoofd slaan dat je wéér fout gekozen hebt .

Je kan ook gewoon goed kiezen

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Freud schreef:

Een mens vraagt zich soms af waar hij het voor doet, drie keer per jaar twee weken lang je kop breken over een selectie en je dan drie weken lang voor het hoofd slaan dat je wéér fout gekozen hebt .

Ah, een lotgenoot.

Bij mij is de wens altijd een beetje de vader van de gedachte. Savoldelli neem ik dus zeker niet mee, Rujano misschien wel.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Als je wilt dat iemand wint kun je hem beter niet selecteren, dan ben je altijd gelukkig, of ie nu wint of niet .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik heb me ook ingeschreven

Mijn naam aldaar : Bas1-ZZTopS

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Vraag :

Wat moet ik invullen bij secret weapon ?

Is dat een renner waarvan ik verwacht dat hij de meeste etappes gaat winnen of een renner waarvan ik verwacht dat hij hoog gaat eindigen in het eindklassement ?

En bij de kluns , dat is gewoon een renner die zo vroeg mogelijk moet afstappen of zo ?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het geheim wapen is een renner met nul zwarte punten die geheim blijft tijdens de hele wedstrijd en pas achteraf bekend gemaakt wordt, dus ook alle punten die je met hem wint komen pas helemaal op het einde bij je totaalscorde. Zogenaamd als verrassing, maar dat valt meestal best tegen.

Je kluns is een renner waarvan je denkt dat die slecht gaat presteren, want alle punten die die haalt worden van jou totaal afgetrokken. Hij mag echter in geen geval opgeven, want dan krijg je -100 op je boterham, en dat is behoorlijk veel.

Voor de rest worden er punten gegeven voor de uitslag van elke rit (iedereen in de top 15 krijgt punten, gaande van 25 tot 1) en voor de einduitslag van elke trui (voorbeeld de eerste in het eindklassement krijgt 60 punten, in de bergtrui 50, sprinttrui 40 en Intergiro 30). Als een renner uit je ploeg opgeeft krijg je nog strafpunten, en het aantal strafpunten stijgt naarmate je meer opgaves hebt (een opgave geeft -5, twee opgaves maakt -15, tot -600 voor 15 opgaves )

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ja met die kluns kun je flink in de problemen komen. 1 valpartij en je bent bijkans kansloos voor de overwinning.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ronde van Romandië, uitslag en stand na proloog:

1. Paolo Savoldelli (Ita) 3,4 km in 4'27"

2. Alejandro Valverde (Spa) op 1"

3. Bradley McGee (Aus) 4"

4. Oscar Pereiro (Spa) 7"

5. Laszlo Bodrogi (Hon) 7"

6. Tadej Valjavec (Sln) 9"

7. Haimar Zubeldia (Spa) 9"

8. Laurent Lefèvre (Fra) 9"

9. Andreas Dietziker (Zwi) 9"

10. Bobby Julich (VS) 9"

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Tegenvallende prestatie van Bobby Julich als je het mij vraagt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Riquelme

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tegenvallende prestatie van Bobby Julich als je het mij vraagt

Hij wordt 10e ??! Op een handvol seconden... prima resultaat voor Bobby in zo'n korte proloog, die nu eenmaal meer op het lijf is geschreven voor explosievere renners.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

HUP Valverde!

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Danny Blind moet na dit seizoen vertrekken bij Ajax, meldt de Telegraaf. Volgens de krant kiest de club voor een drastische koerswijziging. Frank Rijkaard en en Henk ten Cate zijn de belangrijkste kandidaten hem op te volgen.

Ajax was van plan het nieuws stil te houden tot na de bekerfinale van zeven mei, maar dat blijkt nu tevergeefs. Overigens wilde de club nog niet officieel reageren op het bericht.

Blind liet gisteren echter al doorschemeren van het aanstaande ontslag op de hoogte te zijn. Hij hekelde de onduidelijkheid van Ajax' technisch directeur Van Geel: "Ik wil niet zo heel veel over deze kwestie kwijt, maar het bestuur had allang veel onrust kunnen wegnemen. Ik vind het jammer dat dit niet is gebeurd", liet de coach weten aan het ANP.

De vier coaches die voor Blind aan het roer van Ajax stonden, Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman, dienden ook allen hun contract niet uit.

Zou het dan toch? Blind na dit seizoen weg bij Ajax? Ik teken er nu meteen voor, tenzij Henk ten Cate niet komt.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Al acht deelnemers voor Sportpools

Freud

Art

Timmy757

tovenaar

Moviefreak#1

citybird

gimli f

timbo_

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.