• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.096 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jippie! Wel écht lastige keuzes hoor... Het is nu eenmaal onmogelijk om Basso, Cunego, Simoni, Di Luca, Petacchi en McEwen in 1 team te hebben . Hmmm, ben benieuwd wat het wordt. Heb verder wel genoeg sterke opvullers!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Doom schreef:

Zou het dan toch? Blind na dit seizoen weg bij Ajax? Ik teken er nu meteen voor, tenzij Henk ten Cate niet komt.

Rijkaard gaat echt niet weg bij Barcelona voor Ajax en Ten Cate komt al naar eindhoven dus die twee worden het echt niet.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Henk ten Cate naar eindhoven? Haha nee hoor. Dat zal niet gebeuren, zeker niet nu Henk als een gesprek heeft gehad met technisch directeur van Geel. Hij weet van de interesse van Ajax, daardoor zal hij niet voor PSV kiezen.

Zal me niks verbazen als er al akkoord is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Doom schreef:

Zal me niks verbazen als er al akkoord is.

Mij ook niet aangezien Wouters al is aangesteld als assistent moet binnen de leiding al bekend zijn wie de nieuwe trainer wordt. De enige twee trainers waarbij ik mij kan voorstellen dat zij nog dit nog niet willen bekendmaken zijn Ten cate en Jol omdat zij nog volop voor de prijzen spelen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Voorzitter van PSV had toch al gesproken dat Jan Wouters eerste keus is maar nog niet is aangesteld als assistent manager, aangezien ze eerst een hoofdcoach willen. De hoofdcoach mag vervolgens beslissen wie zijn assistent wordt.

Henk naar Ajax!

Ajax heeft Louis van Gaal gepolst om na dit seizoen Danny Blind op te volgen in Amsterdam. Dat meldt RTV Noord-Holland vandaag. Volgens Ajax directeur Van Geel is het onzin, maar bronnen binnen AZ bevestigen het nieuws.

Diverse bronnen binnen AZ melden dat er contact is geweest voordat de lijn 'Cruijff - Keizer' werd ingezet. Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, gaat er niet van uit dat Van Gaal zijn club zal verlaten. “Hij heeft een contract van twee jaar en heeft nog nooit zelf een contract ontbonden.“

Shock! Oops... Hehe

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Mij ook niet aangezien Wouters al is aangesteld als assistent moet binnen de leiding al bekend zijn wie de nieuwe trainer wordt. De enige twee trainers waarbij ik mij kan voorstellen dat zij nog dit nog niet willen bekendmaken zijn Ten cate en Jol omdat zij nog volop voor de prijzen spelen.

Ten Cate heeft zijn voorkeur voor Ajax al uitgesproken. Rijkaard zal het nooit worden, die gaat door of stopt helemaal voor een tijdje.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Leno schreef:

Ten Cate heeft zijn voorkeur voor Ajax al uitgesproken. Rijkaard zal het nooit worden, die gaat door of stopt helemaal voor een tijdje.

waar dan? Ik kan weinig vinden over wat ten cate precies wil. Maar ook als ten cate niet komt is het geen ramp. Als het maar geen Stevens, Neeskens of advocaat wordt vind ik het niet erg. Ten Cate, Jans of Jol. als een van die drie het wordt ben ik zeer tevreden.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Die arrogante Louis past toch niet bij AZ, dus laat hem maar naar Ajax gaan. Hij blij, wij blij!

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

waar dan? Ik kan weinig vinden over wat ten cate precies wil. Maar ook als ten cate niet komt is het geen ramp. Als het maar geen Stevens, Neeskens of advocaat wordt vind ik het niet erg. Ten Cate, Jans of Jol. als een van die drie het wordt ben ik zeer tevreden.

Dat vertelde Jack v Gelder eerder. Jol wil persé bij Tottenham blijven, hij begint er net iets moois op te bouwen. Advocaat wordt in verband gebracht met PSV, dat juich ik als Ajacied alleen maar toe

Die arrogante Louis past toch niet bij AZ, dus laat hem maar naar Ajax gaan. Hij blij, wij blij!

Ajax probeert de laatste tijd de boel weer op orde te krijgen met Cruyff, die niet bepaald voorstander is van v Gaal. Dat zit er denk ik dus niet in.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

speedy23 schreef:

Ronde van Romandië, uitslag en stand na proloog:

1. Paolo Savoldelli (Ita) 3,4 km in 4'27"

2. Alejandro Valverde (Spa) op 1"

3. Bradley McGee (Aus) 4"

4. Oscar Pereiro (Spa) 7"

5. Laszlo Bodrogi (Hon) 7"

6. Tadej Valjavec (Sln) 9"

7. Haimar Zubeldia (Spa) 9"

8. Laurent Lefèvre (Fra) 9"

9. Andreas Dietziker (Zwi) 9"

10. Bobby Julich (VS) 9"

Ik wist niet eens dat der Jan meedeed totdat ik in het tweede gedeelte van het klassement ging kijken

90e plaats voor Ulrich, als die man nou eens iets deed met zijn talent ...

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Wacht maar...

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hij zegt dat hij tevreden is met zijn prestatie. Maar 26 seconden verliezen op 3.5 km is toch wel een zwak begin van zijn nieuwe seizoen .

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En als die man nou eens wel fysiek maar geen psychisch talent heeft?

Dan moet hij zich maar jaar in jaar uit laten afbranden door anderen die er psychisch ook geen moer van kunnen en met dikke vette pensen net genoeg energie overhebben om JAN op het wegdek te kalken?

Jan is OK, en heeft meer gepresteerd dan veel anderen in dezelfde sport, maar is moeilijk tot absolute overgave aan de wielersport te dwingen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Hij hoeft nu nog niet goed te zijn.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Armstrong eindige in zijn 1e tijdrit van het jaar ook niet eens bij de 1e 50.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Die is gestopt he .

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Ik bedoel dat ook niet dit jaar he.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dat dacht ik wel, maar dan nog is je opmerking niet geheel terecht. Alleen vorig jaar was dat eigenlijk het geval met zijn dramatische optreden in P-Nice. Andere jaren zat hij vaak al wel op een acceptabel niveau. Niet uitmuntend natuurlijk, maar wel al vrij ok. Niet zoals Ulli in ieder geval hehe.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Het is wel zo dat deze wedstrijd flink wat minder ver verwijderd is van de Tour. Die uitslag waar ik het over had was ver in het begin van het wielerjaar.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Beetje laat hoor, maar wel bizar dat systeem van play-offs in de promotie/degradatie wedstrijden. Normaliter zou Top Oss gewoon NAC eruit hebben gekegeld op basis van 0-0 thuis, 2-2 uit. Niks tegen NAC hoor, maar hoop dat er vrijdag nog gerechtigheid zal komen voor het lelijke eendje.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Het is wel zo dat deze wedstrijd flink wat minder ver verwijderd is van de Tour. Die uitslag waar ik het over had was ver in het begin van het wielerjaar.

Ja, jij bedoelde Parijs-Nice, dat scheelt anderhalve maand inderdaad. Was geen denderende uitslag toen en iedereen schrok toen wel even wakker, maar ach. Voor Ullrich maakt het nu allemaal niet zoveel uit, hij maakt dit elk jaar mee. Ik vind het ook niet slim van hem, maar hij blijft er élk jaar maar voor kiezen. Jan, doe normaal man!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Leno schreef:

Dat vertelde Jack v Gelder eerder. Jol wil persé bij Tottenham blijven, hij begint er net iets moois op te bouwen. Advocaat wordt in verband gebracht met PSV, dat juich ik als Ajacied alleen maar toe

Ook niet echt een betrouwbare bron dus. Let op mijn woorden binnen nu en 3 dagen wordt het bekendgemaakt dat Ten Cate naar PSV komt.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Ten Cate 100% naar Ajax.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

vanwaar die 100 %?

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Dit meld VI.nl

'Ajax polste Van Gaal als vervanger Blind'

26/4/2006 20:02

Ajax heeft onlangs Louis van Gaal benaderd met de vraag of hij als coach aan de slag zou willen gaan bij de Amsterdamse club. Dat meldt RTV Noord Holland.

Volgens de lokale zender meldt directeur Martin van Geel dat het bericht over Van Gaal onzin is, maar bronnen binnen AZ en Ajax zouden het polsen van de huidige trainer van AZ bevestigen.

De 54-jarige Van Gaal werkte al eens zes seizoenen als hoofdcoach bij Ajax, waarmee hij drie keer kampioen werd, en de Champions League, Wereldbeker en UEFA Cup veroverde. Hij staat nog tot medio 2008 onder contract bij AZ.

Overigens staat Van Gaal niet bovenaan het verlanglijstje van Ajax, dat op zoek is naar een vervanger van de huidige coach Danny Blind. De belangrijkste kandidaat is Henk ten Cate, de huidige assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona.

Zou ook geen onaardige optie zijn, alhoewel een fris gezicht wellicht beter is...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

maar hoop dat er vrijdag nog gerechtigheid zal komen voor het lelijke eendje.

Ik ook. Mijn tweede club is dan ook Willem II dus zie NAC maar al te graag degraderen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Mooi om de spelers van Barca en Milan zo te zien na de wedstrijd. Zo hoort voetbal te zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Inderdaad. Geweldige wedstrijd, wat een enorm tempo zat erin zeg.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

een slecht jaar, eigenlijk slechtste seizoen in 40 jaar (!)

en dan toch naar de CL

zijn wij zo goed, of zijn jullie zo slecht ?

>> >>

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik denk dat het een groot fiasco zal worden, mocht van Gaal terugkeren bij Ajax. Die man kan nooit meer evenaren wat ie in het verleden heeft gepresteerd. Hij kan alleen maar falen.

Ik vind het nog geeneens zo'n gek idee als Rijkaard en Ten Cate na het winnen van de Champions League aan de slag zullen gaan bij Ajax. Ikzelf zou als trainer natuurlijk gewoon aanblijven, maar als bijv. Rijkaard de beslissing neemt om te vertrekken, dan zie ik Ten Cate nog weleens trainer worden bij Ajax wanneer hij een aantrekkelijk aanbod krijgt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.