- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
van Gaal wordt het niet
ging hij niet met ruzie met bestuur weg? en Cruijff zal het ook niet leuk vinden.
Ik denk: Blind blijft toch coach van Ajax
bestuur zal namelijk zelf een wankele positie krijgen als ze Blind ontslaan
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het bestuur trekt zich al jaren niks meer aan van het publiek.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik wil Rijkaard als hoofdcoach (ten Cate dan als assistent)
met zulke 2 grote namen, krijg je ook meer aantrekkingkracht voor grote spelers
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
haha verwacht maar niet dat Ronaldinho mee zal gaan 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Vertrouwen in de achterhoede is het begin van een goed aanvallend team. Ik heb alle vertrouwen in Stekelenburg / Heitinga / Vermaelen, en omdat de spelers van Ajax dat ook hebben zie je vooral dat Emanuelson, Boukhari en zelfs Galásek wat aanvallender gaan denken en dat maakt dat we toch bij tijde af en toe mooi voetbal laten zien. Het is nog niet geweldig en zeker niet constant maar we komen er wel.
Ik vind trouwens wel dat de fans een beetje vreemd bezig zijn. Eerst het bestuur afkraken omdat ze Blind niet ontslaan en zet de goede man een goede reeks neer en is het bestuur weer walgelijk omdat ze zo'n goede trainer gaan ontslaan 
Ok, toegegeven. Ik vind het ook zielig voor de man als ik hem zo in interviews en dergelijke zie maar mijn standpunt blijft hetzelfde. Met deze spelers mag je gewoon niet vierde worden, en zeker niet met zoveel punten achterstand op de nummer 1 positie wat de doelstelling is aan het begin van het seizoen.
Aan de andere kant, we hebben Co Adriaanse destijds ook de laan uitgestuurd voordat hij met "zijn" elftal iets kon doen, zie wat Ronald Koeman uiteindelijk heeft gedaan met dat elftal. Dan heb ik het dus over het eerste jaar van Koeman en de kwartfinale Champions League.
Het zou zonde zijn als we Blind nu buitenzetten en dat volgend jaar weer hetzelfde verhaal als bij Adriaanse zich voordoet.
Maar goed, ik laat de beslissing aan Martin van Geel, tot op heden heb ik hem nog niet veel op fouten kunnen betrappen dus hij zal het wel weten, hij heeft er immers een cursus voor gevolgd en ondergetekende niet 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Boukhari speelde wel oke, maar van mij mag hij de biezen pakken. Hetzelfde geldt voor Galasek.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Merkwaardig is wel dat Ten Cate zich niet uitsprak over een vertrek naar Ajax. Blijkbaar is een functie in de Amsterdam ArenA wel bespreekbaar voor de assistent-trainer van Barcelona. Bovendien reageerde Ten Cate ook niet op geruchten die hem in verband brachten met een grote Engelse club, die naar alle waarschijnlijkheid Newcastle United heet. Het lijkt daarom voor de hand te liggen dat Ten Cate zal kiezen uit drie keuzes: Ajax, Newcastle of een langer verblijf bij Barcelona.
PSV hoorde daarnaast een bedankje uit Dortmund, waar Bert van Marwijk niet inging op het voorstel om trainer te worden in Eindhoven. Van Marwijk heeft het goed naar zijn zin bij Borussia Dortmund. Ook Martin Jol is van het kandidatenlijstje geschrapt. De succescoach van Tottenham Hotspur is in financieel opzicht niet los te weken uit Londen. Daarom heeft de clubleiding reeds een oriënterend gesprek gevoerd met Huub Stevens, die wel oren heeft naar het hoofdtrainerschap bij PSV. Ook Dick Advocaat lijkt steeds meer in beeld te komen als kandidaat.
Zo, dat is kandidaat nummer zoveel die niet naar PSV toe wil. Henk niet naar PSV, goed nieuws. Ook erg leuk om te lezen dat Henk wel de opties open houdt voor Ajax. Ik hoop het zo!
Ten Cate naar Ajax! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Het AD zat er toen met kalou ook al langs. Zal nu hopelijk dus wel weer zo zijn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Boukhari speelde wel oke, maar van mij mag hij de biezen pakken. Hetzelfde geldt voor Galasek.
Boukhari is een goeie jongen en de ideale reserve, is altijd makkelijk voor een club als Ajax omdat spelers er nogal gauw willen vertrekken wanneer ze even niet in de basis staan.
Verder vind ik het bijzonder knap dat hij gewoon blijft voetballen ondanks de haat die er lange tijd tegen hem is geweest.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Dit meld VI.nl
'Ajax polste Van Gaal als vervanger Blind'
26/4/2006 20:02
Ajax heeft onlangs Louis van Gaal benaderd met de vraag of hij als coach aan de slag zou willen gaan bij de Amsterdamse club. Dat meldt RTV Noord Holland.
Volgens de lokale zender meldt directeur Martin van Geel dat het bericht over Van Gaal onzin is, maar bronnen binnen AZ en Ajax zouden het polsen van de huidige trainer van AZ bevestigen.
De 54-jarige Van Gaal werkte al eens zes seizoenen als hoofdcoach bij Ajax, waarmee hij drie keer kampioen werd, en de Champions League, Wereldbeker en UEFA Cup veroverde. Hij staat nog tot medio 2008 onder contract bij AZ.
Overigens staat Van Gaal niet bovenaan het verlanglijstje van Ajax, dat op zoek is naar een vervanger van de huidige coach Danny Blind. De belangrijkste kandidaat is Henk ten Cate, de huidige assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona.
Mmm. Maar met Ten Cate zijn ze al heel lang in gesprek. Is dus allesbehalve zeker als ze Van Gaal gebeld hebben.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Allemaal inschrijven voor de MOVIEMETERPOOL van de Giro op www.sportpools.net[/url], wachtwoord is 'velo'. Helemaal gratis, leuk en voorlopig zijn er maar twee echte MM-users aangemeld en dat is nogal idioot. Doen dus
.
Bij mijn inschrijving gaat iets mis. Ik krijg geen bevestigingsmail. Nog maar eens dan.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Boukhari is een goeie jongen en de ideale reserve, is altijd makkelijk voor een club als Ajax omdat spelers er nogal gauw willen vertrekken wanneer ze even niet in de basis staan.
Verder vind ik het bijzonder knap dat hij gewoon blijft voetballen ondanks de haat die er lange tijd tegen hem is geweest.
Had daarom ook al eerder verteld dat hij een prima reserve kan zijn. Maar Ajax moet toch met iemand anders komen die de positie van Boukhari beter kan vervullen. Iemand die veel minder fouten maakt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Boukhari is iemand die altijd moet spelen om vertrouwen te krijgen
hij past gewoon niet in Ajax, en als ie volgend jaar weer op de bank komt, dan gaat ie ook minder spelen
weg ermee dus
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik heb weer wat hoop gekregen dat het bericht uit het AD onzinnig is.
Ten Cate praat pas na seizoen over toekomst
27/4/2006 14:54
Henk ten Cate voelt zich gevleid door alle berichten dat Ajax en PSV in hem de ideale coach zien om de club te leiden. Toch weigert de assistent-trainer van Barcelona vooralsnog te vertellen hoe de vlag er voor staat.
'In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren. Maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken', bekende Ten Cate tegenover de NOS.
Toch is de Amsterdammer blij dat hij goed staat aangeschreven. 'Ik beschouw de interesse als de vruchten van heel veel jaar heel hard werken.'
PSV zou in Ten Cate een geschikte opvolger zien van Guus Hiddink. Bij Ajax staat hij hoog op de lijst om Danny Blind te vervangen. Maar ook vanuit Engeland is er concrete belangstelling, naar verluidt van Newcastle United.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Prima man om er bij te hebben die Boukhari.
Wat mij betreft kunnen we beter zorgen dat we Boukhari houden als dat we weer een nieuwe speler (voor de bank) moeten gaan kopen.
Ik denk dat we met
Heitinga-Stam-Grygera-Emanuelson
Maduro-Perez-Sneijder
Rosales-Huntelaar-Rosenberg
al een geweldig elftal hebben.
Daarbij hebben we dan met
Nog een geweldige bank.
Hoeven we ons geld ook niet uit te geven aan bankzitters maar kunnen we al ons geld in een echte versterking stoppen. Ik dacht dat we nog 7/8 miljoen overhadden voor transfers. Nou, ga eens een Edgar Davids of een Denny Landzaat halen of zoiets. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Boukhari mag van mij ook blijven, hij scoort de laatste tijd veel en ook zijn assists en zijn spel mogen er zijn.
Zo denk ik ook over Blind, in het begin ging het goed mis, maar Ajax is nu helemaal top en door Blind weg te sturen, kan dat verstoord worden.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Stam en Grygera gaan niet samen in de basis spelen, centraal althans. Sneijder en Perez gaan ook niet samen op het middenveld spelen.
Maar dat is mijn voorspelling.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik hoop eigenlijk dat Vermealen een basisplaats krijgt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Stam en Grygera gaan niet samen in de basis spelen, centraal althans. Sneijder en Perez gaan ook niet samen op het middenveld spelen.
Maar dat is mijn voorspelling.
Dat is het mooie, Grygera en Heitinga kun je nog omdraaien ook. Grygera speelt bij Tsjechië ook vaak als back dus waarom niet. En je hebt voor het centrum Vermaelen en Boakye nog achter de hand. Vermaelen is ook goed als linksback en Boakye als rechtsback. Grygera kan ook nog rechtsback spelen. Ik bedoel maar te zeggen : keuze genoeg achterin.
Perez en Sneijder kun je tegen Willem II en NAC Breda wel allebei opstellen, als je tegen wat betere teams speelt kun je eraan denken om Rosenberg op te offeren, Perez door te schuiven en Lindenbergh/Boukhari op het middenveld te posteren. Emanuelson is ook nog een optie.
Alhoewel ik een extra middenvelder (mits een hele goede) geen slecht plan vind.
Aanvallend zijn er opties genoeg, ik zou het liefst nog een rechtervleugelspits erbij willen maar dat zal wel niet gebeuren aangezien Krohn-Dehli en de Mul volgend jaar de back-ups van Rosales zijn 
Links heb je Rosenberg, Mitea en Babel en centraal Huntelaar, Charisteas en Rosenberg. Daar moet je verder niemand meer bij halen.
Dus :
7/8 miljoen voor een goede ervaren middenvelder en/of een rechtervleugelspits/opkomende rechtsback.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Hou op over Lindenbergh ik heb alle wedstrijden van Ajax gezien de laatste jaren en hij is toch wel de slechtste speler die de laatste jaren voor Ajax speelde....
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
nou Lindenbergh slecht? ik omschrijf hem meer als: brengt NIKS extra's
we hebben heus slechtere spelers gehad: Escude, Boukhari (tot 2 weken geleden)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De kansen dat Grygera volgend seizoen nog bij Ajax speelt zijn hooguit 20% hij wil niet verlengen, dus Ajax wil hem verkopen aangezien zijn kontrakt in 2007 afloopt.
Veel coaches zullen Stam / Vermaelen een ideaal koppel vinden omdat je dan een rechts en een klinkspoot in het centrum hebt.......
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Trouwens mooie overwinning van Horner in de ronde van Romandië vandaag
Eigenlijk was de laatste pakweg drie kwartier van de rit vandaag echt geweldig. Ik zit morgen en zeker zaterdag voor de buis 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ardila Slecht vandaag
.
Ach, hij rijd toch niet voor het klassement en met een beetje achterstand in het klassement laten ze je wat sneller wegrijden morgen over overmorgen. Een ritwinst sluit ik nog niet uit 
Bovendien :
Jan Ullrich werd 112e op meer dan 10 minuten 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
we hebben heus slechtere spelers gehad: Escude, Boukhari (tot 2 weken geleden)
Guan fran 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Guan fran 

Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Persoonlijk denk ik ook dat Edgar Davids de selectie voor volgend jaar compleet kan maken. Dan hebben we toch twee zeer aanwezige bepalende spelers, Stam en Davids. Hun twee kunnen Ajax prima op sleeptouw nemen!
Het ziet er goed uit! 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Jan Ullrich werd 112e op meer dan 10 minuten 
Hij zat gewoon in het peloton hoor, zo'n ramp is dat nu ook weer niet in een ronde waar hij geen enkele ambitie koestert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.