- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Guan fran 
Zijn naam schrijf je dus niet zoals je hem uitspreekt. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Idd, net als bij Baraja, dat uitgesproken wordt als Baraga.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Speciaal voor jou dan :
Juanfran 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ach, hij rijd toch niet voor het klassement en met een beetje achterstand in het klassement laten ze je wat sneller wegrijden morgen over overmorgen. Een ritwinst sluit ik nog niet uit 

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hehe, en nu nog zonder die spatie. Komop, je kan het.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn voetbalnaam is afgeleid van zijn volledige voornamen Juan Francisco, dus met een spatie is juist wel correct. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zijn voetbalnaam is afgeleid van zijn volledige voornamen Juan Francisco, dus met een spatie is juist wel correct. 
Volgens alle officiële voetbalsites is het Juanfran zonder spatie. Net als spelers als Juanma (Juan Manuel) en jeugdspeler van Espanyol Juanfran (Juan Fransisco Torres Belén).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk, ze maken er een voetbalnaam van. Maar afgezien daarvan is het wel correct als je naar hun officiele naam kijkt, ook niet boeiend voor derest. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
[mierenneukermode] Het ging hier dan ook om de voetbalnaam
[/mierenneukermode]
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[mierenneukermode] Het ging hier dan ook om de voetbalnaam
[/mierenneukermode]
Uiteraard, Juan Fran was ook zijn voetbal naam (bij Levante, Valencia en Celta was dat het geval) totdat Juan Francisco Torres Belen op het hoogste niveau ging spelen en dezelfde naam nam. Beiden versies kan je als correct zien. Als we dan toch gaan mierenneuken. 
Terug naar wat boeiendere sport discussies. 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Bij mijn inschrijving gaat iets mis. Ik krijg geen bevestigingsmail. Nog maar eens dan.
Toch maar passen voor dit spel. Ik heb sowieso geen tijd om de Giro te volgen. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Spijtig
Mochten er toch nog andere geïnteresseerden zijn voor een Giro-spelletje: www.sportpools.net[/url], subleague MovieMeter, paswoord 'velo'.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik geloof niet zo in Pollack, weet niet goed waarom. Ik had voor Galvez gekozen, maar die doet uiteindelijk niet mee blijkbaar dus voorlopig ben ik toch op Förster overgestapt. Daar komt nog bij dat ik niet verwacht dat T-mobile gaat rijden voor zijn sprinter, althans mannen als Honchar en Ullrich toch zeker niet, terwijl Gerolsteiner eerder die kaart gaat trekken. Al heb ik geen idee wat Rebellin van plan is eigenlijk. Ach, al die theorieën, uiteindelijk kloppen ze toch nooit
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Forster had ik ook staan maar na wat zoeken las ik dat die onlangs nog hard gevallen is. Ik weet het dus ook niet meer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kromkamp naar Ajax.?
Gister waren het nog voorzichtige geruchten in studio voetbal maar Liverpool heeft aangegeven er geen problemen mee te hebben als Kromkamp vertrekt.
Ik hoop het zeer zekers.
Kromkamp, Grygera, Stam , Emanuelson
.
Een verdediging waar menig ajax supporter van zal watertanden. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En de berichten dat koeman naar psv gaat komen nemen ook in hardnekkigheid toe
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jaa, Koeman zei dat hij voor alles openstaat toen ze vroegen of hij naar Psv kwam, dus er zijn wel degelijk mogelijkheden.
Wat ten Cate betreft.
Na de Champions-league finale gaat hij bekend maken wat z'n volgende stappen zijn.
Ik denk dat het resultaat van Barcelona er niet toe doet in de finale, hij zal gaan naar Ajax lijkt me.
Wat Blind betreft
Waarschijnlijk zal van Geel bidden dat Blind de bekerfinale en de Play-offs verneukt anders zullen de gevolgen voor hem snoeihard zijn.
Een succesvolle trainer uit de laan sturen 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Als je vierde word met Ajax en eigenlijk alleen word gered door een geweldige aankoop in de winter mag je niet spreken van een succesvolle trainer als je het mij vraagt.
Als Hunter niet was gekomen had Ajax de play-offs voor voorronde CL niet eens gehaald dus om nu alle credits naar Blind toe te schuiven vind ik wat overdreven.
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
Als Barcelona de Cl wint, dan is er veel kans dat Rijkaard daar weg gaat.
Dan is er ook veel kans dat ten Cate daar hoofdtrainer wordt...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Hunter niet was gekomen had Ajax de play-offs voor voorronde CL niet eens gehaald dus om nu alle credits naar Blind toe te schuiven vind ik wat overdreven.
Naar wie horen die credits dan toe te gaan.
Van Geel ?, de technische staf?.
Blind heeft ook maar met de riemen moeten roeien die hij had voor de winter, maar hij bleef er tenminste wel in geloven.
Daarentegen heeft van Geel heeft de laatste jaren geen fantastisch werk geleverd
Hij mag van geluk spreken dat hij zo'n geweldige aankoop heeft gedaan deze winter.
Het wordt altijd maar in de schoenen van de trainer geschoven als het niet klikt, en dat zint me echt niet
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Het wordt altijd maar in de schoenen van de trainer geschoven als het niet klikt, en dat zint me echt niet
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
En de berichten dat koeman naar psv gaat komen nemen ook in hardnekkigheid toe
wat heeft pvs in godsnaam aan Koeman. Mislukt bij Ajax en niet geslaagd bij Benfica.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
wat heeft pvs in godsnaam aan Koeman. Mislukt bij Ajax en niet geslaagd bij Benfica.
*Kuch Kuch*, Benfica & kwartfinale championsleague
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat het de winst van het collectief is. Van Geel haalt Huntelaar, dat pakt goed uit. De supporters, spelers en de technische staf geven Huntelaar alle ruimte om zich te thuis te voelen. Dan gaat Huntelaar aan de lopende band scoren en krijgt Blind het voor elkaar om met een goed gemotiveerd elftal de play-offs in te gaan.
Ik zeg niet dat Blind er uit moet, ik zeg ook niet dat hij moet blijven. Wat ik wel zeg is dat we het ontslag van Blind niet in de schoenen van Van Geel moeten schuiven. Iedereen riep in koor dat hij wegmoest en nu Van Geel een toptrainer naar Ajax wil halen is het ineens een slechte move omdat Blind een goede reeks neerzet 
Waarom kunnen Ten Cate en Blind het eigenlijk niet samen doen ?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Mislukt bij ajax vind ik grote onzin. Heeft met ajax europees overwintert en is er ook nog eens twee keer kampioen mee geworden. Kunnen weinig ajax trainers de laatste jaren zeggen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mislukt bij ajax vind ik grote onzin. Heeft met ajax europees overwintert en is er dacht ik ook nog kampioen mee geworden. Kunnen weinig ajax trainers de laatste jaren zeggen.
Met het materiaal waar Adriaanse voor heeft gezorgd.
Voor de rest : Als PSV Koeman gaat halen moeten ze alleen zorgen dat hij geen aankopen mag doen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.