- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Met het materiaal waar Adriaanse voor heeft gezorgd.
Voor de rest : Als PSV Koeman gaat halen moeten ze alleen zorgen dat hij geen aankopen mag doen 
Is inderdaad te hopen dat Valkx en Hiddink hierin adviseren. Onder wie zijn bij ajax trouwens Trabelsi, Zlatan, Maxwell en Mido gekocht. Was toch ook onder koeman of nog onder Adriaanse.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarom kunnen Ten Cate en Blind het eigenlijk niet samen doen ?
Dat klinkt als muziek in m'n oren.
Maar laten we deze discussie over enkele weken maar weer eens oppakken.
Het is immers nog niet 100% zeker of blind gaat en of ten Cate komt.
Ben trouwens er wel zeker wat de gevolgen zijn voor Blind als de Play-offs & de beker naar de haaien gaan.
Blind.
Maar ik hoop, ik hoop echt dat de Blind blijft als hij het seizoen met V-championsleague ticket en één beker afsluit.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Is inderdaad te hopen dat Valkx en Hiddink hierin adviseren. Onder wie zijn bij ajax trouwens Trabelsi, Zlatan, Maxwell en Mido gekocht. Was toch ook onder koeman of nog onder Adriaanse.
Maxwell, Trabelsi en Zlatan waren dacht ik eerder.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
1 Kromkamp is zo goed als rond met Ajax .
2 Ten Cate is zeker die gaat na Ajax
3 R Koeman is bijna rond met PSV
4 Na kromkamp komen er nog drie gerichte aankopen.
5 Al zal Blind de beker winnen en CL halen dan nog heeft hij en zijn staf niet voldaan, de vele nederlagen in de competitie waren bijna een diepte record en als je met Juan Fran en vooral Lindenbergh blijft spelen heb je geen kijk op het spelletje.
Alles wat Lindebergh doet doet hij drie stappen te laat en 85 % van de ballen die hij speelt speelt hij terug....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben jij soms de broer van van Geel ofzow ?.
Kromkamp heeft er nog niks over uitgelaten, alleen Liverpool liet weten er geen moeite mee te hebben.
Maar vanavond maar eens voetbal insite kijken, als er geruchten of ontwikkelingen zijn dan zul je ze daar vinden.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Idd Henk, er zijn alleen nog maar geruchten, je lijkt wel een Britse tabloid
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Idd Henk, er zijn alleen nog maar geruchten, je lijkt wel een Britse tabloid
.
Mijn geruchten zijn 99 % waar we zullen hier op terug komen ok ? 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Kromkamp word 90% zeker bevestigd in Voetbal Insite vanavond 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Je hebt duidelijk weinig tot geen wedstrijden live gezien. Het spel was bedroevend slecht en al helemaal bij Ajax kun je daar niet mee aankomen. De spelersgroep was/ is helemaal niet zo slecht hoor!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Inderdaad, ben het met Leno eens. De selectie van het huidige Ajax voldoet wel degelijk aan kwaliteit die nodig is om de ere divisie te winnen. Helaas is Blind hier niet in geslaagd, hij weet zijn positie nog enigzins te redden door de play-offs, echter het spel van Ajax lijkt nergens op. Het hele seizoen al.
Danny Blind heeft gewoon in anderhalf jaar tijd alleen maar gefaald. Het wordt tijd voor een nieuwe trainer die wel inzicht heeft op het spelletje, hiervoor is Henk ten Cate de beste man. Echt, elke dag kom ik online in de hoop nieuws rondom Henk te lezen, hij hoort bij Ajax. Hij zal Ajax terug brengen naar de top.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Niet te optimistisch, dadelijk kan het alleen nog maar tegenvallen. Al heb ik wel vertrouwen in hem als trainer zijnde.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Van mij mag Blind blijven, al zal ik er niet wakker van liggen als ie weg moet. Zijn eerste half jaar kun en mag je eigenlijk niet meetellen in een evt. evaluatie. Hij wílde op dat moment niet eens instappen, maar heeft het toch gedaan en is nog netjes geëindigd. Dit seizoen begon hij met de wetenschap dat een stuk of 6 spelers aan hun laatste seizoen bezig waren bij Ajax en hij dus niet veel op kón bouwen. Ook werd hij constant geconfronteerd met veel blessuregevallen (waar lag dat aan?). Niet dat ik zijn positie goed wil praten, maar voor de lange termijn zal het denk ik niet veel uitmaken of je hem nu nog een jaar laat zitten of niet. Volgend jaar kan hij eigenlijk pas beginnen te bouwen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Niet te optimistisch, dadelijk kan het alleen nog maar tegenvallen. Al heb ik wel vertrouwen in hem als trainer zijnde.
Ja oke, ik ben optimistisch. Persoonlijk heb ik Henk ten Cate al een behoorlijk tijd hoog zitten, volg hem vanaf het moment dat hij bij Nac kwam. Daar heeft hij gewoon prachtige dingen laten zien.
Anderhalf jaar terug kon hij de opvolger worden van Ronald Koeman, helaas is er uiteindelijk gekozen voor Danny Blind. Mijn vertrouwen in de kwaliteiten van Henk is groot, Ajax mag hem dit keer niet WEER uit zijn vingers laten glippen. Ontsla die Blind. Henk moet komen!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Als Kromkamp naar Ajax gaat, betekent dat mijn voorspelling dus klopte. 
De Ajax scouts zouden vaker het topic studio sport op moviemeter in de gaten moeten houden. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Haha, het zou geweldig zijn. Perez, Stam en Kromkamp in de basis bij het Ajax van Henk ten Cate 
Go Henk! 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Als Van Geel erin slaagt binnen een jaar 3 spelers van het niveau Huntelaar, Stam en Kromkamp (en Perez ook) te halen maakt hij zich echt heel erg populair. Dit zijn echt niet de minste aankopen hoor
Wat beter als Soetaers, Sikora, Anastasiou, Escudé, Boukhari etc. etc.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Nog een goede vleugelspits erbij en Ajax wint de triple.
Kampioenschap, beker, Uefa cup.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof ze kans zouden maken op de CL 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Meer kans dan Feyenoord iig 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Als Villareal de halve finale kan halen , kan Ajax dat ook.
Winnen is een ander verhaal maar ik sta liever in de eerste knock-out ronde van de CL als in de finale van de UEFA-cup. Ik heb altijd het idee dat de UEFA-cup een troostprijs is. Ik bedoel : Sevilla - Middlesborough 
Dat zijn ploegen die tegen Groningen en AZ mogen spelen maar toch niet tegen PSV of Ajax ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Meer kans dan Feyenoord iig 
Dat is niet het punt van discussie en dat beweer ik ook niet, dus erg irrelevant.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Villareal de halve finale kan halen , kan Ajax dat ook.
Villarreal is wel een flinke maat groter dan ajax.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Villarreal is wel een flinke maat groter dan ajax.
Ik denk dat als we Kromkamp erbij krijgen, we volgend jaar misschien wel net zo veel klasse hebben als dat Villarreal dit jaar had.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Winnen is een ander verhaal maar ik sta liever in de eerste knock-out ronde van de CL als in de finale van de UEFA-cup. Ik heb altijd het idee dat de UEFA-cup een troostprijs is. Ik bedoel : Sevilla - Middlesborough 
Dat zijn ploegen die tegen Groningen en AZ mogen spelen maar toch niet tegen PSV of Ajax ?
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
De selectie van het huidige Ajax voldoet wel degelijk aan kwaliteit die nodig is om de ere divisie te winnen.
En Henk ten Cate is een veel te aardige man voor Ajax, die gaat onder in dat wespennest daar. Hooguit tot de winsterstop, tenzij hij boven verwachting presteert (eerste staan of zo).
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik probeer voornamelijk optimistisch te blijven 
Misschien wel tegen beter weten in maar we moeten de hoop erin houden natuurlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax heeft een aardige selectie maar die missen nog heel veel. De potentie van die selctie wordt erg overschat. Villarreal heeft een Riquelme, een Franco, een Venta en een Forlán om maar wat bepalende spelers op te noemen.
Huntelaar troeft Forlán af maar solide verdedigers hebben ze niet, een man met een perfecte voorzet hebben ze niet, een pinchhitter die áls hij invalt, vaak ook scoord ook niet en het allerbelangrijkste, een man op het middenveld met taktisch inzicht, flair, die spelers alles laat geven en die rust brengt, dat heeft Ajax dan ook weer niet.
Daarnaast vind ik Villarreal een echt team en dat vindt ik bij Ajax vaak nog ontbreken. Ik denk dat Ajax toch wel flink wat te kort schiet om gelijk te staan aan Villarreal.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Daarnaast vind ik Villarreal een echt team en dat vindt ik bij Ajax vaak nog ontbreken.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Nee, maar hopelijk wel minimaal de tweede ronde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.