• 17.271 nieuwsartikelen
  • 182.339 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.437 gebruikers
  • 9.465.866 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard maar het ging om als Ajax de triple zou halen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kos schreef:

(quote)
Volgens mij overschat je het Nederlandse clubvoetbal van dit moment een beetje.

Nou ja zeg! Het NL'se clubvoetbal doet het toch prima de laatste 2 jaar? AZ en PSV vorig jaar. Ajax en PSV overwinteren in CL, en ook nog wat UEFA 2 rondes dit jaar. Ik vind ook dat Sevilla - M'borough een matig affiche is en de verheerlijking van Villareal snap ik al helemaal niet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Alsof ze kans zouden maken op de CL

Ja ?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Iedereen die meedoet heeft in principe kans

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

en de verheerlijking van Villareal snap ik al helemaal niet.

Is ook helemaal geen verheerlijking.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Iedereen die meedoet heeft in principe kans

Inderdaad, Ajax 1995 had vooraf ook geen realistische kans op de titel. Maar wat gebeurde er? Juist.

Laten we reëel wezen, er zal nooit een Nederlandse club bij de titelfavorieten zitten voor de CL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk maken ze kans, Angola maakt ook kans om wereldkampioen te worden deze zomer.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

In 95 hadden ze nogal wat kwaliteit .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

En Henk ten Cate is een veel te aardige man voor Ajax, die gaat onder in dat wespennest daar. Hooguit tot de winsterstop, tenzij hij boven verwachting presteert (eerste staan of zo).

Er zijn mensen die Ajax overschatten. Er zijn ook mensen die PSV overschatten, als Cocu daar weggaat dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Volgend seizoen hebben ze iig al een stuk meer kwaliteit dan dit seizoen , tel dat beetje kwaliteit op bij de huidge vorm ( play - offs ) en ik zie ze het nog best aardig doen in de CL.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ajax heeft een aardige selectie maar die missen nog heel veel. De potentie van die selctie wordt erg overschat. Villarreal heeft een Riquelme, een Franco, een Venta en een Forlán om maar wat bepalende spelers op te noemen.

Huntelaar troeft Forlán af maar solide verdedigers hebben ze niet, een man met een perfecte voorzet hebben ze niet, een pinchhitter die áls hij invalt, vaak ook scoord ook niet en het allerbelangrijkste, een man op het middenveld met taktisch inzicht, flair, die spelers alles laat geven en die rust brengt, dat heeft Ajax dan ook weer niet.

Daarnaast vind ik Villarreal een echt team en dat vindt ik bij Ajax vaak nog ontbreken. Ik denk dat Ajax toch wel flink wat te kort schiet om gelijk te staan aan Villarreal.

Jij bent echt één van de weinige Feyenoorders die ik ken die tenminste realistisch, objectief kunnen denken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo hoort het, anders gaat dat discussieren ook zo moeilijk, erg zinloos dan. Teveel bekijken het idd niet realistisch, erg irritant. Toch bedankt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik heb altijd het idee dat de UEFA-cup een troostprijs is.

Volgens mij denk jij dit pas sinds '02

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo hoort het, anders gaat dat discussieren ook zo moeilijk. Teveel bekijken het idd niet realistisch, erg irritant. Toch bedankt.

Er zijn ook genoeg Ajaxieden (téveel zelfs) die dat niet kunnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beiden partijen hebben er te veel rondlopen die dat niet kunnen. Gelukkig kunnen wij het wel.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Tja, er zijn uitzonderingen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik behoor zeker tot de groep die alles door een Ajax - bril ziet of niet zeker ?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Omdat je het zo graag wilt horen@lezen; nee mikoz, jij ziet het niet door een ajax-bril hoor.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Volgens mij denk jij dit pas sinds '02

Ik vind de UEFA-cup sinds het invoeren van het systeem dat de nummer 3 in de CL-poule naar de UEFA-cup gaat al een troostprijs. Of het moet zijn dat er een club wint die vanaf de eerste ronde in de UEFA-cup heeft gezeten, dan gun ik het ze wel. Als dit het geval was bij Feyenoord in 2002 dan hebben ze het ook verdiend natuurlijk

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Omdat je het zo graag wilt horen@lezen; nee mikoz, jij ziet het niet door een ajax-bril hoor.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Ik vind de UEFA-cup sinds het invoeren van het systeem dat de nummer 3 in de CL-poule naar de UEFA-cup gaat al een troostprijs. Of het moet zijn dat er een club wint die vanaf de eerste ronde in de UEFA-cup heeft gezeten, dan gun ik het ze wel. Als dit het geval was bij Feyenoord in 2002 dan hebben ze het ook verdiend natuurlijk

Maar ik ben het wel met je eens moviefreak

Alleen ik zie Ajax geen Champions League winnen. Dat dit nooit meer zal gebeuren hoor je me overigens niet zeggen, want FC Porto heeft bewezen dat het nog steeds kan.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

JONG AZ KAMPIOEN!

Fantastische wedstrijd gisteren... Jong Vitesse werd even met 10-0 van het veld geveegd!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Er zijn mensen die Ajax overschatten. Er zijn ook mensen die PSV overschatten, als Cocu daar weggaat dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.

Is me net iets te makkelijk. Cocu is geweldig belangrijk maar nier onvervangbaar. Met of zonder Cocu kampioen worden we toch wel weer.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Is me net iets te makkelijk. Cocu is geweldig belangrijk maar nier onvervangbaar. Met of zonder Cocu kampioen worden we toch wel weer.

Cocu komt naar Alkmaar. Dan is het cirkeltje weer rond, want daar is hij ooit zijn profcarrière begonnen en hij heeft ooit gezegd bij AZ zijn carrière te willen afsluiten...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Het samenstellen van een giroteam voor de poultjes is dit jaar bijzonder lastig! Je moet eerst de juiste keuze zien te maken uit het rijtje: Savoldelli, Di Luca, Basso, Simoni en Cunego. Ik denk dat je er maar 3 kan nemen van dit rijtje, aangezien je zonder Petacchi in je team ook niks bent. Verder zijn er echt maar weinig sprinters in deze Giro... Poe, ik denk dat ik het 1 grote gok laat zijn, alles of niets wordt het tovenaar . Gok gok.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

tovenaar schreef:

Je moet eerst de juiste keuze zien te maken uit het rijtje: Savoldelli, Di Luca, Basso, Simoni en Cunego. Ik denk dat je er maar 3 kan nemen van dit rijtje,

Savoldelli en Simoni thuislaten.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Het probleem is een beetje:

- Di Luca, zal veel punten sprokkelen in etappes, maar gaat toch tekort komen in de echte bergen ben ik bang en ook voor het eindklassement is het podium maar een vraagteken. Kwam wel goed voor de dag in Luik, goed teken.

- Simoni, is misschien net wat te oud, maar komt denk ik wel heel goed voor de dag in de laatste week en weet wat het is om op het podium te staan... Misschien ietsje teveel tijdritkilometers?

- Cunego, is goed op dreef, maar dat was hij vorig jaar ook, toen hij totaal door het ijs zakte in de Giro... zal daarentegen wel weer veel punten sprokkelen in de middelgebergte-etappes. Tijdritten worden een probleem voor Damiano.

- Basso, ben toch benieuwd hoe serieus hij de Giro gaat nemen met de Tour in z'n achterhoofd. Heeft wel een sterm team bij zich, ook voor de ploegentijdrit.

- Savoldelli, ervaring genoeg, maar mist misschien net nog dat beetje hardheid en ik denk dat deze Giro nét ietsje te zwaar voor hem gaat zijn. However, met al die tijdritkilometers en een sterke ploeg voor de ploegentijdrit kan hij daar al veel tijd winnen.

...En dan wil je eigenlijk ook nog Bettini erbij nemen voor de puntjes, maar daar is geen plek voor .

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

tovenaar schreef:

- Di Luca, zal veel punten sprokkelen in etappes, maar gaat toch tekort komen in de echte bergen ben ik bang en ook voor het eindklassement is het podium maar een vraagteken. Kwam wel goed voor de dag in Luik, goed teken.

Dat vraag ik mij af. Ik heb vorig jaar ontzettend genoten van Di Luca, die op vele momenten sterker bergop reed dan Simoni. Nu zal hij serieus voor de eindzege gaan.

- Cunego, is goed op dreef, maar dat was hij vorig jaar ook, toen hij totaal door het ijs zakte in de Giro... zal daarentegen wel weer veel punten sprokkelen in de middelgebergte-etappes. Tijdritten worden een probleem voor Damiano.

Cunego is altijd wat meer een gok. Maar als hij wel goed is gaat hij heel veel punten pakken. Ik hoop dat vorig jaar een incident was en hij net zo goed is als twee jaar terug.

Tijdritten zijn wel iets om op te letten overigens. Vier stuks dit jaar geloof ik?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Mwoah, officieel 4 ja. Vergeet niet dat 1 daarvan de proloog is en 1 de ploegentijdrit. Uiteindelijk weegt dat natuurlijk wel zwaar door. Damn, echt een lastige keus!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Ik heb vorig jaar ontzettend genoten van Di Luca

Ik ook! Maar de Giro van dit jaar is wel anders opgebouwd dan die van vorig jaar. Ik denk dat die van vorig jaar Di Luca beter ligt. Maarrrrr als Di Luca er écht voor gaat, kan hij zeker op het podium rijden ja. Het probleem is alleen, wie van dat lijstje hierboven kan dat niet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.