• 17.274 nieuwsartikelen
  • 182.339 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.465.896 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Zoals al eerder gezegd Savoldelli en Simoni thuislaten. Wat denken jullie trouwens van de verrassing van vorig jaar rujano? Overigens heb ik savoldelli zelfs tot kluns gebombardeerd bij mijn team

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Overigens heb ik savoldelli zelfs tot kluns gebombardeerd bij mijn team

Lef! Respect .

Maar bedankt voor de tip ja, was vergeten dat een kluns met zwarte punten ervoor zorgt dat je weer meer anderen kan nemen... pfffeeeeeww!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

tovenaar schreef:

Maar bedankt voor de tip ja, was vergeten dat een kluns met zwarte punten ervoor zorgt dat je weer meer anderen kan nemen... pfffeeeeeww!

Ik maak mijn tegenstanders weer onnodig wijzer merk ik al. Maar het scheelt inderdaad toch een topper extra als je als kluns een "toprenner" kiest

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Maar aan de andere kant. Savoldelli gaat niet de hele giro bij de laatsten rijden. Als hij niet bij de beste kan rijden stapt hij af en ben je 100 punten kwijt. Als hij wel goed rijd ben je dagelijks punten kwijt. Ik vind het nogal een gok, maar misschien snap ik het gewoon niet, dat kan natuurlijk ook nog.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Mijn team is eindelijk af! Heb wat moeten puzzelen en het blijft link dat je niet alle toppers kan nemen, maar dat maakt het wel leuk natuurlijk. Laat de Giro maar komen!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Maar aan de andere kant. Savoldelli gaat niet de hele giro bij de laatsten rijden. Als hij niet bij de beste kan rijden stapt hij af en ben je 100 punten kwijt. Als hij wel goed rijd ben je dagelijks punten kwijt. Ik vind het nogal een gok, maar misschien snap ik het gewoon niet, dat kan natuurlijk ook nog.

Ik heb het gevoel dat savoldelli wel doorfiets. Waarom heb je dan overigens reserve klunsen. Ik dacht dat al je klunsen moesten uitvallen wil je 100 punten in mindering krijgen. Niet dan?

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

Waarom heb je dan overigens reserve klunsen. Ik dacht dat al je klunsen moesten uitvallen wil je 100 punten in mindering krijgen.

Tsjonge, wat een briljant spel zeg. Reserveklunzen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

eRCee schreef:

Tsjonge, wat een briljant spel zeg. Reserveklunzen.

Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet begrijp waar die voor dienen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Een reservekluns wordt opgesteld als je geselecteerde kluns om wat voor reden dan ook niet start in de Giro.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

tovenaar schreef:

Een reservekluns wordt opgesteld als je geselecteerde kluns om wat voor reden dan ook niet start in de Giro.

Oke dan weet ik dat ook weer. Toch vindt ik dat die kluns wel veel te zwaar meeweegt. 100 punten als iemand uitvalt. De geluksfactor wordt hierdoor wel erg groot.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Mwah je kunt het beperken door de boeken in te gaan en te kijken welke renners normaal gesproken (zonder ongelukken) de grote rondes uitrijden. Als je iemand pakt die altijd afstapt doe je iets fout.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

is ook zo maar er vallen zoveel renners in een giro dat het wat mij betreft de geluksfactor veel te groot maakt.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Die 100 punten vallen uiteindelijk nog wel mee hoor, ik heb trouwens nog nooit een ronde gespeeld dat mijn kluns níet opgegeven heeft . Ik ben echt geweldig slecht in zo'n dingen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Join the club. En ze vallen ook altijd op een moment uit dat je net een beetje bij aan het komen bent. Zeer frusterend.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je vergeet "LUCKY"

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Gelukkig maar dat zij in de CL zitten, veel beter dan zo'n matig Groningen waar ze 90 minuten lang helemaal door weggespeeld werden .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Gelukkig maar dat zij in de CL zitten, veel beter dan zo'n matig Groningen waar ze 90 minuten lang helemaal door weggespeeld werden .

1e wedstrijd vergeten ?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Maargoed Ajax hoort er natuurlijk meer thuis dan Groningen , zeker met de behaalde spelers volgend seizoen.

Wel respect voor Groningen hoor , maakten zeker een betere indruk dan Feyenoord

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Groningen had vandaag met 5-1 moeten winnen. Wat een bagger-Ajax zeg ...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Maargoed Ajax hoort er natuurlijk meer thuis dan Groningen , zeker met de behaalde spelers volgend seizoen.

Volgens mij hoort AZ er thuis.... zij zijn de enige verliesers van het Play off systeem, haal je eens in de 20 jaar de CL krijg je dit....

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ajax

Echt jongens, van mij mogen die play-offs voor altijd blijven. Vandaag wederom 3 spannende en leuke wedstrijden gezien

Ik heb weer genoten en gelukkig heeft het Ajax het toch gered. Vooral dankzij Stekelenburg overigens (was niet goed te zien in de samenvatting maar hij was écht goed vanavond).

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Het lag aan Ajax zelf dat Groningen nog een kans had vanavond, aangezien Ajax de thuiswedstrijd oppermachtig was. Groningen maakte daar gretig gebruik van. Toch maakt dan individuele klasse het verschil. Jammer dat Sneijder niet beide hele wedstrijden mee kon doen.

De backs van Ajax het maakte het de tegenstander wederom erg makkelijk, tjonge wat een kansen kwamen daar uit.

maxcomthrilla

• 15587 berichten
  • 2878 stemmen

Jammer dat FC Groningen het net niet gered heeft tegen dat Lucky Ajax.

Ik heb ze gezien tegen NEC, die Blind stond toen nog hulpeloos wegwerpgebaren te maken naar zijn spelers. En nu ineens, die plotselinge vreugde. Waarvoor? Voor 34 belabberde wedstrijden? Zij zijn inderdaad de enige die baat hebben bij het play-off systeem.

Jammer ook dat NEC vanavond met 1-2 verloor van Vitesse. 3x waren ze beter qua spel dit seizoen en uitgerekend vanavond voor een volle bak presteren ze het weer hoor, waardeloos gespeeld.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Was inderdaad niet om aan te zien.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

terecht gewonnen

zodra de basisspelers Sneijder en Babel erin kwamen, zag je gelijk dat Ajax 2 klassen beter speelde dan Groningen

Groningen had geluk dat Ajax zoveel basiskrachten (Maduro, Sneijder (niet 100%), Trabelsi, Grygera, Rosales) misde

forza Sneijder! met hem en Huntelaar heb je een dodelijk team

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Wat te denken van Pothuizen. Dat het een lompe aso is zal niemand ontkennen, maar die beweging die hij maakte tegen het Vitesse publiek (na zijn goal, 10 seconde nadat hij iemand sloeg wat niet werd gezien door de scheids) sloeg alles. Dat hij dan achteraf trots voor de camera staat te verkondigen dat hij er absoluut geen spijt van heeft... belachelijk. Ik ben blij dat NEC 'm kwijt wil.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

In de aller-allerlaatste minuten wordt FC Groningen - FC Barcelona afgezegd. Geen Champions Leaque-winst voor de FC...

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Niet verdiend voor Ajax, echter wel beter voor het Nederlands voetbal.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Overigens is Barcelona vandaag ook (eindelijk) kampioen geworden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.