- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Nou, voor FC Groningen hoeven ze het niet meer in hun broek te doen.. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Precies Gilles, jij mag volgend jaar juichen als Atletico Madrid kampioen word want die zijn wel erg lekker bezig op de transfermarkt. Deze week ook nog Costinha en Seitaridis erbij waarschijnlijk 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Atletico is de feyenoord van Spanje, veel woorden, maar geen ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Precies Gilles, jij mag volgend jaar juichen als Atletico Madrid kampioen word want die zijn wel erg lekker bezig op de transfermarkt. Deze week ook nog Costinha en Seitaridis erbij waarschijnlijk 
Als de transfer van Riquelme toch door was gegaan van de zomer. 
Inderdaad flutaankopen maar zoals elk jaar zeg ik weer: "maar we hebben Fernando 'El Nino' Torres". 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico is de feyenoord van Spanje, veel woorden, maar geen ...
Het Feyenoord van Spanje. Waar je het veel woorden vandaan haalt blijft een raadsel maar ze zijn inderdaad een echte arbeiders ploeg.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
maar zoals elk jaar zeg ik weer: "maar we hebben Fernando 'El Nino' Torres". 
Dan zou ik als ik jou was maar hopen dat Dirk Kuyt naar Liverpool gaat want je weet ook wel wie nog meer op het verlanglijstje van Liverpool staat 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Naomi Watts, dat was volgens mij een sarcastische opmerking van damon 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Benitez is erg gecharmeerd van Torres en terecht. Torres is erg trouw aan Atletico maar dat heeft hij al genoeg bewezen. Al is het beter voor Fernando gewoon naar een wat beter presterende club te gaan. Al ben ik erg blij als hij blijft natuurlijk. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts, dat was volgens mij een sarcastische opmerking van damon 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Ik kon het lekker nog net lezen Gilles.

damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard, een uithaal dat ze net als Feyenoord weinig waar maken
JC-schaal, CL voorronde, beker(finale)
Hoe haal je het in je hoofd om zo'n vergelijking te maken 
Ik kon het lekker nog net lezen Gilles.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat mag ook. Alleen reageerde verkeerd op wat hij zogenaamd sarcastisch bedoelde.
Goodfella las dus het stuk dat ik damon qua sport niet serieus kan nemen en dat is ook zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
JC-schaal, CL voorronde, beker(finale)
Hoe haal je het in je hoofd om zo'n vergelijking te maken 
Ik probeer helemaal niks maar kom met wat posts waar ik wat mee kan. Wat je citeerde heeft niks met Ajax te maken hoor, het kan aan mij liggen. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig maar dat zij in de CL zitten, veel beter dan zo'n matig Groningen waar ze 90 minuten lang helemaal door weggespeeld werden
.
Ajax speelde daarvoor inderdaad heel slecht, maar dat deed Arsenal ook tegen Villareal (en Arsenal had daarbij zelfs geen geblesseerden)
en jij noemt Groningen matig?
Ze winnen van alle topclubs in huis! Dan vind ik het dus knap dat Ajax door is, en verdiend
en geloof me nou maar, Ajax kan alleen maar beter worden volgend jaar
en clubs als Groningen verliezen altijd spelers na zo'n goed jaar
lijkt me duidelijk wie een objectieve kijker als meest geschikt voor CL kiest
loze opmerking dus!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat mij betreft heeft Stekelenburg wederom aangetoond dat de rol als reservekeeper van het Nederlands elftal hem zeker niet misstaat.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Overigens heb ik savoldelli zelfs tot kluns gebombardeerd bij mijn team
Hij schijnt maagproblemen te hebben en zijn deelname wordt zelfs wat in twijfel getrokken. Zijn prestatie in de bergen van Romandie was in ieder geval belabberd, maar dat lag dus aan ziekte en niet aan zijn slechte vorm of zo, zie zijn winst in de proloog.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Jan Ullrich gaat overigens waarschijnlijk ook de Giro rijden.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Wat te denken van Pothuizen... die beweging die hij maakte tegen het Vitesse publiek sloeg alles....Ik ben blij dat NEC 'm kwijt wil.
Ik ben het als NEC-supporter helemaal met je eens. Maar uhm...hij tekent binnenkort bij... bij NEC. Voor mij had het ook niet gehoeven maar Technisch Directeur Leen Looijen houdt ervan om uitgerangeerde spelers te recyclen om zodoende zijn niet aanwezige uitstraling naar interessante spelers, die niet alleen maar vanwege de poen van de investeerders komen, te verhullen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik vond het trouwens wel jammer dat Bjorn van der Doelen op deze manier afscheid moest nemen. Hij mag Luinge heel erg dankbaar zijn dat hij niet in de laatste wedstrijd met rood van het veld moest want het was echt een overtreding om vuurrood bij te trekken 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Inderdaad...sterker nog 2x rood. Maar die zware overtredingen zijn meer gedaan uit image-technische overwegingen...ter nagedachtenis aan het fenomeen Doelen zeg maar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Hij schijnt maagproblemen te hebben en zijn deelname wordt zelfs wat in twijfel getrokken. Zijn prestatie in de bergen van Romandie was in ieder geval belabberd, maar dat lag dus aan ziekte en niet aan zijn slechte vorm of zo, zie zijn winst in de proloog.
Dat zou wel balen zijn. Al kon je dan in romandie al zien aankomen. Romandie was ook de reden dat hij niet in mijn team kwam. Als je zo kort voor een Giro ziek wordt win je hem niet.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Dat zou wel balen zijn. Al kon je dan in romandie al zien aankomen. Romandie was ook de reden dat hij niet in mijn team kwam. Als je zo kort voor een Giro ziek wordt win je hem niet.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Hehe, Pothuizen
.
Ach, misschien niet professioneel maar ik kon er wel om lachen. Bovendien deed vd Schaaf vorige week ook zoiets en werd zijn moeder 1 minuut van tevoren voor van alles en nog wat uitgemaakt.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
De Duitsers kunnen de Nederlanders echt niet uitstaan, he.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Valt reuze mee hoor, andersom is het veel erger.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ach ze mogen ons haten, wij hebben in '88 hun beker gewonnen 
p.s. wie nu begint over '74 krijg een "slap with a large trout" 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Duitsers zien meestal ook wel de humor in van de 'foute' anti-Duitse stemmingmakerij.
Nederlanders zien in Duitsers meestal een gemakkelijke prooi om allerlei opgekropte maatschappelijke woede op te botvieren. Schaamteloos simpel vaak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.