• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.517 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.429 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Want?? buiten deze laatste minuten ben ik nog niet bang geweest voor puntverlies.
Als dat doelpunt in de blessuretijd van de eerste helft niet valt, moet ik het nog zien (en vlak daarvoor mistte Janssen (of was het Junker) een vrij grote kans). Maar dat is PSV ten voeten uit de laatste jaren; je weet toch wel dat ze scoren. En dat is óók klasse, laat dat duidelijk zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

What's my name?! Wat zit er veel emotie in Tevez' celebrations, prachtig!

edit: Valencia . (al was het offside)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een enerverende eindfase, de storm overleefd. Wat voelt het goed als City sympathisant om te winnen van dat vervelende elitaire clubje uit Manchester.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tevez is wel een gefrustreerde kleuter zeg. Nu nog hoor je hem steeds natrappen naar Man U.

En terecht, die jongen is daar erg slecht behandeld (en/of totaal niet op waarde geschat).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, en wekelijks gooit Ferguson er ook nog een schepje bovenop. Over City maar speelt het bij Tevez ook nog eens regelmatig op de man.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zou het wel mooi vinden. Was altijd een goede speler. Koos wat verkeerde clubs na Ajax alleen.

Voor ajax, bedoel je?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die fout zag Mido snel genoeg in . Ik snap overigens die opmerking niet, hij heeft bij Tottenham, AS Roma, Marseille. Middlesbrough en Celta de Vigo gespeeld na Ajax. Niet bepaald domme keuzes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die fout zag Mido snel genoeg in . Ik snap overigens die opmerking niet, hij heeft bij Tottenham, AS Roma, Marseille. Middlesbrough en Celta de Vigo gespeeld na Ajax. Niet bepaald domme keuzes.

Bedoel uiteraard dat hij na Ajax verkeerde keuzes maakte of wat tenminste verkeerd uitpakte. Hij is na Ajax nergens geslaagd. Wel deed hij het soms een tijdje goed. Ik heb Mido eigenlijk altijd wel gevolgd na zijn vertrek. Ik volg de meeste oud Ajacieden wel globaal.

Zoals deze grote held die van het weekend effe terug was

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Mido was bij ajax ook niet bepaald geslaagd. Het enige dat ik me van zijn ajaxtijd kan herinneren is dat gezeik over zijn Ferrari.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Prachtvoetballer inderdaad. Heeft de pech dat ie in Abidal de beste linksback ter wereld voor zich heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mido was bij ajax ook niet bepaald geslaagd. Het enige dat ik me van zijn ajaxtijd kan herinneren is dat gezeik over zijn Ferrari.

40 wedstrijden, 21 goals. Niet echt beroerde stats.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

2 landstitels gepakt waarbij hij erg belangrijk was. Naomi geeft zijn statts al weer. Zlatan was toen een goede spits bij ons,maar Mido zeker ook.

Wie weet helpt dit:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ga je trouwens naar Juve thuis A&L?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Goedkoopste kaartjes zijn 60e op dit moment, ben ik toch maar op afgehaakt. Stel je voor je haalt de kwartfinale, betaal je zeker 200e ofzo voor een plek op de spreekwoordelijke 3e ring. (nee, niet iedereen zwemt in het geld)

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat ga je niet menen...

Als ze nou es wat minder hadden uitgegeven voor de meest idiote spelers hadden ze misschien nog eeens normale prijzen kunnen rekenen. Ook al is het Juve, het is toch niks meer dan tweede ronde EL. Stelletje eikels.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Ga je trouwens naar Juve thuis A&L?

Was wel de bedoeling. Al ga ik niet meer dan 50 euro dokken per kaart denk ik. Dus effe goed neuzen. We zouden al eerder kaarten hebben, maar er kwam wat tussen daarmee. Maar nu gaat het toch door. Ik weet zeker dat ik er wel zit dan. Mooi affiche. En kans op winst, Juve doet het heel slecht.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ja je zou er vroeg bij moeten zijn mensen, ze hebben eerst alleen de 1e ring open gegooid en de korte zijdes(beide ringen) achter de doelen. Je kan wel raden welke allemaal zijn uitverkocht natuurlijk Nu kan je denk ik alleen nog voor de lange zijdes 1e en 2e ring halen.

Wordt dus lastig voor je om nog wat "goedkoops" te vinden.

Ik heb voor die van mij 39 euro betaalt, valt nog mee als je het vergelijkt met de losse kaartverkoop voor Anderlecht(38euro). Al zat hier wel de korting bij in. Anders was ik dus ruim 45 euro kwijt, toch schrijnend als ik de prijzen van vorig seizoen erbij pak(Fiorentina & Marseille: 32,40).

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/AFC-Ajax-Juventus.htm

Heel wat anders dan 12,90 voor Nec thuis in de beker

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik had voor 50 euro totaal 3 kaarten voor Anderlecht, Zagreb en Timisoara. Al heb ik Anderlecht niet kunnen bezoeken door het weer toen. Was geen OV.

De prijzen voor de EL van Ajax zijn schandalig. Het is geen CL. Was vorig jaar ook bij oa Marseille en Fiorentina. Die waren ook best prijzig. Maar wel onder de 40 euro geloof ik...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

20 jaar geleden had ik voor 110 gulden een volledige seizoenskaart.

De huidige prijzen zijn gewoon absurt.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Begrijp me niet verkeerd, vind het ook idioot veel geld maar is het niet gewoon een kwestie van vraag en aanbod?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik had voor 50 euro totaal 3 kaarten voor Anderlecht, Zagreb en Timisoara. Al heb ik Anderlecht niet kunnen bezoeken door het weer toen. Was geen OV.

De prijzen voor de EL van Ajax zijn schandalig. Het is geen CL. Was vorig jaar ook bij oa Marseille en Fiorentina. Die waren ook best prijzig. Maar wel onder de 40 euro geloof ik...

Was Zagreb niet gratis vanwege wanprestaties van ajax of was dat vorig jaar?

Echt niet normaal die prijzen. 60 euro.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zagreb was niet gratis nee. Volgens mij was niet 1 duel gratis. Ja, Utrecht thuis voor de beker vorig jaar ofzo eens. En anders mogen alleen seizoenskaarthouders gratis erin als duels gratis zijn dacht ik.

Zal wel eens kijken wat mijn kaartjes gaan kosten. Heb geen ongelimiteerd budget.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

DieGo schreef:

Begrijp me niet verkeerd, vind het ook idioot veel geld maar is het niet gewoon een kwestie van vraag en aanbod?

Beetje dubbel inderdaad...

Vorige EL wedstrijden werd een deel van het stadion gesloten en dan nog 40-60 euro vragen voor drie wedstrijden vind ik wel degelijk een hufterige actie van Ajax. Je kunt ook het stadion volledig openhouden en dan 20-30 euro vragen. Dan is de uiteindelijke winst voor Ajax wel iets minder (i.v.m. extra capaciteitskosten), maar de laatste jaren is de Ajacied nou niet bepaald verwend. De directie heeft de laatste jaren maar weinig blijk gegeven van waardering voor haar supporters.

De enige prijs waarvan je als supporter elk jaar zeker van bent, is de stijging van de verkoopprijs.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Je had die passe-partout, verder precies hetzelfde verhaal voor mij

Ajax&Litmanen1 schreef:

Zagreb was niet gratis nee. Volgens mij was niet 1 duel gratis. Ja, Utrecht thuis voor de beker vorig jaar ofzo eens. En anders mogen alleen seizoenskaarthouders gratis erin als duels gratis zijn dacht ik.

Utrecht was inderdaad gratis. Ook Zagreb was gratis, maar dat was die wedstrijd van 2007, vanwege de slechte resultaten mochten de seizoenskaarthouders toen gratis naar binnen. Je merkt ook dat het dan een stuk voller zit.

Ben het ook eens met bovenstaande reacties, als je de kaartjes goedkoper houdt krijg je ook een vol(ler) stadion. Genoeg manieren om je omzet veel omhoog te halen op zo'n avond(merchandise, bikkerij etc.) Alleen of Ajax er nou rijker van wordt, tsja. Je moet gewoon de fans een keer tegemoet komen. We stevenen alweer af op een seizoen zonder prijzen, misschien de Denneappel

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Fans tegemoetkomen? Waardering voor supporters? Het gaat toch zeker om centjes verdienen? 't Is geen amateurvoetbal...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Wat een tweede helft/comeback van Arsenal. Heb de eerste helft gemist, maar cruciale goal van Rosicky lijkt me. Fabregas in bloedvorm, Arshavin bewijst weer hoe goed hij is in de kleine ruimte (iemand gezien hoe hij zichzelf bijna de 5-2 bezorgd? Wat een klasse actie) en ook Vermaelen pikt weer een doelpuntje mee. Mooi om te zien dat Rosicky weer heerlijk aan het voetballen is, kan nog van grote waarde worden in de tweede seizoenshelft! En hoewel een wedstrijd meer gespeeld dan Chelsea, eindelijk weer aan kop van de Premier League!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

otherfool schreef:

Fans tegemoetkomen? Waardering voor supporters? Het gaat toch zeker om centjes verdienen? 't Is geen amateurvoetbal...

Het is toch maar een spelletje volgens jou ja, kunnen ze de fans ook wel tegemoet komen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een bekerwedstrijden weer daar in Engeland. Aston Villa - Blackburn 6-4. Na een half uur stond het 0-2, nadat Aston de eerste wedstrijd met 1-0 had gewonnen. Echt heerlijk.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ja die verdediging van Blackburn is zo lek als een mandje. Wel knap dat ze er nog 4 inleggen tegen Villa, samen met Chelsea minste tegendoelpunten in de League.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het is toch maar een spelletje volgens jou ja, kunnen ze de fans ook wel tegemoet komen.

Voetbal is idd een spelletje gespeeld door 1 miljoen Nederlanders, maar betaald voetbal is business. De rijkste wint en cups kun je kopen. En van gestes naar het publiek kun je niet vreten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.