- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
What's my name?! Wat zit er veel emotie in Tevez' celebrations, prachtig!
edit: Valencia
. (al was het offside)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een enerverende eindfase, de storm overleefd. Wat voelt het goed als City sympathisant om te winnen van dat vervelende elitaire clubje uit Manchester.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Tevez is wel een gefrustreerde kleuter zeg. Nu nog hoor je hem steeds natrappen naar Man U.
En terecht, die jongen is daar erg slecht behandeld (en/of totaal niet op waarde geschat).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, en wekelijks gooit Ferguson er ook nog een schepje bovenop. Over City maar speelt het bij Tevez ook nog eens regelmatig op de man.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik zou het wel mooi vinden. Was altijd een goede speler. Koos wat verkeerde clubs na Ajax alleen.
Voor ajax, bedoel je?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die fout zag Mido snel genoeg in
. Ik snap overigens die opmerking niet, hij heeft bij Tottenham, AS Roma, Marseille. Middlesbrough en Celta de Vigo gespeeld na Ajax. Niet bepaald domme keuzes.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die fout zag Mido snel genoeg in
. Ik snap overigens die opmerking niet, hij heeft bij Tottenham, AS Roma, Marseille. Middlesbrough en Celta de Vigo gespeeld na Ajax. Niet bepaald domme keuzes.
Bedoel uiteraard dat hij na Ajax verkeerde keuzes maakte of wat tenminste verkeerd uitpakte. Hij is na Ajax nergens geslaagd. Wel deed hij het soms een tijdje goed. Ik heb Mido eigenlijk altijd wel gevolgd na zijn vertrek. Ik volg de meeste oud Ajacieden wel globaal.
Zoals deze grote held die van het weekend effe terug was 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Mido was bij ajax ook niet bepaald geslaagd. Het enige dat ik me van zijn ajaxtijd kan herinneren is dat gezeik over zijn Ferrari.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Prachtvoetballer inderdaad. Heeft de pech dat ie in Abidal de beste linksback ter wereld voor zich heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mido was bij ajax ook niet bepaald geslaagd. Het enige dat ik me van zijn ajaxtijd kan herinneren is dat gezeik over zijn Ferrari.
40 wedstrijden, 21 goals. Niet echt beroerde stats.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2 landstitels gepakt waarbij hij erg belangrijk was. Naomi geeft zijn statts al weer. Zlatan was toen een goede spits bij ons,maar Mido zeker ook.
Wie weet helpt dit:
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ga je trouwens naar Juve thuis A&L? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Goedkoopste kaartjes zijn 60e op dit moment, ben ik toch maar op afgehaakt. Stel je voor je haalt de kwartfinale, betaal je zeker 200e ofzo voor een plek op de spreekwoordelijke 3e ring. (nee, niet iedereen zwemt in het geld)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat ga je niet menen... 
Als ze nou es wat minder hadden uitgegeven voor de meest idiote spelers hadden ze misschien nog eeens normale prijzen kunnen rekenen. Ook al is het Juve, het is toch niks meer dan tweede ronde EL. Stelletje eikels.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ga je trouwens naar Juve thuis A&L?
Was wel de bedoeling. Al ga ik niet meer dan 50 euro dokken per kaart denk ik. Dus effe goed neuzen. We zouden al eerder kaarten hebben, maar er kwam wat tussen daarmee. Maar nu gaat het toch door. Ik weet zeker dat ik er wel zit dan. Mooi affiche. En kans op winst, Juve doet het heel slecht.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ja je zou er vroeg bij moeten zijn mensen, ze hebben eerst alleen de 1e ring open gegooid en de korte zijdes(beide ringen) achter de doelen. Je kan wel raden welke allemaal zijn uitverkocht natuurlijk
Nu kan je denk ik alleen nog voor de lange zijdes 1e en 2e ring halen.
Wordt dus lastig voor je om nog wat "goedkoops" te vinden.
Ik heb voor die van mij 39 euro betaalt, valt nog mee als je het vergelijkt met de losse kaartverkoop voor Anderlecht(38euro). Al zat hier wel de korting bij in. Anders was ik dus ruim 45 euro kwijt, toch schrijnend als ik de prijzen van vorig seizoen erbij pak(Fiorentina & Marseille: 32,40).
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/AFC-Ajax-Juventus.htm
Heel wat anders dan 12,90 voor Nec thuis in de beker 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had voor 50 euro totaal 3 kaarten voor Anderlecht, Zagreb en Timisoara. Al heb ik Anderlecht niet kunnen bezoeken door het weer toen. Was geen OV.
De prijzen voor de EL van Ajax zijn schandalig. Het is geen CL. Was vorig jaar ook bij oa Marseille en Fiorentina. Die waren ook best prijzig. Maar wel onder de 40 euro geloof ik...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
20 jaar geleden had ik voor 110 gulden een volledige seizoenskaart.
De huidige prijzen zijn gewoon absurt.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Begrijp me niet verkeerd, vind het ook idioot veel geld maar is het niet gewoon een kwestie van vraag en aanbod?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik had voor 50 euro totaal 3 kaarten voor Anderlecht, Zagreb en Timisoara. Al heb ik Anderlecht niet kunnen bezoeken door het weer toen. Was geen OV.
De prijzen voor de EL van Ajax zijn schandalig. Het is geen CL. Was vorig jaar ook bij oa Marseille en Fiorentina. Die waren ook best prijzig. Maar wel onder de 40 euro geloof ik...
Was Zagreb niet gratis vanwege wanprestaties van ajax of was dat vorig jaar?
Echt niet normaal die prijzen. 60 euro. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zagreb was niet gratis nee. Volgens mij was niet 1 duel gratis. Ja, Utrecht thuis voor de beker vorig jaar ofzo eens. En anders mogen alleen seizoenskaarthouders gratis erin als duels gratis zijn dacht ik.
Zal wel eens kijken wat mijn kaartjes gaan kosten. Heb geen ongelimiteerd budget.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Begrijp me niet verkeerd, vind het ook idioot veel geld maar is het niet gewoon een kwestie van vraag en aanbod?
Beetje dubbel inderdaad...
Vorige EL wedstrijden werd een deel van het stadion gesloten en dan nog 40-60 euro vragen voor drie wedstrijden vind ik wel degelijk een hufterige actie van Ajax. Je kunt ook het stadion volledig openhouden en dan 20-30 euro vragen. Dan is de uiteindelijke winst voor Ajax wel iets minder (i.v.m. extra capaciteitskosten), maar de laatste jaren is de Ajacied nou niet bepaald verwend. De directie heeft de laatste jaren maar weinig blijk gegeven van waardering voor haar supporters.
De enige prijs waarvan je als supporter elk jaar zeker van bent, is de stijging van de verkoopprijs.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Je had die passe-partout, verder precies hetzelfde verhaal voor mij 
Zagreb was niet gratis nee. Volgens mij was niet 1 duel gratis. Ja, Utrecht thuis voor de beker vorig jaar ofzo eens. En anders mogen alleen seizoenskaarthouders gratis erin als duels gratis zijn dacht ik.
Utrecht was inderdaad gratis. Ook Zagreb was gratis, maar dat was die wedstrijd van 2007, vanwege de slechte resultaten mochten de seizoenskaarthouders toen gratis naar binnen. Je merkt ook dat het dan een stuk voller zit.
Ben het ook eens met bovenstaande reacties, als je de kaartjes goedkoper houdt krijg je ook een vol(ler) stadion. Genoeg manieren om je omzet veel omhoog te halen op zo'n avond(merchandise, bikkerij etc.) Alleen of Ajax er nou rijker van wordt, tsja. Je moet gewoon de fans een keer tegemoet komen. We stevenen alweer af op een seizoen zonder prijzen, misschien de Denneappel 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Fans tegemoetkomen? Waardering voor supporters? Het gaat toch zeker om centjes verdienen? 't Is geen amateurvoetbal...
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Wat een tweede helft/comeback van Arsenal. Heb de eerste helft gemist, maar cruciale goal van Rosicky lijkt me. Fabregas in bloedvorm, Arshavin bewijst weer hoe goed hij is in de kleine ruimte (iemand gezien hoe hij zichzelf bijna de 5-2 bezorgd? Wat een klasse actie) en ook Vermaelen pikt weer een doelpuntje mee. Mooi om te zien dat Rosicky weer heerlijk aan het voetballen is, kan nog van grote waarde worden in de tweede seizoenshelft! En hoewel een wedstrijd meer gespeeld dan Chelsea, eindelijk weer aan kop van de Premier League! 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Fans tegemoetkomen? Waardering voor supporters? Het gaat toch zeker om centjes verdienen? 't Is geen amateurvoetbal...
Het is toch maar een spelletje volgens jou ja, kunnen ze de fans ook wel tegemoet komen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een bekerwedstrijden weer daar in Engeland. Aston Villa - Blackburn 6-4. Na een half uur stond het 0-2, nadat Aston de eerste wedstrijd met 1-0 had gewonnen. Echt heerlijk.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ja die verdediging van Blackburn is zo lek als een mandje. Wel knap dat ze er nog 4 inleggen tegen Villa, samen met Chelsea minste tegendoelpunten in de League.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is toch maar een spelletje volgens jou ja, kunnen ze de fans ook wel tegemoet komen.
Voetbal is idd een spelletje gespeeld door 1 miljoen Nederlanders, maar betaald voetbal is business. De rijkste wint en cups kun je kopen. En van gestes naar het publiek kun je niet vreten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.