• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.436 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dus effe goed neuzen.

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wow, wat gul van die selectie, wat is dat? 50 euro per speler? Een minuutloon? .

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Idd, en het gaat me niet eens om dat bedrag, moet iedereen voor zichzelf uitmaken en vast goed bedoeld, maar om dat dan in de media zo naar buiten te brengen. .

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Das al oud nieuws Kos Op Ajax forums wordt hetzelfde gereageerd haha

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Damn, als ik Robredo als kluns had laten staan, stond ik nu op 1 in de MM-pool voor de Australian Open. Jammer, die Monfils kan me nog eens de kop kosten. Nu maar hopen dat Isner hem pakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En hoeveel heeft jouw club gegeven zeg ik dan altijd....

Wees blij dat Ajax ieder geval wat doet. Het is trouwens verdubbeld nog door Ajax en dat is weer door Aegon verdubbeld. Verder hebben ze van de week ook bij de ArenA wat georganiseerd voor Haiti. Dus weer iets van klok horen luiden en de klepel niet kunnen vinden, kos...

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Hehe, ik weet prima waar die hangt, het is gewoon te triest voor woorden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nogmaals, waar is de bijdrage van NEC?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Is meneer kos ook weer effe stil:

Training in teken van AZ en Haïti

21 januari 2010

De training van Ajax stond donderdagochtend in het teken van AZ en Haïti. Tijdens de oefensessie ging de focus volledig op Ajax’ komende tegenstander, na afloop namen de Ajacieden tijd voor het televisieprogramma ‘Hart voor Haïti’.

Op een koud, maar sinds kort gelukkig weer sneeuwvrij trainingsveld prepareert Ajax zich deze donderdagochtend voor de competitiewedstrijd tegen AZ. Zondag komt de landskampioen naar de ArenA.

Het linkerveld is het domein van 19 Ajacieden, onder wie Hyun Jun Suk, en de keepers Maarten Stekelenburg en Jeroen Verhoeven. De mat aan de rechterzijde is deze ochtend volledig het domein van Marko Pantelic. De Serviër traint, met bal, apart van de groep. Hij is herstellende van de hamstringblessure die hij tijdens het trainingskamp in Portugal opliep. Het liefst meldt hij zich zo snel mogelijk ook weer op het linkerveld. Wanneer dat gaat gebeuren, is echter nog de vraag.

Aan de einde van de training wacht Hans Kraay junior de Ajacieden op. Onder andere Demy de Zeeuw, Vurnon Anita en Ajax-trainer Martin Jol beantwoorden vragen over de aardbeving in Haïti. Anita heeft met enkele voetbalcollega’s - onder wie Ryan Babel - plannen voor een rapnummer voor Haïti, zo laat hij voor de camera weten. Wat de andere spelers en trainer Jol in petto hebben, zie je donderdagavond in het programma ‘Hart voor Haïti’, dat vanaf 22.00 uur - direct na de gezamenlijke televisie-uitzending - op SBS6 wordt uitgezonden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doet er niet echt toe. Blijft genant als je zoveel verdient dat je zo'n lullige bijdrage levert. Dat het nu i nde media circuleert bewijst maar dat het dus voor eigen gewin is. Als ze het deden voor de 'goede' daad was dit nooit naar buiten gebracht. Kijk ons even liefdadig zijn, come on.Ode aan jongens als LeBron James, Dwayne Wade, Carmelo Anthony en Chris Bosh die maar liefst een half jaarsalaris doneren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zoals ik al zei, wat doen andere clubs? Ik heb Feyenoord en NEC niks zien geven.

Is het verplicht vastgesteld dat ze een een bepaald percentage loon af dienen te staan? Vind ik weer zo gemakkelijk scoren van lieden als kos hier. Wees blij dat Ajax wat doet. Misschien is het geen bedrag waar ze een stad van kunnen voeden, maar alle beetjes helpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nope. Of ze houden het binnenskamers (hoeven niet aan de grote klok op te hangen dat ze wat doneren voor positive publicity) of ze geven niets. Prima.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nogmaals, waar is de bijdrage van NEC?

Wat doet dat er toe? Voor mijn part helemaal niks, zolang ze het maar niet in de pers naar buiten brengen als de barmhartige club miljonairs.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Doen ze helemaal niet. Dat de media erop duiken is niet iets waar Ajax wat aan kan doen. En daarnaast mag het best vermeld worden. Wie ben jij om te bepalen of zij te weinig doneren? Zelf al een euro afgestaan trouwens?

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Er is ook niks wat niet te verdedigen valt. haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zelf al een euro afgestaan trouwens?

Jup. 16,67% van mijn netto maandsalaris. Al is dat geen pré om hier een mening over te hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Jup. 16,67% van mijn netto maandsalaris. Al is dat geen pré om hier een mening over te hebben.

Netjes van je. Meen ik.

Met je 2e stukje niet eens. Nogal ongepast om een club af te branden op het gegeven geld terwijl je zelf dan niks geeft. Dat is gewoon sneu.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Er is ook niks wat niet te verdedigen valt. haha.

Er is ook niks over Ajax wat jij niet af zou kraken,

Wedje maken dat niemand er wat van gezegd had als het niet Ajax, maar bv Twente was. Dan was het weer een prachtige, symphatieke actie van die leuke provincieclub. Maar nu is het het boze en trieste Ajax weer eens. Boehooeeeee

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met je 2e stukje niet eens. Nogal ongepast om een club af te branden op het gegeven geld terwijl je zelf dan niks geeft. Dat is gewoon sneu.

Tuurlijk is elk gebaar mooi maar zo'n bijdrage kijkend naar hun salaris is gewoon een jodenfooi (kon het niet laten ). daar komt de term dus vandaan.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Er is ook niks over Ajax wat jij niet af zou kraken,

Wedje maken dat niemand er wat van gezegd had als het niet Ajax, maar bv Twente was. Dan was het weer een prachtige, symphatieke actie van die leuke provincieclub. Maar nu is het het boze en trieste Ajax weer eens. Boehooeeeee

Hm.. geen idee, reageerde er hier voornamelijk op omdat ik er op andere sites mee geconfronteerd werd.

Maar dat het Ajax is maakt het wel extra leuk ja .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk is elk gebaar mooi maar zo'n bijdrage kijkend naar hun salaris is gewoon een jodenfooi (kon het niet laten ). daar komt de term dus vandaan.

't is ook niet een geweldig bedrag. Persoonlijk had ik namens Ajax ook wat meer gezien. Rond het desnoods af op 10.000 euro en als je het dan Ajax en Aegon laat verhogen, dan sta je op bv 25.000 euro. Maar buiten dat, ze doen tenminste wat. En wat je kan lezen in de tekst is dat er vanuit de selectie nog meer gedaan wordt vanavond.

Ik las trouwens ook dat Kluivert, Davids en Cocu eind deze maand met een benefietduel mee gaan spelen voor Haiti. Ook mooi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zijn mooie gebaren, hoorde overigens dat Suarez buiten Ajax om ook zo'n 20.000 euro gedoneerd had. Dat zijn mooie bedragen, maar verbaas me er niet over bij Suarez. Hoe ergerlijk hij op het veld is, zo sympathiek is ie er buiten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tuurlijk wel. Wat trek jij je dingen toch altijd persoonlijk aan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zelfs in dit forum wordt tegenwoordig al gemeld hoeveel men geeft...

Geef in stilte, of niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie nergens bedragen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hoeveelheid hoeft niet op bedragen te slaan en de avond is nog jong.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Tuurlijk wel. Wat trek jij je dingen toch altijd persoonlijk aan.

Ik irriteer me aan dingen en dan reageer ik erop. Dat is heel wat anders.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.