- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat zijn mooie gebaren, hoorde overigens dat Suarez buiten Ajax om ook zo'n 20.000 euro gedoneerd had. Dat zijn mooie bedragen, maar verbaas me er niet over bij Suarez. Hoe ergerlijk hij op het veld is, zo sympathiek is ie er buiten.
Suarez is buiten de lijnen inderdaad een symphatieke gast. Beetje timide en altijd in voor een lolletje. Heeft misschien ook wat meer rust nu hij is getrouwd met zijn grote liefde. En binnen de lijnen..sja, hij is een winnaar die niet tegen verlies kan. Ik waardeer het, maar snap wel dat anderen hem kut vinden. Ik heb dat bv met Afellay.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
A&L, ik kan je gerust stellen, toevallig weet ik dat Affelay het stoepje van zijn buurvrouw schoon heeft geveegd na de heftige sneeuwval de afgelopen weken.
Van der Gijp mode
Waar Gaat Dit Over!?
/Van der Gijp mode
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
A&L, ik kan je gerust stellen, toevallig weet ik dat Affelay het stoepje van zijn buurvrouw schoon heeft geveegd na de heftige sneeuwval de afgelopen weken.
Van der Gijp mode
Waar Gaat Dit Over!?
/Van der Gijp mode
Ik doelde bij hem op zijn gedrag binnen de lijnen. Wat hij daar buiten doet, interesseert me niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik wilde iets posten over 50 euro pp. Maar Naomi was me voor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik doelde bij hem op zijn gedrag binnen de lijnen. Wat hij daar buiten doet, interesseert me niet.
Een beetje net zoals ik denk over Suarez en zijn al dan niet grote liefde zeg maar?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoor net dat oranje een mooi bedrag ophoest voor 555. Rijst de vraag of Wesley 20 keer zo veel als Piet heeft gedoneerd...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe 
Las trouwens dat Piet Wesley meteen belde na die uitzending met Borst en Marwijk en dat hij niet eens snapte waar de ophef over was. Typisch Borst, weer een relletje zoeken die er niet eens is.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Alleen jammer van al die superirritante, vervelende en opdringerige mensen in een felgroen hestje in de binnenstad, die bijna op elk hoekje staan te zeuren om een donatie voor Haïti. Bederft het wel een beetje voor mij
Ik heb het gevoel bij dit soort gevallen in de media dat er meer gedoneerd wordt om er zelf goed op te staan dan dat ze er echt om geven. Eigenbelang dus..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Er is ook niks over Ajax wat jij niet af zou kraken,
Wedje maken dat niemand er wat van gezegd had als het niet Ajax, maar bv Twente was. Dan was het weer een prachtige, symphatieke actie van die leuke provincieclub. Maar nu is het het boze en trieste Ajax weer eens. Boehooeeeee
Jankjankjankjank.. piepiephallo
Ach, als jij gewoon eens door Enschede zou lopen en dan door Amsterdam zou je ook rancuneus (mooi anti-woord voor neus trouwens) worden als provinciaal 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Damn, als ik Robredo als kluns had laten staan, stond ik nu op 1 in de MM-pool voor de Australian Open. Jammer, die Monfils kan me nog eens de kop kosten. Nu maar hopen dat Isner hem pakt.
Bedankt, John Isner 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Nacional maakt melding van Ajax-transfer Lodeiro
We hebben hem 
Kan wel eens het einde van Aissati bij Ajax zijn denk ik...
Lodeiro is inzetbaar als linkeraanvaller en linkermiddenvelder die diep gaat. Een spelmaker dus die we zoeken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gefeli, nog ff en de magische grens van 100 contractspelers komt in zicht 
Over Aisatti: wie oh wie zei direct dat-ie het bij Ajax niet ging redden? Ik herhaal mijn woorden van toen; het is de nieuwe Youssef Hersi.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb wel vertrouwen in Aissati, maar het is niet dat hij zo goed speelt dat hij een status als Suarez heeft.
PS: Goals van Lodeiro:
YouTube - Nicolas Lodeiro Goles
Dat commentaar er steeds bij, genieten 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Tsja, met Wesley Sneijder werden we ook geen kampioen. Waarom denken ze nooit is aan de altijd falende verdediging?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb wel vertrouwen in Aissati, maar het is niet dat hij zo goed speelt dat hij een status als Suarez heeft.
Je meent het
Geen idee waar dat 'vertrouwen' vandaan komt, een heel, heel matige voetballer die je bij harde wind steeds uit de doelnetten moet halen.
Die moet gewoon blij zijn als NEC of Willem II hem nog een contractje wil aanbieden.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Heeft inderdaad nog geen reet gepresteerd bij Ajax en nog niks goeds gedaan. Op een mooie goal aan het begin van het seizoen na(Heracles uit).
Zelfde geldt voor Sulejmani, zijn jaartje bij Heerenveen lijkt me gewoon geluk of zo. Ajax zou er goed aan doen om deze jongen op z'n minst te verhuren, want hij is nu 0,0 waard.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Karlovic en Isner door en Monfils eruit
Mooie dag voor m'n pool.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
PS: Goals van Lodeiro:
YouTube - Nicolas Lodeiro Goles
Dat commentaar er steeds bij, genieten
Hij is ook weer niet heel groot...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Lodeiro wordt dus de nieuwe '10', dit lijkt dan exit De Jong/Aissati te worden. Al kan die laatste misschien naar een rol als hangende middenvelder dan komt hij beter tot zijn recht.
De Jong zal het heel moeilijk gaan krijgen om bij Ajax nog iets af te dwingen (hij heeft ook Eriksen nog voor zich), al vind ik hem op '10' beter dan Aissati.
Overigens:
Jol over zijn nieuwe aankoop: "Hij is twintig jaar oud en ik hoop dat hij een echte tien blijkt."

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Jong moet lekker verhuurd of verkocht worden. Zie ik echt absoluut niks in.
En verder, waarom doe jij in hemelsnaam echt met alles zo negatief over Ajax, Kai? Ben je echt zon verzuurd mens? Ik hoop het niet. Snap best je als supporter kritisch bent, maar jij bent echt steeds een overtreffende trap. Hou ik niet zo van persoonlijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Beter dan dat optimistische gedoe steeds, wat totaal nergens op gebaseerd is (of gelooft 3/4e van de Ajax-aanhang nou werkelijk dat we nog kampioen kunnen worden dit jaar?). Zie overigens niet in wat er negatief is aan zijn post.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Lijkt mij ook eerder realistisch dan negatief.
Die Lodeiro klinkt trouwens zowaar wel als een leuke aankoop.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beter dan dat optimistische gedoe steeds, wat totaal nergens op gebaseerd is (of gelooft 3/4e van de Ajax-aanhang nou werkelijk dat we nog kampioen kunnen worden dit jaar?). Zie overigens niet in wat er negatief is aan zijn post.
Ik geloof niet meer in de titel hoor. Wie weet met wat mazzel nog 2e achter PSV.
Maar Kai kraakt echt alles af en vind alles een slechte actie. Beetje storend vind ik dat zelf.
PS: Vanavond PSV-NEC. Zal wel eitje worden voor PSV al hoop ik van niet.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Tsja, met Wesley Sneijder werden we ook geen kampioen. Waarom denken ze nooit is aan de altijd falende verdediging?
Hoeveel verdedigers heeft Ajax wel niet gekocht in de afgelopen jaren? Oleguer, Wielaert, Atouba, Ogararu, Silva, Kuffour. Vergeet er vast nog wel een paar. En uiteindelijk speelt er geen van allen en staat er in z'n geheel eigen jeugd in de verdediging.
Maargoed, volgende week zondag staat Ajax weer netjes 4e 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha grapjas. Ben heilig ervan overtuigd dat we niet verliezen in Rotterdam. Winnen weet ik niet zeker, want Ajax is ook niet in supervorm, maar verlies? Never.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord kan winnen maar lijkt me niet waarschijnlijk. Ook helemaal geen zin om te gaan roepen, past ook niet bij Feyenoord. We weten hoe het toen is gegaan met die arrogante release van die dvd waar we twee keer van Ajax wonnen en in de Playoffs compleet werden afgedroogd. Leuk dat we het al hebben over de klassieker, eerst maar eens in Venlo proberen te winnen. Met zo´n mentaliteit ga je zo het schip in.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja die DVD 
Daar heb ik echt nadien vreselijk om gelachen.
Maar goed, De Klassieker blijft wel prachtig. Kan ik echt van genieten, vooral van de spanning vooraf. Meestal gaat het goed voor Ajax, maar het kan ook zo weer eens fout gaan in een seizoen als deze. Ik kijk er wel naar uit. Maar eerst nog AZ zondag en woendag NEC voor de beker.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook, een klassieker staat op zich, kan alles gebeuren. Al winnen we niet vaak. Ik baal er wel flink van dat we straks zonder Ajax supporters in de Kuip zitten. En dat moet nog wel wat jaartjes.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
DIe regel is gewoon irritant en stompzinnig. Zorg gewoon voor een stevige begeleiding. Cohen en Abatouleb hebben de gemakkelijkste optie gekozen. Doodzonde dat uitfans de Klassieker nu jaren niet bezoeken.
Wordt nog leuk als beide ploegen elkaar in de bekerfinale zouden treffen....kan je met wat fantasie in de Kuip een stadion vol Ajacieden krijgen en 0 Feyenoorders als Ajax loot als thuisploeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik denk dat Feyenoord hem gaat winnen, of er moet wonders wat veel veranderen bij Ajax de komende anderhalve week. Dat slappe zooitje verliest anders zeker in een kolkende Kuip.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.