- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Net als andere jaren?
Lekker overdreven. Net of Feyenoord in wereldvorm is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Beetje lastig te bepalen als ze al weken niks gespeeld hebben, maar om te stellen dat ze dat niet zijn is dus net zo'n onzin alsom te zeggen van wel. Wat ik van ze gezien heb voor de winterstop vond ik in ieder geval stukken beter dan de voorgaande jaren bij elkaar, en er wordt tenminste strijd geleverd. Bij Feyenoord heb ik het gevoel dat er iets wordt opgebouwd, bij Ajax momenteel totaal niet. Na Heerenveen thuis is een groot aantal spelers een beetje naast hun schoenen gaan lopen. God mag weten waarom.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat wordt er opgebouwd bij Feyenoord dan? Het is nog steeds waardeloos voetbal, alleen ietsje meer geluk dan de voorgaande jaren. Het zal waarschijnlijk wel weer 2-2 worden, met een onverdiende penalty van Feyenoord ergens laat in de 2e helft.....
Hoeveel verdedigers heeft Ajax wel niet gekocht in de afgelopen jaren? Oleguer, Wielaert, Atouba, Ogararu, Silva, Kuffour. Vergeet er vast nog wel een paar. En uiteindelijk speelt er geen van allen en staat er in z'n geheel eigen jeugd in de verdediging.
Maargoed, volgende week zondag staat Ajax weer netjes 4e
Tuurlijk zijn er veel verdedigers gehaald. Dat lijstje wat jij opnoemt zijn er ook wel wat, alleen of het goede spelers zijn is een ander verhaal. Deze spelers tonen juist het wanbeleid van Ajax aan!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En wat valt er op te bouwen bij Feyenoord aangezien de halve selectie na de zomer ongeveer vertrokken zal zijn...
Verder sluit ik me bij Robert aan. Het spel van Feyenoord doet pijn aan je ogen in de meeste duels. Dat zegt Been regelmatig zelf zelfs.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat Feyenoord nodig heeft is een flink pak slaag 31-01. Die wedstrijd is precies datgene wat een ajacied nodig heeft om dit verloren jaar enigzins te vergeten '' ook al is het maar voor 90 minuten''. Vanaf de aftrap is het gewoon 'de Klassieker'. Financiele zorgen, het zeer waarschijnlijk verloren kampioenschap en de huidige knelpunten worden gewoon vergeten voor anderhalf uur.
Al is verloren jaar misschien wat te grof gesproken.
Met het behalen van de beker, voorronde CL en minimaal de kwart/halve finale Uefa cup zou ik ontzettend tevreden zijn, wetende dat Jol niet kan toveren in een tijdsbestek van 6 maanden.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Amen, in de thuiswedstrijd hebben we de toon al gezet en aangetoond dat het 010 elftal niet heel veel voorsteld...Dus nu maar hopen op een passend vervolg 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En verder, waarom doe jij in hemelsnaam echt met alles zo negatief over Ajax, Kai? Ben je echt zon verzuurd mens? Ik hoop het niet. Snap best je als supporter kritisch bent, maar jij bent echt steeds een overtreffende trap. Hou ik niet zo van persoonlijk.
A&L volgens mij heb je me helemaal verkeerd begrepen.
Ik ben juist blij dat Ajax eindelijk eens een keer verder kijkt dan studio sport (Kennedy, Wielaert). Dat we eindelijk eens scouten i.p.v. vergane glorie te kopen (Kuffour, Luque).
Ik vond het alleen vreemd dat Jol stelt dat het 'hopelijk een echte tien is'. Dit zou Jol niet moeten hopen, maar moeten weten. Bij Kerlon zei Jol ook al niet te weten wat voor vlees hij in de kuip had, maar dat het volgens Inter 'een hele goede tien' was.
Ik vind dat je hier als supporter best je vraagtekens bij kunt zetten. Ik ken verder Lodeiro niet dus over de kwaliteiten kan ik niet echt oordelen. Wat ik ervan gehoord heb stelt me echter wel hoopvol.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe lang moet Aisatti nog doorgaan met niks presteren voordat je je ongelijk over hem durft toe te geven A&L?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Aissati moet gewoon als verbindingsspeler (nummer 6) worden opgesteld. Deed ie vorig jaar tegen Marseille, NAC en Roda bijv. ook voortreffelijk. Als mensen als De Zeeuw, Urby en Van der Wiel hun taken dan eens serieus gaan nemen, wordt het misschien nog wat.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
DIe regel is gewoon irritant en stompzinnig. Zorg gewoon voor een stevige begeleiding.
Jaaaah, laat de belastingbetaler lekker opdraaien voor notoire hooligans. Nee hoor, tijd dat die maatregel permanent wordt ingevoerd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat wordt er opgebouwd bij Feyenoord dan? Het is nog steeds waardeloos voetbal, alleen ietsje meer geluk dan de voorgaande jaren. Het zal waarschijnlijk wel weer 2-2 worden, met een onverdiende penalty van Feyenoord ergens laat in de 2e helft.....
Cursus ongenuanceerd converseren gevolgd?
Het is wel iets meer dan geluk, rep. Als je dat niet kunt zien, heb je weinig verstand van het spelletje. Met Vlaar in de achterhoede - waardoor Bahia beter presteert. is het moeilijk te scoren tegen Feyenoord. Feyenoord heeft niet voor niets de meeste clean sheets dit seizoen. Daarnaast is Been een zeer belangrijke factor, en zo zijn er nog veel meer redenen te noemen.
Beetje makkelijk om te zeggen dat het puur geluk is. Maar ik ga er maar vanuit dat je dit uit ajax perspectief zegt.
En dan ook telkens weer janken om dat penalty van 2 jaar geleden. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, wat was het recent bij Ajax-Feyenoord moeilijk scoren zeg 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ja, wat was het recent bij Ajax-Feyenoord moeilijk scoren zeg
Babovic. Meneer oogklepjes.
Niet dat Ajax niet superieur was, maar wat ben je soms toch een treurig ventje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik reageerde alleen maar op Nicolage Rico. En over treurig gesproken; fijn dat je er weer bent.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Moet je nagaan, Ajax hoefde niet eens superieur te zijn om Feyenoord af te drogen!! 
Feit blijft dat vele wedstrijden van Feyenoord gewoon bout blijven(Nicolage Rico), dat ze vele clean sheets hebben gehaald doet er voor mij niets onder. Vertel is welke fantastische wedstrijden met goed voetbal en goede uitslagen je hebt meegemaakt dit seizoen van Feyenoord Nicolage Rico?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Blij dat Feyenoord lieden als Naomi Watts tenminste wel normaal kunnen reageren 
Overigens heeft Feyenoord 2x op rij met een dikke schwalbe + pentalty in de slotminuten een punt gered waar dat niet verdiend was. Gelukkig is Mols gestopt dus de kansen nemen toe dat er nu eens een terechte winnaar komt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax Showtime - Luis Suarez verlengt contract tot 2013 - ajaxshowtime.com
Jaaaaaaaaaa Suarez heeft zijn contract bij Ajax VERLENGD !!!! 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik reageerde alleen maar op Nicolage Rico. En over treurig gesproken; fijn dat je er weer bent.
En ik reageer "alleen maar" op jou.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat mag je. Ik zou zeggen, prettige dag nog. Ik spreek je wel weer na de 31ste.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Tuurlijk want daar gaat het om toch, je gelijk halen en je pikkie groot houden namens het grote ajax? En de discussie ging ook zeer zeker over de oh zo onverdiende zege van Ajax, waar ik al meerdere keren op gewezen heb, toch? Right.
Je redeneert als een kleuter, kijkt met dikke oogkleppen naar een beter in vorm komend Feyenoord, en ziet alleen maar één ding. Van mij mag je hoor, maar dan krijg je 'm te horen ook.
En ik maak me nergens zorgen over, mijn gemoedstoestand en redenering hangen niet af van de prestatie van "m'n cluppieee". Oh en gelukkig maar right, anders zou ik er maar depressief van worden! Hah, goeie.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijk nieuws dit weekend!
Of hij blijft nog een jaartje, wat steeds meer erop begint te lijken. Of in de zomer vertrekt hij, maar wel een zeecontainer aan geld ervoor terug. Leuke vervanger halen, financieel weer wat sterker staan '' altijd lekker ''
Tevens enkele teken waarvan het contract afloopt kwijt. Luque, Ogararu en Sno zijn sowieso de deur uit. Scheelt je weer 4.5 miljoen aan salariskosten.
Maar die Luis; wat een held is het toch. Zelfs buiten het veld snoert hij die nepsupporters uit Alkmaar de mond in de Lodeiro kwestie 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik teken voor één punt morgen in de Koel tegen Feyenoord. Het is de eerste wedstrijd zonder sterspeler Keisuke Honda.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Bovenaan in de MM subleague voor de Australian Open. Nog nooit gebeurd voor mij, dus een leuke opsteker. 58e van de 698 deelnemers van het totale spel, dus dat is ook niet slecht 
Ajax&Filmfreak
-
- 3375 berichten
- 3736 stemmen
Ik teken voor één punt morgen in de Koel tegen Feyenoord. Het is de eerste wedstrijd zonder sterspeler Keisuke Honda.
Ik ook!!
Ajax&Filmfreak
-
- 3375 berichten
- 3736 stemmen
Helaas zegt dat alleen dat hij meer gaat verdienen(waar hij recht op heeft). Voor de rest niets.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Honda; overschatte speler.
Heeft in de Jupiler league geweldig gevoetbald, en het eerste kwart van de competitie leuke dingen laten zien. In het vervolg was het behoorlijk minder, en is hij in mijn optiek niet meer dan een ' Perez of Afellay '. In het nationale team is hij ook verre van een god.
Kortom. Fantastische speler voor VVV, maar ik denk dat hij bij Cska zijn plafond wel bereikt heeft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind Honda ook van het niveau Perez, Afellay daarentegen is 2 niveaus hoger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.