• 16.024 nieuwsartikelen
  • 179.110 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.514 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het plafond van een ploeg die zich voor de 1/8 finales van de Champions League heeft geplaatst en daarin het zeker niet onverslaanbare Sevilla treft is niet gering. Voor VVV-Venlo wordt het ontlopen van de nacompetitie nog een hele zware klus zonder deze speler.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

Ik vind Honda ook van het niveau Perez, Afellay daarentegen is 2 niveaus hoger.

Afellay is een schriel ventje. Daarom zie ik hem ook niet slagen bij een Engelse topclub. Wil je daar overleven heb je toch wel meer nodig dan alleen een fluwelen buitenkantje en inzicht.

Spelers als Modric en Rosicky zijn pure uitzonderingen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

lykathea schreef:

Tuurlijk want daar gaat het om toch, je gelijk halen en je pikkie groot houden namens het grote ajax? En de discussie ging ook zeer zeker over de oh zo onverdiende zege van Ajax, waar ik al meerdere keren op gewezen heb, toch? Right.

Je redeneert als een kleuter, kijkt met dikke oogkleppen naar een beter in vorm komend Feyenoord, en ziet alleen maar één ding. Van mij mag je hoor, maar dan krijg je 'm te horen ook.

En ik maak me nergens zorgen over, mijn gemoedstoestand en redenering hangen niet af van de prestatie van "m'n cluppieee". Oh en gelukkig maar right, anders zou ik er maar depressief van worden! Hah, goeie.

Haha ongelooflijk, wat een kansloos gehuil zeg....

Jij mag Feyenoord beter in vorm zien komen, ik en anderen vinden dat nog wel meevallen. Jij kijkt zeker zonder oogkleppen? Ik zie bij je ingevulde woonplaats Rotterdam staan. Sja...

En waar zeg ik dat mijn gemoedstoestand afhangt van Ajax? Dat valt namelijk reuze mee. Al kan ik enorm balen als ze niet winnen nee. Beetje supporter doet dat.

Enne...oh en gelukkig maar. Anders zou je er depressief van raken

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

(quote)

Helaas zegt dat alleen dat hij meer gaat verdienen(waar hij recht op heeft). Voor de rest niets.

Het zegt genoeg. Hij ligt nog nu 3,5 jaar vast en ik zie hem ook nog wel 1,5 jaar blijven. Zijn vrouw verwacht een kindje en ik zie Suarez dan ook niet zo snel verhuizen. Hij is captain en DE ster van Ajax. Ajax kan btw vragen voor hem wat ze willen, want ik las net dat hij geen gelimiteerde transfersom bij de verlenging kreeg dus Ajax gaat er geweldig op vooruit. Ja, hij krijgt alleen meer salaris maar dat is niet meer dan terecht.

De deal van 4 miljoen voor Lodeiro betaalt zich nu al uit, nu Luis daardoor ook langer blijft

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha ongelooflijk, wat een kansloos gehuil zeg....

Jij mag Feyenoord beter in vorm zien komen, ik en anderen vinden dat nog wel meevallen. Jij kijkt zeker zonder oogkleppen? Ik zie bij je ingevulde woonplaats Rotterdam staan. Sja...

Wat, sja? Er zijn ook nog supporters die kunnen genieten van andere clubjes, zelfs aartsrivalen, zonder cynisch alle mankementen te benoemen en alle vooruitgang met een hard hoofd te ontwijken, of zelfs te ontkennen.

Jij bent degene die maar blijft jagen op de tegenpartij, met alwetende stellingname. Dát is met oogkleppen op redeneren, want je hebt uiteraard maar een beperkt beeld. Dat is nu wel duidelijk.

En waar zeg ik dat mijn gemoedstoestand afhangt van Ajax? Dat valt namelijk reuze mee. Al kan ik enorm balen als ze niet winnen nee. Beetje supporter doet dat.

Je hoeft het niet te benoemen hoor, je houding spreekt boekdelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord supporters kunnen wel tegen een stootje. We zijn tenslotte geen Ajaksmietjes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Wat, sja? Er zijn ook nog supporters die kunnen genieten van andere clubjes, zelfs aartsrivalen, zonder cynisch alle mankementen te benoemen en alle vooruitgang met een hard hoofd te ontwijken, of zelfs te ontkennen.

Jij bent degene die maar blijft jagen op de tegenpartij, met alwetende stellingname. Dát is met oogkleppen op redeneren, want je hebt uiteraard maar een beperkt beeld. Dat is nu wel duidelijk.

(quote)

Je hoeft het niet te benoemen hoor, je houding spreekt boekdelen.

Ik ben geen Reinbo die eerlijk zegt dat alleen Feyenoord hem boeit. Ik kijk ook vaak zat PSV, Feyenoord, Twente en AZ ofzo en als ze goed spelen dan zeg ik het ook. Zoek maar eens op wat ik over Twente dit seizoen hier gepost hebt. Of dat PSV het goed doet.

Maar er is niks mis mee met ook wat dollen en ouwehoeren over de concurrentie, zeker als Feyenoord-Ajax eraan komt. Jij reageert zo overspannend, iemand als Naomi doet er gewoon normaal over en krijgt normale antwoorden terug.

Verder boeit het me ook niks wat je van me vind. Maar ik probeer het te nuanceren.

Overigens straks nog kaarten voor Ajax-Juventus gehaald

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Feyenoord supporters kunnen wel tegen een stootje. We zijn tenslotte geen Ajaksmietjes.

Feyenoord supporters delen zelf nog wel eens ook een stootje uit. Ze hebben net Nancy weer wat herbouwd

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik ben geen Reinbo die eerlijk zegt dat alleen Feyenoord hem boeit. Ik kijk ook vaak zat PSV, Feyenoord, Twente en AZ ofzo en als ze goed spelen dan zeg ik het ook. Zoek maar eens op wat ik over Twente dit seizoen hier gepost hebt. Of dat PSV het goed doet.

Maar er is niks mis mee met ook wat dollen en ouwehoeren over de concurrentie, zeker als Feyenoord-Ajax eraan komt. Jij reageert zo overspannend, iemand als Naomi doet er gewoon normaal over en krijgt normale antwoorden terug.

Verder boeit het me ook niks wat je van me vind. Maar ik probeer het te nuanceren.

Overigens straks nog kaarten voor Ajax-Juventus gehaald

Ik reageer niet overspannen, ik reageer fel, want dat is wat ik vind wat nodig is tegen iemand die "maar wat aan het dollen is", of zoals ik het benoem; met oogkleppen op aan het lapzwansen over zijn zo gehate rivaal.

Komt er een beetje pit in de discussie, gaat meneer ineens piepen. Hah, ik had meer verwacht meneer Litmanen.

En zal ik het dan toch semi-vriendelijk houden , Ajax - Juventus hé? Welk vak? Wordt een toffe wedstrijd, kan niet anders zeggen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik haat niemand. Ik haat Feyenoord niet eens. Haten is voor kneusjes. Ik vind de club PSV lelijker dan Feyenoord. Maar ik zie Feyenoord wel graag in crisis, dat wel ja.

En ik dol wel over die club, maar ik kom nooit met termen als 010 of kakkerlakken zoals bepaalde lieden wel doen hier. En andersom.

Jij beweert dat ik een bepaalde type ben en daar reageer ik op. Ik piep niks, ik geef een weerwoord.

Ik zit dan in vak 409 kreeg ik doorgestuurd. Heb er ook veel zin in. Heerlijk affiche. Wel jammer dat ik de duels van Twente tegen Bremen en PSV tegen HSV (en van Nistelrooij!) niet kan zien als ze die avond ook zijn. Maarja...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Werder Bremen - Bayern Munchen | Video | Sport1.nl

Samenvatting Bremen-Bayern 2-3

Ongelooflijk mooie vrije trap van Robben met de winnende

Wel gigantisch veel missers van hem trouwens haha.

Lachen hoe Robben op Louis springt na de goal, die uitgegleden was.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Net even die goal bekeken op youtube maar was het een bewussie?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Materny schreef:

Honda; overschatte speler.

Heeft in de Jupiler league geweldig gevoetbald, en het eerste kwart van de competitie leuke dingen laten zien. In het vervolg was het behoorlijk minder, en is hij in mijn optiek niet meer dan een ' Perez of Afellay '

Vervolg was nauwelijks minder (Alleen tussen eerste vijf en laatste acht wedstrijden zat een mindere periode) alleen minder goals. Helaas kijken veel mensen niet verder dan dat.

Verder natuurlijk een rare vergelijking. Aangezien Affelay met afstand de beste speler in de eredivisie is op het moment en Perez een speler die leuk meehobbelt bij Twente totaal onvergelijkbaar. Maar Honda was beter dan Perez en minder dan Affelay.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax Showtime - Luis Suarez verlengt contract tot 2013 - ajaxshowtime.com

Jaaaaaaaaaa Suarez heeft zijn contract bij Ajax VERLENGD !!!!

Oerdom van Suarez en eigenlijk ook van Ajax. Krijgt er nooit meer zoveel geld voor als deze zomer. En Suarez wordt echt niet meer beter in Nederland. Ik ben bang voor stagnatie en dat is eeuwig zonde voor zo'n goede voetballer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Werder Bremen - Bayern Munchen | Video | Sport1.nl

Samenvatting Bremen-Bayern 2-3

Ongelooflijk mooie vrije trap van Robben met de winnende

Wel gigantisch veel missers van hem trouwens haha.

Lachen hoe Robben op Louis springt na de goal, die uitgegleden was.

Hij mist anders ook twee 100% kansen.... En die vrije bal lijkt een lucky shot, wilde 'm gewoon bij de tweede paal leggen, zo lijkt het.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Maar je zou het denk ik wel toejuichen als Afellay langer zou willen blijven?

Grappig, zelfs bij een contractverlenging van Suarez zonder gelimiteerde som weten sommigen er nog een negatieve beoordeling aan te plakken....

Geweldige deal voor Ajax. En schijnbaar is Luis erg blij bij Ajax.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Onder de tafel heeft Suarez wel wat garanties gekregen natuurlijk, hij is niet gek natuurlijk.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

timbo_ schreef:

Oerdom van Suarez en eigenlijk ook van Ajax. Krijgt er nooit meer zoveel geld voor als deze zomer. En Suarez wordt echt niet meer beter in Nederland. Ik ben bang voor stagnatie en dat is eeuwig zonde voor zo'n goede voetballer.

Gelukkig gaat het bij Ajax tegenwoordig niet meer alleen maar om het geld.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

En ik dol wel over die club, maar ik kom nooit met termen als 010 of kakkerlakken zoals bepaalde lieden wel doen hier. En andersom.

Hmm, das waar, heb ik je nooit zien zeggen. Maar stopte je wel in dat groepje. My bad.

Ik zit dan in vak 409 kreeg ik doorgestuurd. Heb er ook veel zin in. Heerlijk affiche. Wel jammer dat ik de duels van Twente tegen Bremen en PSV tegen HSV (en van Nistelrooij!) niet kan zien als ze die avond ook zijn. Maarja...

Liever een avondje in 't stadion dan alle wedstrijden op tv kunnen zien. Vooral als je nog een redelijke kans maakt ook.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ruud van Nistelrooij stapt over naar Hamburger SV. De noord-Duitse club heeft vanavond bekend gemaakt dat de aanvaller een contract van anderhalf jaar getekend heeft.

boomkat

• 237 berichten
  • 0 stemmen

ps. Leonardo wat een klein kind

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar je zou het denk ik wel toejuichen als Afellay langer zou willen blijven?

Grappig, zelfs bij een contractverlenging van Suarez zonder gelimiteerde som weten sommigen er nog een negatieve beoordeling aan te plakken....

Geweldige deal voor Ajax. En schijnbaar is Luis erg blij bij Ajax.

Het bedrag dat PSV op dit moment voor Affelay vangt staat ben ik bang niet in vergelijking met het bedrag dat Suarez op zou brengen. Wat Affelay betreft is PSV economisch gezien sowieso waarschijnlijk al te laat met Affelay. Begrijp me niet verkeerd als supporter ben ik erg blij dat Affelay er nog is. Maar voor PSV en ik denk voor Affelay zelf misschien ook wel (Langer dan deze zomer zou hij voor zijn eigen ontwikkeling zeker niet meer moeten blijven) was het echter beter geweest als ze hem afgelopen zomer hadden verkocht. Net zo als het voor Ajax en Suarez zelf beter was geweest als ze Suarez komende zomer zouden verkopen.

Is verder dus niets negatiefs aan. Het is dom van Ajax en dom van Suarez om nog langer te blijven. Voor de Ajax-supporters is het natuurlijk fantastisch.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

speranza schreef:

Ruud van Nistelrooij stapt over naar Hamburger SV. De noord-Duitse club heeft vanavond bekend gemaakt dat de aanvaller een contract van anderhalf jaar getekend heeft.

Zou Ruudje alvast weer wat dichter bij Eindhoven willen gaan voetballenom op 35-jarige leeftijd zijn carriere daar af te sluiten? Blijf het in ieder geval een vreemde keuze vinden. Ik had toch voor een ploeg als Tottenham gekozen. Vraag is bovendien natuurlijk of je als PSV-zijnde nog een 35-jarige spits moet willen aantrekken tegen die tijd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Waarom zou Ruud nog bij PSV gaan ballen dan? Omdat-ie dat (net als ELKE voetballer) ooit beloofd heeft? Zeg nou niet dat jij daar ook al intrapt...

Verder lag Engeland wel meer voor de hand, maar is HSV een prachtige club.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ik geloof wel dat Ruudje ooit nog eens graag terug wil keren. De vraag is echter of het dan voor PSV nog interessant is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik heb Jol hoog zitten, maar van de opstelling van vandaag kan ik ook weer weinig kaas maken. Maar goed, hopelijk krijgt ie het gelijk aan zijn kant.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dembele, Hamdaoui, Martens én Ari bij AZ...

Had Dick maar zoveel lef toen-ie nog bondscoach was...

En de dwerg in de goal bij Ajax, lobben maar!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zou Ruudje alvast weer wat dichter bij Eindhoven willen gaan voetballenom op 35-jarige leeftijd zijn carriere daar af te sluiten? Blijf het in ieder geval een vreemde keuze vinden. Ik had toch voor een ploeg als Tottenham gekozen.

Hij maakt met het oog op komende zomer in elk geval de goede keuze om Real Madrid te verlaten. Ik ben heel benieuwd of Rafael van der Vaart dit goede voorbeeld gaat volgen. De tijd begint te dringen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Waarom staat dit AZ in de middenmoot? Ze spelen Ajax van het kastje naar de muur. Het is dat de dwerg z'n dagje heeft...

edit: dat was de eerste helft, tweede gebeurde hoegenaamd niets behalve een mooie goal van Wiel (laag inschieten, heel goed).

Ik denk dat Rene vd Gijp wel ontzettend heeft moeten lachen om de uittrappen van de dwerg, dat was weer bukken op de 2e ring.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De tweede helft gewonnen op basis van strijd, wat een stelletje lamlullen bij AZ. Twee keer op strijd van Ajax verloren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat zijn een hoop gele kaarten....... Had het andere team er niet ook wat moeten krijgen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.