- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mido is een troublemaker, die moeten we er niet bij hebben. Het zou ook weer totaal niet kloppen met het beleid om jonge spelers de kans te geven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
I kzie het nut ook niet als je Castillion hebt, maar krijg het gevoel dat Jol liever koopt dan een onervaren zeer talentvolle jongeling erin te zetten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waarom zou je in godsnaam Mido halen.
Omdat we momenteel maar 1 centrumspits hebben waar Jol tevreden mee is. Pantelic. Suarez is geen echte spits en om nu al je kansen te zetten op een jonge Koreaan en een jong Ajax speler...zulke jongens moet je achter de hand houden, niet dat ze meteen de kar moeten trekken.
Mido-Pantelic-Suarez lijkt me wel een toffe voorhoede. Kan je ook wat rouleren. Mido heeft ook veel als linkeraanvaller gespeeld namelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
I kzie het nut ook niet als je Castillion hebt, maar krijg het gevoel dat Jol liever koopt dan een onervaren zeer talentvolle jongeling erin te zetten.
Jol zette zondag toch Eriksen meteen al in de basis? Maar Suk is nog heel jong en is ook maar toevallig aan komen waaien. En Castillon? Groot talent, al ken ik hem niet super. Maar aangezien Pantelic nog wel eens een blessure heeft is het niet verkeerd om er een wat oudere spits bij te hebben...denk ik dan.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
De hoge salaris en het gedrag van Mido dan? Ajax heeft meer aan talenten dan aan grote namen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In dat geval kan ik Jol niet meer volgen.
Mido heeft/had talent en is goede voetballer maar hij heeft het nog nooit ergens echt laten zien. Daarnaast hebben we afgelopen winter Cvitanich weg gedaan en dan gaan we de duurdere Mido terughalen, salarishuis verkleinen iemand?
En breek me de bek niet open over Mido als linksbuiten.
Trouwens een quiz vraag: Wie oh wie is de zakenwaarnemer van Mido?
Zo mijn Ajaxhart is weer even uitgestort.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eriksen was puur door gebrek aan alternatief volgens mij. Castillion vind ik echt geweldig, beetje van het niveau Castaignos. Beiden potentie om wereldtop te worden. Castillion was bij het aantrekken van Pantelic al verbolgen, je kan hem met aantrekken va neen nieuwe spits ook gewoon kwijtraken natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mido is denk ik ook ouder en wijzer geworden...
En Mido speelt nu bij Zamalek in Egypte. Ik denk niet dat hij een geweldig groot salaris te eisen heeft. Zo groots waren zijn prestaties de laatste jaren ook niet.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Dat Ajax een aanvaller kan gebruiken bestrijdt ik ook niet, maar je kunt toch wel wat beters, jongers, talentvollers, gemotiveerders en met meer karakter krijgen dan Mido lijkt me,.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat Ajax een aanvaller kan gebruiken bestrijdt ik ook niet, maar je kunt toch wel wat beters, jongers, talentvollers, gemotiveerders en met meer karakter krijgen dan Mido lijkt me,.
Beters? Wie dan?
Jongers? Mido is 26 en we hebben nog 2 jeugdige talenten achter de hand dus jonger zoeken is niet nodig.
Talentvoller? Mido barst van het talent en heeft dat vooral bij Ajax ook laten zien.
Gemotiveerder? Mido wil heel graag terug naar Europa en dan wil hij Ajax verkiezen boven Premier League clubs die hem ook willen. Hij wil weer Europa cup spelen en voor prijzen spelen.
Karakter? Sja...ik weet niet hoe hij nu is. Hij staat wel bekend als lastig, dat wel. Maar Jol kent hem ook en ik geloof niet dat hij bij de Spurs ruzie met hem had.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Beters? Wie dan?
*insert willekeurige spits*.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zwak antwoord. Je weet het dus niet.
Ajax kan geen wereldspitsen halen. Hoogstens een oud speler van de club die een hoog niveau nog heeft of had. Huntelaar, Mido...wie weet over 5 jaar eens bij Zlatan...proberen kan altijd.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Rechtsbuiten:
Suarez
Rommendahl
Kennedy
Spits:
Pantelic
Castillion
Suk
Linksbuiten:
Urby
Sulejmani
Zeegelaar
Dat zijn al 9 aanvallers en ik verwacht dat Josefzoon dit seizoen nog debuteert dan komen we op 10 aanvallers. Mocht Pantelic uitvallen (en Jol niet met Castillion of Suk willen spelen) dan kun je nog altijd 4-4-2 spelen of met Suarez in de spits. Ik vind de spits positie niet echt een prioriteit, mochten we er één kopen kopen dan een spits voor de langere termijn omdat in de zomer Pantelic weer vertrekt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De hoge salaris en het gedrag van Mido dan? Ajax heeft meer aan talenten dan aan grote namen.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad, volgens mij is het probleem juist dat er teveel talenten zijn (7 basisspelers uit eigen jeugd dacht ik?) en te weinig kerels met karakter die die jonkies eens een flinke schop onder hun hol geven. Mido heeft absoluut karakter maar of het de juiste is weet ik niet.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Zwak antwoord. Je weet het dus niet.
Ajax kan geen wereldspitsen halen. Hoogstens een oud speler van de club die een hoog niveau nog heeft of had. Huntelaar, Mido...wie weet over 5 jaar eens bij Zlatan...proberen kan altijd.
Ik heb het niet over wereldspitsen. Zelfs hier in NL is een Amoah, Paulo Henrique, Ari of Everton beter dan de Mido van de laatste 5 jaar.
En een stuk goedkoper.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jongers? Mido is 26 en we hebben nog 2 jeugdige talenten achter de hand dus jonger zoeken is niet nodig.
Wanneer gaan die spelen dan? Als Pantelic en Mido geblesseerd zijn? Castillion moet nu gaan doorbreken anders loopt hij achterstand op.
Talentvoller? Mido barst van het talent en heeft dat vooral bij Ajax ook laten zien.
Onder Adriaanse was het niet geweldig, maar dat was Co zijn schuld. Onder Koeman speelde Mido goed. Hij had inderdaad veel talent, maar heeft het nergens weten af te dwingen. Er zijn legio spelers met veel talent die nog wel jong zijn en goedkoper.
Perspraatje van Mido denk ik, die zogenaamde clubs die Mido willen hadden hem ook afgelopen zomer kunnen kopen. Daarnaast heeft Raiola Zé Eduardo, Atouba en Kerlon ook al bij Ajax gestalt. Raiola werkt al jaren samen met Jol, dus ik denk dat die rede belangrijker is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het niet over wereldspitsen. Zelfs hier in NL is een Amoah, Paulo Henrique, Ari of Everton beter dan de Mido van de laatste 5 jaar.
En een stuk goedkoper.
Sure...Amoah is een modale spits, Henrique niet eens goed genoeg voor Heerenveen en Everton heeft nog nooit bij een club gespeeld waar je altijd moet winnen. En hij scoort bij Heracles ook maar mondjesmaat. Je probeert weer eens door enorm te overdrijven je punt te maken. Huntelaar heeft het laatste jaar ook weinig gespeeld maar ik acht hem ook beter dan je genoemde namen,
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik heb het over Mido, niet over Huntelaar.
En die is de laatste jaren echt niet beter dan bovengenoemden.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik heb het over de spitspositie. Castillion achter de hand en Pantelic of eventueel Suarez in de spits. Áls er dan iemand wordt gehaald, dan niet zo een probleemkind als Mido. En mannen met winnersmentaliteit komen niet uit de lucht vallen, die krijg je door talenten als Castillion vertrouwen te geven. De kampioenschap is al verspeeld en dan wil je miljoenen uitgeven voor iemand als hij.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De wedstrijd tegen NAC doet ook niet eens zo zeer ter zake, het is een probleem van de laatste jaren. Alleen met Stam en Davids ging het wat dat betreft een stuk beter.
Of je nu nog een aanvaller moet halen is inderdaad de vraag, aangezien de achilleshiel duidelijk achterin ligt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Beters? Wie dan?
Gemotiveerder? Mido wil heel graag terug naar Europa en dan wil hij Ajax verkiezen boven Premier League clubs die hem ook willen. Hij wil weer Europa cup spelen en voor prijzen spelen.
Karakter? Sja...ik weet niet hoe hij nu is. Hij staat wel bekend als lastig, dat wel. Maar Jol kent hem ook en ik geloof niet dat hij bij de Spurs ruzie met hem had.
Die jongen heeft letterlijk al 10 clubs versleten en bij elke club was ie opnieuw o zo enorm gemotiveerd en wilde ie zijn talenten laten zien. Het houdt een keertje op...
Als Jol die gast serieus wil halen, dan mag ik hopen dat hij van hogerhand wordt teruggefloten. Kun je nog beter Dost ofzo halen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Sure...Amoah is een modale spits, Henrique niet eens goed genoeg voor Heerenveen en Everton heeft nog nooit bij een club gespeeld waar je altijd moet winnen. En hij scoort bij Heracles ook maar mondjesmaat. Je probeert weer eens door enorm te overdrijven je punt te maken.
Everton speelt tegenwoordig op de vleugel, dus dat is niet zo'n goede vergelijking. Maar Amoah (international voor zijn land nota bene) en zeker Henrique (nog maar 20!) sla ik toch wel hoger aan dan Mido.
Mido heeft bakken met talent, maar je moet er ook wel iets mee doen. Kun je bijna nog beter Sno terughalen. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De wedstrijd tegen NAC doet ook niet eens zo zeer ter zake, het is een probleem van de laatste jaren. Alleen met Stam en Davids ging het wat dat betreft een stuk beter.
Of je nu nog een aanvaller moet halen is inderdaad de vraag, aangezien de achilleshiel duidelijk achterin ligt.
Achilleshiel achterin vind ik wel mee vallen. Met Stam en Davids heb je gelijk. Ajax heeft een aantal fysiek sterke spelers met karakter nodig, ongeacht in welke linie.
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat je met én Anita, én Urby, én Sulemani (ik heb volgens mij nog nooit een zo'n dure speler zo slecht zien spelen als afgelopen zondag) én regelmatig spelende De Jongs, Kennedies, en nu weer Lindgrens en die andere zweed met een veredelde kleuterklas aan treedt. Echt geen toeval dat Ajax tegen de kleintjes in de arena aardig speelt, maar in de wedstrijden waar (ook fysiek) wat meer wordt gevraagd steevast door het ijs zakt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mag ik zo vrij zijn de term lucky PSV te doen introduceren? 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Mag best maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedereen kon zien dat die bal van Manolev zo bedoeld was
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Want?? buiten deze laatste minuten ben ik nog niet bang geweest voor puntverlies.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een heerlijke derby in de Carling cup nu, en dat gebaar van Tevez
. Hopen dat City nog even aanzet, en die ref mag van mij nog wel meer van dit soort onterechte pingels geven
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tevez is wel een gefrustreerde kleuter zeg. Nu nog hoor je hem steeds natrappen naar Man U. Overigens een erg goede voetballer waar ik bij Man U gecharmeerd van was. Zie er veel meer in dan in zon Berbatov.
En PSV gewonnen. Net de slotfase nog meegepikt. Roda had een paar kansen maar ik had al wel verwacht dat ze toch niet zouden scoren. Zon soort aura bezit PSV dit seizoen weer. Door NAC-Ajax heb ik de titel toch al opgegeven dus het stoort me niet eens meer zo. Wie weet spelen we nog voor de 2e plek. Ik zie Twente nog wel wegzakken. PSV wordt kampioen. Op naar volgend seizoen. Again...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.