• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.407 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zo, als ik Wesley Sneijder was zou ik maar niet meer zo lullig doen tegen Velthuizen...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Amusante maar kwalitatief wel enorm slechte wedstrijd tussen NEC en Vitesse zeg. Velthuizen mag blij zijn dat hij er nog in staat en NEC pakt een zak vol gele kaarten. Ik had 1-1 gepooled, dus ik vind het nu wel best

PS: Christian Eriksen speelt vandaag bij Ajax in de basis tegen NAC
Hulde voor de moed van Jol om zon toptalent nu al erin te zetten

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wel raar dat ie Lindgren boven Gabri verkiest en Kennedy boven Rommedahl. Rare manier om je selectie op te schonen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik las het ook net ja. Vreselijk, Kenhetniet Bakkiechoco in de basis

En Lindgren boven Gabri is ook heel vreemd ja. Ik kan alleen verzinnen dat Gabri nog geen volle wedstrijd kan spelen. Maar dan had ik toch hem erin gezet en Lindgren in laten vallen.

Maar mijn enthousiasme over Eriksen in de basis is groot!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, Ramon Zomer maakt zijn fout van de penalty wel helemaal goed zeg. Eerst een assist bij 1-1 en nu kopt hij 2-1 NEC binnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Heerlijke eerste helft bij NAC - Ajax. Tenminste als je zoals ik hoopt dat NAC wint. Zijn gewoon al een half uur lang de betere ploeg. Hopen dat ze het vol kunnen houden.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

(afbeelding)

.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha dat spandoek was echt extreem treurig. Nijmegen leeft, Arnhem beeft. Toppunt van niet origineel zijn. Die heb ik nu al 100x gezien daar. Alleen af en toe de clubnamen even verdraaien

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:
Heerlijke eerste helft bij NAC - Ajax. Tenminste als je zoals ik hoopt dat NAC wint. Zijn gewoon al een half uur lang de betere ploeg. Hopen dat ze het vol kunnen houden.

Helaas. Lekker voor je

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het gebeurde in de Franse tweede klasse tussen A.S. Groville vs F.C. Mufflins.

Letterlijk een 'pietgoal'.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Anderlecht maakt Standard he-le-maal belachelijk. 0-4 al nu

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Superdag Ajax en Twente beide gelijk. Hopen dat PSV dinsdag gewoon wint en dan de koppositie de rest van het seizoen vasthouden.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

speedy23 schreef:

Ze zullen daarna van bal hebben gewisseld hoop ik?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Die kampioensaspiraties kunnen weer definitief in de kast Wat een treurigheid weer.. Utrecht zag er trouwens sterk uit tegen Twente, die kunnen nog wel eens gevaarlijke concurrentie gaan worden voor Fynoord en Ajax voor de derde/vierde plaats..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Fijn begin van het nieuwe jaar. En Utrecht ben ik niet echt bang voor, richt me meer op plek 3. Vrees wel dat Twente nu voorgoed wordt ingehaald door PSV, maar die pakken we wel voor de beker, die is voor ons dit jaar.

Ajax&Filmfreak

• 3375 berichten
  • 3736 stemmen

Ben benieuwd of je na 31-01 nog steed zo possitef bent

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Denk nog wel positiever.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voetbalnieuws: Van Persie op schema voor rentree in april - FCUpdate.nl

Goed nieuws !

Heeft hij 2 maanden voor weer in vorm te komen!

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Ah das mooi!

Wel heel blijven graag.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Robben en Lahm vliegen elkaar net niet in de haren.

Arjen Robben is deze namiddag tijdens de training van Bayern München ontploft, nadat hij door ploeggenoot Philip Lahm keihard werd getackeld. "Waar is dat voor nodig", tekende de Duitse krant Bild op uit de mond van de verontwaardigde Robben.

Na de tackle sprong Robben in een dreigende houding omhoog en duwde hij Lahm op de grond. Ploegmaats Thomas Müller en Ivica Olic moesten beide kemphanen uit elkaar halen. Robben is net fit van twee blessures die hem al maanden teisteren. (dea/hln.be)

Uit 'Der Bild'

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Robben gehts loss!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

speedy23 schreef:

Letterlijk een 'pietgoal'.

(embed)

Leuk filmpje, maar wel fake natuurlijk. Het zijn fictieve teams.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Wat een miet die Robben zeg.

Heeft iemand hem zien spelen deze week? Die gast had nog net geen eskimopak aan.

Huilerd

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Ik vind het altijd zo'n onzin als dit soort 'incidenten' zoveel aandacht krijgen. Zulke dingen gebeuren dagelijks op trainingen, je scheldt elkaar verrot en 3 minuten later geef je elkaar weer een hand. Bild maakt er weer wat moois van maar er is echt niks aan de hand.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BBC kent nu ook snookertalent Luca Brecel.

De snookerkunsten van onze jonge (Belgische) landgenoot Luca Brecel (14) zijn in het Verenigde Koninkrijk, het Mekka van het snooker, niet onopgemerkt gebleven. De Britse openbare omroep BBC stelde het Belgische toptalent met een filmpje voor aan het kijkerspubliek tijdens de halve finale van de Masters. Onder meer Ronnie O'Sullivan en Peter Ebdon staken hun bewondering daarin niet onder stoelen of banken.

Luca Brecel, op training al goed voor 40 147's, tekende vorige week een contract bij het gereputeerde managementbureau 110sport, waardoor hij teammaat wordt van Stephen Hendry en Ronnie O'Sullivan. Brecel, wiens favoriete speler niet O'Sullivan of Hendry is, maar wel de 23-jarige Mark Allen, mag pas vanaf zijn zestiende verjaardag zijn kans wagen in het profcircuit. (dea)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jol schijnt Mido terug naar Ajax te willen halen en Mido zou het ook graag willen. Las dat hij ook pas 26 is...

Ik zou het wel mooi vinden. Was altijd een goede speler. Koos wat verkeerde clubs na Ajax alleen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij koos geen verkeerde clubs, de clubs kozen de verkeerde speler. Mido staat garant voor doelpunten en rellen . Jol is zowat de enige coach waar hij geen ruzie mee heeft gekregen volgens mij.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zlatan heeft nog een schaar naar zijn kop gegooid gekregen door hem in die tijd

Maargoed, ik ben benieuwd. Mido en Jol kennen elkaar en Mido en Ajax ook. Was toen echt een fijne spits.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel erg doelgericht idd. Jol weet ook wel wat ie aan hem heeft (dan vergeven we hem Atouba even ).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.