- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Angola maakt zichzelf belachelijk tegen Mali op de Africa Cup in eigen land nota bene. 4-0 voor en in het slotkwartier dat weggeven....
36' [1 - 0] Flavio
42' [2 - 0] Flavio
67' [3 - 0] Gilberto (pen.)
74' [4 - 0] Manucho (pen.)
79' [4 - 1] S. Keita
88' [4 - 2] F. Kanouté
90' [4 - 3] M. Yatabare
90' [4 - 4] S. Keita
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Las het net op VI, geweldig. Ook nog is het gastland, ze worden gestraft voor het incident 
Bijna nooit zei ik. Check zijn carriere maar. Zelden dat hij geblesseerd is en als hij het is, dan max een paar weekjes.
Volgens mij was hij bij Ajax ook een keer langdurig geblesseerd
Ik gooi de 2002/2003 dvd er nog wel is in(het goede CL jaar), daar komt het voglens mij voorbij.
L_T_B
-
- 266 berichten
- 504 stemmen
Dat moet Daphne v/d Brand zijn (toch?).
Yup.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Juventus-Milan 0-3
Schijnt dat het op de tribunes flink los gaat. Ferrara zal morgen wel ontslagen worden lijkt me. Slecht voor Ajax. Meestal zorgt een nieuwe coach voor een positief schokeffect in het begin.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
En dat vind ik toch het belangrijkst. De illusie dat Ajax nog eens de CL kan winnen tegen miljardenbedrijf als Real, Man U en Barcelona heb ik allang uit mijn hoofd gezet.
De illusie dat NEC eens kampioen kan worden tegen miljoenenbedrijven als Ajax heb ik ook uit m'n hoofd gezet.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik denk dat NEC volgend jaar wel een kans krijgt om kampioen te worden. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5986 stemmen
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
NEC wilde oldskool met de trein naar Ajax met de beker, maar mag waarschijnlijk niet.
Bijgeplaatste foto van laatste bekerduel in A'dam begin jaren '90.

Die aussie-pakken.
.
.
boomkat
-
- 237 berichten
- 0 stemmen
Iemand Bristol City tegen Cardiff gezien? Helaas maar het laatste halfuur kunnen mee pikken, maar wat een wedstrijd. Vermakelijk tot-en-met 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
NEC wilde oldskool met de trein naar Ajax met de beker, maar mag waarschijnlijk niet.
Bijgeplaatste foto van laatste bekerduel in A'dam begin jaren '90.
(afbeelding)
Die aussie-pakken.
.
.
Kan me een filmpje herinneren van rellende NEC en Ajax hooligans op station Duivendrecht, kans lijkt me klein, misschien een treincombi als jullie genoeg meenemen hehe.
Is er animo vanuit Nijmegen voor het bekerduel?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Met een treincombi al wat meer denk ik. Maar dat zit er niet in.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Hmm, treincombi is dacht ik vanaf een mannetje of 600 in de ArenA. We kunnen dus weer de gebruikelijke 150 man o.i.d. verwachten? 
Hoeveel moet dit geintje kosten voor NEC supporters?
Ik heb zelf 12,90 Euro betaald.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Anderlecht vernedert Twente in oefenduel: 5-0.
Anderlecht heeft een oefenwedstrijd in het Spaanse La Manga met 5-0 gewonnen van de Nederlandse competitieleider Twente. Na 20 minuten stond het al 3-0 voor paars-wit na goals van Mbark Boussoufa, nieuwkomer Mario Martinez en Jonathan Legear. In de tweede helft zetten Kanu en Romelu Lukaku de eindstand op het bord. (belga/svm/HLN.BE)

kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Hmm, treincombi is dacht ik vanaf een mannetje of 600 in de ArenA. We kunnen dus weer de gebruikelijke 150 man o.i.d. verwachten? 
Hoeveel moet dit geintje kosten voor NEC supporters?
Ik heb zelf 12,90 Euro betaald.
Weet ik niet precies, maar treincombi is al door de NS afgewimpeld, dus hoeveel er meegaan is al niet relevant meer.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Anderlecht vernedert Twente in oefenduel: 5-0.
Anderlecht heeft een oefenwedstrijd in het Spaanse La Manga met 5-0 gewonnen van de Nederlandse competitieleider Twente. Na 20 minuten stond het al 3-0 voor paars-wit na goals van Mbark Boussoufa, nieuwkomer Mario Martinez en Jonathan Legear. In de tweede helft zetten Kanu en Romelu Lukaku de eindstand op het bord. (belga/svm/HLN.BE)
(afbeelding)
Twente, staan die niet eerste in Nederland? 
Ach, 't is natuurlijk maar een oefenmatch, dus al te veel conclusies moet je er niet aan vastknopen. Voor Anderlecht is het wel lekker natuurlijk, voor Twente iets minder...
Overigens, vanavond weten wie de Gouden Schoen krijgt in België. Ik gok op Boussoufa. Hoop niet dat Lukaku (al gun ik het hem wel) hem krijgt, is nog te jong.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bij Twente ontbraken wel de nodige spelers las ik. Desalniettemin, schandalig resultaat. Het mag dan oefenen zijn, maar 5-0 verliezen mag niet. Ik hoop overigens wel dat Twente de oefenresultaten door zet in de competitie 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Met 1-3 van ze verliezen in een wedstrijd die er wel toe doet is nog erger ...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En waar doel jij op dan? Aangezien Ajax tegen Anderlecht op dat moment al breed zeker was van kwalificatie voor de knockoutfase 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En waar doel jij op dan? Aangezien Ajax tegen Anderlecht op dat moment al breed zeker was van kwalificatie voor de knockoutfase
Natuurlijk. Dacht jij dan dat Ajax niet wou winnen? Eerst is er een nadeliger loting. En ten tweede door het verlies gaat er weer een pak geld verloren. Maar bij Ajax hebben ze geld genoeg zeker?
Maar het is wel zwaar om te verteren. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Natuurlijk. Dacht jij dan dat Ajax niet wou winnen? Eerst is er een nadeliger loting. En ten tweede door het verlies gaat er weer een pak geld verloren. Maar bij Ajax hebben ze geld genoeg zeker?
Maar het is wel zwaar om te verteren.
Ajax was al lang en breed door, speelde oa daardoor zonder Suarez en de Zeeuw, onze 2 toppers en qua mentaliteit en motivatie ligt het ook een stuk lager daardoor.
Neemt niet weg dat het beschamend was en dat Anderlecht verdiend won. Maar Ajax speelde geen duel van alles of niets zoals Anderlecht wel speelde. Ik vond het leuk voor Anderlecht, zag liever hen door dan die Kroaten met die hooliganbende als supporterskern. Ik verteer het helemaal niet zwaar. Deed ik die avond niet (lees maar terug) en doe ik nu nog niet. Jammer, maar helaas.
En een pak geld ermee verloren? je verdient geen zak met die hele EL. Geloof dat Ajax, PSV en Twente nog geen ton winst momenteel hebben op het toernooi dat ik recent eens las.
Zie toevallig dit nieuws van vandaag:
Ajax Showtime - Ajax vroeg UEFA om hogere inkomsten - ajaxshowtime.com
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Reading
(stiekem toch beetje medelijden met Liverpool, wat een dramatisch seizoen.)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het wel lachen. Die Benitez moet daar eens weg.
Ik las vanmorgen trouwens dat Ajax nu misschien toch Lindgren wil behouden 
Die weten ook niet wat ze met die jongen willen zeg. Ik vind het lullig voor hem, verdient hij niet. Prima speler, maar als hij nauwelijks speeltijd zal krijgen moet Ajax hem gewoon gaan verkopen. Beter voor hem en uiteindelijk ook voor ons.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Ja dat bericht kan ik ook niet volgen. Lindgren staat in de belangstelling van een aantal clubs en kan dus binnen een week van de loonlijst af. Nu blijkt ineens dat Enoh in Afrika zit, De Zeeuw op het randje van een schorsing staat en dat Gabri niet fit is. Ten eerste, dat wisten we al lang. Ten tweede, hebben we van de 70+ contractspelers werkelijk niemand anders die kan spelen ? Mitchell Donald, Vurnon Anita, Jan Vertonghen, Urby Emanuelson.. ze kunnen makkelijk de taken van Enoh en/of De Zeeuw overnemen en die gasten moeten we toch betalen. Doe dan Lindgren in vredesnaam weg. Lindgren is een leuke oplossing voor mogelijk eén of twee wedstrijden maar dan moeten we hem wel weer een half jaar betalen. Dat kan goed een paar ton zijn. Een paar ton voor maximaal twee wedstrijden... ik vind het nogal wat.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ik vind het wel lachen. Die Benitez moet daar eens weg.
Ik las vanmorgen trouwens dat Ajax nu misschien toch Lindgren wil behouden 
Die weten ook niet wat ze met die jongen willen zeg. Ik vind het lullig voor hem, verdient hij niet. Prima speler, maar als hij nauwelijks speeltijd zal krijgen moet Ajax hem gewoon gaan verkopen. Beter voor hem en uiteindelijk ook voor ons.
Je bedoelt: Geen speeltijd.
Verder wel met je eens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad moviefreak1.
De 1e seizoenshelft was Gabri ook genoeg geblesseerd en had Enoh ook de nodige pijntjes en schorsingen. Toen kwam Lindgren er ook niet bij. Nu mocht hij in Portugal meetrainen en meespelen en plots is hij weer nodig? Laat die jongen toch met rust. Die weet ook niet meer waar hij aan toe is. Gewoon verkopen, al is het best jammer want hij is Ajax waardig, en verder gaan met Gabri, Enoh, De Zeeuw en Donald voor die 2 posities. En desnoods Vertonghen in geval van nood.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, check deze Inter commentator dan die compleet uit zijn dak gaat bij de 4-3 van afgelopen weekend met de 2 late Inter goals in de slotminuten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.