• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.320 gebruikers
  • 9.392.816 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Nog anderhalve maand en we krijgen weer serieuze koers Het voorjaar

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Jo (1971)

Lijkt er veel op die vent die het presenteerd.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Lees net dat Twente mogelijk Jack Wilshere van Arsenal gaat huren tot medio mei. Dat zou echt een gouden zet zijn voor beide partijen.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

. Da's wel een erg groot talent voor de NL competitie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Is het zo verstandig? Kan Twente iemand speeltijd geven waar ze zelf niks aan gaan verdienen meer. Ik hou er nooit zo van als onze topclubs een verhuurclub zijn voor andere grote clubs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je zo'n speler kan huren altijd doen, ook goed voor de eredivisie. Had niets anders verwacht van McLaren, jammer dat de komst van Daniel Sturridge naar Feyenoord is afgeketst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jova . Jova boycotte toch de uitreiking?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Inderdaad, bijzonder kinderachtig als je het mij vraagt. Vorig jaar kreeg hij de Schoen niet en was hij erg ontgoocheld en daarom wou hij dit jaar niet meer komen, al was hij - zoals uiteindelijk blijkt - één van de favorieten. Ongezien in België dat de winnaar er niet is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel kinderachtig idd, wel jammer. Maar zijn uitzonderlijke voetbalkwaliteiten doen daar niets aan af. Wat een geweldige speler vind ik dat. Al heb ik een groter zwak voor Lukaku en Mbokani.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Inderdaad, bijzonder kinderachtig als je het mij vraagt. Vorig jaar kreeg hij de Schoen niet en was hij erg ontgoocheld en daarom wou hij dit jaar niet meer komen, al was hij - zoals uiteindelijk blijkt - één van de favorieten. Ongezien in België dat de winnaar er niet is.

Neen, dit is helemaal niet de reden. Standard Luik boycotte de uitreiking van de Gouden Schoen. De reden die Standard opgaf is dat Axel Witsel enkele dagen figureerde in de eindejaarspoll van deze site (hln.be) in de categorie "Gek van het Jaar". Een categorie die werd samengesteld op basis van één criterium: de personen die dat jaar de meest verontwaardigde reacties opriepen bij de lezers. Door de actualiteit van 2009 belandde Witsel daardoor tussen een rijtje met notoire misdadigers en moordenaars.

Toen Standard liet blijken daar niet mee opgezet te zijn, werd Witsel na overleg uit de poll verwijderd. De redactie van hln.be stuurde ook dezelfde dag nog een fax met verontschuldigingen, die zeker toegekomen zijn bij Standard, want ze werden door de directie van de club gepost op de website van Standard. Onderaan dat bericht (19 december) staat dat Standard onze excuses aanvaardt. en dat de zaak wat hen betreft daarmee gesloten is. Een bericht dat overigens nog steeds te vinden is op de site van de club. Bovendien vroeg de club de afgelopen dagen nog extra tickets bij om het Gala bij te wonen, zo blijkt.

De boycott van Standard Luik was dus nergens meer voor nodig. Gewoon dikdoenerij van hun voorzitter d'Onoffrio, die zoals altijd de dikke nek wil uithangen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Exact en als het criterium voor de Gek van het jaar verkiezing de hierboven door jou vermelde is hoort Witsel daar ook gewoon tussen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Neen, dit is helemaal niet de reden. Standard Luik boycotte de uitreiking van de Gouden Schoen. De reden die Standard opgaf is dat Axel Witsel enkele dagen figureerde in de eindejaarspoll van deze site (hln.be) in de categorie "Gek van het Jaar". Een categorie die werd samengesteld op basis van één criterium: de personen die dat jaar de meest verontwaardigde reacties opriepen bij de lezers. Door de actualiteit van 2009 belandde Witsel daardoor tussen een rijtje met notoire misdadigers en moordenaars.

Ook dit is niet helemaal correct. Het klopt inderdaad dat Standard uit onvrede met de desbetreffende poll liever niet aanwezig wou zijn, maar los daarvan stond in een interview met Jova in Het Nieuwsblad dat het hele Gouden Schoen-gebeuren hem gestolen kon worden. Quote - Ik ben geen prostituee (verwijzend naar vorig jaar toen hij werd opgehemeld en de GS niet won). Dat ze hem maar aan Boussoufa geven - unquote. Dus dat Jova er niet was zal wel eerder een persoonlijke keuze zijn geweest, kwam gewoon goed uit met de hetze omtrent Witsel.

speedy23 schreef:

De boycott van Standard Luik was dus nergens meer voor nodig. Gewoon dikdoenerij van hun voorzitter d'Onoffrio, die zoals altijd de dikke nek wil uithangen.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Jova is een fantastische voetballer, maar ik vraag me toch af of hij wel een verdiende winnaar is. Vorig seizoen speelde hij zeker sterk, maar dit seizoen is het toch (zoals heel Standard) wat magertjes. Boussoufa daarentegen speelde vorig seizoen al sterk, terwijl hij dit seizoen (uitgezonderd in Europa dan) zéér sterk aan het spelen is...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Inderdaad, begrijp het ook niet zo goed. Beetje compensatie voor vorig jaar misschien?

Vind Jova verder ook wel een goeie voetballer en toffe peer hoor, alleen lijkt hij soms in z'n eigen wereld te leven. Ach ja, kenmerk van genieën zeker?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Beetje compensatie voor vorig jaar misschien?

Dat denk ik dus ook....

En ik ga er ook vanuit dat sommigen gewoon voor het charisma van Jovanovic hebben gestemd, en hem daarom dus boven Boussoufa hebben gezet...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als ene 'Jova' (wie kent hem niet?) al een genie is, vraag ik me toch af wat Messi of Gerrard dan zijn...

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

otherfool schreef:

Als ene 'Jova' (wie kent hem niet?) al een genie is, vraag ik me toch af wat Messi of Gerrard dan zijn...

tja, in de Belgische competitie moeten we snel tevreden zijn hé

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Dat heet ironie beste otherfool.

Trouwens Messi is een god (geen idee wat Gerrard in dezelfde zin doet als Messi trouwens)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kr!kke schreef:

(quote)

tja, in de Belgische competitie moeten we snel tevreden zijn hé

Ik merk het

Jawaddedadde schreef:

Dat heet ironie beste otherfool.

Trouwens Messi is een god (geen idee wat Gerrard in dezelfde zin doet als Messi trouwens)

Mijn persoonlijke favoriet. Maar ik ben dol op middenvelders.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ook op de Jong?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Aaaaargh

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Liverpool blijft ook weinig bespaard dit seizoen zeg. Uitgeschakeld in de CL, kansloos voor de topklasseringen in Engeland, gister uit de FA cup gepleurd en nu liggen Gerrard, Torres en Benayoun er ook een paar weken uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van Gerrard en Benayoun ook een beetje de schuld van Benitez, die brengt ze te vroeg. Word denk ik belangrijke spelers verkopen, ze zitten financiëel in zwaar weer maar als ze dan ook nog de CL mislopen dan heb je toch echt een serieus probleem. Met City nu met een top selectie ga je die CL echt niet meer afdwingen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow. Man U, Arsenal en Chelsea lijken de top 3 te worden. Voor plek 4 heb je oa Man City, Aston Villa en Liverpool. Ik zie Liverpool indien ze eens de rug gaan rechten wel dat 4e ticket pakken. Zie ook liever Liverpool dan City in de CL. City is het 2e Chelsea. Ooit een leuke volksclub, nu smerige poenclubs die alles maar denken te kopen na een miljardenovername. Ik hoop dat dit soort clubs lekker naar de klote gaan.

Maar de PL is dit seizoen wel interessant om te volgen. Sowieso zijn er maar weinig competities waar de kampioen er nu al lijkt uit te springen. Bordeaux in Frankrijk en dan heb je het wel gehad. Spannend!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat er veel geld is wil niet gelijk zeggen dat je geen volksclub meer bent . Financiële gezondheid en koopkracht doen daar niets aan af. Zover staat City ook niet achter, alleen jammer dat ze teveel gelijkgespeeld hebben maar die halen wel CL, en daar horen ze ook. Prachtige club is City, heb er zelf ook een zwak voor, toch wel de tweede mooiste club uit Engeland.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Je kan dan nog wel een volksclub zijn, maar alle symphatie zijn ze ieder geval kwijt geraakt. Wat ze met normaal beleid niet konden kunnen ze nu wel dankzij honderden miljoenen. Neppe zooi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Qua beleid is er niets verandert. Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan bemoeit zich voetbaltechnisch nergens mee. Ik snap niet waarom veel geld funest zou zijn voor sympathie voor de club, heeft weinig met de cultuur rond de club te maken. Ik snap jouw afkeer niet echt tegenover veel geld, dat is toch alleen maar mooi dat je veel koopkracht hebt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha come on zeg. Die club kan nu elke speler ter wereld betalen. Spelers als Robinho, Adebayor en Tevez hadden 3 jaar terug de eigenaren van City in hun gezicht uitgelachen als ze hen wilden kopen. Maar nu komen ze wel. Puur door de enorme salarissen. Ik vind het diep triest dat clubs als Chelsea en City nu zwaar boven hun stand leven. Ik heb respect voor een club als Arsenal of Man Utd bv. Die hebben hun krediet, hun status, hun eigen vermogen etc allemaal zelf opgebouwd. Ja, Man U is ook overgenomen nu maar dat hindert hen meer dan het oplevert geloof ik. Maar ook die overname is jammer. Chelsea en City zijn treurige poenclubs. Met eigen beleid en eigen financiele activiteiten konden ze niks bereiken en dus moet een oliesjeik het maar doen. Sad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eigenaren van clubs veranderen constant, heeft voor derest weinig met beleid te maken. Dat je opeens genoeg vlottende activa bezit zegt voor derest niet veel van je beleid. Geld moet je genereren, en Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan heeft gewoon een deel van zijn vermogen in City geïnvesteerd, voor derest weinig mis mee. dat je niets moet hebben van poenerige clubs is prima maar kom dan ook eens met goede argumenten om je standpunt te staven. Hier kan i kvoor derest weinig mee. Eigen financiële activiteiten? 90% van de inkomende geldstromen die binnenkomen bij een voetbalclub zijn extern gegenereerd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.